Ga naar inhoud

Liefbeestje : 13 april 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

dank jullie wel!

 

Moest me vanmiddag om 13.15 melden en we waren er keurig om 13.10. Even gewacht in de wachtkamer en daarna met assistente foto's gemaakt. Nog 5 min later werd ik opgehaald en moest gelijk afscheid nemen van mijn verkering. Je hebt geen eigen kamer in de Velthuis Kliniek alles gaat direct via de recovery. Dus daar nog even gewacht en werd door anesthesie opgehaald. Vragen beantwoord en omgekleed. Persoonlijke spullen gingen in een karretje en ging met mij mee naar mijn bed. In blauwe OK-badjas lekker in bed gekropen. Infuus werd geprikt en heb antibiotica gekregen. Vrij snel daarna kwam Dr Moojen om af te teken. En na nog even wachten mocht ik de OK mee inlopen. Lekker warme tafel daar. Super lieve meiden en binnen no time lekker slapen. 

Was rond 15 uur weer wakker en niet misselijk ofzo. Wel gelijk heel blij met mijn aanwinst :-)   

Daarna werd de beha aangedaan en kreeg ik wat te drinken en eten en hielden ze me goed in de gaten. 16.15 mocht ik aankleden en plassen en 16.30 zaten we in de auto!!!! Het ging allemaal zo snel. 

Autorit was ik wel misselijk. Maar ben gewoonlijk ook snel wagenziek. Dus lekker mijn hoofd naar buiten gestoken door het open raam en de wind en kou de rest laten doen ;)

Thuis gekomen gelijk in bed gedoken en m'n medicatie genomen. 

En net even wat weggedoezeld. 

Als ik stil lig heb ik geen pijn, maar bij bewegen voel ik het goed. Echt flinke spierpijn. Ook in m'n rug. Dus hoe me maar koest. 

Zal morgen even foto's maken staand. Ben benieuwd hoe ze dan zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen,

 

Nacht eigenlijk prima doorgekomen. Op mijn rug geslapen en soms even wakker maar gelijk weer ingeslapen. 

Vanmorgen mijn pcm en diclo genomen en ben wat stijf maar niet echt pijn. De pijn in m'n rug is volgens mij grotendeels weg nu. Net een ontbijtje gehad en er staat een grote kop brandnetelthee naast me ;)

Vandaag maar eens even kijken onder die beha :-)

 

@Mimibloem en @Alexje, hoe is het met jullie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje Goedemorgen!

wat fijn dat de pijn minder is in je rug en je goed hebt geslapen. Heb  je nog pijn/druk op het borstbeen? Heb je ook zwelling op jou ribben?

 

Ik heb ook "heerlijk" geslapen. Paar keer wakker geworden maar prima. Mijn vriend heeft mij ook gecheckt dat ik niet stiekem op mijn zij ben gaan liggen, dus werd wakker van die hand, hahaha!

 

Mag ik vragen ook hoe het met jou armen is? Kan je dingetjes tillen en een hand door de onderkant halen van je haar? Zo raar want ik kan bijna alles maar ben zo bang dat ik het forceer. Ik weet niet wat ze jou hebben geadviseerd? 

 

Heel veel kijkplezier!! Superleuk!

Ik heb gisteren een voor en na foto op het forum gezet. X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Alexje:

@Liefbeestje Goedemorgen!

wat fijn dat de pijn minder is in je rug en je goed hebt geslapen. Heb  je nog pijn/druk op het borstbeen? Heb je ook zwelling op jou ribben?

 

Ik heb ook "heerlijk" geslapen. Paar keer wakker geworden maar prima. Mijn vriend heeft mij ook gecheckt dat ik niet stiekem op mijn zij ben gaan liggen, dus werd wakker van die hand, hahaha!

 

Mag ik vragen ook hoe het met jou armen is? Kan je dingetjes tillen en een hand door de onderkant halen van je haar? Zo raar want ik kan bijna alles maar ben zo bang dat ik het forceer. Ik weet niet wat ze jou hebben geadviseerd? 

 

Heel veel kijkplezier!! Superleuk!

Ik heb gisteren een voor en na foto op het forum gezet. X

 

 

Nee geen pijn meer op m'n borstbeen. Het is nu meer de strakheid van m'n borsten zelf. De spanning die er op staat. En volgens mij geen zwelling op m'n ribben (onder de borst bedoel je dan?). 

Van de incisies voel ik ook niets. Af en toe een scherpe steek in de beurt van m'n oksel en stijf, maar echt pijn....nee, gewoon ongemakkelijk. 

 

Ja, ik kan wel door de onderkant van m'n haar gaan. Maar ben wel heel trouw om niet op m'n armen te leunen. Doe alles met m'n buikspieren en 'loop op m'n billen' als ik omhoog of omlaag wil in bed. Wil het dit weekend, nu ik nog alle hulp heb, het er ook echt van nemen, dinsdag ben ik weer alleen met de kids (11 en 4, dus allebei naar school), dus dan moet ik sowieso zelf meer gaan doen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door de kliniek hoe het gaat; prima dus. 

Even even gewassen en foto's gemaakt. Jeetje wat een tetten nog.....komt goed :-)

Even beneden geweest en wat gegeten en gedronken. Nu weer even lekker boven. Beetje licht in m'n hoofd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het ook super, fijn te lezen dat het zo goed gaat.ik ga straks douche als mijn bh binnen is, nu nog de band om... dan even echt goed kijken al heb Ik wel een beetje gespiekt. Links wat zwelling boven de borst maar dat is normaal en ribben zijn was gevoelig... verder voel ik me prima en gebruik ik ook mijn buikspieren en billen om me te verplaatsen :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een hele goede nacht gehad. Kan niet zeggen dat ik pijn heb. Meer ongemak. Geen steken ofzo van wat ik wel eens lees. Wel snel moe ;)

Met mezelf kunnen aankleden incl slobbertrui. Eerst armen erin dan bolletje naar beneden en over m'n hoofd getrokken, dus dat kan ik iig ook al als ik vanaf maandag geen hulp meer heb. 

Nu weer even chillen op bed. Rust pakken was het advies hè :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! 

Super dat je niet zoveel last

meer hebt! Ik hoop dat het na morgen voor mij ook beter gaat!! 

Heb je geen verband rond je borsten..? Bij mij is er een gans verband rond getaped en dan een borstband erover.. dit moet er 2 weken aanblijven.. 

Is dit afhankelijk van dokter tot dokter misschien..?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tinny, Ja volgens mij wel. De Velthuis Kliniek gebruikt geen verband of borstband. Ik heb alleen een sport beha aan. En met douchen trek ik die dus even uit. 

Ik had me op het ergste voorbereid maar de pijn valt me 100% mee; gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels de diclofenac ook gestopt. Neem nog 4x per dag 2 pcm maar meer voor het idee. Heb ze niet echt nodig. Gister even naar de winkel gewandeld (7 min enkele reis) en daarna 1,5 uur geslapen ;-), dat merk ik wel goed; de vermoeidheid. Maar verder hou ik me koest en neemt m'n liefje alles uit handen. Maar nog steeds valt het me 100% mee, ik heb echt geen pijn, en doe braaf mijn oefeningen. Slaap ook goed, dus we gaan maar gewoon zo door #happymetmnboobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi al geworden mop! Fijn dat je zo snel opknapt. 

 

Ik word 15 juni geopereerd door Laura Moojen, 330 CC dual plane maar ben erg onzeker over de maat. Heb een extra pasafspraak gemaakt voor 8 mei om toch nog eens te kijken of 330CC niet te groot gaat zijn.1!

Goed om te horen dat je ervaring met de kliniek ook goed was! Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

22 uur geleden zei Suusieq:

Heel mooi al geworden mop! Fijn dat je zo snel opknapt. 

 

Ik word 15 juni geopereerd door Laura Moojen, 330 CC dual plane maar ben erg onzeker over de maat. Heb een extra pasafspraak gemaakt voor 8 mei om toch nog eens te kijken of 330CC niet te groot gaat zijn.1!

Goed om te horen dat je ervaring met de kliniek ook goed was! Heel veel succes met je herstel!

Ik heb ook lang getwijfeld. Heb 375 gekregen maar nog gemaild met de kliniek of we niet 1 maar kleiner zouden moeten doen. Nu blij dat niet gedaan te hebben! 

Ben pas 4 dagen po maar nu al erg blij, terwijl ik weet dat het nog heel erg gaat veranderen. En de pijn is mij echt heel erg meegevallen, het is zeker niet pijnloos de eerste 24hr, maar daarna geen echte pijn meer gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 dagen PO

 

Flink geel (lees beurs) tussen mijn borsten net boven m'n ribben. Maar ben al blij met hoe het zich aan het vormen is :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net lekker naar de kapper geweest en mijn haar laten wassen en in model föhnen, hoef ik er voorlopig niet meer naar om te kijken.

Ik word wel moe van de rugpijn van het rugslapen. Gisteravond voorzichtig op mn zij gedraaid, maar dat voelt toch nog niet lekker, dus maar weer een kussen onder mn knieën en slapen.....verder niets te klagen aan mijn borsten, ze voelen goed en worden langzaam eigen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister ook weer op de fiets gezeten en helemaal medicijnvrij nu. Had al een dag of 2 het gevoel pcm te slikken voor het idee, dus maar mee gestopt. En vannacht wel weer goed geslapen; yes!

Herkennen jullie het kippenvel gevoel dat over je borsten trekt? Zo'n apart gevoel, maar ook echt alleen op mn borst, en het is ook niet echt kippenvel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2017 om 12:50 zei Liefbeestje:

Net lekker naar de kapper geweest en mijn haar laten wassen en in model föhnen, hoef ik er voorlopig niet meer naar om te kijken.

Ik word wel moe van de rugpijn van het rugslapen. Gisteravond voorzichtig op mn zij gedraaid, maar dat voelt toch nog niet lekker, dus maar weer een kussen onder mn knieën en slapen.....verder niets te klagen aan mijn borsten, ze voelen goed en worden langzaam eigen :D

 

Fijn dat je haar gedaan is. Kun je 's ochtends het zelf ook in orde maken of doet iemand anders het voor je/heb je makkelijk haar?

 

Balen van het rugslapen... Ik deel je probleem en ik heb nog een kleine 6 weken te gaan :mellow: Lag vanavond iets schuin op de bank maar toen ik overeind kwam voelde ik de borst die iets omlaag lag heel zwaar en pijn worden... Dat was dus iets te veel :(

 

8 uur geleden zei Liefbeestje:

Gister ook weer op de fiets gezeten en helemaal medicijnvrij nu. Had al een dag of 2 het gevoel pcm te slikken voor het idee, dus maar mee gestopt. En vannacht wel weer goed geslapen; yes!

Herkennen jullie het kippenvel gevoel dat over je borsten trekt? Zo'n apart gevoel, maar ook echt alleen op mn borst, en het is ook niet echt kippenvel....

 

hollee! Lekker fietsen! En weer goed geslapen! En gestopt met de medicatie! Wat ga je goed zeg B) Dat van die kippenvel kan ik helaas niet over meepraten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.