Ga naar inhoud

Margootje : 29 september 2010 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Gast Margootje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hej margootje

nogmaals: van harte meid!!!

Leuk en duidelijk verslagje ook.

Ik hoop dat t mee blijft vallen met de pijn en je vannacht een beetje beter gaat. (gewoon vlak voor t slapen gaan een pijnstiller innemen).

En ook ik kijk nu al uit naar je foto's!!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margootje,

PROFICIAT met je nieuwe aanwinsten! :1bouncingboobs:

Je hebt een leuk verslagje geschreven zeg! Fijn dat je nu al blij bent met je boobies, je zult zien, het wordt alleen nog maar mooier.

Ik wil je sterkte toewensen met je herstel, luister goed naar je lichaam en dan komt alles goed. :rolleyes: Leuk zeg dat je allemaal lingeriebonnen hebt gekregen, heb je wat om naar uit te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey margootje

net je verslagje ook ff gelezen; leuk geschreven hoor

gelukkig viel het je allemaal wel mee en vind je het supermooi

Bij mij is het ook allemaal goed gegaan zie verslagje in mn dagboek, heb alleen redelijk veel pijn alhoewel het met vanmorgen al wel goed beterd

Groetjes van ingrid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi margootje

Gefeliciteerd met je boobies !! :1bouncingboobs:

Leuk je verslagje te lezen!! en wat leuk dat je al lingeriebonnen hebt gehad! :D

Kun je straks lekker shoppen!!

Ben super benieuwt naar je foto's...

enne laat je me weten of 'het' over is? ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Margootje,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :64: Leuk verslagje! Ben blij dat je ze al supermooi vind, ben ook al eens gaan spieken in de galerij, en je mag er zeker trots op zijn ook hoor, ze zien er al heel mooi uit en dus worden ze ook alleen nog maar mooier!:123: Geniet van ze! Laat je maar lekker verwennen nu! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margootje,

Ben net eens gaan kijken naar je foto's!

Wauw, je boobies zien er nu al ENORM mooi uit. En ze zullen alleen maar mooier worden!

Je mag er echt fier op zijn :35:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Oh oh oh. Zit ik net een BH van de hema te passen, een 75B en die past !! Ik vraag me nu heel ernstig af hoe groot de kans is dat ik nog op een C uit kom, want vind dit nog aan de kleine kant!! :139:

Pff , stel je voor dat ik toch voor de 260 cc had gekozen, fieuw, gelukkig niet!!

Kan iemand mij vertellen of het nog groter word of dat de kans heel groot is dat ik nu op een B blijf hangen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Margootje,

Nog eens je foto's bekeken, ze staan nu nog erg strak, natuurlijk pas 3 dagen po, ze moeten dus nog heeeel veeeeel veranderen de komende weken/maanden. Ze gaan heus nog groter worden hoor, je komt zeker op die 75C! Geloof maar de meiden met ervaring! :38: Nog even geduld dus! :44:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

:102:

Dames, heb even een reactie nodig van jullie. Ik ben gaan douchen en heb mn kliniekbeha uitgespoeld dus die is aan het drogen, ik ging dus mijn cupmaat meten. Nou heb ik als ondermaat nog 75 en als bovenmaat 90, en kom ik volgens de cupmeter nog steeds op een fucking A uit!!! Hoe kan dit?? Ik pas een sportbeha van de hema 75B en die is gewoon goed gevuld... :103: Echt niet leuk...

Hoop snel op een reactie, want is nogal stil op t forum vandaag en zit een beetje in een dip...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd...

Kijk alsjeblieft niet naar die stomme tabelletjes!

Die kloppen voor geen meter !! Ik kwam ook uit op een B ofzo!!

Daar moet je echt niet opletten!

En zoizo niet te gefixeerd zijn op getallen!

Echt, ik heb je boobies gezien en ze zijn echt al mooi!

Je gaat zeker nog wel een C krijgen, met dual plane duurt dat gewoon wat langer!

Toen ik net geopereerd was, was mijn bovenwijdte ook 91 cm.. en nu zijn ze al een stuk gegroeid..

Geduld is het magische woord in dit proces!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje ik sluit me aan bij Mii18 ;)

Maak je echt niet druk! In de eerste week had ik bovenwijdte 89 nou ook ik kwam uit op een A ik schrok me rot, terwijl ik een 80 C van de Hema had die flink gevuld was... :o

Maar nu na 11 weken Po draag ik toch echt een D of E. En ondertussen zit in aan 95 boven :D

Kortom die stomme tabellen moet je niet geloven meid.

Ik vind je borsten al erg mooi hoor! Komt echt helemaal goed met jou :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb ook dual plane en ze worden zeker nog wel voller/groter hoor.

Bij mij scheelde het echt heel veel de ene week of de week erna.

Inderdaad je zal echt geduld moeten hebben.

Ik heb je foto's bekeken en denk ook echt dat je uiteindelijk op een C zult komen, maar heb geduld.

Ik heb je ook even een PB gestuurd :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Margootje,

Ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde, maar geloof de meiden en ga ervan uit dat dual plane wat meer tijd nodig heeft.

Ik heb vandaag gemeten.

69 onder en 86 boven, ik zou dus net op een 70 C uitkomen.

Prima als je het mij vraagt.... als ze maar niet kleiner worden, liever nog wat groter dan kleiner...

Ik ben 20 september geholpen in de Bergman door dr. de Blecourt.

Sterkte meis, komt goed :136:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik herken de twijfel.

En inderdaad zeker NIET naar die tabeelen kijken, ik kom ook maar NET uit op een kleine B als ik die mag geloven.

Ik ben nu 1,5 week verder en ik hoop stiekem ook nog op een beetje groei.

Gewoon ff wachten, komt goed en.... ze zijn prachtig, dus no worry´s!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Ok, heel erg bedankt allemaal. Ik zat meteen in de stress en dacht: straks moet ik nog A beha's gaan kopen!! Stomme tabellen :145:

Morgen ben ik 5 dagen PO, dan maak ik weer even een foto om te zien of iets is veranderd. Voor mijn gevoel zijn ze al wel veel zachter geworden, nu al! En overdag heb ik geen pijn meer, neem alleen sochtends mn paracetamols in en voor het slapen gaan vanavond mn laatste pijnstiller. Heb alleen snachts nog last van mn rug, en kan dus niet wachten om weer andere houdingen aan te mogen nemen... Wanneer zou ik weer op mn zij kunnen liggen?

Pff het is nu bijvoorbeeld 4:17 uur. Zit alweer een half uur achter de laptop omdat ik last had van mn rug. Ga straks maar weer even proberen te slapen. Wel fijn dat ik vanaf nu zelf op kan staan uit bed, dan hoef ik mijn vriend niet meer lastig te vallen als ik eruit wil.

Maar goed, bdeankt voor de geruststellingen allemaal!! Ga weer terug mn bedje in.

Liefs, M

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Margootje,

Zo ik heb je foto gezien en het ziet er echt al heel erg mooi uit! Jee joh dat jij nu al het gevoel hebt dat ze zachter worden, ik heb dat helemaal nog niet, is allemaal nog keihard! De spierpijn is nu wel ook ver weg bij me. Dat vroeg wakker worden herken ik wel, zal blij zijn weer een beetje een normaal nachtritme te krijgen. Wij hebben een waterbed en dat scheelt echt wel met het rugliggen, ik heb helemaal geen ruglast meer. Alleen in en uit bed komen is wel iets lastiger. Heb je ook het gevoel of je nooit meer op de zij kunt liggen omdat er dan borsten in de weg liggen? ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

@ Ingrid:

Dank je voor je compliment! Ja, de dag na de operatie was het zo hard dat het niet meegaf, maar nu geeft mn huid al een stuk meer mee...

Poe, nou ik ook. Ben 's ochtends zo vroeg wakker en dan halverwege de middag kak ik weer helemaal in en meestal ga ik dan maar weer even slapen. Maar het is heel vervelend. Oh ja een waterbed, dat had goed geweest voor de rugpijn, maar ben wel blij dat ik nu weer alleen kan opstaan.

Haha, ja dat lijkt me heel raar! Zowiezo zal ik heel lang niet durven om op mn buik te liggen! maar als ik nu ook iets pak ofzo met 2 armen dan kom k met mn armen tegen mn borsten, echt zo'n bizar gevoel haha! :lol:

Hoe gaat het verder met jou? Met je buik?? Heb je nog veel pijn?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Op de buik liggen lijkt me inderdaad ook supergek, dat gaat toch niet? haha

S'middags krijg ik inderdaad ook zo van die momenten dat je het helemaal gehad hebt en zo in slaap sukkelt. Bij mij gaat het qua pijn eigenlijk vrij goed nu. Nog wel steken soms, meestal in de linkerborst, en in de rechteronderbuik. En als ik moet hoesten dan is dat iets pijnlijk, en bij bepaalde bewegingen zoals een klink met rechts opendoen enzo. Maar het valt allemaal goed mee nu vind ik. De eerste dagen had ik echt momenten van oh my god waar ben ik aan begonnen. Maar dat gevoel is nu weg! Ik zal wel blij zijn als de drains eruit mogen want ik mag niet douchen met die dingen, en heb nog van dat roze ontsmettingsspul zitten en dat gaat er niet goed af met een washandje. En zowiezo voel je je dan gewoon veel frisser.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nou niet pijnelijk Ingrid dat die drains er nog in zitten? Hoelang moeten deze blijven zitten.

Margootje wat vervelend van je rug. Ik heb ook wel wat last van me

rug met slapen maar het is goed te doen. Ik sta elke dag ongeveer 9.30uur op. Word wel een paar keer wakker snachts maar kan weer snel in slaap

komen. Alleen uit bed komen gaat nog niet zo. Ik heb snachts ook wel het meeste pijn. Kan nu wel redelijk goed rechtop lopen. Liep steeds als Quasimodo!

Dinsdag moet ik naar de kliniek om het tape te verwijderen. Ben erg benieuwd wat ze van me boobies vinden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.