Ga naar inhoud

Lege bovenkant --> rond of anatomisch?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Afgelopen zondag ben ik op consult geweest bij de Boerhaave Kliniek. 

Ik heb nu een kleine a cup met een lege bovenkant. Mij werd daarom 380 cc anatomisch geadviseerd (dit is ook de max die erin zou passen). Met een ronde zou ik alsnog een lege bovenkant krijgen. Ik had voor het consult wel rond in mijn hoofd en vind het nu lastig van dat idee af te gaan. Ook ben ik bang dat ik het resultaat te klein zal gaan vinden. Ik hoop op een D uit te komen. Allemaal misschien heel onterecht maar wil natuurlijk wel dat het wordt zoals ik in m'n hoofd heb.

Zijn er hier vrouwen die ook een lege bovenkant hebben en toch voor rond zijn gegaan? En zou dit advies ook afhangen van de voorkeur van de chirurg?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde en ben ook bij boerhaave geweest. Ook precies hetzelfde advies en dat heb ik vorige week laten doen door dr van der weij. Ik moet zeggen ben erg blij mee. Ik had voorheen een 70D en bij zwangerschappen een 85E. Ik wilde het vooral natuurlijk houden en dus geen max vulling. Ik denk niet dat het bij mij op een C uitkomt maar dat is natuurlijk nog even afwachten. Lees dat rond ook wel een vulling bovenin kan geven maar volgens mij dat anatomisch dat meer. Ik weet dat dr vd weij wel een voorkeur heeft voor anatomisch op de spier dus dat zal vast meetellen. Anders nog even verder kijken.... dat recht heb je natuurlijk. Heb je ook aangegeven dat je zelf aan rond zat te denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

 

Ik dacht zelf altijd dat rond juist het meeste volume bovenin geeft? Ik wilde wel volume bovenin maar heel natuurlijk aflopend en daarom is mij anatomisch geadviseerd, maar dat was het advies van mijn pc. Rond kan ook vaak natuurlijk zijn met dual plane, maar bij mij kon het wel wat meer nep overkomen. Maar als je juist volume bovenin wil zou ik zeker nog navragen over rond. Je ziet hier hele mooie resultaten!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inderdaad gezegd dat ik een voorkeur had voor rond gebaseerd op foto's die ik heb gezien. Maar ik weet daarvan natuurlijk niet de voorsituatie. Als ik rond zou nemen zou je wat meer die rand zien en daardoor zou het er eerder nep uitzien. Dus misschien zit het ook meer in m'n hoofd en moet ik even aan het idee wennen ;-) Ik wil ook graag een natuurlijk resultaat. 

Op wat voor maat zou ik ongeveer uitkomen met 380 cc denken jullie? Ik weet niet of het medium of high profile is wat er nu in zou gaan. Zou dat nog veel verschil maken?

 

De 29e heb ik nog een afspraak staan bij dr. van Straten dus ik ben heel benieuwd wat hij zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren op consult geweest bij dr. van Straten. Hij adviseerde rond 375cc hp dual plane. Dus toch een ander verhaal!

Dit spreekt me wel meer aan omdat dit is wat ik in eerste instantie in mijn hoofd had. Maar nu de volgende twijfel...het aantal cc. Bij Boerhaave vond ik de 380cc mooi staan. Gisteren vond ik bij het passen de 375cc ook mooi staan maar later toen ik op de foto keek vanaf de voorkant vond ik het ineens erg groot! Het verschil met de 380cc op de foto is naar mijn idee ook erg groot.

 

Hieronder de foto's:

Foto 1 en 2 380cc bij Boerhaave

Foto 3 (hierop vind ik ze erg groot!) en 4 375 cc bij Heyendael

Foto 5 325cc bij Heyendael

 

Help! Waar doe ik goed aan? Kunnen jullie advies geven?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @RE88 wat een verschil inderdaad hoe het er de verschillende keren met passen uit zag bij Boerhave en Heyendael! Daarentegen vind ik het verschil tussen foto 4 en 5 lastig te zien. Zie ook 2x foto 4 in je beschrijving van wat wat is dus misschien heb ik het verkeerd begrepen. De laatste twee foto's vind ik overigens erg goed staan! :) Ik ben nog niet zo ver dus kan je verder weinig advies geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Faye_:

Hee @RE88 wat een verschil inderdaad hoe het er de verschillende keren met passen uit zag bij Boerhave en Heyendael! Daarentegen vind ik het verschil tussen foto 4 en 5 lastig te zien. Zie ook 2x foto 4 in je beschrijving van wat wat is dus misschien heb ik het verkeerd begrepen. De laatste twee foto's vind ik overigens erg goed staan! :) Ik ben nog niet zo ver dus kan je verder weinig advies geven. 

Oeps je hebt gelijk! De laatste foto is de 325 cc. Foto 4 is de 375cc. 

 

Foto 3 vind ik wel echt te groot, wil niet op een E cup uitkomen ofzo! Maar foto 4 en 5 vind ik ook allebei mooi. Misschien er tussenin gaan zitten en voor 350 gaan..ik weet het niet :-(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig @RE88! Er zijn hier wel mensen die schatten wat ongeveer je cupmaat gaat worden. Het maakt natuurlijk ook veel verschil hoe je huidige a-cup is! Ik noem mijne een Aa maar het zijn gewoon twee erwtjes :wacko: maar ik zit te denken voor mezelf rond de 300cc. Jou cup nu is al iets groter dus ik denk dat meer niet onnatuurlijk zou staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het je heel mooi staan! Ik heb 345cc je kunt bij mij kijken ik heb een prive album dan moet ik je ff toevoegen. Meid ik heb zoveek angst gehad dat het te groot zou worden, twijfelde tussen 345 en 390 nou.... had ik nu maar groter gekozen! Het went zo snel jo, je kunt Frans echt vertrouwen hoor in het aantal cc's... heeft die een hele goede kijk op!

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xRenee:

Ik vind het je heel mooi staan! Ik heb 345cc je kunt bij mij kijken ik heb een prive album dan moet ik je ff toevoegen. Meid ik heb zoveek angst gehad dat het te groot zou worden, twijfelde tussen 345 en 390 nou.... had ik nu maar groter gekozen! Het went zo snel jo, je kunt Frans echt vertrouwen hoor in het aantal cc's... heeft die een hele goede kijk op!

 

Liefs x

Ik vind jouw maat heel erg mooi! Als het bij mij zo zou worden zou ik heel blij zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Het is even geleden maar ik heb nu toch een datum! Het wordt 19 december bij Frans Straten. Omdat ik de foto´s van de 375cc toch nog steeds wel erg groot vind wil ik voor 350cc gaan. Alleen dan toch ergens een beetje bang dat ik spijt ga krijgen ;)

Nu nog bedenken hoe lang nazorg ik wil. 3 jaar klinkt wel veilig. 

Nog maar 3 weken dus aftellen is begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@RE88 Straten boobies! Nu aftellen :43:Bij Frans ben je in hele kundige handen. Hij heeft bij mij 4 weken geleden 450 cc rond geplaatst, hp. Ik wilde ook wat meer bolling bovenop en vin d zelf dat dit heel goed gelukt is, mijn album is openbaar. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Ik ben 18 december aan de beurt bij Frans Straten. Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, want dit gaf me toch wel een veilig gevoel. Je hoopt het natuurlijk niet nodig te hebben :P 

 

tsja die keuze in cc’s! Ik twijfel zelf ook nog steeds hoor. Ik krijg 400 en 450 cc om de assymetrie in mijn borsten op te heffen, maar ben toch wel heel bang of het niet te groot gaat worden.. 

 

Nu lees ik bij verschillende dames dat ze het formaat tijdens het passen groter vonden lijken dan na de operatie. En Frans Straten staat er om bekend goed te kijken naar de verhoudingen van je lichaam. Maar het blijft een moeilijke keuze! 

 

We hebben trouwens een clubje voor dames die in December geopereerd worden, je kunt jezelf aanmelden als je dat leuk lijkt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Deevoted1981:

@RE88 Straten boobies! Nu aftellen :43:Bij Frans ben je in hele kundige handen. Hij heeft bij mij 4 weken geleden 450 cc rond geplaatst, hp. Ik wilde ook wat meer bolling bovenop en vin d zelf dat dit heel goed gelukt is, mijn album is openbaar. Xx

Ziet er heel mooi uit! Bolling is zeker goed gelukt.

Heb je veel napijn gehad of viel het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@RE88 ik heb een heel goed en vlekkeloos herstel gehad zonder pijn. Ik was wel blij dat ik 2 weken helemaal niks hoefde te doen en dat ik samenwoon waardoor ik hulp had met alledaagse dingetjes. Mij persoonlijk is het erg meegevallen, ik vind alleen de borstband en de sportbh op z'n tijd vervelend, daar heb ik een beetje een haat/liefde verhouding mee :lol:. Nog 2 weekjes dan mogen ze uitblijven, daar kijk ik erg naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

Wat spannend! Ik ben 18 december aan de beurt bij Frans Straten. Ik heb voor 3 jaar nazorg gekozen, want dit gaf me toch wel een veilig gevoel. Je hoopt het natuurlijk niet nodig te hebben :P 

 

tsja die keuze in cc’s! Ik twijfel zelf ook nog steeds hoor. Ik krijg 400 en 450 cc om de assymetrie in mijn borsten op te heffen, maar ben toch wel heel bang of het niet te groot gaat worden.. 

 

Nu lees ik bij verschillende dames dat ze het formaat tijdens het passen groter vonden lijken dan na de operatie. En Frans Straten staat er om bekend goed te kijken naar de verhoudingen van je lichaam. Maar het blijft een moeilijke keuze! 

 

We hebben trouwens een clubje voor dames die in December geopereerd worden, je kunt jezelf aanmelden als je dat leuk lijkt! 

 

Ook spannend!! Over 3 weken heb je ze al =D

Als het in het echt minder groot zou worden dan op de foto van het passen zou ik het wel aandurven. Maar wil ook geen spijt krijgen dat het te groot is. Daarom toch maar de tussenmaat van 350 cc...(denk ik). Frans begon met 325 en pakte daarna de 375 dus denk dat het allebei wel bij m'n figuur zou passen. Buik is nu ruim een jaar na m'n zwangerschap ook weer wat platter dan in maart. 

Heb jij nog meer maten gepast? Wat is je maat nu en waar wil je naartoe?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981 Goed om te horen dat het mee is gevallen! Ging het met slapen ook wel oke? Die borstband zie ik ook wel tegenop. Moet je die tot 6 weken om? Zie je dat erg door een shirtje heen?

 

Mijn man is ook 2 weken vrij gelukkig. Heb 2 kinderen van 5 en net 1 dus heb wel echt hulp nodig. Na 2 weken ga ik weer werken (kantoorbaan). Heb het niet verteld op werk dus moet wel wat verhullende kleding aan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei RE88:

Ook spannend!! Over 3 weken heb je ze al =D

Als het in het echt minder groot zou worden dan op de foto van het passen zou ik het wel aandurven. Maar wil ook geen spijt krijgen dat het te groot is. Daarom toch maar de tussenmaat van 350 cc...(denk ik). Frans begon met 325 en pakte daarna de 375 dus denk dat het allebei wel bij m'n figuur zou passen. Buik is nu ruim een jaar na m'n zwangerschap ook weer wat platter dan in maart. 

Heb jij nog meer maten gepast? Wat is je maat nu en waar wil je naartoe?

 

Ja 3 weken, begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor :P

 

Ik ben 1.70 cm, ongeveer 60kg en heb nu een 75A/B. Ik wil voor het zicht een D, maar het zal kwa bh maat dan waarschijnlijk een E of F worden. 

 

Frans liet me eerst 350/400 passen, maar die haalde hij er al snel uit en deed er toen 400/450 in. Dit was nog net wat mooier :wub: Mijn consult was 27 september, dus dat is al weer even geleden en heeft me genoeg tijd gegeven om weer te gaan twijfelen :ph34r: Ik heb pasfoto’s in mijn topic als je benieuwd bent, zal je ook even toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Hahaha snap ik! 

Inderdaad lastig als er zo lang tussen zit...vind het ook erg lastig om een keuze te maken omdat je gewoon niet weet hoe het in het echt gaat worden. Ik hou mezelf voor dat het zo'n klein verschil is dat je het waarschijnlijk amper ziet en dat ik er sowieso heel blij mee ga zijn. 

Twijfel je dan nog over die 350/400 of een tussenmaat?

Ik ga even in je album kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@RE88 Die borstband kreeg ik na 1,5 week op de 1ste controle en moet ik 6 weken dag en nacht om, samen met de sportbh. Eind van de dag wil ik hem het liefst verbranden maar als ik dan gedouched heb en ik zit op de bank dan mis ik het :lol:. Die band zie je niet als je hoog gesloten kleding draagt die los valt, strakke truitjes en lage decollete's even vermijden. Ik heb ook een kantoorbaan en vond het na 2 weken weer beginnen best heel ok, ik heb ook nooit echt last van narcose. Spannend hoor! Je word echt al snel geholpen! Dat word een heel gelukkig kerst (ballen) feest voor jou 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.