Ga naar inhoud

Nimue : 6 april 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik ben een jonge mama van 5 lieve kinderen, na het vele bijkomen en vooral nadien het vele vermageren schiet er van borsten niet veel meer over en heb ik na lang twijfelen besloten om toch wat aan mijn lichaam te gaan doen aangezien ik nog te jong ben om me compleet te gaan inpakken vooral tijdens het zwemmen/zonnen, te beginnen met een borstvergroting later zou ik nog graag een buikwandcorrectie laten uitvoeren.

Ik heb een afspraak staan op 29 maart bij dr Verdonck en heb al een afspraak laten vastleggen voor de operatie omdat ik in een vakantie moet geopereerd worden omdat ik me niet kan permitteren om lessen te missen, blijkbaar ga ik zelf een tijdje niet kunnen rijden.

Nu nog uitzoeken welke prothesen ik wil. Hopelijk kan ik hier veel raad krijgen van meiden die meer ervaring hiermee hebben.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Nimue

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Hallo, ik zal op 6 april 2017 borstvergroting krijgen bij Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Heb ook nog een consultatie gepland staan op 29 maart. 

Wie heeft al goede ervaringen gehad bij Dr Verdonck?

 

Grtjs

 

Een zenuwachtig meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nimue:

@best_boobie Hallo, ik zal op 6 april 2017 borstvergroting krijgen bij Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Heb ook nog een consultatie gepland staan op 29 maart. 

Wie heeft al goede ervaringen gehad bij Dr Verdonck?

 

Grtjs

 

Een zenuwachtig meid!

Hoi hoi

Oh dat is gewoon al over een maandje!! Gaat reuze langzaam :45: maar achteraf zul je zeggen: ging toch wel snel ;) 

Ik ga je titel aanpassen en je verhuizen naar de juiste categorie, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken. Heb je alles makkelijk bij elkaar staan :) 

Heb je al eens gezocht in de zoekbalk naar ervaringen met dr. verdonck? Er zijn best veel meiden die tevreden over hem zijn hier op het forum!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @best_boobie

 

Ja ik heb me hier al wat proberen inlezen hier en heb al vele goede reacties gelezen over Dr. Verdonck, ik heb hem alleen nog maar kort even aan de telefoon gesproken maar hij klinkt in ieder geval heel vriendelijk.  Mijn ex-schoonzusje heeft me naar hem doorverwezen.  Ik probeer hier nu vooral vele ervaringen te lezen om tot een beslissing te kunnen komen wat ik eigenlijk juist wil zodat ik toch wat voorbereid bij de dokter kom.  Ik heb consult om te passen op 29 maart.

Ik weet nu al dat het pittig zal worden met 5 kinderen in huis :145::blink:

Nu mijn weg nog wat proberen te vinden hier op het forum.

 

Grijs 

 

Nimue

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nimue Welkom op het forum! Bij Dr. Verdonck ben je zeker in goede handen! Ik ben door hem geopereerd eind januari en ben heel tevreden met het resultaat. Het uitzoeken van de goede maat is lastig, maar neem lekker je tijd tijdens de passessie. Hij heeft heel veel geduld en geeft goede adviezen. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana ja ondanks dat ik hem nog nooit ontmoet heb, heb ik er raar maar waar toch veel vertrouwen in dat ik bij hem echt in goede handen zal zijn.

Heb wel wat schrik voor de verdoving en de pijn nadien. Ik vraag me af of je bijna niks kan doen door de pijn of gewoon omdat je je armen niet te hoog mag heffen of stijfheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/9/2017 at 8:21 PM, Nimue said:

@Silvana ja ondanks dat ik hem nog nooit ontmoet heb, heb ik er raar maar waar toch veel vertrouwen in dat ik bij hem echt in goede handen zal zijn.

Heb wel wat schrik voor de verdoving en de pijn nadien. Ik vraag me af of je bijna niks kan doen door de pijn of gewoon omdat je je armen niet te hoog mag heffen of stijfheid?

@Nimue Ik was ook heel erg bang voor de pijn maar het viel echt heel erg mee!! Je krijgt sterke pijnstillers voorgeschreven dus het komt goed! In mijn geval kon ik de eerste week echt helemaal niets doen omdat ik geen kracht had en als ik teveel forceerde kreeg ik heel erg spierpijn. Ik kon ook niet helemaal plat liggen in bed en ik had hulp nodig om op te staan, te douchen en te eten. Na de eerste week begon het steeds beter te gaan. Je moet gewoon veel rusten en gezond eten zodat je lichaam goed kan herstellen. Maak je maar geen zorgen! Het komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana Hoi, hm ik moet zeggen dat je me hiermee toch al iets meer geruststelt, ik ben nu ook niet echt kleinzerig ^_^ 

Waar ik nu dit weekend aan dacht, ik heb veel striemen op mijn borsten van de zwangerschappen, ik vroeg me af of het meer of net minder zal opvallen? Nu zie je de rimpeling heel erg maar als het vel weer wordt uitgetrokken zullen de kleurverschillen misschien weer meer opvallen?

Hier op het forum heb ik alleen nog maar gave borsten gezien :P dus heb nog geen vergelijkingsmateriaal gevonden hahaha.

Hoelang hij jij je operatie al achter de rug?

Grtjs Nimue

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/13/2017 at 11:12 AM, Nimue said:

@Silvana Hoi, hm ik moet zeggen dat je me hiermee toch al iets meer geruststelt, ik ben nu ook niet echt kleinzerig ^_^ 

Waar ik nu dit weekend aan dacht, ik heb veel striemen op mijn borsten van de zwangerschappen, ik vroeg me af of het meer of net minder zal opvallen? Nu zie je de rimpeling heel erg maar als het vel weer wordt uitgetrokken zullen de kleurverschillen misschien weer meer opvallen?

Hier op het forum heb ik alleen nog maar gave borsten gezien :P dus heb nog geen vergelijkingsmateriaal gevonden hahaha.

Hoelang hij jij je operatie al achter de rug?

Grtjs Nimue

@Nimue Ik heb mijn operatie al bijna 7 weken achter de rug en ben ontzettend blij met het resultaat. Je kan in mijn album spieken hihi. Ik zou niet weten wat er met de striemen zal gebeuren als je een borstvergroting ondergaat. Bespreek dit met Dr. Verdonck bij je consult! Ik heb trouwens bij Dr. Verdonck 295cc laten plaatsen (voorsituatie een lege 75B cup) en heb toen 2 sport BH's bij hem aangeschaft. Omdat ik nu eindelijk van de sport BH af kan doe ik 1 zwarte Anita Active Sport BH maat 80D weg voor 20 euro exclusief verzendkosten. Het is in goede staat. Ik heb toen 2 borstbanden gekocht om te verwisselen maar heb eentje niet gebruikt. Ik verkoop dus ook een splinter nieuwe borstband (zit nog in het doosje) voor 30 inclusief verzendkosten maat 80 B/C van het merk Anita. Groetjes!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana hoi, ik heb ook een 75b, maar ik heb gisteren telefoon gekregen van dokter Verdonck, hij zei dat hij mijn foto's had bekeken en dat ik mss een borstlift zou nodig hebben maar dat doet hij niet. Aangezien hij dat niet volledig goed kan beoordelen adh van de foto's die ik trouwens ook zelf met mijn iPhone maakte zal hij daarover oordelen als ik op consult kom op 29 maart. Ik weet dus nu niet zeker of mijn borstvergroting wel zal doorgaan als ik die lift blijk nodig te hebben. Nochtans als ik mijn arm in mijn nek leg raakt mijn borst mijn ribbenkast niet meer. Pfff ben een beetje telleurgesteld nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag pasmomentje gehad... WoW 385cc sebbin want deze zouden voor mij beste zijn volgens hem. Heb 415 ook gepast maar dat vond ik direct overdreven. Keuze was direct gemaakt en normaal ben ik zo'n eeuwige twijfelaar en nu direct zeker van stuk :)

nu kan het voor mij ni snel genoeg gaan!! Hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi, 

 

vandaag om 12u had ik mijn operatie en om 15u zat ik al weer in de wagen richting huiswaarts! Voorlopig voel ik me super! Had zoveel erger verwacht, even afkloppen wel want dat kan nog altijd snel keren natuurlijk.  Zoals het er nu uitziet ben ik al zeer tevreden.

benieuwd wat de komende dagen zullen brengen.

grtjs Nimue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ben blij om te lezen dat ik niet alleen eigenwijs ben geweest door zelf rechtop te komen zitten :P mijn vriend wordt wel kort wakker maar slaapt dan gelijk verder, had hem al 3 keer gestoord dus ben ook 3 keer tussendoor zelf opgestaan gezien dat een halfuur na zijn hulp was

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowie door wie werd jij geopereerd? Ik ben deze nacht maar 1 keer wakker geworden voor mijn medicatie, ik had een wekker gezet om kwart na 3 maar had hem afgeduwd Haha pas op 5u opgestaan  met natuurlijk redelijk wat pijn, moet mijn medicatie echt wel op tijd nemen.

 

@Zuster89 ik ben ook altijd zo eigenwijs en zo van ik kan dat zelf wel maar ja of dat altijd zo goed is Hihi maar ben echt wel een plantrekker.

 

grtjs

Nimue

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nimue wat fijn dat je 1 keer wakker bent geworden. Het is inderdaad echt zoeken hè, dat je

optijd medicatie inneemt om pijn tegen te gaan.

 

Uiteindelijk viel het ook mee bij mij. 

Ik ben om half 3 wakker geworden, 2 paracetamol op en verder gaan slapen. Toen om 6 uur wakker en niet meer geslapen.

Ik ben door dr. Koeijers geopereerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowie Haha ineens maar 2 paracetamol tegen de pijn. In mijn brief stond om de 6 uur 1 paracetamol en aangezien ik ibuprofen mag nemen voor mijn maag mag ik enkel 3 Tramadol per dag erbij nemen, vind dat precies wel weinig

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nimue:

@Flowie Haha ineens maar 2 paracetamol tegen de pijn. In mijn brief stond om de 6 uur 1 paracetamol en aangezien ik ibuprofen mag nemen voor mijn maag mag ik enkel 3 Tramadol per dag erbij nemen, vind dat precies wel weinig

 

Het ligt eraan hoeveel mg de paracetamol is, 500 of 1000 mg,  heb je die van 500 mg dan neem je er altijd 2 tegelijk,zodat je altijd uit gaat komen op 1000 mg per keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.