Ga naar inhoud

Liefbeestje : 13 april 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Mij zojuist aangemeld. Dit na al jaren zeggen "als ik vanavond een pil kan nemen en morgen met 2 cups groter wakker word, dan neem ik hem". 

Die pillen bestaan helaas niet; de plastisch chirurg wel.

Dus nu, 39 jaar, 2 kinderen (en er komen er NIET meer), 15 kilo afgevallen, dan toch de stap zetten om er iets aan te laten doen.

Ik heb een kleine A cup en draag altijd push up en voorgevormde beha's om er nog iets van te maken. Maar de onzekerheid zomers, in de sauna, niet iets strapless kunnen dragen (want er MOET een beha onder), daar wil ik nu echt iets aan gaan laten doen.

Ik heb een consult afspraak gemaakt bij de Velthuis kliniek in Hilversum. Niet een bewuste keuze voor die kliniek. Hij zit in de buurt, heeft een goede naam, en een vriendin heeft daar met goede ervaring een operatie uit laten voeren.

De gedachte begint steeds meer eigen te worden, en twijfelen doe ik eigenlijk niet eens meer.....de stap is gezet, en ik kijk uit naar een lichaam wat meer in verhouding is. Een toekomst waarbij je gewoon een bikini kunt pakken uit het rek, en niet moet mixen en matchen en het dan nog eigenlijk niet goed zit, ik kijk er naar uit. Dus zal me hier eens gaan inlezen bij de ervaringsdeskundigen; Jullie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha ja dat van die pillen heb ik ook zo vaak gezegd. Ook vriendinnnen die wel wat minder wilden. Ooh nou doe dat er bij mij maar bij :45:

 

Ik twijfel al jaren. Nu dat ik samen woon en een goed inkomen heb, durf ik pas eindelijk de stap te zetten. Ook vakantie geboekt en dan besef je toch wel dat als je er niks aan laat doen dat die bikini's nog steeds niet gevuld zijn. Maakt me niet echt onzeker, maar had het wel graag anders gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist foto's van m'n 'huidige situatie' gemaakt. Het valt me eigenlijk nu pas op dat er ook nog flink wat verschil in zit. Zo snel verstop ik ze dus altijd weer, dat ik dat niet eens opmerk 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sandra87

Hoi leefbeestje! Spannend allemaal! Ik (net als vele anderen) kennen het gevoel van het moment dat de zomer er weer aan komt en je ook iets leuks wilt aantrekken, zonder dat je altijd een bh aan MOET, omdat het anders gewoonweg niet uitziet... Ook de sauna blijft altijd een 'puntje van onzekerheid'! 

 

Maaaar jij gaat een hele leuke tijd tegemoet ik de zomer!!! Ik ben nu zelf bijna 9 weken verder na de operatie. En voel me nu al zoveel zekerder! De simpelste dingen maken je al vrolijk! En je voelt je ook nog eens veel aantrekkelijker. Het wordt alleen maar leuker om naar jezelf te kijken!:wub:

Ook ik kan niet wachten tot de lente en de zomer er aankomen...

Alvast heel veel succes!!:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even met de 3D simulator van Bergman aan de slag gegaan :-)

Heb tevens ook een afspraak bij hen gemaakt eind deze maand in Den Bosch. Gewoon om een extra gevoel te creëren. Dit is met 275CC, dan zal ik naar een 75C gaan, en dat is prima  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

 

Handig,  die 3d simulator. En wat een mooi verschil zeg, heel natuurlijk! Kan je dat online doen? Hoe werkt het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Schildpad:

Super handig zo'n 3d simulatie zie ik. Er zal vast wel een soort dummy 3d app zijn?

Iedereen kan dit op hun site doen Schildpad. Je moet alleen even correcte foto's maken (heb de mijne 3x over moeten doen), en dan lekker spelen met maten en vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Zelf aanpassen lukt na een bepaalde tijd niet meer, wat wil je veranderd hebben aan de titel ?

 

xx

@Desert-Rose, wil je er "liefbeestje stelt zich voor" van maken ;-). Is toch gezelliger dan alleen dat nieuw. Dank je wel alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
3 minuten geleden zei Liefbeestje:

Klopt! Kan niet wachten :)

Dat is de enige reden dat ik vanuit Den Haag ri Hilversum rij hahaha:106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, vandaag bij de veltjuis kliniek geweest en mooi even kunnen passen.

Advies was 375CC, moderate profile. En dan zijn ze 12,5cm breed. Ik schrok een beetje van de cc's maar moest dat loslaten zei ze. Ik heb een wat bredere borstkas en mijn borst is nu 13cm breed en dat moet wel gevuld worden. Hieronder de foto's. Wat vinden jullie?

O ja, en niet onbelangrijk: EEN DATUM!!!!

13 april al, over 4 weken.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De maat staat mooi bij je lichaam, heel natuurlijk! 

 

Vervelend dat de twijfels nu toeslaan, ik heb het vaker gelezen hier op het forum. Ik denk (maar heb ook nog geen borstvergroting gehad) dat het er een beetje bijhoort. Het is ook niet zomaar iets wat je "even" laat doen een borstvergroting. Je hebt de eventuele risico's vast met je arts besproken, heeft hij je gerust gesteld tijdens het gesprek? Probeer dan daar aan te denken. Maar het komt vast goed,  over een tijdje heb jij prachtige nieuwe borsten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 20:35 zei Loulou_:

De maat staat mooi bij je lichaam, heel natuurlijk! 

 

Vervelend dat de twijfels nu toeslaan, ik heb het vaker gelezen hier op het forum. Ik denk (maar heb ook nog geen borstvergroting gehad) dat het er een beetje bijhoort. Het is ook niet zomaar iets wat je "even" laat doen een borstvergroting. Je hebt de eventuele risico's vast met je arts besproken, heeft hij je gerust gesteld tijdens het gesprek? Probeer dan daar aan te denken. Maar het komt vast goed,  over een tijdje heb jij prachtige nieuwe borsten! 

Klopt, wat je zegt, en zal er idd bijhoren. De risico's zijn zo gering, dat ik die wel durf te nemen, en dan zijn ze meestal ook nog mbt wonden die niet dichtgaan ouzo, eigenlijk zelden dat er echt problemen zijn met de protheses, hoewel die er zeker zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje spannend .weet je al wanneer je geopereerd word.. ik ben zelf (15 jaar geleden) bij het Velthuiskliniek geweest in Eindhoven. Super tevreden over :D 

moet nu door kapselvorming na 15 jaar helaas een prothesewissel.. en die heb ik as dinsdag :blush:

maar je simulatie plaatje ziet er mooi uit.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 17:44 zei Liefbeestje:

@Desert-Rose, zie hierboven, ik heb een datum; 13 april voor mijn BV. Zou je mijn topic willen verplaatsen? En jij als deskundige hier, wat vind jij van de bovenstaande foto's? 

 

 

He meis, 

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd.

 

Wat betreft je vraag, ik vind dit een hele mooie maat, inderdaad de cc vergeten, want het gaat voornamelijk om de projectie en de breedte.

Ook ogen prothese borsten altijd kleiner dan echte borsten,zo zul je merken dat je bh maat groter zal uitvallen als dat je borsten eruit zullen zien als je in je blootje voor de spiegel staat.

Dit is ook meestal de reden dat we altijd aangeven als meiden twijfelen tussen bepaalde cc, om voor de grootste te gaan, zowieso omdat het enorm snel went, en het zonde zou zijn als je achteraf zou zeggen, had ik maar.

 

En als jij ook zelf zegt, deze foto met deze protheses word ik vrolijk van, en krijg ik een lach op mijn gezicht, dan moet je echt niet meer twijfelen.

 

Risico's ja die zijn er altijd,en het is ook zeker goed dat je daar over nadenkt, maar de kans dat je van de trap af valt is zoveel malen groter als dat er een complicatie ontstaat na een operatie.

Als jij je na de operatie netjes aan de regels houd,je rust neemt, en geen rare bewegingen gaat maken, dan verklein je ze zelf ook al dat risico, meer kun je niet doen.

 

Meid, gewoon alvast je voorbereidingen gaan treffen, en dan heerlijk toe gaan leven naar 13 april.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor je reactie (en het verplaatsen) @Desert-Rose, het klopt helemaal wat je zegt. Elke keer als ik naar de foto's van de passessie kijk, word ik weer blij. Ik heb er zin in, en ben ergens ook blij dat het geen maanden meer duurt. Het is goed! De jaren lange twijfel is achter de rug, en nu gaat het gewoon echt gebeuren!

@Wuppie; klopt, Velthuis Hilversum. Ze gaan verhuizen naar Amsterdam, en dit kan nog net mooi daar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.