Ga naar inhoud

Alexje : 13 april 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Alex en ik ben 22 jaar oud. Vanaf mijn 13e ben ik erg onzeker over mijn borsten. Ik overweeg daarom ook een borstvergroting. Zelf zit ik nu tussen de a-b cup.

Ik ben nu druk opzoek naar een kliniek waar ik dit kan laten doen. Ik heb op de site van velthuiskliniek en bergman gekeken omdat dit wel de meest bekende klinieken zijn. Weten jullie mischien een goede kliniek? Waar advies en zorg voorop staat? Ik vind dit wel zo belangrijk!!

Zelf ben ik 1.72 lang, 53 kilo en smal gebouwd. Ik wil wel graag dat het bij mijn lichaam past. De high profile en de medium profile twijfel ik nog over. Wat geven jullie de voorkeur? En omdat ik niet veel vetweefsel heb op mijn decollete raden jullie dan de dual-plane aan? Of op de spier?

Dankjewel alvast!

Groetjes Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, welkom op het forum!

De artsen die hier het meest langskomen zijn dr. Nio (SLAZ in Amsterdam en Parkkliniek in Rotterdam), De Meyere en Plovier (beide België). Deze artsen hebben hier op het forum een hoop tevreden klanten. Vooral dr. Nio plaatst eigenlijk alles wel (voor en achter de spier) dus die zal zeker kiezen wat het beste bij jou past.

Of je genoeg borstweefsel hebt kunnen wij niet bepalen, ik had zelf ook helemaal niks en heb toch voor de spier gekregen. Ik ben zelf geopereerd door Dr. Rhemrev in Den Haag, dus als je voorkeur uit gaat naar voor de spier zou je haar ook nog eens een bezoekje kunnen brengen.

Rechtsboven in de zoekbalk kan je de klinieken en artsen op zoeken, ik zou je aanraden niet af te gaan op de bekendheid van de kliniek maar goed je research te doen. Er zit namelijk nogal eens verschil in de werkwijze van bepaalde artsen en klinieken. En natuurlijk op consult gaan, je moet je wel op je gemak voelen bij de arts :) Die zal samen met jou bepalen wat het beste bij jou past en waar je tevreden mee zal zijn.

Succes met je zoektocht, mocht je vragen hebben stel ze dan gerust! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Donateur,

Dankjewel voor jou reactie! Ik ga zeker even verder zoeken. Waarom heb jij voor Dr. Rhemrev gekozen? Zelf woon ik ook in de omgeving Den Haag. Is er verschil met voor de borst of achter de spier? Zie je de rand niet onder de huid?

Groetjes Alexandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de spier doet minder pijn en heeft een minder lange herstelperiode. Daarnaast is het bij voor de spier niet nodig om de spier in te snijden, dus dat is ook mooi meegenomen. Ik heb geen randen of rimpels, ik voel de randen wel als ik op mijn zij lig of bij mijn littekens maar daar heb je voor de rest geen last van. Ik ben ook de enige die dat soort dingen voelt, mijn vriend heeft er totaal geen last van.

Bij achter de spier of dual plane wordt de prothese aan de bovenkant deels bedekt door de spier, dit is handig als je weinig weefsel hebt om te voorkomen dat je randen of rimpels gaat zien. Echter is er hier wel kans op vervorming bij aanpassen van de borstspier en zijn de borsten meer afgevlakt aan de bovenkant, dus minder bolling bovenop.

Voor allebei de methodes is wel wat te zeggen, daarom is het ook een goed idee om naar verschillende artsen te gaan. Ik ben zelf op 3 consults geweest en 2 van de 3 artsen zeiden dat voor de spier bij mij mogelijk zou zijn, waaronder Dr. Rhemrev. Ik vond haar zeer prettig en heb daarom ook gekozen om de operatie bij haar uit te laten voeren :)

Uiteindelijk is het natuurlijk jouw persoonlijke voorkeur en moet de pc wel willen doen wat jij in gedachten hebt. Kies een arts die daarbij aansluit! Alles is mogelijk in het land van plastisch chirurgie dus laat je niet afschepen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo lieve mensjes!

 

Ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe deze site werkt dus ik hoop dat ik in de goede topic zit:blush:

 

Vandaag was dan eindelijk de dag van het consult waar ik zolang op heb gewacht!

 

Ik ben 25 jaar, 172 lang en weeg 53kilo. Ik heb een borstvergroting al veel eerder overwogen maar toch twijfelde ik nog lang en schoof het steeds naar voren...

 

Om 5 uur vanmiddag heb ik een consult bij de Boerhaave Kliniek in Amsterdam gehad bij de dr. L.P van der Weij. Het is een hele vriendelijke en rustige man. Hij vroeg goed naar mijn wensen en liet ook weten wat zijn visie was. Hij heeft fotos gemaakt en mijn borsten gemeten en ik heb genoeg huid voor een protese boven de spier. Daarna hebben we ook nog gepast. Hij deed er 2 silliconen 'kipfilets' in en toch schrok ik een beetje van de grootte. Toen begon ik wel een beetje te twijfelen.. Hij zei dat 265cc het beste bij mijn lichaam past. Toen heeft hij ook nog 230cc in mijn top gedaan maar vertelde er wel bij dat het dan een borstvergroting is maar ook weer niet omdat dit niet het resultaat geeft wat ik wil. Hij vertelde ook veel over de protese zelf en dat hij alleen protese plaatst die veilig zijn. 

 

Ik krijg 265cc op de spier Mentor CPG cohesive III. En....

 

13 april word ik geopereerd!! SPANNEND!!:D

 

Zelf heb ik nu een A cup en hoop ik een kleine C te krijgen. Zijn andere dames hier die ook binnekort geopereerd worden? En hebben jullie nog tips voor mij en wat vinden jullie van de maat? Ben ik toch weer te bescheiden? Ik heb nogwel enige twijfel.. is dit normaal?

 

Liefs!

  •  
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..... ik heb 8 maart door dr. van der weij een bv gehad. Ik ik vond het een prettige man waardoor ik gelijk een goed gevoel kreeg.  Heel relaxed en neemt echt de tijd voor je.  

Spannende voor je lees ik! Voordat je het weet is het al 13 april:).

Wat de maat betreft.... das een lastige.  Als je twijfelt zou ik nog een afspraak maken.  Kiezen wat het beste voelt maar ik zou ook heel goed naar van der weij luisteren.  Jij hebt je wensen aangeven en daarmee adviseert hij je.  Zodra de bv geweest is wen je heel snel aan je borsten.  Ik ben bij met mijn maat maar er zijn voldoende die toch erg blij zijn dat ze voor de grotere maat gekozen hebben.  Laat je het even weten waar je voor gekozen hebt?? Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Alexje

Ik zag dat je ook nog een voorsteltopic ergens had staan, dus heb je twee topics samengevoegd. Zo blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons :) 
Dit topic kun je dus ook blijven gebruiken, ook na je operatie.
Door mijn tag, kom je misschien bij dit bericht uit, maar hierboven heeft nog iemand gereageerd ;) (even voordat zij over het hoofd gezien wordt )

Als je je topic 'volgt' krijg je ook melding als iemand op je topic reageert, misschien handig :) 

Ik ga je topictitel nog wat aanpassen, zodat ie op de rest lijkt.
Heel veel succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dankjulliewel voor de lieve reacties. Morgen is het dan eindelijk zover! Ik ben niet meer langs geweest om nog een keer te passen en ik denk zelf dat de 265cc het mooiste is. Voor mij is het in proportie zijn belangrijk en na telefonisch overleg is dit het. 

Nou, morgen zou ik wel een uitgebreid verslag geven hoe het gegaan is. Ben best een beetje zenuwwachtig! Het word de mentor 265cc tall height moderate profile voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, nog iemand die morgen T-Day heeft ;-)

@Mimibloem en ik krijgen morgen ook nieuwe boobies. Kunnen we hier elkaar mooi digitaal ondersteunen.

Ik moet om 13.15 melden bij de Veltuis Kliniek in Hilversum. Ben je nerveus? 

Succes he!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Alexje:

@Liefbeestje super leuk! wat spannend ook voor jou! De zenuwen gaan nog wel. Bij jou? Wat voor maat heb jij voor gekozen? Ik ga voor jullie duimen! Liefs

Nee, geen last van zenuwen. Ik krijg 375cc dual plane. Hoe laat moet jij aanwezig zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was DE dag. Ik lig nu lekker thuis op de bank. Alles is goed gegaan, de mensen waren lief en ik kan best nog wel veel met mijn armen zoals aankleden ed. Het staat wel strak maar agh als dat het is.  Om half 9 moest ik er zijn en rond kwart voor 10 werd ik naar de operatiekamer gebracht. Daartussen is alles mij nog uitgelegd over de behandeling, pijnbestrijding en heb ik een kalmeringspilletje gehad die ik vroeg en heeft de dokter mij voorgetekend. In de operatiekamer waren ze met z'n 3e. Infuus inbrengen ging pijnloos en de narcose werkte super snel. Ik werd wakker in uitslaapkamer en de lieve verpleegster heeft een beschuitje gesmeerd en een kopje thee gemaakt. Daarna is alles mij nog een keer uitgelegd over de nazorg. Echt een super kliniek. Heel lief waren ze voor mij, super schoon en je voelt je heel erg op je gemak. Ik heb nog diclofenac gehad voor ik weg ging. Best lekker hahha. Hoe is het allemaal bij jullie verlopen? Zijn jullie inmiddels al thuis? Ben heel erg benieuwd!! Liefs @Mimibloem @Liefbeestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje aawh jij ook. Ik heb er ook erg last van. Inmiddels zit er ook veel zwelling en burs en mijn ribben aan de zijkant en ver onder de borst doen ook pijn. Heb jij hier ook last van? Nou morgen moeten we nog even doorbijten en dan word het alleen maar beter (zeggen ze). Je mag trots op jezelf zijn dat je het hebt gedaan/gedurft! En ze zijn heel mooi! En worden nog veel mooier x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.