Ga naar inhoud

Margootje : 29 september 2010 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Gast Margootje

Aanbevolen berichten

Nou dat is wel een beetje verwarrend zeg al die tegenstrijdige adviezen :unsure:

Dan zou ik maar gewoon doen wat de pc je adviseerd en lekker de hema bh aan houden. Wou dai ik dat advies kreeg, want die zit inderdaad veeeel lekkerder. :38: Geeft ook een hoop steun, dus daar zou ik me maar geen zorgen over maken. En dan toch maar ff een nieuwe aanschaffen in een 75C!!!

Mag je die hema bh dan ook niet aanhouden snachts???

En inderdaad: je kan gaan smeren als je wondjes dicht zijn!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Mii en A70,

Heel erg bedankt voor de reacties :)

Vond het zelf ook raar dat ze overal wat anders zeggen, maar ja, was wel blij met het nieuws. Vanacht zonder beha geslapen en ging heel goed.. was helemaal niet eng, juist heerlijk haha :)

Vrijdag koopavond, dus dan heb ik eindelijk tijd om een andere beha te kopen. Hij zei dat de beha's van FILA ook erg goed waren.

Ik mag de beha wel aanhouden als ik dat wil, maar ik slaap liever zonder, vooral nu deze 75B toch een beetje strak zit.

Heb net gedouched en daarna mn tapejes er voorzichtig afgehaald, littekens ingesmeerd met creme. Gaan wel mooi worden denk ik. Hoop ik :P

Net nog foto's gemaakt van 2 weken PO, maar die komen er morgenavond op.

Hoe is het met jullie alllebei?

Liefs, M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis..

Ja hoor gaat super met me boobies.. :D

fijn he zonder bh slapen!!

Ik ga je morgenavond echt een pb terug sturen hoor!

Maar vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest met mijn vriend

en gewoon ff geen tijd gehad, morgenavond ga ik er ff goed te tijd voor nemen

én dan komt er weer een lang verhaaltje jou kant op... :)

Hoop dat je het begrijpt..

Ben benieuwt naar je foto's !

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis,

Met mij gaat t ook prima hoor, dank je!

Vandaag voor t eerst weer autogereden, maar dat gind nog wel wat moeizaam, niet verwacht eigenlijk...

Maar ja ach ik ben zoals altijd ws weer te ongeduldig :38:

Ben wel errug benieuwd naar je fototjes hoor, ga morgen zeker ff spieken.

Heb hier op t forum inderdaad meerdere goede berichten over de fila bh gelezen, dus is ws wel t proberen waard!!!

Zucht ik wou dat ik t al mocht... zonder bh slapen...

liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Vandaag een wat mindere dag wat betreft mn tieten... ze zijn erg gevoelig, maar ik denk dat dat komt door de te kleine beha, helaas heb ik echt morgenavond pas tijd om nieuwe te kopen :( Dus morgen nog ff een dagje strak.

En mn littekens jeuken vreselijk man. Om gek van te worden, en kan er natuurlijk niet lekker aan krabben.

Ik heb zoals beloofd de foto's van 13 dagen PO in de galerij geplaatst, ik zie alleen nog geen verschil met pas na de operatie! Bovenop worden ze al wel iets zachter, maar nog steeds ziet het er strak uit en voelt ook nog zo.

@ Mii: ik begrijp het, maakt echt niet uit.. Ik heb ook wel eens geen tijd! Ik wacht je pb-tje af meid.

@ A70: oe spannend weer autorijden!! Wel rustig aandoen he? Ben zelf ook een ongeduldige kip maar, we moeten toch in ons hoofd houden dat we er voorzichtig mee moeten doen. Ik had het zelf op de fiets gisteren, als ik af of op moet stappen en op mn stuur moet leunen, dat is nog wel gevoelig. En wat zonder beha slapen betreft, ook nog even geduld ja.. maar de dag komt er hoor :)

Liefs!!! M

En meningen over de fotos zijn natuurlijk altijd welkom :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej mrgootje!

Wauw net je foto´s gezien, maar ze blijven maar mooier worden he? Vind ze echt heel naturel!!!

Op de foto lijken ze helemaal niet zo heel erg gespannen. Zie zeker wel verschil hoor met de vorige foto´s!!!

Ik merk zelf sinds vandaag dat ze nu echt overal wat zachter beginnen te worden. De spanning is er nu echt een beetje af en volgens mij is t vocht nu ook echt weg. Ik wacht ff met fototjes nemen tot dinsdag, dan ben ik 4 weken po!

Tja dat fietsen gaat inderdaad ook heel onwennig ja, ben ook zo bang dat ik val nu haha. Normaal denk ik daar geen eens overna :wacko:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Margootje,

Zeker zie je veel verschil met na de operatie, zie je dat zelf echt niet? Ze zijn nu veel ronder en er zich minder vocht in. Ik snap wat je bedoelt dat ze nog steeds heel gespannen staan, daar heb ik (vooral aan de onderkant) ook last van! Ik denk dat het jeuken bij je ook te maken heeft met de pleisters. Het ziet er rood uit waar die gezeten hebben. Ik heb ook wel een beetje last van jeuk op de wondjes/littekentjes, maar na wat creme smeren (speciale die ook op open wondjes mag) is dat over. Ik heb wel dat mijn zwarte sportbh van de hema echt helemaal vol met hele kleine velletjes zit steeds. In een witte zie je dat niet.

Ik vind dat je borsten echt superknap zijn!!! :33:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb je foto"s even bekeken,zeker verschil met net po....ik denk dat je een c niet gaat passen hoor,lijkt mij een d-cup...succes met je verdere herstel.

Hahah,

nou een d-cup is het zeker nog niet! Ik heb alleen wel al moeten switchen van een B75 sportbeha naar een C75. Voor nu zit ie goed. Hmm, terwijl alles nu nog heel strak staat. Goh, wie weet waar ik op uit kom! Ben benieuwd, stond iig te juichen in de hunkemoller toen de C paste :D Die meiden van de winkel allemaal vragen stellen toen ik vertelde dat ik een BV had laten doen. Wel leuk.

En mn littekens beginnen ook al zachter te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de 75C sportbh vd hema, maar paste bij de hunkemoller ook een 70 D hoor en bij sommige zelfs tot mijn grote verbazing een E ( maar dat zie ik er echt niet aan af), dus wie weet margootje waar je nog op uitkomt...

Ik ga maandag weer ff nieuwe foto's maken en donderdag bh's shoppen!!!!!!

Vraag me af of ik nog verschil zie.

Soms denk ik "t lijkt of ze kleiner zijn geworden", maar misschien ben ik daar allen maar bang voor... haha dat hoop ik dan maar :unsure:

Als ik t goed begrijp draag jij dan vanaf nu alleen nog die hema sportbh?

Ik mag mn kliniekbh dinsdag ook officieel uit, wacht nog tot 6 weken po met beugelbh's, maar denk dat ik vanaf 4 weken PO ook wat meer die hema bh ga dragen.

liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

ik heb 25 oktober een consult bij doc maas ben heel erg benieuwd omdat hij nieuw is hoe is hij?? heb je lang op je operatie gewacht?? ik wil graag van a naar een volle c:d klopt het dat dcr maas alleen die druppelvormige ciliconen gebruikt? xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

ik heb 25 oktober een consult bij doc maas ben heel erg benieuwd omdat hij nieuw is hoe is hij?? heb je lang op je operatie gewacht?? ik wil graag van a naar een volle c:d klopt het dat dcr maas alleen die druppelvormige ciliconen gebruikt? xxxx

Hallo Bambie,

Nou ik heb niks anders dan positieve dingen over Dr. Maas!! Hele vriendelijke, rustige man, Maar dat zul je op je eerste consult wel zien :)

Ik kon na 1 week na mijn consult al terecht voor mijn operatie, maar aangezien dit te snel was omdat mijn financien nog niet rond waren ben ik 2 weken na mijn consult al geopereerd!! Dus ik heb niet lang hoeven wachten.

Dktr Maas is niet nieuw hoor, hij is al 9 jaar plastisch chirurg. Alleen opereert hij volgens mij vaker ergens anders, en sinds kort vaker in de Bergman Kliniek ofzo...

Ik ben van een 75A naar een tot nu toe 75C gegaan en het staat allemaal nog strak, dus het kan nog ietsje groter worden, maar ben nu al mega tevreden!! En nee, ik heb ronde siliconen geplaatst gekregen, met de dual plane techniek, 280 cc. Wat en hoe er geplaatst word ligt helemaal aan jouw lichaam en de vorm van je borst en hoeveel weefsel je hebt. Daarop baseert hij de keuze! Waar heb je dat vandaan dat hij alleen druppelvormige plaatst? Dus ik zal lekker rustig je consult afwachten en op je chirurg vertrouwen.

Spannend :)

LIEFS, Margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey, das fijn om te horen!!!

dat is wel heeeel vlug he wel super dat t zo snel al kan,klopt hij werkt t meest in klein rozendael ofzo tog? en las ergens op een site van iemand dat ze daar met die druppelvormige protheses werken en bij de bergman kliniek voornamelijk ronden, mij lijken de ronde beter hoor zoveel nadelen over die anderen gehoord ben idd benieuwd wat hij gaat adviseren .. ik werk in een supermarkt en moet heel veel zware dozen tillen of achter de kassa weet niet of dat kan achter de kassa kdenk wel dat je dan veel je borstspier gebruikt vooral als je war zwaardere dingen moet doorschuiven

liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Margootje!

Ik heb met mijn sportbh 75C..

Ik was vandaag in Livera, en heb hulp gevraagd om mijn juiste maat te weten.

Omvang is 70 (was voorheen ook) en heb cupmaat E!!!!!

Echt bizar gewoon! Ik vond de D ook mee zitten, maar de verkoopster zei dat E toch mooier zou zitten.

Dus bij jou zal het zeker ook helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey margootje,

Las dat je 25 % van het totaalbedrag 1 dag voor de operatie moest overmaken, maar wanneer de rest dan?

vroeg me ook af welk merk cilliconen je hebt gekregen ? hij vroeg ook naar borstkanker in de familie vraag me af waarom, dat is bij mij wel het geval me moeder is er aan overleden.. kunnen ze je daarop afwijzen? :( Meet hij ook je cup maat want ben echt benieuwd welke cup ik heb draag altijd cup c want b is te strak (wel van de H&M vallen wat kleiner uit)maar weet zeker dat ik cup a heb!!

Liefsxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Hoe is het met de boobs??

Eindelijk mijn pbtje gelezen? Nu moet ik zeker express ook zo lang wachten op eentje terug?

Hihi is er niet erg hoor.. ik zie hem wel verschijnen

Liefs :58:

hahaha, ik moet er eens even een keer goed voor gaan zitten! En heb denk ik morgen wel tijd daarvoor :)

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey margootje,

Las dat je 25 % van het totaalbedrag 1 dag voor de operatie moest overmaken, maar wanneer de rest dan?

vroeg me ook af welk merk cilliconen je hebt gekregen ? hij vroeg ook naar borstkanker in de familie vraag me af waarom, dat is bij mij wel het geval me moeder is er aan overleden.. kunnen ze je daarop afwijzen? :( Meet hij ook je cup maat want ben echt benieuwd welke cup ik heb draag altijd cup c want b is te strak (wel van de H&M vallen wat kleiner uit)maar weet zeker dat ik cup a heb!!

Liefsxxxx

Hoi Bambie,

Oh dat weet ik eigenlijk niet, stond in mn papieren, maar ik heb alles in 1x overgemaakt.

Ik heb Eurosilicone gekregen, een of ander Frans merk. Ze kunnen je daar niet op afwijzen als je moeder overleden is aan borstkanker (wat erg trouwens..:( ) Maar het is wel een extra risicofactor natuurlijk. Maar daar moet je je geen zorgen over maken hoor.

De cupmaat word niet gemeten, maar wel je omtrek. Hij zal dan aan de beha die je aan hebt wel zien wat voor cup je nu hebt, maar ze denken ook niet in cupmaten maar in volume (cc). Je moet een sportbeha (zonder beugel dus) meenemen naar het consult. Ik had zelf ook altijd cup B beha's, maar dan van die voorgevormde zodat het nog wat leek onder mn kleding. Maar ik had gewoon een A.

Liefs, XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor je antwoorden, ja vond het ook wel vreemd dat ze dat niet zeiden aan de tel ze had t alleen over een strak wit shirt wat ik moest meenemen maar heb ook alleen voorgevormde bh's maar dan zie je niet t echte resultaat ga ik nu maar gauw ff om een sportbh haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.