Ga naar inhoud

Karola84 : 21 april 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik ben vorige week ook geholpen door vito koeijers. Een aardige man. Meer kan ik er niet over zeggen want heb hem op de operatiedag bijna niet gesproken. Zo druk was het. De kliniek vond ik wat tegenvallen. Je betaalt minder maar merkt ook dat het wat meer massa werk is en weinig privacy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Karola84:

Hebben jullie allemaal een borstband gekregen? Ik was vandaag aan t lezen en las dat dit eigenlijk noodzakelijk is om de boel mooi te laten zakken. Ik heb dat niet gekregen en er ook niks over gehoord . Nu maak ik mij daar wel zorgen over

Nee hoor, is niet noodzakelijk!
Waar heb je dat gelezen dan?

Elke pc werkt op zijn eigen manier. De ene pc geeft geen borstband, de ander pas na 2 weken, de ander na een bepaalde tijd als ie ziet dat het tóch nodig blijkt te zijn, maar eigenlijk zouden prothesen gewoon moeten zakken zonder band!!
 

Dus geen zorgen maken en je niet gek laten maken door verhalen ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Twee weken po vandaag . Ik Zie zelf nog niet veel verandering . Pijn heb ik gelukkig niet meer. Hoe gaat het met jullie ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.