Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik ben "Loulou_" 32 jaar mama van twee kids en ben me aan het oriënteren op een mogelijke borstvergroting.  Ik heb dit al vaker overwogen maar nog nooit de stap durven nemen om een afspraak te maken met een plastisch chirurg. 

 

Ik heb nooit grote borsten gehad, ben sowieso maar een kleine dame van 1.60m . Ik heb me hier altijd aan gestoord en voel me met kleine borsten niet vrouwelijk.  Nu ben ik onlangs een paar kilo afgevallen en sport ik veel met als doel om strakker in mijn vel te zitten. Ik ben een paar kilo afgevallen en ben tevreden met wat ik in de spiegel zie. Op mijn borsten na...Mijn borsten zijn nog kleiner geworden dan ze al waren... Nu komt mijn stille wens voor een borstvergroting weer naar voren. 

 

Ik heb me voor nu aangemeld om ervaringen van anderen te lezen en te lezen waar je begint als je een borstvergroting wilt. Maak je gewoon een afspraak in een kliniek (of meerdere, om te vergelijken?) voor informatie en advies over de grootte? Ik woon in Brabant (Tilburg/ Breda), een kliniek in de buurt is dan misschien wel handig, of maakt de afstand niet uit? Nou ja, zoals je kunt lezen sta ik helemaal aan het begin. Ik hoop wijzer te worden van jullie ervaringen.  

 

Groetjes Loulou_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi, hier ben je op de goede plek als het gaat om de weg die je moet volgen ;). Bij mij begon het met info zoeken over borstvergroting en soorten implantaten. Daarna heb ik 2 verschillende consulten gehad en daarna gekozen voor een chirurg waar ik me prettig bij voelde. In de tussentijd had ik me hier aangemeld en toen werd ik stukken wijzer n enthousiaster. En nu.... ruim anderhalf jaar verder ben ik eigenaar van een stel echte Straten boobs. Afstand was voor mij niet belangrijk. Kwaliteit wel. Dus mijn advies is kijk naar goede PC en laat jet niet op km afhangen. Ik heb geen seconde spijt gehad en super happy met m'n boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen Karin! Ik zie dat jij ook twee kindjes hebt. Hoe oud zijn ze? Hoe ging dat na de operatie? Heb je hulp nodig gehad bij de verzorging? Mijn kinderen zijn 8 en 5 jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik heb 2 jongens. De mijne zijn nu 4 en bijna 2. Toen ik geopereerd werd was de jongste 8mnd. Ik heb hem egt 6wk overdag ondergebracht bij oma. De oudste was ma 1 week weer gewoon bij mij. Dit ging prima. Jouw kids hebben de perfecte leeftijd denk ik. Die kunnen al een hoop zelf. Qua huishouden heb ik me egt aan de 6wk gehouden. De jongste tilde ik af en toe vanaf 4wk PO. ALLEEN noodzakelijk. Het is mij enorm meegevallen. Had me voorbereid op het ergste maar viel mee. Tis gewoon onhandig de eerste dagen. Je kan niet eens zelf omhoog komen. Ik heb ze half onder de spier. Na 1 week kan je al weer veel zelf. En op t eind moet je egt denken, Oja ben nog geen 6wk PO 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Loulou_! welkom op het forum :D Ik ben begonnen met informatie verzamelen over plastische chirurgen op het internet en de verschillende klinieken waar ze werken. Ik heb zelf 3 afspraken gehad bij verschillende klinieken om toch te kunnen vergelijken. Zo ben ik bij Praktijk Diana Gabriels geweest, de Wellness Kliniek en de Belgian Breast Clinic. Tussen de afspraken door en na het raadplegen van dit prachtige forum ben ik me meer gaan verdiepen in de soorten protheses. Ik heb uiteindelijk de chirurg en kliniek gekozen waar ik een super goed gevoel bij had. Ik heb niet gekeken naar afstand maar puur naar de kwalitet van de protheses die aangeboden werden, de deskundigheid van de chirurg (je kan ook reviews vinden) en met wie ik een goede klik had. Zo ben ik een maandje geleden geopereerd door Dr. Verdonck aan de Belgian Breast Clinic. Ik zou zeggen kijk lekker rond in het forum en op het internet en maak gerust een afspraak op de klinieken/chirurgen  die jou aanspreken. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karin1985 jouw kindjes zijn inderdaad een stuk jonger en hebben meer verzorging nodig dan mijn kinderen. Het huishouden is een ander verhaal. Hoe heb jij dat opgelost? 

 

@Silvana: leuk om jouw ervaring te lezen. Een maand na de operatie alweer weer, is de operatie je meegevallen en ben je blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed opgelost.

 

Ik heb inmiddels flink gelezen op dit forum en lees goede verhalen over Van Straten. Jij bent daar geweest voor je borstvergroting zie ik @Karin1985. Hoe heb je het aangepakt? Je belt en maakt een afspraak voor een consult. Is dit consult gratis of betaal je daar een klein bedrag voor? En heb je dit consult met de arts zelf of met een consulente? Ik lees her en der op het forum dat je foto's meeneemt van wat jij mooi vindt en verder? Moet je ook al weten hoe je de protheses geplaatst wilt hebben of adviseert Van Straten op basis van mijn lichaamsbouw? En ga je tijdens het eerste consult passen? Maak je op basis van het passen uiteindelijk een keuze over de grootte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Loulou_:

Goed opgelost.

 

Ik heb inmiddels flink gelezen op dit forum en lees goede verhalen over Van Straten. Jij bent daar geweest voor je borstvergroting zie ik @Karin1985. Hoe heb je het aangepakt? Je belt en maakt een afspraak voor een consult. Is dit consult gratis of betaal je daar een klein bedrag voor? En heb je dit consult met de arts zelf of met een consulente? Ik lees her en der op het forum dat je foto's meeneemt van wat jij mooi vindt en verder? Moet je ook al weten hoe je de protheses geplaatst wilt hebben of adviseert Van Straten op basis van mijn lichaamsbouw? En ga je tijdens het eerste consult passen? Maak je op basis van het passen uiteindelijk een keuze over de grootte? 

Nou ik ben eerst bij Gabriels geweest. Dit zat me niet lekker. Ook gezien rechtstreeks prijzen niet veel hoger zijn. Hiervoor heb ik zelf kliniek Heyendael gebeld en om uitleg gevraagd. Ik kreeg toen al een duidelijk en eerlijk antwoord op al m'n vragen. Dit heeft me toen laten beslissen op consult te gaan daar. Nou toen viel ik in een warm bad. Heb zo gabriels afgezegd daarna en ben revhtsstreeks gegaan. Consult is gratis bij Heyendael. Je krijgt eerst gesprekje met consulent. Daarna direct bik straten. Bij hem let je uit wat je wensen zijn. Samen kijk je naar voorbeelden als je twijfelt tussen rond of anatomisch. Hij zegt niet welke foto welke prothese is maar gaat af op jouw reactie en zegt daarna of het rond of anatomisch is. Hier komt dus naar voren wat jij mooi vind. Zelf kun je ook voorbeelden meenemen. Daarna ga je de maat passen wat jij mooi vind en wat hij bij je vind passen. Hij zet dus niet mega tetten als dit niet bij je figuur past. Hij gaat voor natuurlijk en in balans met je lichaam. Hierbij kijkt hij ook meteen welke manier van plaatsen het mooiste op je lichaam is. Dus of je genoeg borst/vetweefsel heb voor voor de spier of niet etc..... Ik vond het een fijn en eerlijk consult. Voelde meteen vertrouwd. Ik kan Heyendael aanraden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Gabriels heb ik inderdaad gelezen. Als ik het goed begrijp is zij een tussenpersoon die doorverwijst naar een plastisch chirurg  (waaronder Van Straten)?

 

Fijn om te lezen hoe zo'n consult er uit ziet en wat er besproken wordt. Nu heb ik een beeld bij wat ik kan verwachten als ik een afspraak maak. Ben je ook nog bij een andere pc geweest @Karin1985? En heb jij een topic geopend over jouw ervaringen? Ben zeer benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een topic lopen over m'n hele proces. Moet je ff op m'n pagina kijken. Diana is idd een tussenpersoon zonder medische kennis. Straten doet sinds kort niet meer via Diana. Enkel via z'n eigen kliniek. Hij vertelde mij destijds dat hij bij Gabriels helemaal volgestopt werd met afspraken. Ook de ok tijd bij gabriels is korter. Houd in een PC heeft minder tijd voor de operatie. Ook hier werd hij volgeplakt. Massa is kassa. Ga je rechtsstreeks dan is ALLES anders. Ik ben enkel bij Gabriels geweest en Straten. Ik was meteen om en had niet meer de behoefte om elders op consult te gaan. Dit komt mede door de recensies op dit forum over Frans. En de foto's natuurlijk hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Loulou_ said:

@Karin1985 jouw kindjes zijn inderdaad een stuk jonger en hebben meer verzorging nodig dan mijn kinderen. Het huishouden is een ander verhaal. Hoe heb jij dat opgelost? 

 

@Silvana: leuk om jouw ervaring te lezen. Een maand na de operatie alweer weer, is de operatie je meegevallen en ben je blij met het resultaat?

@Loulou_ De tijd gaat zo snel voorbij! De operatie viel heel erg mee gelukkig. Na 1 week kon ik al heel veel zelf en nu na 4 weken heb ik totaal geen pijn! Ik vergeet daarom dat ik nog rustig aan moet doen hihi. Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Ik moet wel zeggen dat nu ik mijn borsten gewend ben, heb ik soms het gevoel dat ik voor iets groter kon gaan (bijvoorbeeld 315cc ipv 295cc). Aan de andere kant was ik bang dat je van een afstand kon zien dat ik nepper borsten had... Ze passen nu goed bij mijn lichaamsbouw :) Ik kan niet wachten om te zien hoe het uiteindelijk wordt na 6 maanden, wanneer ik weer leuke bh's kan dragen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Loulou_ said:

@Karin1985 ik zal eens kijken of ik via jouw profiel bij jouw topic van destijds kan komen. 

 

@Silvana fijn dat het herstel zo voorspoedig verloopt! Hoe oud ben je en wat was jouw bh maat voor de ingreep? 

@Loulou_ Ik ben 28 jaar oud en mijn bh maat voor de ingreep was een kleine 75B. Ik heb een album aangemaakt. Daar kan je de before en after pics vinden :D Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak gepland bij dokter Van Straten op donderdag 23 maart! Zo spannend dit. Nu veel foto's bekijken zodat ik een goed beeld krijg van wat ik wel en vooral niet wil. En natuurlijk mijn vragen opschrijven zodat ik goed voorbereid naar het consult ga. Spannend! 

 

Jij nog specifieke tips ten aanzien van deze arts @Karin1985 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehh spannend. Ik kan alleen als tip meegeven. Neem foto's mee van wat je mooi vind. Dit is voor Frans wat duidelijker. En schrijf je vragen op. Neem een camera mee zodat je zelf ook foto's kunt maken en later nog eens kunt bekijken. 

 

Voor de rest laat het over je heen komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik vind Frans een hele fijne man, hij is eerlijk over wat hij denkt en zal het ook benoemen als hij het er niet mee eens is. 
Zo wilde ik per se voor de spier, dit wilde hij wel doen maar hij heeft wel verteld wat voor mij de nadelen kunnen zijn en dat er een grote kans is dat ik binnen een aantal jaar een lift of nogmaals vergroting nodig zou hebben.

"Ja ik kan wel akkoord gaan en denken zo heb ik over een paar jaar weer makkelijk geld verdiend, maar zo wil ik niet werken want ik wil dat je over een paar jaar nog steeds tevreden bent".

En hij maakt ook gewoon grapjes enzo tijdens het consult, kan er niet zo goed tegen als een dokter extreem serieus is haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees even  mee, ik heb ook een afspraak staan bij Frans in april,..

ik heb van te voren alle klinieken in de buurt bekeken en info over ze gezocht. Het leek mij handiger dat de kliniek makkelijk en snel te bereiken was mochten zich complicaties voordoen.

Zo kwam ik uiteindelijk op dit forum terrecht en ben in info gaan zoeken over de verschillende soorten protheses bv. zoutoplossing rond hard zacht enz

En natuurlijk foto's gaan bekijken! (Trouwens dank dat jullie deze er op zetten) ook heb ik me goed verdiept in de 6 weken niets kunnen doen (is dit wel haalbaar), gezien ik 3 kids heb van 1/6/9  en mijn man een eigen bedrijf.

Uiteindelijk gaf de zomervakantie een oplossing 3 wk man thuis en 3wk mams die komt helpen.

Na dit alles had ik mijn keuze laten vallen tussen twee artsen nio of Frans.

Die laatste zit hier 20 min vandaan dus daar heb ik dan ook de afspraak gemaakt.

Maar gezien de jongste pas 1 is heb ik er nu voor gezorgd dat ik eerst weer op mijn normale gewicht ben na de zwangerschap voordat ik een afspraak ging maken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey. Ook net begonnen hier. Ik heb alvast een eerste afspraak gemaakt bij dr straten en heb nu ook nog een aanvraag gedaan bij abc kliniek in Breda. Beetje vergelijken. Maar als ik me echt ergens goed voel denk ik wel meteen een afspraak te maken en de andere klinieken af te zeggen. Hoe meer ik er zie, hoe meer ik twijfel en ik ben echt een eeuwige twijfelaar.

 

dit forum heeft me al heel veel antwoorden kunnen geven en ik blijf info vinden en opzoeken. 

 

Succes met de zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, March 11, 2017 om 17:05 zei Rocker:

Ik vind Frans een hele fijne man, hij is eerlijk over wat hij denkt en zal het ook benoemen als hij het er niet mee eens is. 
Zo wilde ik per se voor de spier, dit wilde hij wel doen maar hij heeft wel verteld wat voor mij de nadelen kunnen zijn en dat er een grote kans is dat ik binnen een aantal jaar een lift of nogmaals vergroting nodig zou hebben.

"Ja ik kan wel akkoord gaan en denken zo heb ik over een paar jaar weer makkelijk geld verdiend, maar zo wil ik niet werken want ik wil dat je over een paar jaar nog steeds tevreden bent".

En hij maakt ook gewoon grapjes enzo tijdens het consult, kan er niet zo goed tegen als een dokter extreem serieus is haha. 

Zo fijn om te lezen! Ik vind het allemaal behoorlijk spannend. Een arts die je gerust stelt en met je meedenkt en ook nog eens eerlijk lijkt me erg fijn. Nog 1 werk en 2 dagen wachten voor mijn eerste gesprek ^_^

10 uur geleden zei SFD:

Lees even  mee, ik heb ook een afspraak staan bij Frans in april,..

ik heb van te voren alle klinieken in de buurt bekeken en info over ze gezocht. Het leek mij handiger dat de kliniek makkelijk en snel te bereiken was mochten zich complicaties voordoen.

Zo kwam ik uiteindelijk op dit forum terrecht en ben in info gaan zoeken over de verschillende soorten protheses bv. zoutoplossing rond hard zacht enz

En natuurlijk foto's gaan bekijken! (Trouwens dank dat jullie deze er op zetten) ook heb ik me goed verdiept in de 6 weken niets kunnen doen (is dit wel haalbaar), gezien ik 3 kids heb van 1/6/9  en mijn man een eigen bedrijf.

Uiteindelijk gaf de zomervakantie een oplossing 3 wk man thuis en 3wk mams die komt helpen.

Na dit alles had ik mijn keuze laten vallen tussen twee artsen nio of Frans.

Die laatste zit hier 20 min vandaan dus daar heb ik dan ook de afspraak gemaakt.

Maar gezien de jongste pas 1 is heb ik er nu voor gezorgd dat ik eerst weer op mijn normale gewicht ben na de zwangerschap voordat ik een afspraak ging maken.

 

 

Ik ben inmiddels al zo veel wijzer geworden dankzij dit geweldige forum! Echt geweldig hoe open iedereen hier is bij het delen van operatie verslagen,  foto's, twijfels etc. 

Ik woon in Brabant,  Nijmegen is voor ons wel een stukje rijden (uurtje) maar vind afstand minder belangrijk een goede arts is veel belangrijker.  Ik heb ook een afspraak aangevraagd bij een ochtend van de abc clinic in Breda, dat is maar 20 minuutjes rijden. Gewoon om eens te vergelijken en om te zien bij welke arts ik een goed gevoel heb. Ik hoop dat ik nog voor de meivakantie of er vlak na geholpen kan worden. Dan kan ik deze zomer pronken met mijn  nieuwe borsten in bikini in plaats van me ongemakkelijk te voelen in bikini (ieder jaar weer een gedoe om de perfecte bikini te vinden..). Wanneer heb jij jouw eerste afspraak bij Frans Straten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei JESSICAD:

Hey. Ook net begonnen hier. Ik heb alvast een eerste afspraak gemaakt bij dr straten en heb nu ook nog een aanvraag gedaan bij abc kliniek in Breda. Beetje vergelijken. Maar als ik me echt ergens goed voel denk ik wel meteen een afspraak te maken en de andere klinieken af te zeggen. Hoe meer ik er zie, hoe meer ik twijfel en ik ben echt een eeuwige twijfelaar.

 

dit forum heeft me al heel veel antwoorden kunnen geven en ik blijf info vinden en opzoeken. 

 

Succes met de zoektocht!

Hoi @JESSICAD, wat toevallig,  ik heb ook een afspraak staan bij Frans Straten  (volgende week donderdag al!) en heb een aanvraag gedaan bij abc clinic.  Mijn voorkeur gaat uit naar dr. Kolkman, vandaag nog eens gebeld of er al data beschikbaar zijn om een gesprek in te plannen maar dat was helaas niet zo. Als het goed is wordt ik een dezer dagen terug gebeld. Ik wil ook vergelijken maar ook bekijken bij welke arts ik een goed gevoel heb. Heb jij een voorkeur voor een arts?

 

Wanneer heb jij een afspraak bij Frans Straten? En wat is jouw huidige situatie  (lengte, gewicht,  cupmaat?). Ik ben 160 cm, 49 kg en denk (onlangs een paar kilo afgevallen) dat ik nu op 75aa :( zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.