Ga naar inhoud

Dollywood : 20 april 2017 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 1-4-2017 om 17:36 zei Eef.n:

Spannend! Komt al snel dichtbij dan! Waar ga je? @Jolientje

 

Ik vind als ik mn foto's zo bekijk, mn borsten wel kleiner lijken dan ze echt zijn! Ik heb je toegevoegd. @serafijn13 Ik zal je ook toevoegen. 

@Eef.n Dankje super mooi zijn ze geworden!! Ik denk dat ik ook voor 350 cc ga. Ik wordt geopereerd in het st Josef ziekenhuis in Turnhout! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eef.n

 

Hoii, ik heb nog geen besluit gemaakt, 

Ik was bij me 1e consult geweest die zei 315max dual plane

 

Vandaag me consult gehad bij david schietcatte in amstelveen kliniek aardige man hij adviseerde mij tussen de 315/390 omdat ik volle borsten wou zei hij raad ik je aan 390 te doen maar, dan geen mentor siliconen maar sebbin ik ken dat merk helemaal niet maar, hij zegt dat het goed protese zijn alleen iets duurder..

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog tien dagen!!!! Ik heb er onwijs veel zin in. Ben er over uit dat ik het gewoon bij de 320cc hou. Vind het wel echt mega spannend....ook omdat ik niet echt kan inschatten hoeveel pijn in zal hebben na de operatie. Vriendin zei dat ze destijds (is voordat ik haar kende) twee weken als een dood vogeltje in bed lag. En de verhalen zijn zoooo verschillend ..... ik ben heeeel benieuwd! Deze zomer loop ik gewoon met borsten op het strand :wub::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dollywood

 

Hoi meis!

 

Om nog even op je 'twijfel' in te haken. Die zo te zien gelukkig niet meer zo aanwezig is! :) 

Wij kunnen ons aardig vergelijken met elkaar. Ben 1.77 lang en weeg ongeveer 70kg. 5 maanden geleden een borstvergroting gehad met 650cc. Begon met een A-cupje en nu al een tijdje een E-cup. Het is misschien niet super goed te vergelijken met onze verschillende maten. Maar ik vind mijn 650cc absoluut niet te groot ogen.

 

Dus als het goed voelt. Go for it! :D 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels van aa naar c gegaan in po bh met 290 high profile. 330 is net maatje groter. 10cc meer bijvoorbeeld zal je niet eens zien. Zie mijn foto's en denk er een laagje van kleine cm bij.. Zo zou 330 er ongeveer uit zien

 

@Benieuwdmens heeft 335 gekregen dus die kan daar mogelijk ook iets over vertellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Dollywood

 

Hoi meis!

 

Om nog even op je 'twijfel' in te haken. Die zo te zien gelukkig niet meer zo aanwezig is! :) 

Wij kunnen ons aardig vergelijken met elkaar. Ben 1.77 lang en weeg ongeveer 70kg. 5 maanden geleden een borstvergroting gehad met 650cc. Begon met een A-cupje en nu al een tijdje een E-cup. Het is misschien niet super goed te vergelijken met onze verschillende maten. Maar ik vind mijn 650cc absoluut niet te groot ogen.

 

Dus als het goed voelt. Go for it! :D 

 

Groetjes

Aahh Thanks babe! Super lief dat je nog even een berichtje stuurde. Zo fijn dat er allemaal van die lieve meiden hier zijn :) ja ik heb er echt zin in!!!! Kan echt bijna niet wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Zuster89:

Ik ben inmiddels van aa naar c gegaan in po bh met 290 high profile. 330 is net maatje groter. 10cc meer bijvoorbeeld zal je niet eens zien. Zie mijn foto's en denk er een laagje van kleine cm bij.. Zo zou 330 er ongeveer uit zien

 

@Benieuwdmens heeft 335 gekregen dus die kan daar mogelijk ook iets over vertellen 

Heyy Zuster, ik heb net je foto's bekeken...ze zijn super mooi! Echt fijn om te zien zodat jet inschatten net even makkelijker is. Jou 3D foto lijkt mega veel op die van mij. Ik zal ze er zo even op proberen te zetten. Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2017 om 17:48 zei Benieuwdmens:

Ik krijg donderdag 335cc, zou ik ook in je album mogen kijken? :)

 

ik twijfel niet omdat het de grooste maat is die er in pas tmaar zou wel willen zien hoe het er ong uit komt te zien!

Hoe zijn ze geworden? Heb je veel pijn? Of valt het mee? Ik ga 20 april bij Bergman clinics voor 330cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Dollywood:

Heyy Zuster, ik heb net je foto's bekeken...ze zijn super mooi! Echt fijn om te zien zodat jet inschatten net even makkelijker is. Jou 3D foto lijkt mega veel op die van mij. Ik zal ze er zo even op proberen te zetten. Kus

Dankjewel! Ja idd dan is inschatten wat makkelijker allemaal. Ja op 3d staan borsten ver uit elkaar bij vooraanzicht en schrok ik toen wel van en vond ik niet mooi maar werd toen al gezegd dat dat in het echt minder erg is dan 3d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2017 om 20:44 zei Desert-Rose:

@Dollywood

 

He meid,

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd, naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en dadelijk ook je operatie verslag neerzetten.

 

Door welke pc word je geholpen, dan zet ik dat nog even in de titel.

 

xx

Aah super!! Ik word bij Bergman geholpen door dr Kortweg. Hij kwam heel rustig over en kon mijn vragen goed beantwoorden (ook al had ik er niet veel meer, want hij beantwoorde er al veel in het gesprek). Ik zag nog niet veel ervaringen met deze arts op het forum, maar heb er een goed gevoel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Donderdag ben ik geopereerd en alles leek goed. De borstvergroting leek goed te zijn gegaan. Naar huis en s avonds zwol de rechter kant incl boob onwijs op....maar echt heel erg. Ik dacht dat ik uit elkaar zou spatten. Terug naar de kliniek (meer dan een uur in de auto met helse pijn). Bleek een bloeding en met spoed aan de rechter borst geopereerd. Er zit nu een drain in en er blijft wondvocht en bloed uitkomen. Ik vind het doodeng, maar probeer me groot te houden want me vriend vind het ook al eng en ik wil niet dat hij zich nog meer zorgen gaat maken. De pijn is dragelijk met pijnstilling. De drain voelt naar en trekt enrom waardoor ik gebogen ga lopen en daardoor krijg ik weer pijn in me rug en nek. Als ik maandag niet meer dan 30cc gelekt heb uit de drain, dan mag hij eruit. Vandaag was het al 190cc iets minder dan gisteren. Ik hoop dat het gauw beter gaat. Ik heb niet kunnen douchen door de drain en heb mijn borsten alleen heel even na de eerste operatie gezien op foto. Ik maak me zorgen en wil ze zien. Morgen moeten we weer naar de klininiek en zal ik aanvullende antibiotica krijgen. Het vooruitzicht is dat ik voorlopig nog de drain zal moeten houden. Het maakt me ontzettend onzeker en bang. Wil graag dat alles dicht gemaakt kan worden en ik ook weer mag douchen.

 

zijn er meiden met tips of ervaringen? 

 

Kus 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb ook 2 keer drains gehad. Ze worden niet altijd standaard geplaatst, maar ik heb begrepen dat met drains het vocht sneller wordt afgevoerd en de kans op verschuiven van de prothese kleiner wordt. Ik heb ook niet echt tips maar heb weleens gehoord via een vriendin van een vriendin dat ze die dingen mee naar huis moest nemen en dat ze er na 3 dagen pas uit worden gehaald. 

Even doorbijten, het is voor een goed doel :)

Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie meiden voor jullie reacties :rolleyes: fijn om te lezen! Ik ben heel benieuwd wat dr Korteweg morgen aangeeft. Ik durfde niet mijn bh open te maken, maar nu net toch gedaan. Ze zijn erg mooi, wel nog ongelijk qua hoogte, ik denk dat dat komt omdat de huid bij de ene borst meer uitgerekt is geweest dan bij de andere Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Meis maak je inderdaad niet te druk. Ik heb een week drains gehad beide kanten. Echt een hel maar echt zoveel beter Anders komt dat vocht/ bloed in je borsten en kun je ontsteking krijgen. Nu word alles mooi afgevoerd. :D even er door heen komt goed. Als het ind onder de 30cc is mag ie eruit. En dat doet geen pijn hoor maak je daar niet druk over. Sterkte. X x :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Dollywood:

Dank jullie meiden voor jullie reacties :rolleyes: fijn om te lezen! Ik ben heel benieuwd wat dr Korteweg morgen aangeeft. Ik durfde niet mijn bh open te maken, maar nu net toch gedaan. Ze zijn erg mooi, wel nog ongelijk qua hoogte, ik denk dat dat komt omdat de huid bij de ene borst meer uitgerekt is geweest dan bij de andere Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

En hey, bekijk het positief: je hebt wel twee hele mooie dames erbij! Gefeliciteerd daar mee :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.