Ga naar inhoud

RosieW : 20 april 2017 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Wednesday, April 26, 2017 om 13:40 zei Visje7:

Hoe is het nu Rosie?

 

Hoi Visje!

 

Met mij gaat het goed op 1 week PO! B)

Ik kan bijna alles alleen nu doen, buiten dingen boven de schouder natuurlijk, dat mag nog niet, dus mijn vriend maakt nu mijn haar in een staartje, met alle grappige gevolgen van dien! Laten we zeggen dat hij nooit kapper zal worden hahaha!

 

Ik slaap nu ook bijna volledige nachten door, nog wel op mn rug weliswaar dus dat is toch nog wel minder aangenaam als op mn zij, omdat ik zijslapen gewend ben. Op mn zij slapen lukt absoluut nog niet, binnen enkele dagen misschien nog eens voorzichtig proberen.

 

De blauwgele bloeduitstortingen op mn rechterborst zijn er nog, en hier doet t toch ook nog wel wat pijn. Mijn eerste PO BH had een duidelijke naad op deze zone en daardoor kon ik die BH niet goed verdragen (Triumph). Ik heb vorige week 2 PO BH's gekocht op mooihoofd.nl en vandaag zijn ze eindelijk toegekomen!!

 

Ik heb de Mary gekocht met stevige ondersteuning:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

En de Bella met gemiddelde ondersteuning:

 

Voorlopig wordt t de Mary, deze zit nog het stevigst. Maar ze zitten alletwee fantastisch, passen zich volledig aan aan mijn lichaam, geen naden of irriterende stukjes, en toch perfecte ondersteuning voor mijn borsten.

Ze zitten ook een beetje dichter bij elkaar zo, wat ook mooi is natuurlijk :wub:

 

Aan mijn borsten zelf zie ik nog niet zoveel verschil, misschien morgen nog eens nieuwe foto's nemen.

 

Hoe is het met jou?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi leuk om te horen dat het zo goed gaat met je !

Heb je qua bh's besproken met de meyere, ik weet dat hij niet zo een voorstander is van andere sportbh's dan die hij meegeeft... :) 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Miss.S:

hoi leuk om te horen dat het zo goed gaat met je !

Heb je qua bh's besproken met de meyere, ik weet dat hij niet zo een voorstander is van andere sportbh's dan die hij meegeeft... :) 

 

Groetjes!

 

Hey Miss!

 

Welk merk BH had hij jou meegegeven?

Want ik heb gezien bij een ander forumlid dat ook bij De Meyere is geweest, dat zij een volledig ander soort BH had meegekregen dan ik, dus niet de Triumph triple action.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei RosieW:

 

Hey Miss!

 

Welk merk BH had hij jou meegegeven?

Want ik heb gezien bij een ander forumlid dat ook bij De Meyere is geweest, dat zij een volledig ander soort BH had meegekregen dan ik, dus niet de Triumph triple action.

 

hoi

ik had de Anita Active :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Miss.S:

 

hoi

ik had de Anita Active :) 

 

Hmmm, zal hem dan voor alle zekerheid maar even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Miss.S:

 

maar jij hebt van hem de triumph gekregen? 

 

Klopt, Triumph triple action. Maar de band onderaan krult naar boven en er zit zo'n vervelende naad die op mijn bloeduitstortingen drukt. Vind het niet zo'n goeie beha om eerlijk te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou vreemd dat je die gekregen hebt van hem.. :S Naja je zou kunnen vragen of je een andere bh mag dan deze, je kunt hem laten weten over de Mary, want misschien is de Anita niet stevig genoeg, ik heb namelijk veeeeeeeeeeel minder cc gekregen dan jij , kan zijn dat het daaraan ligt, maar ik zou het even wel overleggen met hem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi iedereen!

 

Even een tijdje een pauze genomen van het forum, maar hier ben ik weer!

Intussen ben ik 3 weken PO.

Vorige week zijn de draadjes verwijderd, en de littekens zijn tot nu toe heel mooi genezen.

Mijn borsten zijn nog een beetje gezakt, en volgens De Meyere zouden ze nog een klein beetje aan volume verliezen bovenaan en onderaan nog wat ronder worden. Echter veel zakken zouden ze niet meer gaan doen.

Dat klinkt alvast goed voor mij!

 

Nog 1 weekje en ik mag gewone BH's dragen! Ik ben die sportbh's nu echt wel beu, haha!

Ik mocht ook sinds vorige week al in bad, nou ik heb een zaaaaalig lang bad genomen met de nodige bruisballen, bubble bars, enzovoort! :D

 

Normaliter zou ik nu 's nachts al zonder BH mogen slapen maar dat voelt nog iets te raar. Als ik perongeluk druk zet op mn borst met m'n arm ofzo omdat ik op m'n zij slaap, doet dat toch nog teveel pijn. Bij het autorijden heb ik ook nog wat last van de gordel die een hele tijd op hetzelfde plekje zit, en bij te forse schakel- of stuurbewegingen heb ik soms ook nog wel wat pijn. Dit dan vooral in de rechterborst (die aanvankelijk iets kleiner was).

 

Ik ga ook nieuwe fotootjes plaatsen in m'n album!

Wie wil kijken, laat maar horen met een privé berichtje of hier in het topic.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh!! Wat leuk! En fijn dat het allemaal goed is gegaan. Goede tip over de sportbh, vervelend dat ie niet goed zat. Maar fijn dat je een andere hebt gevonden! 

 

Zou ik straks mogen kijken in je album? 30 juni mag ik bij de meyere op tafel liggen en ben zo benieuwd!! 

 

Leuk geschreven allemaal, het maakt een boel duidelijk hoe de ervaring is en waar je rekening mee moet/kan houden.

 

Super blij voor je meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op ‎12‎/‎05‎/‎2017 om 14:08 zei RosieW:

Hoi iedereen!

 

Even een tijdje een pauze genomen van het forum, maar hier ben ik weer!

Intussen ben ik 3 weken PO.

Vorige week zijn de draadjes verwijderd, en de littekens zijn tot nu toe heel mooi genezen.

Mijn borsten zijn nog een beetje gezakt, en volgens De Meyere zouden ze nog een klein beetje aan volume verliezen bovenaan en onderaan nog wat ronder worden. Echter veel zakken zouden ze niet meer gaan doen.

Dat klinkt alvast goed voor mij!

 

Nog 1 weekje en ik mag gewone BH's dragen! Ik ben die sportbh's nu echt wel beu, haha!

Ik mocht ook sinds vorige week al in bad, nou ik heb een zaaaaalig lang bad genomen met de nodige bruisballen, bubble bars, enzovoort! :D

 

Normaliter zou ik nu 's nachts al zonder BH mogen slapen maar dat voelt nog iets te raar. Als ik perongeluk druk zet op mn borst met m'n arm ofzo omdat ik op m'n zij slaap, doet dat toch nog teveel pijn. Bij het autorijden heb ik ook nog wat last van de gordel die een hele tijd op hetzelfde plekje zit, en bij te forse schakel- of stuurbewegingen heb ik soms ook nog wel wat pijn. Dit dan vooral in de rechterborst (die aanvankelijk iets kleiner was).

 

Ik ga ook nieuwe fotootjes plaatsen in m'n album!

Wie wil kijken, laat maar horen met een privé berichtje of hier in het topic.

Groetjes!

Zou ik je foto's mogen zien please?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.