Ga naar inhoud

Voorstellen en vraag over doorgezakte prothese


DDK

Aanbevolen berichten

@Pebble ik denk je voor nu een goede keuze hebt gemaakt. je hebt een operatie altijd nog als keuze achter de hand mocht je van gedachten veranderen. nu heb je de tijd om te kijken wat het beste voor je voelt. fijn dat dit dus waarschijnlijk geen probleem voor je is.

we zijn natuurlijk allemaal veel kritischer na een operatie. de "originele" boobs die zaten er gewoon en daar waren we aan gewend. ook die waren niet perfect natuurlijk.

 

ik wacht nog op een reactie op mijn mail met vragen. heb dus nog geen idee wat het vervolg zal zijn.

 

zo, nu is het tijd voor jou om ervan te gaan genieten! enjoy!

 

xxx

flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 13-3-2017 om 09:02 zei DDK:

Hoi allemaal!

Ik ben 11 februari geopereerd door Drs Grabietz in kliniek Amstelveen bij praktijk Gabriels. Heb een borstvergroting ondergaan, 450cc achter de spier en het is me allemaal echt heel erg meegevallen. 

Heb na de operatie eigenlijk helemaal geen pijn gehad, alleen dat spierpijn gevoel. Misschien is dat juist wel een beetje gevaarlijk om te snel weer dingen te gaan doen, heb twee kindjes, een van 3,5 jaar en een van 9 maanden, maar ik ben tot nu toe nog geen een dag alleen met ze geweest, of ze gingen naar de gastouder of mijn man had vrijgekomen. Zelf ben ik 2,5 week vrij geweest van mijn werk.

ben doktersassistente dus hoef niet zwaar te tillen.

wel ben ik een enorme buikslaper dus na amper een week sliep ik veel op mijn zij, op mijn rug lukte echt niet.

na 2 weken had ik nacontrole en ik had al gezien dat mijn rechterborst iets lager hangt.

Ik was op controle bij Joanna, de dochter van Diana Gabriels. Zij zei dat het normaal was dat een kant eerder zakt dan de andere kant, en dat als de prothese gezakt is dat dan het litteken mooi in de borstplooi zal vallen. Dit was dus al het geval aan de linkerkant, maar het litteken aan de rechterkant zat nog op mijn borst zelf, dus ik dacht later, als dat litteken in de borstplooi moet vallen door te zakken, is deze borst dus nog lager, deze borst is immers al lager dan de andere.

ik heb dus onderstaande foto naar de kliniek gemaild en Drs Grabietz vroeg of ik langs kon komen. (Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt moet ik erbij zeggen) Weeer 1,5 ur rijden maar goed. Ik ben erheen gegaan, afgelopen zaterdag, en hij constateerde dat mijn rechterprothese door het weefsel heen is gezakt. Hij zal deze opnieuw moeten openmaken, de prothese omhoog moeten plaatsen en dan weer goed dichthechten. 

Pffff heb ik weer :( heb er totaal geen last van gehad en nog steeds niet, in principe is de operatie niet (op korte termijn) nodig maar nu ik nog maar ruim 4 weken po ben wil ik het zo snel mogelijk hersteld hebben.. 

heb een operatie gepland staan voor 20 maart, volgende week dus.

ik vraag me af of er meer dames zijn met deze ervaring? Hoe was dat herstel? 

Sorry voor het langer verhaal en alvast bedankt voor de reacties :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo DDK,

Ik ben door dezelfde arts geholpen aan een borstvergroting en heb hetzelfde probleem denk ik. Was de ingreep zwaar? En heb je nu een groter litteken omdat je voor de 2 keer onder het mes gegaan bent. Ik ga de praktijk bellen om er naar te laten kijken. Hoe veel kosten de ingreep om de prothese goed terug te zetten?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mcmx:

Hallo DDK,

Ik ben door dezelfde arts geholpen aan een borstvergroting en heb hetzelfde probleem denk ik. Was de ingreep zwaar? En heb je nu een groter litteken omdat je voor de 2 keer onder het mes gegaan bent. Ik ga de praktijk bellen om er naar te laten kijken. Hoe veel kosten de ingreep om de prothese goed terug te zetten?

Groetjes.

 

De tweede ingreep was iets zwaarder maar nog steeds goed te doen. 

Het litteken is niet anders dan het andere litteken.

ik hoefde niks te betalen voor de tweede ingreep maar die operatie was al 5 weken na de eerste operatie . Hoelang geleden ben jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.