Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei ellen001:

 

Ik wil ook voor hydrogel gaan. Maar ik snap gewoon niet zo goed waarom er niet meer bekend is over hydrogel. Waarom zijn de andere chirurgen er zo terughoudend in... 

 

Ik denk dat het een kwestie van vraag en aanbod is en wat Nio ook al aangeeft dat niet iedere pc weet hoe hij het moet plaatsen.. 

 

Misschien hebben ze ook wel bepaalde afspraken en contracten met bepaalde siliconen prothese fabrikanten. 

 

Ik zeg maar wat ik denk hoor.. 

 

Als je twijfelt kan je altijd meerdere consulten plannen en ernaar vragen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie

@Maison ik begrijp het ook niet hoor dat hij tegen jou zo deed.. Tot nu toe heb ik geen problemen met hem en ben ik juist heel goed geholpen.. Ook altijd snel antwoord op al mijn vragen. 

 

Wel ontzettend vervelend voor jou en ik snap dat je niet meer naar hem toewilt, want als hij zo tegen mij had gedaan was ik ook niet meer terug gekomen..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het ook jammer. Ik heb net het OLVG gebeld en ze gaven aan dat Nio mij eventueel wel wil bellen. Ik wacht nog even mijn consult woensdag af.

Met dokter Verdonck heb ik veel contact gehad. Hij voelt voor mij als een fijne arts en is heel snel bereikbaar. Hij kan de Monobloc hydrogel ook plaatsen, maar gaf heel eerlijk aan dat ik beter naar dokter Visser kon gaan. Zij schijnt deze implantaten vaker te plaatsen. Ik waardeer zijn eerlijkheid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maison dat is inderdaad wel heel netjes dat hij dat aangeeft! Ja, je zou hem inderdaad nog een kans kunnen geven. Het is wel een hele goede arts. Denk inderdaad dat hij zijn dag niet zo had.. 

 

Ik hoop voor je dat je eruit komt qua protheses en pc! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77 Dus hij bevestigd dat hij de hydrogel ook goed vind alleen dat veel chirurgen het lastig vinden om te plaatsen? Zit wel wat in haha vandaar dat sommige chirurgen dat misschien zeggen zodat ze niet met hydrogel hoeven te werken.

 

Hoe kom jij trouwens aan zijn mailadres? Ik belde de polikliniek van de week om met Nio in contact te komen en ze zei heel bot dat hij me wel terugbelt. Mail lijkt me veel fijner om contact te houden vooral bij kleine vragen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maison Dat is inderdaad wel balen! Als hij tegen mij zo had gedaan had ik ook gedacht toedeloee. 

Bij mij was hij vriendelijk, maar bij de mensen voor mij zag ik hem ook steeds heen en weer gaan naar een andere kamer. Hij had het super druk en was al 3 kwartier uitgelopen. Na mij was het eindelijk rustig dus had hij waarschijnlijk meer tijd. Was dit bij jou ook misschien het geval?

 

Ben in ieder geval benieuwd of je eruit gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x en @Elske77. @DenisedeniseDat klopt wel. Misschien was het wel op dezelfde dag. Hij liep inderdaad uit en beantwoordde ook niet mijn vragen. Hij leek geïrriteerd dat ik nog vragen had en zei tegen mij dat ik mijn eigen borsten ook kon opereren. En dat terwijl ik nog een lijstje met vragen had. Hij zei ook dat ik vertrouwen moest hebben wat ik ook helemaal begrijp. Maar ik zei hoe weet u nou hoe ik het wil hebben als u niet mijn vragen beantwoord of luistert. Jammer, want ik lees niks anders dan goeds over hem hier. 

In principe heb ik een optie voor operatie bij dokter Visser op 29 mei. Bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Maison:

@x-roxiie-x en @Elske77. @DenisedeniseDat klopt wel. Misschien was het wel op dezelfde dag. Hij liep inderdaad uit en beantwoordde ook niet mijn vragen. Hij leek geïrriteerd dat ik nog vragen had en zei tegen mij dat ik mijn eigen borsten ook kon opereren. En dat terwijl ik nog een lijstje met vragen had. Hij zei ook dat ik vertrouwen moest hebben wat ik ook helemaal begrijp. Maar ik zei hoe weet u nou hoe ik het wil hebben als u niet mijn vragen beantwoord of luistert. Jammer, want ik lees niks anders dan goeds over hem hier. 

In principe heb ik een optie voor operatie bij dokter Visser op 29 mei. Bedankt voor jullie reacties!

Wat zei ze, Maison? Over Hydrogel en opereren enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Maison:

Nou ik moet er nog heen woensdag voor een intake. Maar ik heb al een datum vastgezet omdat ik tussen juni en september geen operatie kan hebben. 

Ik ben benieuwd hoe Linda Visser is! 

Ja ik dacht al... dat gaat snel ineens Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Maison:

Ik vind het doodeng ook. Maar ik ben inmiddels 41 en als ik het nu niet doe dan ga ik het nooit doen. Ik ben wel benieuwd naar dames die hydrogel hebben laten plaatsen. Volgens mij kan ik niet zomaar bij iemand kijken toch?

 

Je mag bij mijn foto's kijken als je wilt ik ben vandaag tien dagen po en heb de monobloc hydrogel :) als je dat wilt voeg ik je toe aan mijn album. Je kan ook bij Linda37, Sanneb82 en Melissa1983 kijken, ze staan bij hen in hun topic. Senorita en Wicked hebben ze openbaar in een album. Aan Mirri zou je kunnen vragen of je haar foto's mag zien. Even zo uit mijn hoofd gezegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei B00bies:

 

Je mag bij mijn foto's kijken als je wilt ik ben vandaag tien dagen po en heb de monobloc hydrogel :) als je dat wilt voeg ik je toe aan mijn album. Je kan ook bij Linda37, Sanneb82 en Melissa1983 kijken, ze staan bij hen in hun topic. Senorita en Wicked hebben ze openbaar in een album. Aan Mirri zou je kunnen vragen of je haar foto's mag zien. Even zo uit mijn hoofd gezegd :)

Wat lief dat ik bij jou mag kijken! Ik heb net een poging gedaan maar hoe doe ik dat dan? Ik zal wel heel onnozel zijn, maar ik zie bij jou niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Maison:

Wat lief dat ik bij jou mag kijken! Ik heb net een poging gedaan maar hoe doe ik dat dan? Ik zal wel heel onnozel zijn, maar ik zie bij jou niks

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album (mijn album staat privé). Je kan nu kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2017 om 09:55 zei Elske77:

Ik wil me voorstellen.

ben 40 jaar en heb een hangende B cup nadat ik jarenlang aan de pil was waardoor ik een D cup had. Ik wil niet meer aan de pil, ben er inmiddels ook al jaren vanaf maar mijn hangende borsten blijven knagen. Voel me eigenlijk al een beetje oud voor iets dergelijks als een borstvergroting en ben doodsbang voor complicaties (heb zelf medische opleiding). 

Zeker omdat ik afgelopen week las over lymfomen na borstvergroting.

Aan de ander kant wil ik heel graag en word ik liever vandaag dan morgen geopereerd omdat ik weet hoe fijn ik me voelde met mijn mooie grotere borsten die niet hingen. Nu heb ik slechts een paar dagen per maand wat grotere borsten. Ik heb zelfs getwijfeld of ik niet weer aan de pil moet....

mijn voorkeur ligt bij Nio of eventueel van der Pot, alle tips en ervaringen met die twee zijn welkom! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei B00bies:

@Maison Kan je ze nu wel zien?

Ja ik heb ze gezien! Ik was iets te snel. Ze zijn prachtig! En zeker voor 10 dagen! Je zal wel trots zijn of niet :)?

Jij bent bij Nio geweest toch? Ben je alweer aan het werk? Hoeveel cc heb je? Ben nu erg nieuwsgierig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Maison:

Ja ik heb ze gezien! Ik was iets te snel. Ze zijn prachtig! En zeker voor 10 dagen! Je zal wel trots zijn of niet :)?

Jij bent bij Nio geweest toch? Ben je alweer aan het werk? Hoeveel cc heb je? Ben nu erg nieuwsgierig haha

 

Nou ik moest er nog heel erg aan wennen, maar ben er nu wel heel blij mee. Zeker nu ik net de fotos van mijn voorsituatie heb bekeken.. Wauw, wat een verschil in positieve zin! (Raar om dat over je eigen borsten te zeggen) en in kleding kan ik er nu echt al helemaal van genieten, je ziet nu namelijk gewoon twee mooie heuvels. 

 

Ja, ik ben door Nio in het OLVG geopereerd. Ik heb 320cc hp monobloc hydrogel voor de spier gekregen. Ben van een 70C bhmaat naar een 70E/75E (afhankelijk van welke sportbh) gegaan. 

 

Ik kan nu gewoon weer mijn dingetjes doen eigenlijk. Wel rustig aan. Alleen soms gaat mijn linker borst zeuren als ik te actief ben geweest. 

 

Maar ben heel tevreden over mijn herstel en heb weinig pijn gehad.

 

Vanmiddag controle bij drs Nio gehad en die was heel tevreden :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei B00bies:

 

Nou ik moest er nog heel erg aan wennen, maar ben er nu wel heel blij mee. Zeker nu ik net de fotos van mijn voorsituatie heb bekeken.. Wauw, wat een verschil in positieve zin! (Raar om dat over je eigen borsten te zeggen) en in kleding kan ik er nu echt al helemaal van genieten, je ziet nu namelijk gewoon twee mooie heuvels. 

 

Ja, ik ben door Nio in het OLVG geopereerd. Ik heb 320cc hp monobloc hydrogel voor de spier gekregen. Ben van een 70C bhmaat naar een 70E/75E (afhankelijk van welke sportbh) gegaan. 

 

Ik kan nu gewoon weer mijn dingetjes doen eigenlijk. Wel rustig aan. Alleen soms gaat mijn linker borst zeuren als ik te actief ben geweest. 

 

Maar ben heel tevreden over mijn herstel en heb weinig pijn gehad.

 

Vanmiddag controle bij drs Nio gehad en die was heel tevreden :)

 

 

Heb je ook een foto van de voorsituatie? En mag ik die zien? Heeft Monobloc een high profile? Dat wist ik niet. Zelf heb ik momenteel een 75B / 70C , maar voor de spier is bij mij geen optie denk ik.

Fijn dat alles zo goed met je gaat! Ik zie ook geen blauwe plekken bij je. Ik snap dat je moet wennen. Maar ze zijn mooi! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maison Ja, die heb ik wel, maar die zijn nog vrij herkenbaar. Dus ik moet die eerst even gaan bijsnijden bewerken :) Ter zijner tijd zet ik ze in mijn album. 

 

Volgens mij worden de monobloc hydrogel alleen maar in high profile geplaatst. Tenminste drs Nio heeft het met mij niet over moderate gehad. In moderate hebben ze namelijk helemaal weinig projectie. 

 

Ik weet niet of het bij jou kan.. Dat moet je echt aan drs Nio vragen. Je hebt wel een verhoogde kans op rimpelvorming, dus als je echt safe wilt gaan kan je beter dual plane nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei B00bies:

@Maison Ja, die heb ik wel, maar die zijn nog vrij herkenbaar. Dus ik moet die eerst even gaan bijsnijden bewerken :) Ter zijner tijd zet ik ze in mijn album. 

 

Volgens mij worden de monobloc hydrogel alleen maar in high profile geplaatst. Tenminste drs Nio heeft het met mij niet over moderate gehad. In moderate hebben ze namelijk helemaal weinig projectie. 

 

Ik weet niet of het bij jou kan.. Dat moet je echt aan drs Nio vragen. Je hebt wel een verhoogde kans op rimpelvorming, dus als je echt safe wilt gaan kan je beter dual plane nemen. 

Moderate? Wat is dat? Dacht dat ik redelijk op de hoogte was.

Fijn dat je 'voor' foto's gaat plaatsen. Ik hou het in de gaten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Maison:

Moderate? Wat is dat? Dacht dat ik redelijk op de hoogte was.

Fijn dat je 'voor' foto's gaat plaatsen. Ik hou het in de gaten 

 

Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat bij de monobloc hydrogel noemen, misschien 'low profile' daar spreekt drs Kappel over in haar blog. Maar volgens mij wordt alleen maar de high profile nog geplaatst. Eerlijk gezegd weet ik dat gewoon niet precies. Je zou dat altijd nog aan drs Nio kunnen vragen. 

 

Ja, even afwachten in hoeverre ik ze onherkenbaar krijg. Ze zijn namelijk een beetje onhandig genomen. Maar het lukt denk ik wel hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.