Ga naar inhoud

Voorstellen en vraag over doorgezakte prothese


DDK

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Wed Mar 15 2017 om 10:05 zei DDK:

Bij mij was het dus al 2 weken po en ben nu 4,5 week po

ik wil het graag zo snel mogelijk hersteld hebben nu ik nog in het herstelproces zit..

 

 

maar wel fijn dat je je al beter begint te voelen, veel sterkte met je herstel verder :) 

Sorry lees nu pas je bericht. Snel joh dat het zo snel veranderd he. Ik snap dat je het zo snel mogelijk goed wil hebben. 

 

Dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Pronkie:

Dit is mijn probleem de 1 groter als de ander 

Ja ik zie het idd, lijkt wel alsof je eigen borsten voor de operatie al van maat verschilden en dat je gewoon twee dezelfde aantal cc's erin hebt gekregen?

was dit direct al zo na de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

ik denk zal even een update plaatsen, ben dus maandag opnieuw geopereerd aan mijn rechterborst.

heb de chirurg nog om een korte uitleg gevraagd. Hij heeft niks vastgehecht aan ribweefsel, hij heeft de prothese eruit gehaald, wat hoger geplaatst en onder de prothese goed en hoger vastgehecht, ik merk idd ook dat het strakker gehecht is maar meer dan dat voel ik weer geen pijn wat best lastig is want ik mag absoluut niks tillen heeft hij gezegd. Ik heb erg dun weefsel aan de onderkant dus ik moet extra voorzichtig zijn.

ook moest ik een strakkere bh kopen, de sport bh van de Hema kan prima zei hij. 

Heb met hem afgesproken dat ik over een maand bij hem zelf op nacontrole kom en niet bij een van die meiden van Diana Gabriels dus dat is wel fijn :) 

wil dus even zeggen dat ik Drs Grabietz echt een topper vindt. Erg meelevend en neemt ruim de tijd voor je.

toch wel spannend hoe de borst nu gaat zakken of ze dan gelijk zijn ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
Op 16-3-2017 om 21:22 zei DDK:

Hij vertelde mij dat huj de prothese er weer uit gaat halen, de opening bovenaan wat groter gaat maken, de prothese weer gaat terugplaatsen en dan weer goed dichthechten aan de onderkant.. 

dat vasthechten aan het ribweefsel lijkt me idd wel een pijnlijke aangelegenheid...

Hoi hoi hoe gaat het nu ? Ik denk dat ik ook een bottoming out heb dacht dat de litteken vanzelf wel zou zakken naar de borstplooi maar helaas nog niet. Mij werd vertreld dat de prothese goed moest zakken Maja dat heb je met nazorg door consulenten ipv de chirurg ook ik ben geopeeerd door grabietz vroeg me af of de herstel operatie gratis is of datje weer je centen moet trekken ? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Kkkoko:

Hoi hoi hoe gaat het nu ? Ik denk dat ik ook een bottoming out heb dacht dat de litteken vanzelf wel zou zakken naar de borstplooi maar helaas nog niet. Mij werd vertreld dat de prothese goed moest zakken Maja dat heb je met nazorg door consulenten ipv de chirurg ook ik ben geopeeerd door grabietz vroeg me af of de herstel operatie gratis is of datje weer je centen moet trekken ? Xxx

 

He hoi het gaat heel goed, vorig jaar maart de hersteloperatie gehad.

idd wat je zegt volgens de consulente was het normaal dat ze niet tegelijk zakten maar een week later toch maar bij Grabietz zelf een afspraak gemaakt en hij zag direct dat het niet normaal was en dat het hersteld moest worden. 

Heb niks hoeven betalen.

het herstel was wel iets zwaarder, logisch ook, het was twee keer open gemaakt binnen 6 weken maar goed de eerste keer had ik 0,0 last dus dit was ook zeker wel goed te doen. 

Hoelang geleden ben je geopereerd? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon een afspraak bij Grabietz zelf maken.... succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei DDK:

 

He hoi het gaat heel goed, vorig jaar maart de hersteloperatie gehad.

idd wat je zegt volgens de consulente was het normaal dat ze niet tegelijk zakten maar een week later toch maar bij Grabietz zelf een afspraak gemaakt en hij zag direct dat het niet normaal was en dat het hersteld moest worden. 

Heb niks hoeven betalen.

het herstel was wel iets zwaarder, logisch ook, het was twee keer open gemaakt binnen 6 weken maar goed de eerste keer had ik 0,0 last dus dit was ook zeker wel goed te doen. 

Hoelang geleden ben je geopereerd? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon een afspraak bij Grabietz zelf maken.... succes!

 

Hoi ben blij voor je dat je hebt gekregen wat je wilde. Ik ben deze vrijdag 6 wk po , heb dan ook weer een afspraak met de consulente pfff maar ik ga vragen of grabietz contact met mij kan opnemen want voel me niet goed met die rechterborst hoop dat het hersteld kan worden kosteloos natuurlijk want kan het anders niet betalen !  Bedankt voor het reageren lieverd ik houd je op de hoogte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kkkoko:

Hoi ben blij voor je dat je hebt gekregen wat je wilde. Ik ben deze vrijdag 6 wk po , heb dan ook weer een afspraak met de consulente pfff maar ik ga vragen of grabietz contact met mij kan opnemen want voel me niet goed met die rechterborst hoop dat het hersteld kan worden kosteloos natuurlijk want kan het anders niet betalen !  Bedankt voor het reageren lieverd ik houd je op de hoogte xxx

 

Ik zou van te voren al vragen om een afspraak bij Grabietz! 

Ik had een foto gestuurd met de vraag of hij ze kon beoordelen aangezien ik niet in de buurt woon maar hij zei dat hij graag wilde dat ik bij hem langs kwam. 

Als je gewoon zo naar je afspraak gaat heb je grote kans dat hij op dat moment geen tijd heeft.. of je woont in de buurt dan is het niet zo erg natuurlijk om een keer extra heen te gaan.

in ieder geval veel succes en sterkte! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei DDK:

 

Ik zou van te voren al vragen om een afspraak bij Grabietz! 

Ik had een foto gestuurd met de vraag of hij ze kon beoordelen aangezien ik niet in de buurt woon maar hij zei dat hij graag wilde dat ik bij hem langs kwam. 

Als je gewoon zo naar je afspraak gaat heb je grote kans dat hij op dat moment geen tijd heeft.. of je woont in de buurt dan is het niet zo erg natuurlijk om een keer extra heen te gaan.

in ieder geval veel succes en sterkte! Xxx

Hoi ja ik woon in de buurt. Maar heb jij een e-mail of heb je via Diana contact gevraagd ? Of moet ik dus morgen ochtend even bellen om te vragen of hij er vrijdag ook is ? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

DDK

 

Ik ben afgelopen September door Grabietz geopereerd en ik heb ook een verschil in links en rechts.

Wat jij ook al aangaf op de foto is het erger dan in het echt.

Als ik jouw foto bekijk dan ben ik bang dat ik hetzelfde heb.

Wat zegt jullie eerste gevoel? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Pebble:

DDK

 

Ik ben afgelopen September door Grabietz geopereerd en ik heb ook een verschil in links en rechts.

Wat jij ook al aangaf op de foto is het erger dan in het echt.

Als ik jouw foto bekijk dan ben ik bang dat ik hetzelfde heb.

Wat zegt jullie eerste gevoel? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Dat lijkt idd precies hetzelfde! 

Dat de prothese door je weefsel aan de onderkant is gescheurd..

sinds wanneer heb je dit? Omdat je in september geopteerd bent..

bij mij washet na twee weken al zichtbaar namelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DDK allereerst wil ik zeggen dat ik het erg fijn voor je vindt dat het is opgelost! 

ik heb zelf een (denk ik...) soortgelijk probleem en ervaar daardoor erg veel stress omdat ik mezelf zooo lelijk vind. 

ik ben benieuwd waar jouw littekens zaten voor de hersteloperatie? zaten die ook niet in de plooi maar een stuk verder op de borst?

 

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei flupke:

@DDK allereerst wil ik zeggen dat ik het erg fijn voor je vindt dat het is opgelost! 

ik heb zelf een (denk ik...) soortgelijk probleem en ervaar daardoor erg veel stress omdat ik mezelf zooo lelijk vind. 

ik ben benieuwd waar jouw littekens zaten voor de hersteloperatie? zaten die ook niet in de plooi maar een stuk verder op de borst?

 

gr. flupke

 Dat klopt, bij 1 borst zat het litteken niet in de plooi maar op de borst zelf eb dat hoort niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DDK:

 Dat klopt, bij 1 borst zat het litteken niet in de plooi maar op de borst zelf eb dat hoort niet..

dat heb ik dus ook.... en ook een behoorlijk stuk verder dan de plooi. daarbij staat 1 litteken scheef en ook die borst staat helemaal scheef. niet om aan te zien... as donderdag ga ik naar de kliniek. dit zal helaas echt wel hersteld moeten worden. jij vond de operatie op de eerste dagen na, nog wel meevallen he?! niet vergelijkbaar met de eerste keer? en mocht je sneller weer van alles doen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei flupke:

dat heb ik dus ook.... en ook een behoorlijk stuk verder dan de plooi. daarbij staat 1 litteken scheef en ook die borst staat helemaal scheef. niet om aan te zien... as donderdag ga ik naar de kliniek. dit zal helaas echt wel hersteld moeten worden. jij vond de operatie op de eerste dagen na, nog wel meevallen he?! niet vergelijkbaar met de eerste keer? en mocht je sneller weer van alles doen? 

 

Je hebt toch wel een afspraak bij de arts zelf toch? Want die consulentes hebben er echt geen verstand van.

het herstel was iets zwaarder de tweede keer maar alsnog goed te doen. Maar ja ik had er de eerste keer al helemaal geen last van.

ik moest juist extra voorzichtig doen na het herstel en een strakkere bh kopen.. Grabietz zei dat die sport bh van de Hema ook prima is.. 

na de eerste operatie was blijkbaar mijn bh te slap (ik had zo’n postoperatieve bh in een te grote maat maar die was mij geadviseerd door een consulente) en icm dat ik totaal geen last had heb ik misschien te snel dingen gedaan waardoor m’n prothese door het weefsel gescheurd was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DDK

 

Nu een week of 4 dat het er zo uit ziet.

Ik ging hier op het forum zoeken naar vergelijkbare situaties en toen kwam ik jouw foto tegen.

 

Ik was er zelf ook al bang voor dat het dit was. Ik ga morgen gelijk contact opnemen met de kliniek.

Herstel is bijna pijnloos geweest dus zie wel erg op tegen een eventuele her operatie weer onder narcose etc.

Maar dit ziet er ook niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Pebble:

@DDK

 

Nu een week of 4 dat het er zo uit ziet.

Ik ging hier op het forum zoeken naar vergelijkbare situaties en toen kwam ik jouw foto tegen.

 

Ik was er zelf ook al bang voor dat het dit was. Ik ga morgen gelijk contact opnemen met de kliniek.

Herstel is bijna pijnloos geweest dus zie wel erg op tegen een eventuele her operatie weer onder narcose etc.

Maar dit ziet er ook niet uit.

Oh jeetje zo laat nog na de operatie, dan verwacht je toch dat het van binnen allemaal al geheeld is etc?

ja dan moet je wel een afspraak maken bij de ars zelf want zo’n consulente weet van niks. 

Die zei toen ook tegen mij dat het normaal was dat 1 borst eerder was gezakt, nou dit had dus niks te maken met het normaal zakken van de borst. Dus een week later bij de arts zelf geweest en die zag het gelijk.

ik vond het tweede herstel ook heel erg meevallen hoor, was iets zwaarder maar was natuurlijk binnen 5,5 week twee keer open gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DDK:

Oh jeetje zo laat nog na de operatie, dan verwacht je toch dat het van binnen allemaal al geheeld is etc?

ja dan moet je wel een afspraak maken bij de ars zelf want zo’n consulente weet van niks. 

Die zei toen ook tegen mij dat het normaal was dat 1 borst eerder was gezakt, nou dit had dus niks te maken met het normaal zakken van de borst. Dus een week later bij de arts zelf geweest en die zag het gelijk.

ik vond het tweede herstel ook heel erg meevallen hoor, was iets zwaarder maar was natuurlijk binnen 5,5 week twee keer open gemaakt.

Ja heel vreemd is het inderdaad.

Ik ga direct bij Grabietz een afspraak maken, want ik heb zelf ook al de ervaring met de consulentes dat ze niet voldoende kennis met zich mee dragen.

 

Zelfs een afspraak in plannen schijnt daar erg moeilijk te zijn dat je komt en oeps de afspraak er niet in stond.

 

Zodra ik geweest ben zal ik jullie wel even op de hoogte brengen. Bedankt voor je snelle reactie DDK vind ik erg fijn.

 

@flupke jij ook heel veel succes! Laat je even weten hoe het gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pebble:

Ja heel vreemd is het inderdaad.

Ik ga direct bij Grabietz een afspraak maken, want ik heb zelf ook al de ervaring met de consulentes dat ze niet voldoende kennis met zich mee dragen.

 

Zelfs een afspraak in plannen schijnt daar erg moeilijk te zijn dat je komt en oeps de afspraak er niet in stond.

 

Zodra ik geweest ben zal ik jullie wel even op de hoogte brengen. Bedankt voor je snelle reactie DDK vind ik erg fijn.

 

@flupke jij ook heel veel succes! Laat je even weten hoe het gegaan is.

Succes!! En laat idd even weten hoe het gegaan is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flupke, wat lees ik nou toch? Ik dacht juist dat jouw boobs zo goed gelukt waren. Hopelijk komt er een oplossing aanstaande donderdag. 

 

Ik moet zelf ook aanstaande donderdag op controle bij Nio. Hij heeft me afgelopen 8 december van mijn double bubble afgeholpen, maar helaas is er toch na vier weken po weer een bubbeltje ontstaan. Dus ben benieuwd wat hij ervan zegt. 

Hou je me op de hoogte hoe het bij jou is afgelopen, Flupke?

Succes donderdag! :71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Dames,

 

Ik ben gisteren terug geweest naar Grabietz, eerlijk en duidelijk gesprek met hem gehad.

Hij gaf aan dat de rechter borst inderdaad iets lager hangt als de linker.

Foto's van mijn voor situatie had dit verschil ook al een beetje alleen viel het minder op.

 

Hij wil mij kosteloos een her-operatie geven met alle bijbehorende risico's van de narcose en eventuele ontstekingen die altijd kunnen ontstaan.

Hij zou dan de prothese eruit halen en hoger plaatsen en een nieuwe borstplooi gaan creëren. Hij gaf wel eerlijk aan dat ze de rechterkant moeten over corrigeren wat uit eindelijk ook kan resulteren in een uiteindelijk verschil.

 

De borst zelf is voor de rest helemaal goed geen doorgezakt weefsel etc.

Op de foto's is het verschil erger zichtbaar als naakt en in kleding niet te zien.

 

Moeilijk... mijn vriend zegt laat het zo voordat je je straks nog meer ellende op je hals haalt.

 

Ik zal nog een extra foto voor jullie toevoegen. Graag wil ik jullie mening horen.

 

Liefs Pebble

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pebble  ja, lastige keuze he!
ik begrijp het probleem. en toch....als je het niet zou laten veranderen, zou het je dan bezig blijven houden? of kun je je er bij neerleggen?

ik probeer ook steeds tegen mezelf te zeggen: ach, valt misschien wel mee, mooi laten zitten, geen nieuwe risico's lopen. maar tegelijkertijd word ik er zooo verdrietig van, dat ik ook weet, dat gaat me niet lukken. ik moet het wel laten veranderen voor mijn gemoedsrust. en je hebt toch ook betaald voor een mooi resultaat? 100 % perfectie kan en hoeft niet, maar een te groot verschil is gewoon niet fijn. dat maakt mij iig nog meer onzeker dan het hebben van kleine boobs.  bij twijfel kun je misschien afspreken dat je nog even wilt wachten met de ingreep om zo te kijken hoe je er tegenover staat. misschien zeg je na een poosje wel, ach, laat maar zo en anders kun je altijd nog gaan.

 

(ik vind ze trouwens wel erg mooi! ondanks het verschilletje!)

 

succes!

 

gr. flupke

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flupke bedankt voor je lieve reactie.

 

ik vind de beslissing idd erg moeilijk.

ondertussen heb ik ook 2 van mijn beste vriendinnen erin betrokken en die zeggen ook beide dat het bijna niet opvalt en het op een foto 10x erger lijkt dan in het echt. 

 

ik heb na je bericht te hebben gelezen met de kliniek afgesproken dat ik het voor nu zo wil laten maar dat voorlopig de optie nog wel open blijft staan. Ik heb jouw foto's niet gezien dus ik weet niet of ik het in jouw geval daarom wel zou doen. Mocht je het fijn vinden kan het ook altijd via een privé bericht.

 

dus meiden bedankt allemaal voor jullie steun.

ik heb besloten voorlopig niet opnieuw te opereren.

 

jij heel veel succes met je volgende herstel en ik hoop voor je dat je daarna de borsten hebt waar je zo naar uitgekeken hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.