Liefbeestje

Liefbeestje : 13 april 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hallo dames,

Mij zojuist aangemeld. Dit na al jaren zeggen "als ik vanavond een pil kan nemen en morgen met 2 cups groter wakker word, dan neem ik hem". 

Die pillen bestaan helaas niet; de plastisch chirurg wel.

Dus nu, 39 jaar, 2 kinderen (en er komen er NIET meer), 15 kilo afgevallen, dan toch de stap zetten om er iets aan te laten doen.

Ik heb een kleine A cup en draag altijd push up en voorgevormde beha's om er nog iets van te maken. Maar de onzekerheid zomers, in de sauna, niet iets strapless kunnen dragen (want er MOET een beha onder), daar wil ik nu echt iets aan gaan laten doen.

Ik heb een consult afspraak gemaakt bij de Velthuis kliniek in Hilversum. Niet een bewuste keuze voor die kliniek. Hij zit in de buurt, heeft een goede naam, en een vriendin heeft daar met goede ervaring een operatie uit laten voeren.

De gedachte begint steeds meer eigen te worden, en twijfelen doe ik eigenlijk niet eens meer.....de stap is gezet, en ik kijk uit naar een lichaam wat meer in verhouding is. Een toekomst waarbij je gewoon een bikini kunt pakken uit het rek, en niet moet mixen en matchen en het dan nog eigenlijk niet goed zit, ik kijk er naar uit. Dus zal me hier eens gaan inlezen bij de ervaringsdeskundigen; Jullie!!!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha ja dat van die pillen heb ik ook zo vaak gezegd. Ook vriendinnnen die wel wat minder wilden. Ooh nou doe dat er bij mij maar bij :45:

Ik twijfel al jaren. Nu dat ik samen woon en een goed inkomen heb, durf ik pas eindelijk de stap te zetten. Ook vakantie geboekt en dan besef je toch wel dat als je er niks aan laat doen dat die bikini's nog steeds niet gevuld zijn. Maakt me niet echt onzeker, maar had het wel graag anders gehad. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist foto's van m'n 'huidige situatie' gemaakt. Het valt me eigenlijk nu pas op dat er ook nog flink wat verschil in zit. Zo snel verstop ik ze dus altijd weer, dat ik dat niet eens opmerk 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Sandra87

Hoi leefbeestje! Spannend allemaal! Ik (net als vele anderen) kennen het gevoel van het moment dat de zomer er weer aan komt en je ook iets leuks wilt aantrekken, zonder dat je altijd een bh aan MOET, omdat het anders gewoonweg niet uitziet... Ook de sauna blijft altijd een 'puntje van onzekerheid'! 

Maaaar jij gaat een hele leuke tijd tegemoet ik de zomer!!! Ik ben nu zelf bijna 9 weken verder na de operatie. En voel me nu al zoveel zekerder! De simpelste dingen maken je al vrolijk! En je voelt je ook nog eens veel aantrekkelijker. Het wordt alleen maar leuker om naar jezelf te kijken!:wub:

Ook ik kan niet wachten tot de lente en de zomer er aankomen...

Alvast heel veel succes!!:1big_boobs:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even met de 3D simulator van Bergman aan de slag gegaan :-)

Heb tevens ook een afspraak bij hen gemaakt eind deze maand in Den Bosch. Gewoon om een extra gevoel te creëren. Dit is met 275CC, dan zal ik naar een 75C gaan, en dat is prima  

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom hier!

Handig,  die 3d simulator. En wat een mooi verschil zeg, heel natuurlijk! Kan je dat online doen? Hoe werkt het?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super handig zo'n 3d simulatie zie ik. Er zal vast wel een soort dummy 3d app zijn?!

De 275cc gaat denk ik super mooi bij je lichaam staan. Echt een hele mooie maat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Schildpad:

Super handig zo'n 3d simulatie zie ik. Er zal vast wel een soort dummy 3d app zijn?

Iedereen kan dit op hun site doen Schildpad. Je moet alleen even correcte foto's maken (heb de mijne 3x over moeten doen), en dan lekker spelen met maten en vormen.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-3-2017 om 08:11 zei Liefbeestje:

@Desert-Rose, ik zie dat ik vergeten ben mijn voorstel topic een naam te geven. Kan ik dit zelf nog aanpassen? 

Zelf aanpassen lukt na een bepaalde tijd niet meer, wat wil je veranderd hebben aan de titel ?

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Desert-Rose:

Zelf aanpassen lukt na een bepaalde tijd niet meer, wat wil je veranderd hebben aan de titel ?

xx

@Desert-Rose, wil je er "liefbeestje stelt zich voor" van maken ;-). Is toch gezelliger dan alleen dat nieuw. Dank je wel alvast 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast mrslaurajessy
3 minuten geleden zei Liefbeestje:

Klopt! Kan niet wachten :)

Dat is de enige reden dat ik vanuit Den Haag ri Hilversum rij hahaha:106:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden