Ga naar inhoud

Lin : 8 oktober 2010 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Bedankt voor de felicitaties Ladies, ik ben er dan ook echt blij mee.

Enne, de foto's die volgen nog. Ik ben alleen vergeten om foto's te trekken van voor mijn BV. :75:

Maar er zijn foto's getrokken voor de operatie door Bruno en die gingen ze me nog zeker opsturen, wel pas na 6 weken, dan heb ik mijn laatste consultatie achter de rug en werden ook de laatste foto's getrokken.

Maar je kunt er nu eigenlijk nog weinig van zeggen door al die tape. Ik vind dat ze er heel puntig uit zien en hoop dat dit nog gaat veranderen.

Ik voelde me vandaag al weer heel wat beter en heb dus een pijnstiller minder gepakt, maar dan voel je toch dat je zonder deze pillekes het heel wat minder goed zou stellen. Dus nogmaals leve de pijnstillers :59: en niet te vergeten Dr. D'Hondt die er ook waarschijnlijk voor iets tussen zit waardoor ik nu niet zoveel last heb :59: .

@Suzanne: Yep, de draadjes en de tape worden bij mij op donderdag verwijderd. Om 14u15. Dit wordt weeral aftellen. Ondertussen is bij mij de zwelling aan het wegtrekken. Gisteren stonden de naden nog in mijn huid en nu al niet meer. Positief, maar hoop toch dat het volume niet blijft afnemen. Dus het kan wel eens zijn dat je uiteindelijk een 75D bekomt nadat de zwelling wegtrekt! Ik ben benieuwd hoe het litteken eruit ziet!

@Jenny: Ja, ik heb super geslapen, maar lig dan ook wel met 4 kussens in mijn bed. :56: Mijn vriend heeft amper nog plek. :4: Maar ik hoor hem niet klagen, hij is echt geweldig voor me :136:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Lin,

had je net een pm gestuurd, had hier nog niet gekeken.

Blij dat het zo goed met je gaat!

Ben ook erg benieuwd naar de foto's

Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb deze middag wat foto's in een album geplaatst. Ook nog een vakantiefoto toegevoegd zodat je al een eerste indruk krijgt van hoe ze eruit zagen. (jaja, verleden tijd :131: )

@Sima; Eefje; Mii: ik heb jullie al mijn ww doorgestuurd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Mii, ja je kunt inderdaad nog weinig zien door de tape, vind ik wel spijtig, ook van het litteken heb ik nog niets gezien. :22:

Nu alles achter de rug is, was ik toch benieuwd naar mijn nieuwe cupmaat.

Ondermaat:70 en bovenmaat: 87 en volgens de tabellen heb ik nu dus een 70C. :5:

Gek, want ik heb altijd een 75 gedragen en die zaten zeker niet los. Zelfs mijn sportBH 75 spant. Moet nu ook wel toegeven dat ik me nooit heb opgemeten vroeger. (Hoe zou dit nu komen? :3: )

Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste BH setje kan kopen. Vanaf wanneer kan dit ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

Heb ze ook gezien, vind ze al heel mooi hoor, en zeker een C, nu al, misschien worden ze nog wel iets groter, aangezien je ze achter de spier hebt. De komende weken worden ze alleen nog maar mooier, dus je kunt er terecht fier op zijn! Geniet van je mooie boobies!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook altijd gedacht dat ik ondermaat 80 had

tot dat ik ging meten en kwam ik op 76 uit haha!

Stom he, ik heb het ook nog nooit opgemeten!

Maar je kunt al wel bhs gaan kopen na 3 weken ofzo..

Maar je maat kan nog veranderen dus dat zou jammer zijn als ze niet meer zouden passen...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor de eerste keer met rugpijn opgestaan, het rugslapen begint zijn tol te eisen. Pff en op mijn zij slapen zit er zeker nog niet in. Ook had ik opmerkelijk meer pijn/druk aan/op mijn borsten bij het opstaan.

Gisteren avond voor de spiegel wel iets gemerkt aan mijn linkerborst. Precies of er een vlak stukje in zit. Ik ben blij dat ik vandaag naar mijn PC kan, dat ik dit ineens kan navragen. De tape en de draden worden ook verwijderd, dus ik hoop dat de tape hiervoor iets tussenzit. Er is nog geen paniek, maar ben wel ongerust.

Heeft er hier nog iemand ervaring mee? Is het weggetrokken?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, de tape is eraf, de draadjes pas volgende week, blijkbaar had ik juist geen helder moment toen dit besproken werd na de operatie. Ik steek het op de narcose! :4:

En de vlakke stukjes, mijn Pc wees me erop dat ik het ook aan de rechterkant had, dit zou door de zwelling komen. En hij had gelijk, want ik heb deze ochtend nog eens gekeken en het was al minder. :5: Wat een opluchting!!!

Ik ben super blij met de grootte van mijn borsten, zonder kleren vind ik ze enorm, terwijl je dit met kleren aan niet verwacht. Gek hé.

De vorm vind ik nog wel niet mooi en hoop dat dit bij het indalen nog serieus gaat veranderen.

Zoals ik eerder al had geschreven, vind ik ze er vrij puntig uitzien, terwijl ik dit vroeger helemaal niet had.

Geduld, geduld en nog eens geduld, maar het blijft toch lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

Eerst en vooral proficiat met je 2 nieuwe vriendjes!!! Als ik je verslag zo lees, is het allemaal goed meegevallen.

Ik zelf moet nog anderhalve week wachten en het wachten duurt lang... En dan komen de zenuwen en twijfels. Ben dus sinds een tijdje op het forum aan het lezen en naar de foto's aan het kijken, om een idee te krijgen van de periode na de operatie en hoe het er eventueel gaat uitzien. Het meeste wat ik hier lees is positief, en veel dames zeggen achteraf dat ze best groter hadden willen hebben. Dat is namelijk mijn grootste angst, dat mijn boobies té groot gaan worden. Ik las dat jij 245 cc hebt gekregen, anatomisch?, achter de spier. Bij mij zal het 295cc worden, anatomisch en achter de spier. Ik ben wel iets groter (1m76) en zwaarder (61kg), dus in verhouding komt het misschien op hetzelfde neer. Je voelt mijn vraag waarschijnlijk al aankomen: zou ik je ww mogen hebben, zodat ik jou resultaat kan zien?

Liefs,

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debke : Bedankt, ik kan niet klagen over mijn herstel. Had het veel erger verwacht, maar ik heb veel hulp gehad van mijn vriend en moeder :116: . Ik kon mij dan ook volledig concentreren op mijn herstel. Ondertussen ben ik 9 dagen po en gaat het steeds beter.

Je angst klinkt me heel bekend in de oren. Ik had juist hetzelfde gevoel. Ik wou ze niet te groot, maar groot genoeg. Het moest natuurlijk blijven overkomen. En dat is net zo moeilijk om in te schatten, vind ik, of je PC wel op dezelfde golflengte zit als jou.

Veel succes met het aftellen en de zenuwen, ik stuur je zodadelijk mijn ww.

@A70 : Ik heb vandaag nieuwe foto's geplaatst in mijn album. Let op de foto met zij profiel. Daar zie je wat ik bedoel met puntig.

Ik vind ze heel goed bij mijn lichaam passen, maar begin nu toch een beetje te twijfelen of een maatje groter niet beter had geweest. Maar groter wil ook zeggen breder en dat was misschien niet zo natuurlijk meer geweest.

Sorry Debke, zelfs na de operatie nog steeds twijfels.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

Vind het ook wel meevallen hoor, en ook net je laatste picjes gezien, mooi hoor meis! :123: Wat de grootte betreft, je bent nu nog maar 10d po, vergeet ook niet dat ze achter de spier zitten, die moet nu nog oprekken, dus veel kans dat ze nog wel iets groter worden!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej Lin,

Heb meteen je kiekjes bekeken, maar vind ze erg mooi hoor!!!!

Je bent inderdaad pas 9 (nu 10) dgn PO. Waarschijnlijk moeten je protheses nog indalen en daarmee wordt je borst aan de onderkant ook ronder.

Maar toch: het valt echt wel mee hoor, ze worden echt prachtig!!

Je zal zien dat ze ook nog wat groter worden, je hebt ze achter de spier! Kijk maar naar mijn foto's had ik ook. En ik zat er net zo aan te twijfelen als jij :38:

Niet nodig lin: ZE ZIJN GEWOON MOOI MEID!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Mercikes voor je ww, heb de foto's gezien, geweldig!!!! Dat is nu wat ik wil, een ideale maat. Je moet niet twijfelen (is makkelijke gezegd, ik ben zelf een eeuwige twijfelaar), ze zijn echt mooi. Als ik dat hier zo allemaal lees, gaan ze toch nog iets groter worden door het oprekken van de spier, dus het komt allemaal goed. Maar ik kan ook wel begrijpen dat je nog steeds twijfelt. Ik denk dat mijn twijfels ook niet weg zijn zo vlak na de operatie. Geduld hebben zeggen ze dan...

Liefs,

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de superpositieve commentaren, meiden!! Dat doet me goed. Op jezelf ben je altijd kritisch hé.

Misschien een domme vraag nu: wanneer jullie praten over "het moet nog indalen" en "uitrekken van de spier", spreken jullie dan over hetzelfde?

Of zijn dit 2 aparte zaken die je borsten "groter" maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci, Mii, wil dit dan ook zeggen, dat je beter een jaartje wacht met je borstspieren te trainen? Of beter helemaal niet meer? Want hoe sterker, hoe meer de spieren deze gaat tegenhouden? Of terug intrekken?

Ondertussen gaat het weer heel wat beter! Mijn borsten voelen nog wel pijnlijk aan wanneer ik ze aanraak of wanneer ik opsta (vooral nog wanneer ik uit mijn bed kom). Ook mijn tepels zijn overgevoelig. Auwch, maar beter gevoelig dan geen gevoel, natuurlijk. De streek daaronder daarentegen voelt nog heel verdoofd aan. Hopelijk trekt dit snel weg.

Gisteren heb ik al wat bezig geweest in het huis, want om nog de hele tijd in de zetel te zitten, daar voel ik me veel te goed voor. Gewoon rustig op mijn gemak al wat aan het opruimen geweest. Het ging goed, maar was toch nog snel moe.

Wat ik me nu nog afvraag, je mag je armen een tijd niet boven je schouders houden, maar bij mij gaat dit eigenlijk al heel vlot, zonder pijn, mag dit dan weer terug? Of moet ik hier ook 6 weken mee wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voorlopig nog even niet teveel je armen boven je hoofd doen hoor..

dit is ook niet goed voor het inkapselproces, ook al voel je daarbij geen pijn meer!

Ik had toen ook al heel snel geen pijn meer maar je moet er mee op blijven passen...

Wel fijn dat je al bijna geen pijn meer voelt!

Over die borstspieren trainen weet ik niet precies, zou je ff aan moontje moeten vragen

die weet dat vast wel.. :) heb er wel eens iets over gelezen maar ik weet niet meer precies wat..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.