Ga naar inhoud

Jess*anna : 9 mei 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben jessica 30 jaar oud en wordt 16 mei geopereerd bij de wellness kliniek ik belgie! 

Heb er super veel zin in en vindt het ook heel spannend.

Heb nu een kleine a cup en heb al verschillende consults gehad bij diana gabriels en medi consult.

Daar ben ik bij allebei tot 350 cc ronde implantaat tussen de borstspier gekomen.  Alles wat daar onder was vindt ik te klein en daarboven zeker te GROOT! 

Ben hier lid geworden voor de goede raad die er te lezen is. En toch een beetje voorbereiding op wat komen gaat. 

 

Veel liefs van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben jessica 30 jaar en krijg 16 mei mijn borstvergroting. 

Bij de welness kliniek in België door dr luc damen.

Heb verschillende consults gehad en ben daar eigenlijk altijd uitgekomen op 350 cc ronde prothese tussen de borstspier.

Heb nu 80A. En zelfs wel AA denk ik. Na 1x borstvoeding te hebben gegeven en een keer heel erg te zijn afgevallen is er niks meer over.ben nu weer goed op gewicht ben 1.80 en weeg ong 75 kilo.  Maar me borsten zijn jammer genoeg niet mee gegroeid. 

Heb niet erg veel ruimte en vel op me borst dus daarom tussen de borstspier spier. 

Ben zo blij met al jullie verhalen en tips.

Kan niet wachten op de operatie en heb er super veel zin in!

 

Veel liefs... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dagen geleden nieuw aangemeld op deze site en toen in mijn voorstel topic geschreven  dat ik naar welness kliniek zou gaan. 

Maar omdat ik zo twijfel en er zoveel over lees (denk teveel) heb ik daar mijn consult afgezegd en maandag 13 maart ga ik  naar bergman kliniek voor mijn eerste consult daar. 

Zijn er meiden die daar al zijn geweest? 

En al zijn geopereerd?

Heb hier een veel beter gevoel bij dan bij alle andere. 

Heb in mei vakantie dus hoop ook dat dan de operatie bij bergman in die maand kan plaats vinden.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!

De kliniek zegt me meestal niet zoveel, het gaat om de kunde van de pc (plastisch chirurg). Als je de naam van je pc hebt, kun je namelijk zoeken naar ervaringen met hem. Hier op het forum is rechtsboven ook een zoekfunctie. Altijd fijn om ervaringen te lezen, niet?
Uiteraard staat er niet van elke pc wat bij, maar je kunt het altijd proberen :)

Ik zie dat je eerst bij Luc Damen wilde gaan.. Zelf ben ik niet zo een fan van zijn werk, en ook niet van zijn nazorg, dus wat dat betreft niet verkeerd dat je dat afgezegd hebt.

Je hebt het over dat je verschillende consulten gehad hebt en steeds op 350 cc uit kwam.. Waar ben je dan allemaal op consult geweest als ik vragen mag? en je was dus bij de wellness ook al op consult geweest?

Ik zie dat er al 2 topics van je samengevoegd zijn, ik ga je derde topic nu ook hier bij voegen. Dit topic kun je dan aanhouden en daar kun je steeds in updaten. Dat is makkelijker en overzichtelijker voor jou en voor ons ;) 

Als je je eigen topic 'volgt' krijg je er een melding van, als iemand erop reageert.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jess*anna:

Paar dagen geleden nieuw aangemeld op deze site en toen in mijn voorstel topic geschreven  dat ik naar welness kliniek zou gaan. 

Maar omdat ik zo twijfel en er zoveel over lees (denk teveel) heb ik daar mijn consult afgezegd en maandag 13 maart ga ik  naar bergman kliniek voor mijn eerste consult daar. 

Zijn er meiden die daar al zijn geweest? 

En al zijn geopereerd?

Heb hier een veel beter gevoel bij dan bij alle andere. 

Heb in mei vakantie dus hoop ook dat dan de operatie bij bergman in die maand kan plaats vinden.  

 

Hoihoi, Ik heb mijn eerste en enige consult bij dr. Van Engeland bij bergman in Bilthoven gehad. A.s. Di. Ga ik terug voor een tweede keer te passen. 6 april de operatie gepland. Bilthoven had wel een wachtlijst. Ik ben eind januari (28e) op consult geweest en 2 dagen daarna operatie gepland. Zat toen al vol tot eind maart. Kan per locatie en pc verschillen uiteraard 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Sunday, March 05, 2017 om 23:04 zei Zuster89:

Hoihoi, Ik heb mijn eerste en enige consult bij dr. Van Engeland bij bergman in Bilthoven gehad. A.s. Di. Ga ik terug voor een tweede keer te passen. 6 april de operatie gepland. Bilthoven had wel een wachtlijst. Ik ben eind januari (28e) op consult geweest en 2 dagen daarna operatie gepland. Zat toen al vol tot eind maart. Kan per locatie en pc verschillen uiteraard 

Hoi,

 

Bedankt voor je reactie. 

Ben maandag geweest bij dr koopmann.

En een super goed gevoel daarbij. Wist precies waar hij het over had en hij wist ook al helemaal hoe en wat hij wilde doen bij mij en dat paste precies bij mijn wensen! 

Heb er nu echt heel veel zin in. Maar nog wel even wachten. 

Wachtlijst was inderdaad wat langer maar heb er iets om naar uit te kijken!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jess*anna:

Hoi,

 

Bedankt voor je reactie. 

Ben maandag geweest bij dr koopmann.

En een super goed gevoel daarbij. Wist precies waar hij het over had en hij wist ook al helemaal hoe en wat hij wilde doen bij mij en dat paste precies bij mijn wensen! 

Heb er nu echt heel veel zin in. Maar nog wel even wachten. 

Wachtlijst was inderdaad wat langer maar heb er iets om naar uit te kijken!

 

 

Idd! Moet zeggen tussen eerste en 2e consult duurde het voor mijn gevoel lang; nog zover weg. Week geleden tweede consult en nu is het over 3 weken al. Gaat nu snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi,

Ben nu bijna 4 weken na me borstvergroting.

En in 1 borst zit de hechting nog.

Nu zijn mijn borsten nog zo erg ongelijk dat ik me een beetje zorgen begin te maken. 

Nu vraag ik me af of het mischien door de hechting kan komen. 

Iemand die hier ervaring mee heeft? 

Ik hoor het dan graag

 Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jess*anna:

Hoi,

Ben nu bijna 4 weken na me borstvergroting.

En in 1 borst zit de hechting nog.

Nu zijn mijn borsten nog zo erg ongelijk dat ik me een beetje zorgen begin te maken. 

Nu vraag ik me af of het mischien door de hechting kan komen. 

Iemand die hier ervaring mee heeft? 

Ik hoor het dan graag

 Xxx

Ha Jess, mag ik je foto's zien? Waren ze voor je operatie gelijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb nog geen fotos erop. Zal even kijken of ik straks wat fotos erop kan zetten. 

En voor me operatie waren ze niet helemaal gelijk maar zo erg ongelijk ook niet! Het gaat nu meer om de onderkant. Het lijkt wel of de ene implantaat veel lager zit als de andere. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hier een foto van hoe het nu is. 

Op de foto is links met hechting.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De een zit inderdaad hoger dan de ander, maar ik moet je helaas zeggen dat je pas 4 weken PO bent, volledig herstellen duurt maanden. Je borsten kunnen ook nog na een paar maanden PO ineens gelijk komen.
Heb je nog een controle staan bij je chirurg? Misschien kan die je ook nog wat meer gerust stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Draag je een borstband? Niet dat dat zaligmakend is en niet elke chirurg werkt ermee, maar mocht je 'm niet dragen zou je eens na kunnen vragen bij je chirurg of dat een idee is. Ik vind je borsten trouwens wel heel mooi al:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Draag je een borstband? Niet dat dat zaligmakend is en niet elke chirurg werkt ermee, maar mocht je 'm niet dragen zou je eens na kunnen vragen bij je chirurg of dat een idee is. Ik vind je borsten trouwens wel heel mooi al:blush:

Ja draag wel een borstband. Heb hem 3 weken dag en nacht om gehad en nu nog overdag. 

Ben er ook super blij mee hoor. En vindt ze voor de rest ook heel mooi! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten werden vanaf week 3 ongelijk en dat is nu met 7,5 week al redelijk weg getrokken.
Droeg wel vanaf week 2 een borstband.

Het is gewoon erg vervelend dat je zoveel geduld moet hebben voor alles hihi :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.