Ga naar inhoud

Karola84 : 21 april 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

ik ben Karola , ben 32 en heb drie kids . Nu mijn jongste een jaar is heb ik eindelijk besloten om een bv te laten doen . Ik ben vorige week op consult geweest in Zeist . Een heel positief gesprek gehad en erg aardige    Dokter die alles goed uit legt. Nu lees ik alleen hier heel veel verhalen over het aantal cc s waardoor ik ga twijfelen. Ik heb nu 75 a , ben 1.72 en weeg 52 kilo. Als het goed is wordt er 21 april 300 cc dual plane geolaats . Hier lees is veel over 400 500 cc. Is 300 cc dan heel weinig??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Karola84,

 

Welkom op dit geweldige forum! 

 

Spannend allemaal he. Ik wordt ook 21 april geopereerd en krijg ook 300 cc (mentor, anatomisch, dual plane). Mijn arts gaf aan dat deze grootte het maximale is voor mijn lichaam. Ik ben vrij smal (160 m en 49 kg). Ik wil graag natuurlijke borsten die bij mijn lichaam passen en hoop op een volle C cup uit te komen. 

 

Wat zijn jouw wensen en wat vond je van de passessie? 

 

Die twijfels over de maat zijn heel herkenbaar voor mij. Ik heb ze ook. Ik wil wel graag grote borsten maar het moet wel zo natuurlijk mogelijk blijven. Ik heb gemaild met mijn arts en we beslissen op 21 april samen of het 300 of 345 gaat worden.  Geeft met een goed gevoel. 

 

Bij welke kliniek en door welke arts wordt jij geopereerd? En krijg je ronde of anatomische protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal heel erg spannend hoor . Ik heb nu een kleine a cup en wil ook uitkomen op een mooie c. Volgens mijn arts was dit mogelijk . Hij kwam uit na het meten op 250 - 300 + ofzo. En raadde mij toen aan te gaan voor 300 . Over meer heeft hij het eigenlijk ook niet gehad . Alleen wel gezegd dat c moet lukken . 

Ik ga naar A kliniek en wordt geopereerd door vito koeijers . Hele aardige man die alles heel fijn en goed uitlegde . Ik ga van de week nog wel eens even bellen en overleggen over maat . Ik ben eigenlijk nog het meest bang voor de pijn enzo . Heb drie zoons en de jongste loopt nog niet eens dus dat kost een hoop geregel . Waar wordt jij geholpen? En door wie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de arts die jou gaat opereren. Ik wordt geopereerd door Frans Straten van Kliniek Heyendael.

 

Qua pijn: ik stel me er maar op in dat ik heel veel pijn ga hebben. Ik denk dat ik echt af ga zien.  Maar las hier op het forum al iets over regelmatig pijnstillers innemen om de pijn "voor"  te zijn. 

 

Hoe heb jij het geregeld met de zorg voor jouw zoontjes? Ik heb twee dochters van 8,5 en 5,5 jaar. Ze zijn gelukkig al wat zelfstandiger en kunnen zichzelf aankleden en een boterham smeren. Dat scheelt.  Mijn man is ook een paar dagen thuis  (niet alle dagen helaas). Ik verwacht dat het wel goed gaat komen.  Het is hier meivakantie, dat scheelt ook al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2017 om 16:15 zei Loulou_:

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de arts die jou gaat opereren. Ik wordt geopereerd door Frans Straten van Kliniek Heyendael.

 

Qua pijn: ik stel me er maar op in dat ik heel veel pijn ga hebben. Ik denk dat ik echt af ga zien.  Maar las hier op het forum al iets over regelmatig pijnstillers innemen om de pijn "voor"  te zijn. 

 

Hoe heb jij het geregeld met de zorg voor jouw zoontjes? Ik heb twee dochters van 8,5 en 5,5 jaar. Ze zijn gelukkig al wat zelfstandiger en kunnen zichzelf aankleden en een boterham smeren. Dat scheelt.  Mijn man is ook een paar dagen thuis  (niet alle dagen helaas). Ik verwacht dat het wel goed gaat komen.  Het is hier meivakantie, dat scheelt ook al.

Hoi,

 

mijn man is de eerste week thuis , en de jongste gaat oom dan regelmatig naar de Gastouder . Na elf dagen gaat mijn man weer werken , maar omdat het vakantie is is mijn stiefdochter van 13 bij ons . Die kan me dan helpen met tillen , en ook dan gaat hij wel naar de Gastouder. De derde week ga ik al weer werken en gaat de over buurvrouw af en toe helpen met uit bed halen enzo . En week 4 mocht ik hem weer tillen . 

 

Ik ben benieuwd wat voor pijn medicatie ik ga krijgen . Volgens mij zeiden ze dat ik het recept thuis gestuurd krijg . Nog maar even over bellen deze week denk ik . Bij mij beginnen de zenuwen nu echt al wel te komen . Ik droom alleen nog maar over borsten hahaha . 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed geregeld qua zorg! Fijn dat je stiefdochter je wil helpen met je zoontje.  Lief van haar! Hier ook veel dromen over grote borsten haha.

 

Ben nu vooral druk met het huis opruimen en poetsen enzo. En daarnaast werk ik natuurlijk ook gewoon. De dagen gaan zo wel snel voorbij. 

 

Ik ben mijn dochters aan het voorbereiden op de tijd na de operatie als ik niet veel kan. Dus zelf boterhammen smeren, drinken pakken etc. Gaat al best goed.  

 

Heb jij alles al in huis? Qua kleding, bh's en extra tussenstukje voor bh's heb ik alles in huis.  Vandaag paracetamol en ibroprufen ingeslagen. Moet alleen nog Naproxen in huis halen. Over de brandnetelthee heb ik zo mijn twijfels.... Het lijkt me zo vies, haha. Nog niet in huis gehaald om die reden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeeuhm ik heb nog helemaal niks gehaald . En eerlijk nog geen eens een idee wat ik allemaal halen moet :o. Ik wil donderdag even naar de Primark hier voor wat vestjes enzo . En wacht even af of ik nog een recept krijg voor pijn medicatie . Wat moet ik zoal nog meer in slaan voor de tijd ??:rolleyes: heb jij nog tips ? 

Heb jij je dochters verteld waar je aan geopereerd wordt? Ik zit te twijfelen wat ik moet gaan zeggen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

nog twee dagen en dan is het voor mij zo ver . Ik vraag me af wat ik allemaal in huis moet halen voor de tijd ? Kan iemand mij tips geven ? 

Zijn er hier ook meiden die kleine kindjes hadden en bv hebben laten doen? Ik ben zo bang dat ik heel lang  niets met ze kan doen . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Karola84:

Hallo dames,

 

nog twee dagen en dan is het voor mij zo ver . Ik vraag me af wat ik allemaal in huis moet halen voor de tijd ? Kan iemand mij tips geven ? 

Zijn er hier ook meiden die kleine kindjes hadden en bv hebben laten doen? Ik ben zo bang dat ik heel lang  niets met ze kan doen . 

 

Hallo Karola, Alvast veel sterke en succes komende vrijdag. Ik word binnenkort ook door dokter Koeijers geopereert. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Heb je inmiddels wel het recept binnen voor je medicatie en heb je nog adviezen ontvangen? Vraag me ook af of je de aanbevolen sport bh's kan bij kopen bij A kliniek. Je krijgt er een mee maar dat lijkt me weinig. Wat je kinderen betreft denk ik  dat je er rekening mee moet houden dat je helaas twee weken weinig met ze kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

 

zat toevallig weer even op deze forum, heb namelijk zelf ook veel

aan gehad! Ik heb mijn bv in januari gehad bij dr koeijers. Ik ben erg tevreden over deze arts! En t resultaat is nu al echt mooi! Ik ben van een 75b naar een 70D gegaan met 345 cc dual druppelvorm ik ben zelf 1,60 en 55 kg en denk om t natuurlijk te houden dit zeker genoeg is! Ik heb erg veel pijn gehad maar dat verschilt bij iedereen! De eerste paar dagen kan je zelf iig niet omhoog komen omdat je die kracht niet hebt! Zorg dat je een paar extra kussen hebt zodat je hoger ligt waardoor de druk wat minder wordt! succes voor de mensen die binnenkort heel blij gaan worden! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen recept gehad , ik krijg de medicatie in de kliniek mee . Krijg wel een recept voor de litekencreme . Ik ben zo gespannen de laatste dagen bah . Ik ben al bijna vergeten waarvoor ik het doe. Hopelijk valt het me mee . Moest jij ook doe oefeningen doen met je armen ? Daar vertelde hij iets over tijdens mijn consult . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja na 2 dagen moet je daar mee beginnen, gewoon langs je lichaam omhoog maar niet te ver. T is goed voor de bloedsomloop waardoor het beter is voor de herstel. Ik zou trouwens iig 2 bh's kopen en sowieso  eentje met een rits aan de voorkant! Ook wijde shirts die makkelijk uit te krijgen zijn en niet te strak om je heen zitten! Succes t is ff spannend maar als je wakker wordt ben je blij! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Karola84:

Jij ook sterkte en succes . Hoe laat ben jij Aan de beurt ?

Ik zit al te wachten in de wachtruimte.  Moest me om 8.00 uur melden.... Ben jij ook zo zenuwachtig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, April 21, 2017 om 12:49 zei Karola84:

Dan was jij net voor me . En was jij dat meisje dat zo blij beneden kwam denk ik . Daar had mijn man het over Haha. Heb je veel pijn nu? 

Ik ben niet in Amstelveen geweest maar in Nijmegen :P

 

Hoe is het gegaan gisteren? Hoe voel je je vandaag? 

 

Hier is de pijn vandaag dragelijker dan gisteren. Niet veel geslapen afgelopen nacht, meer hazenslaapjes en ik hadden zo'n honger, dus nog twee keer iets kleins gegeten. Hopelijk vannacht een betere nacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karola84 en @Loulou_

Ik lees even met jullie mee, ik ben ook afgelopen vrijdag geopereerd. Hoe voelen jullie je nu? 

 

Vrijdag ging wel oké bij mij, de eerste nacht even wakker gelegen maar nadat ik weer pijnstillers mocht weer kunnen slapen. Gisteren en vooral afgelopen nacht was alleen echt niet leuk meer. Ik hen alleen paracetemol en ibuprofen gekregen en heb gisteren overdag een paar keer op het punt gestaan om te bellen voor wat sterkere pijnstilling. Gelukkig ging het toen wel weer beter maar vannacht kon ik het niet meer houden. Heb toen maar halverwege de nacht de huisartsenpost gebeld en Tramadol voor me laten halen. Dat heeft gelukkig wel wat geholpen, geen bijwerkingen van, wel nog steeds gevoelig. Hoop dat het vandaag beter gaat! 

 

Wat voor pijnstillers hebben jullie gekregen? 

En hebben jullie ook zo'n borstband bovenin? Ik vraag me af of dat ding niet gewoon écht te strak zit.. de pijn zit namelijk echt daaronder.. Maar ik snap natuurlijk dat het strak moet zitten. 

 

Nou ben benieuwd hoe het jullie afgaat! Sterkte met het herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend hè die pijn . Ik wordt er ook echt gek van . Fijn dat je er iets voor gekregen hebt nu . Ik had ook de ha post gebeld maar die wouden niks geven omdat ik in een privé kliniek was geweest . Echt achterlijk. Ik heb diclofenac en paracetamol gekregen. Ik heb geen band wel een hele strakke rot bh waar ik ook echt gek van wordt . We doen het voor een goed doel^_^ alleen vergeet ik dat nu af en toe wel een beetje 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehhhh hier vandaag meer pijn dan gisteren. Gisteren beter te doen.  Ik heb celebrix 4x per dag (voorgeschreven door pc) en paracetamol.  Ik neem de celebrix 4 x per dag en 5x per dag en 1000 mg pcm. 

 

Hoop dat de pijn snel voorbij gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net onder de douche geweest . Ik vind het nog helemaal niet mooi . Ik vraag me echt af hoe het straks wordt . Ze zijn wel opgezet nu en draag nu sport bh 70 c . Betekent dat nu ook dat ik straks na de zwelling maar een B over hou? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind jouw borsten al best mooi hoor! Vooral van de zijkant vind ik ze al mooi overlopen.

Zijn je protheses dual plane geplaatst? Dan blijven ze volgens mij ongeveer net zo groot. (Zwelling neemt af, maar doordat de spieren weer meer gaan ontspannen zal de prothese meer ruimte krijgen)

Succes met het verdere herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.