Ga naar inhoud

Lin : 8 oktober 2010 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Even een update:

Gisteren zijn dan eindelijk de draadjes verwijderd en ben al best tevreden over mijn littekens.

Nog even opgehaald dat ik soms twijfel over de keuze die ik gemaakt heb ivm het aantal cc's, maar hij heeft me toch kunnen overtuigen dat dit anders niet meer natuurlijk had geweest. Spijtig, maar het ging gewoon niet anders.

Maar eigenlijk mag ik niet klagen. :67:

Ik ben vandaag gaan winkelen en kon niet voorbij Hunkemöller wandelen. De tabellen durven wel eens niet kloppen en ik wou echt mijn BH maat weten.

Dus ik ben direct naar maat 70C op zoek gegaan en voor alle gekheid ook een D meegenomen.

Ik kon mijn ogen niet geloven. De C was me te klein!!! Met een brede grijns op mijn gezicht de D gepast en die zat gewoon perfect!!! :5: Maar ik ga zowieso later hulp inroepen bij de aankoop van mijn nieuwe BH setjes, want ik heb jarenlang met de verkeerde BH maat rondgelopen en misschien is mijn oordeel "perfect" toch niet helemaal juist. :11:

Want ik vind het echt raar. Ik vind ze helemaal niet op een D lijken.

In een losse bloes of T-shirt vallen ze helemaal niet op.

Oh en dat vlak stukje ... is bijna helemaal verdwenen. Zwelling was de dader en dat is een hele opluchting.

Zoals hier wel meer over wordt geschreven...geduld....geduld en nog een geduld.

En voor wie geïnteresseerd is, er staan nieuwe foto's in mijn album.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej Lin,

Net je foto's bekeken: ze worden mooi zeg!! Zijn echt voller en wat ronder geworden! En een D???

Wauw wat super! Aals die C niet past dan zal het toch echt wel hoor.

Ik heb nu zelf 70E en ben al in 3 verschillende winkels geweest en alle verkoopsters adviseerden deze maat. En zelf heb ik nog steeds zoiets van: "een E???? Nee zo groot zijn ze echt niet."

Inderdaad nog even geduld en je kan straks al die mooie lingerie aan en lekker gaan shoppen!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd naar je ww! Zou ik hem mogen?

Heb zelf ook anatomisch 270 cc v oor de spier, dus we zitten denk ik wel dicht bij elkaar in de buurt!

Succes met het herstel en doe rustig aan!

Erg he die rugpijn, dat had ik ook zo erg, om gek van te worden! Nu is het 16 dagen na de operatie en gelukkig kan ik op mn zij slapen!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes,

@A70: Ja, de zwelling is goed aan het wegtrekken, mijn PC vond ze ook al zachter dan verwacht. Goed hé, maar hij zei me wel dat hoe mijn borsten nu zijn van vorm en grootte, ze zouden ze ook blijven. Wanneer ik hem vroeg: En hoe zit het dan met het uitrekken en indalen? Zei hij dat dit niet kon.

Indalen: bolling bovenaan zou volgens hem gewoon de zwelling/vocht zijn die wegtrekt. Het implantaat wordt ineens op zijn plek geplaatst achter de spier en verplaatst zich niet meer.

Uitrekken: de borstspier kun je vergelijken met een biefstuk en zou niet meer rekken.

Nu moet ik ook zeggen dat mijn borstomtrek niet meer is toegenomen na mijn laatste meting, maar dit is dan ook nog niet zo lang geleden.

Maar hoe verklaar je dan de groei bij jou en alle andere meiden waarvan hun bh's niet meer passen na 3 maanden.

Ik moet gewoon afwachten....lees geduld hebben en het zal zich allemaal uitwijzen.

Misschien kunnen andere meiden die hun PC nog zien, dit ook eens navragen?

@JessicaX: Ja, we waren met 3 meiden die op dezelfde dag werden geopereerd, dit is wel leuk, kunnen we elkaar wat opvolgen!

Ik stuur je zodadelijk mijn ww in een pb'tje, denk eraan, ik heb ze wel achter de spier gekregen en niet ervoor zoals jij.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lin,

Ik moet over 2 weken op na-controle zal t zeker eens na vragen, wat je zegt: Er zijn genoeg meiden bij wie de omtrek nog toeneemt na een aantal weken. (bij mij zelf ook).

Je bbobs zijn iniedergeval nu al mooi, dus dat komt vast goed!!!!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

hoe gaat het met je? Al helemaal terug op de been?

Ik lees dat het een D is geworden in de lingeriezaak? Super!

Ik was even je topic aant doorlezen en zag dat je schrijft dat je aan de dokter gevraagd had ivm het oprekken van de spier of de omtrek nog toe kon nemen.

Ik vind het raar dat hij zegt dat het niet kan, want bij mij is het toch wel degelijk het geval, ik heb vandaag zelfs een 75E sportbh moeten komen omdat de D-cup me echt te klein was geworden.

Dit was vorige week niet zo dus moet toch wel iets gebeurd zijn denk ik dan.

Ik hoop ook dat ze wel nog indalen, want ik heb heel erg ongelijke borsten op dit moment, de linkse zit veel hoger dan de rechtse De rechtse is echt prachtig, een mooie ronde volle borst zeg maar. Maar de linkse lijkt veel hoger te zitten en is onderaan veel vlakker zeg maar, helemaal geen bolling zoals rechts.

Eerste twee weken was het net omgekeerd dus weet ook niet wat ervan te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@A70: Ik ben wel eens benieuwd wat jou PC zegt. Gewoon ter info, want zijn mening gaat mijn borsten niet doen groeien natuurlijk. :4:

@Suzanne: Wat leuk om je nog eens te horen. Jaja, alles gaat al heel goed met me en heb enkel nog maar last van gevoelige borsten/tepels.

Buiten autorijden en gaan werken, heb ik de draad weer opgepikt. Mijn zoontje van 22 maanden is zelfs deze week thuis gebleven van de kribbe en ik heb er geen last van. Maar ik ben wel heel voorzichtig.

Autorijden ga ik vanavond terug proberen, want volgende week moet ik spijtig genoeg terug gaan werken. :23: En jij?

Wow een 75E al als sportBH!! Wat moet dat niet geven dan in een gewone BH!!!!

Ik vind het goed voor jou, want jij vond ze nog te klein hé.

Ben je nu tevreden over je nieuwe maat?

Ik vind het ook heel gek, had er zelfs niet aan gedacht om dit te vragen, omdat dit bij zoveel vrouwen het geval is, maar nadat hij de draadjes had verwijderd en er aan voelde, zei hij terloops dat dit mijn uiteindelijke vorm/grootte ging zijn omdat de meeste zwelling weg was.

Ik begin echt het gevoel te krijgen dat ik weer de uitzondering op de regel ben.

Het is natuurlijk wel zo dat jij en A70 een pak meer cc's hebt gekregen dan ik en dit misschien wel "de biefstuk" kan doen rekken? Want mijn sportBH zit nog steeds hetzelfde dan 2 weken geleden en er is nog geen "groei" te bespeuren. Misschien duurt het bij mij alleen wat langer omdat ik minder aantal cc's heb?!?

Zoals ik al schreef, ik kan alleen maar geduldig afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

Viel het autorijden wat mee gisteravond?

Ik ben alweer een week aan het rondrijden, maar wel een beetje als een oud wijf haha.. heel slecht en langzaam draaien enzo!

Durf het stuur nog niet te hanteren als ervoor, al zou ik het wel kunnen.

Ik moet nog niet gaan werken, heb 5 weken verlof vanwege mijn verhuis die er deze week nog aankomt.

Probeer ook zo voorzichtig mogelijk te zijn, til geen zware dingen etc en doe de deur bv nog altijd met 2 handen open.

Mijn vriend loopt ook met mijn handtas rond, wel grappig om te zien haha... mensen zullen wel denken dat hij homo is!

Maarja ik wil ook echt nix doen dat mijn herstel tegenwerkt.

Ik ben hierzelf al dagen aan het rondlezen ivm indalen en oprekken van de spier en ik kan nog steeds niet begrijpen dat onze pc tegen jou zegt dat de implantaten meteen op hun plek zitten, want in een ander topic las ik een verhaal over meisje die ook door hem geopereerd is en net als ik met twee ongelijke borsten zat door het indalen en haar heeft hij een band voorgeschreven die de implantaat naar beneden zou moeten duwen?!

Als het niet meer kan veranderen volgens hem waarom zou hij haar dan een band geven die dan toch zowiezo geen nut heeft?

Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen want blijf maar malen in mijn hoofd over dat indalen.

Tis iets he, eerst zit je weken voor je bv te piekeren over de maat etc. en daarna over het herstel en het resultaat.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

:66: Ik durf het eigenlijk haast niet te schrijven, maar mijn omtrek is toch wat groter geworden.

Ik zat maar de hele tijd te denken dat het na 3 dagen po 88cm was, terwijl dit 87cm was. (Zonet terug opgezocht in mijn eigen topic :75: ). Dus mijn spier is toch aan het rekken, want ik veronderstel dat mijn siliconen niet spontaan aan het groeien zijn :4:

Als ze nog uitrekken binnen de 4 weken, ga ik hem dat toch eens zeggen op mijn laatste gesprek.

Ik zie er al enorm naar uit om van deze sportbh af te zijn. Het geeft toch een vertekend beeld onder je kleren. Zonet een gewone bh aangedaan en dan zie je toch een verschil. Veel beter.

Morgen vertrekken we voor een weekendje naar Duitsland, Cochem. Ik zie er al zo naar uit.

Ik hoop wel dat het goed gaat met de kinderen, onze jongste heeft nog nooit zo lang in de auto gezeten en het is toch een ritje van 3 uur (als we geen file hebben onderweg).

@Suzanne: Het autorijden ging goed gisteren, geen probleem, enkel wanneer ik naar eerste vitesse ging, voelde dit onwennig aan.

Haha, ik zie hem al lopen met je tas :4: wel lief dat hij dit wil doen voor je.

Amaai 5 weken verlof...ik ben jaloers, ik zie er zo tegenop om terug te gaan werken. Al een geluk zijn het er maar 3 (dagen) volgende week en is het voor mij weer snel weekend!

Wel goed dat je dit hebt kunnen regelen op je werk, zeker met je verhuis deze week.

Groetjes Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Het is weer even geleden, maar sinds vorige week is het 'echte' leven weer begonnen en is het er niet meer van gekomen om een update te maken.

Op het werk is alles prima gegaan, ik heb een bureaujob dus hoef niets zwaar te tillen. Mijn 2 collega's, die op de hoogte waren, vonden het een mooie maat en volgens mij hebben de rest van de collega's (allemaal mannen) het niet opgemerkt.

Met het herstel gaat het alsmaar beter. Alle bewegingen gaan vlot, maar ik let er toch nog op dat ik geen bruuske bewegingen maak. Mijn borsten en tepels zijn nog steeds gevoelig wanneer je ze aanraakt. Het gevoel juist onder de tepel aan mijn linkerborst is nog steeds niet terug, maar aan de rechterkant is het verdoofde gevoel al wat minder en deze heeft al een mooiere ronde volle vorm onderaan en hangt iets lager dan mijn linkerborst. Wat ik wel gek vind, want ik ben rechtshandig. Maar na alle verhalen hier op het forum, ben ik er eigenlijk niet ongerust over. Het komt wel goed na verloop van tijd.

Dit weekend ben ik gaan shoppen met een toekomstig lotgenootje, ik heb haar leren kennen op dit forum.

Ze had voor mij een Hunkemöllerbon gehaald, de schat, en dan zijn we maar onmiddelijk één gaan opzoeken.

De dame van de winkel heeft me dan opgemeten (met kleren aan en niet mijn borstomtrek), een 70 en ze schatte mijn cup op een B - C. Dus een C genomen en het pashokje ingetrokken. Zoals vorige keer was deze veel te klein. De dame bevestigde en ging een grotere cupmaat halen. Maar nu bleek zelfs de D cup te klein te zijn en heb ik zowaar mijn eerste bh gekocht... een 70E :5:

Eigenlijk dringt het nog niet echt door en vind ik het heel verrassend dat ik met 'maar' 245cc een E heb gekregen. E klinkt toch altijd groot, maar zo groot lijken ze toch niet.

Ondertussen ben ik een maand po en werd het tijd om nog eens wat nieuwe foto's in mijn album te plaatsen.

Met natuurlijk mijn nieuwe 70E.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

:49: Een E met 245 cc, ben je foto's gelijk gaan zien, mooi hoor, en je nieuwe bh staat je super! :123: Leuk met een forumdinnetje gaan shoppen en dan nog een bh cadeau krijgen! Geniet van je aanwinst!

Je herstel loopt zo te lezen ook heel goed! Doe zo verder!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lin,

Een 70E!!! Super!!!

Mooie maat hoor :38: en dat met met 245 CC :136:

Heb hetzelfde hoor, vind het ook niet als een E ogen, maar pas het wel!!!

heb trouwens dezelfde bh als jij, maar dan in het wit, gekocht (ook in 70E)

Ze zien er heel mooi uit meid, nu nog 1 weekje en je sportbh kan ook de kast in!!!!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden,

Bedankt voor jullie lieve commentaren.

Ja super hé, had ik zeker niet verwacht!

Een 70E!! Had mijn Pc op voorhand gezegd dat ik een E ging krijgen, had ik waarschijnlijk voor minder gegaan.

En daar had ik zeker niet tevreden mee geweest!

@A70: Je hebt dezelfde bh in het wit! Wat heb jij een fantastische smaak! hihi! En ik kan niet wachten totdat mijn sportbh in de kast kan, overdag dan toch, want ik denk dat ik hem 's nachts nog wel ga dragen tijdens het slapen.

@mii/Eefje: Ja, leuk hé, we hadden in ieder geval al 2 gezamelijke interesses, :1boobs: en shoppen. En daar onze levens zowat gelijk lopen (2 kinderen, dezelfde leeftijd, alle twee aan het denken aan een bv) vonden we het wel een leuk idee om eens samen te gaan shoppen na mijn operatie! Dat gaan we zeker nog eens herhalen. Wie weet na haar bv.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii/Eefje: Ja, leuk hé, we hadden in ieder geval al 2 gezamelijke interesses, :1boobs: en shoppen. En daar onze levens zowat gelijk lopen (2 kinderen, dezelfde leeftijd, alle twee aan het denken aan een bv) vonden we het wel een leuk idee om eens samen te gaan shoppen na mijn operatie! Dat gaan we zeker nog eens herhalen. Wie weet na haar bv.

Groetjes

Hihi, moet je zeker doen! En dan kun jij haar haar eerste bh cadeau doen, hihi! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee Eefje,

Bedankt, ik voel me nu eindelijk ook goed in dit soort jurkjes. Normaal deed ik er een dikke bh onderaan, die dan steeds afzakte en dan zit je zo constant aan je jurk te trekken. Dit is nu voorbij. Ik zit er nu in zonder bh! :3:

De operatie begint stillekes verandering te brengen. Ik voel steeds meer de drang om me vrouwelijker te gaan kleden. Bh's, aansluitende hemden en shirtjes. Iets wat ik tot nu toe eerlijk gezegd niet zo belangrijk meer vond. Ik voel me beter in mijn vel en dat mag terug gezien worden.

Ik heb me zopas een nieuwe ring en horloge aangeschaft. (iets wat al jaren geleden was) En wacht nu de solden (koopjes) af om me helemaal in het nieuw te steken. En het leuke van al is, dat mijn vriend 100% achter mijn koopwoede staat. Dat werd tijd: zei hij! Hij zal snel genoeg van gedachte veranderen :4:

Ondertussen heb ik ook mijn laatste consult achter de rug. Alles ziet er goed uit, ze zouden nog zachter worden en ik mag littekencreme beginnen smeren.

Ik kreeg groen licht om gewone bh's dragen, maar moest de sportbh tijdens het slapen toch nog dragen.

Ik ben echt blij met mijn beslissing om een BV te doen! Ik zou ze al niet meer kunnen missen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woeehooeeee! Zonder bh! Hihihi :136: Ziet er heel mooi uit en geen gedoe meer!

Is allemaal heel herkenbaar wat schrijft! Laat die nieuwe garderobe maar komen, hihi, je vriend krijgt inderdaad nog spijt straks hihi :lol: Maar geniet ervan meis! Leuk te lezen dat je er zo blij mee bent! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Happpy b-day for your twins!!!!Jaja 2 dagen te laat maar was gekkenhuis hier. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.