Ga naar inhoud

Dollywood : 20 april 2017 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei Wuppie:

Ha Meis maak je inderdaad niet te druk. Ik heb een week drains gehad beide kanten. Echt een hel maar echt zoveel beter Anders komt dat vocht/ bloed in je borsten en kun je ontsteking krijgen. Nu word alles mooi afgevoerd. :D even er door heen komt goed. Als het ind onder de 30cc is mag ie eruit. En dat doet geen pijn hoor maak je daar niet druk over. Sterkte. X x :wub:

Mega fijn om te horen, er is zoveel aan gedaan, ik word er onzeker van. Jou reactie stelt me gerust. Dank je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2017 om 14:55 zei Wuppie:

Ha Meis maak je inderdaad niet te druk. Ik heb een week drains gehad beide kanten. Echt een hel maar echt zoveel beter Anders komt dat vocht/ bloed in je borsten en kun je ontsteking krijgen. Nu word alles mooi afgevoerd. :D even er door heen komt goed. Als het ind onder de 30cc is mag ie eruit. En dat doet geen pijn hoor maak je daar niet druk over. Sterkte. X x :wub:

Mega fijn om te horen, er is zoveel aan gedaan, ik word er onzeker van. Jou reactie stelt me gerust. Dank je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drain is er uit!!! Zo blij mee!!! Ik heb veel minder pijn nu en ik hoef niet meer rond te lopen met een griezellig flesje met bloed :D. Het er uithalen vond ik reuze spannend (klotsende oksels), maar de pijn viel ontzettend mee. Het gaatje hebben ze niet gehecht en moet vanzelf dicht groeien. Ik heb er niet veel meer uitgebloed en ik mag vanavond weer douchen :wub: zal wel gek zijn even zonder bh, maar ben zoo blij dat dat enge ding eruit is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dollywood Ha Ha wilde het net vragen maar je bent al verlost van drain. Fijn hè. Bij mij was dat ook een hele verademing Pfff rondingen maar oké wel echt van nut en goed. :D gaatje is bij mij ook dicht ziet alleen punt nog hoop dat dat ook mooi wegtrekt nog. Sterkte :D komt goed. Ziet er al goed uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Dollywood:

De drain is er uit!!! Zo blij mee!!! Ik heb veel minder pijn nu en ik hoef niet meer rond te lopen met een griezellig flesje met bloed :D. Het er uithalen vond ik reuze spannend (klotsende oksels), maar de pijn viel ontzettend mee. Het gaatje hebben ze niet gehecht en moet vanzelf dicht groeien. Ik heb er niet veel meer uitgebloed en ik mag vanavond weer douchen :wub: zal wel gek zijn even zonder bh, maar ben zoo blij dat dat enge ding eruit is 

 

Wat fijn voor je! Wat een opluchting na al dat gedoe... Nu begint het echte herstellen. Beterschap! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees je bericht nu pas.

Mij werd voor de operatie idd verteld dat een nabloeding soms voorkomt en dat het vervelend is maar niet gevaarlijk alleen lastig vanwege de extra operatie. Je hebt lig snel gehandeld en het is snel verholpen. En de drains nu ook al weg, dus nu echt gaan herstellen, sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo nou het gaat alweer een stuk beter!!! :) 

 

Ik ben zooooo benieuwd hoe straks de bh's zitten en bikini. Ik deed een biniki van mij aan, maar die kwam tot op de helft van mijn borsten Hahaha. Geen idee welke maat ik nu heb. Ik heb nog steeds mijn eigen omvang van 75 en mijn borsten steken ietsje aan de zijkant uit als je het van vooraf bekijkt. Ze worden ook steeds ronder nu dat de zwellingen weg trekken en I love iT! Van vooraf zien ze er niet zo heel groot uit, maar vanaf de zijkant zie je toch wel duidelijk dat ze groot zijn. Ik vind ze precies goed. Bij mij is 330cc geplaatst.

 

Ik vraag me af bleven jullie je ook nog zo lang moe voelen? Ik ben vaak vier uur wakker en dan ben ik kapot en slaap ik weer vier uur. S nachts slaap ik dan ook nog gewoon. Ik heb ook nog steeds van die wallen onder me ogen. Het is natuurlijk nog maar een week geleden :141:

 

Donderdag mogen de hechtingen eruit. Tenminste de knoopjes wat de rest zijn oplosbare hechtingen. Ik ben benieuwd wanneer dan de huid helemaal dicht gegroeid zal zijn. Het gaatje van de drain heeft een korstje gekregen en ziet er rustig uit. Onder de tape bij de hechtingen mag ik nog niet spieken, want dat moet er dus tot donderdag op blijven......dus dat heb ik maar ook niet gedaan (ik kon mijn nieuwsgierigheid nog net bedwingen).

 

Ik ben ook benieuwd wanneer de borsten uit gevormd zijn (qua hoogte). Ik ben benieuwd of ze nog iets gaan hangen of dat ze naar voren blijven staan. Beide is mooi.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2017 om 13:19 zei Desert-Rose:

@Dollywood

 

He meis,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Fijn dat de drain eruit is, nu kun je goed gaan herstellen.

 

Lekker rustig aan blijven doen.

 

x

Dank je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Dollywood Hi ik heb je hele topic even gelezen want ik heb a.s. woensdag een consult bij dr. Korteweg en ik ben super benieuwd naar verhalen en resultaten van hem! Ben je blij met het resultaat? Ik heb 1 foto kunnen zien van je nieuwe boobies vlak na de operatie.. ik ben hee benieuwd hoe het nu is geworden :)) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.