Ga naar inhoud

Lin : 8 oktober 2010 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Erg he! Ik heb precies het zelfde, ben de dagen aan het aftellen.

Ik twijfel enorm over de cc's, denk hele dag nergens anders aan.. :wacko:

Ik had op het consult gekozen voor de 425cc maar blijf maar twijfelen nu.

Heb al zoveel foto's gezien op dit forum en nog een ander forum en zit nu hele tijd te denken dat het te groot gaat zijn.

Dus ik had vrijdag teruggebeld naar de dokter om te vragen of ik nog een keer kon komen passen.

Dat ging niet want ze konden me er niet meer tussen zetten zei zijn vrouw, maar ze gingen voor de zekerheid de 375cc ook bestellen zodat ik nog kan kiezen de 8e. Nog meer stress die dag!

Ik heb nu een B75 en wil zeker op een volle D uitkomen. De dokter zei dat ik met 425cc op een volle D, kleine E :126: ging uitkomen.

Denk dat dat mss toch wat overdreven gaat zijn, alhoewel ik vroeger vanmezelf een volle C had en dat te "weinig" vond.

Ben bang dat ik met de 375cc op een grote C kleine D ga uitkomen en dat ik teleurgesteld ga zijn als het nog te klein uitvalt achteraf. Ik heb al zoveel verhalen van meiden gelezen die nog een tweede keer onder het mes gaan vanwege die reden, dat wil ik vermijden.

Je hoort het, grote dilemma's!

En jij? Heb je goed kunnen kiezen of ook nog niet zeker?

Hoe laat ben je trouwens aan de beurt vrijdag? Ik als eerste om 8 uur 's ochtends.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi suzanne,

Als ik je een tip mag geven... ga voor de 425 cc ;)

ik had ook een 75B.. en ik ben met 450 cc naar een 75E gegaan..

ik had het ook niet erg gevonden als ze groter waren geworden.. ;)

dus ga voor de grootste, zou jammer zijn als je ze straks nog te klein vond toch?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin,

spannend he?!

Ik ben zelf ook 8 oktober aan de beurt in het antoniushove ziekenhuis in leidschendam.

Ben enrom zenuwachtig! Mn eerste operatie.. vind het idee van de narcose nog het meest "eng".

Ook ben ik onzeker nu het dichtbij komt, heb ik wel de goede cup gekozen enzo..

Heb nu een 75/80 a en heb tegen de arts gezegd dat ik een grote b, kleine c wil. het moet bij mn lichaam passen.. ben 1.80 lang en weeg 70 kg.

Maar nu nadat ik me meer verdiept heb en fotos heb gezien wil ik toch voor een c cup gaan.

De arts heeft ze beide besteld, grote b, en de kleine c, dus hoop dat de kleine c toch groot genoeg voor me is :)

Ik zou als ik jou was ook voor een kleine c gaan boven de borstspier..

Succes met aftellen!!

Het kan mij niet snel genoeg gaan :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai, 8 Oktober gaat een drukke dag worden!

Fijn wel, dan kunnen we elkaar een beetje opvolgen.

@Suzanne: Hee, ik word om 9u15 geopereerd, dan volg ik net na jou! Dan zien we elkaar misschien wel. Jaja, hier hetzelfde probleem. 245cc of 280cc? Maar we hebben tijdens de consultatie enkel maar gesproken over 245cc. Dus eerst eens afwachten wat Bruno zelf zal adviseren en mijn vriend komt deze keer ook mee.

425cc klinkt voor mij wel veel, maar elk lichaam is anders en wat voor jou perfect is, kan voor mij te groot zijn. Wat zei D'Hondt hierover? Veel succes nog met je keuze!

@Jessica: Nog 5 te gaan! :63: Het kan inderdaad niet snel genoeg vooruit gaan. Er komt toch heel wat bij kijken bij een BV. Had niet gedacht dat het zo moeilijk ging zijn. Zoveel mogelijkheden en meningen. Dan moet je een beslissen nemen en hopen dat dit de juiste gaat zijn. Ik zal blij zijn dat al dat piekeren achter de rug is en gewoon kan genieten van mijn nieuwe aanwinsten! Ik ga je topic zeker opvolgen en hoop/duim voor je dat je tevreden gaat zijn met je nieuwe cupmaat. :71:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin: Al maandag, raar idee dat we volgende week maandag al een heel stuk op weg zijn met ons genezingsproces en het ergste al achter de rug is. (hopelijk)

Misschien liggen we wel naast elkaar in de ontwaakruimte ofzo, wie weet.. :7:

Ja, ik vind 425cc ook erg groot klinken, alle andere meiden hoor ik hier praten over circa 250-280cc.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik een grote ben, nl 1m78 en brede schouders en borstkas heb. Ik heb ook een natrelle style 410 FF nodig ipv een MM die de meeste meiden schijnen te krijgen.

Dus ik vraag me af of hier soms het verschil in cc's in gaan zitten waardoor ze zo "groot" lijken.

In het consult is alleen over de 425cc gepraat, dit stelt mij een beetje gerust want het lijkt mij niet zo dat dr D'Hondt iets zou doen waarvan hij zelf denkt dat het over the top of onnatuurlijk zou lijken.

@Mii18: bedankt voor de tip. Ik zou het ook erg jammer vinden als ze te klein uit zouden vallen. Maar langs de andere kant ben ik wat bang voor te groot omdat ik schrik heb dat het er extreem onnatuurlijk gaat uitzien dan.

@JessicaX: Wat grappig dat jij ook die dag wordt geholpen. Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vind 425cc ook erg groot klinken, alle andere meiden hoor ik hier praten over circa 250-280cc.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik een grote ben, nl 1m78 en brede schouders en borstkas heb. Ik heb ook een natrelle style 410 FF nodig ipv een MM die de meeste meiden schijnen te krijgen.

Dus ik vraag me af of hier soms het verschil in cc's in gaan zitten waardoor ze zo "groot" lijken.

Ja, als je groot en breed bent heb je automatisch meer cc's nodig om er iets van te merken en dat je de FF krijgt verklaart zeker het verschil in cc's. Die prothese is hoger en heeft meer projectie dus automatisch meer cc. Klopt allemaal wat je zegt en zal zeker niet te groot uitvallen bij jou denk ik, dr. D'Hondt weet inderdaad wel wat je nodig hebt volgens lichaamsbouw, grootte en dergelijke. Komt wel goed allemaal! Nog veel aftelplezier! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suzanne,

Toen ik bij hem was, zei hij dat hij geen extreme, onnatuurlijke implantaten plaatst. Dat is slechte reklame voor hem. Als hij eerst gemeten heeft en daarna pas over een volume sprak, wil dit zeggen dat hij deze aantal cc's heeft berekend op basis van je lichaam. Maar vraag het hem nog eens als je niet zeker bent.

Ik heb vandaag heel de dag zenuwen gehad. Ik vrees ervoor dat dit nu zo wel zal blijven tot 8 Oktober.

Het begint dan ook wel heel dicht bij te komen!!!!

Nog 4 te gaan! :63:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lin!

Daar ga ik ook van uit, dat die man wel weet wat hij doet.

Maar toch... denk dat ik blijf twijfelen tot laatste minuut vrijdag.

Ik ben ook zooo zenuwachtig, heb afgelopen nacht superslecht geslapen.

Allemaal dromen over mislukte borstvergrotingen, echt erg. Morgen al dinsdag, voor we het weten is het vrijdag!

Sterkte met je zenuwen meid.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lin!

We hebben ze :-)

Hoop dat bij jou ook alles goed verlopen is. Ik heb gehoord dat ze je terug naast mij op de kamer hebben gelegd, maar ik kon je niet meer zien of spreken dus wens ik je via deze weg een heel spoedig herstel.

Bij mij is het perfect gelopen, ik voel mij prima.

Bedankt nog voor de lieve wensen vanmorgen voor je naar de OK ging en laat je maar goed verwennen he.

Groetjes Suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin..

iig gefeliciteerd met je niewe aanwinst.

Hoe is het gegaan?

Ik ben benieuwd naar je fotos, ik heb zelf 430 cc dual plane gekregen en zit nu op een 80 D sportbeha en heb gister 3 beha's gekocht waarvan er twee 75 E zijn haha dus even afwachten voor jou miss kom je wel op dezelfde maat:D

Succes met je herstel

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie berichten, vind ik echt leuk! :35:

Ik voel me goed.

Ik ben wel stijf, alsof ik heel hard mijn borstspieren heb getraind, maar als ik stil zit in de zetel, voel ik geen pijn.

Eigenlijk is alles vlot verlopen.

Om 8u45 waren we gisteren in Tongeren aangekomen en op dat ogenblik vielen de zenuwen nog heel goed mee. We werden hartelijk ontvangen door de vrouw van de dokter en moesten nog even wachten omdat hij nog bezig was met Suzanne. Daarna betaald en nog eens mogen passen. 280cc ging nog gaan voor mij, maar hij raadde dit toch sterk af omdat ik zo tenger ben. Dus hebben ik besloten om mijn PC te vertrouwen hierin en 245cc te nemen. Daarna heb ik mijn ziekenhuisplunje gekregen met bijhorende slofjes, heel charmant en mocht ik me installeren in de herstelkamer. Daar lag Suzanne al, spijtig genoeg konden we nog niet veel praten omdat ze juist wakker was geworden en ze kwamen me al meteen halen voor de operatie. Nog even gepraat met de anesthesist, die ook uit dezelfde streek kwam als mij, terwijl hij het infuus stak. Daarna begon de kamer te draaien en weg was ik. Het eerste wat ik terug voelde, was een lekker verwarmd dekentje dat op me lag. Zalig! De dokter is dan nog even naar zijn werk komen kijken en na de nodige instructies mbt de nazorg, kon ik vertrekken.

Ik ben helemaal niet misselijk geweest van de narcose en heb direct een soepje met beschuit gegeten wanneer ik thuis aankwam.

Ik ben tot hier toe heel gelukkig met de keuze van de PC, want in mijn truitje staat het geweldig! Veel groter dan voordien, maar niet overdreven. Dus net hoe ik het wou. :33:

Ik heb al eens gepiept toen ik juist wakker was, maar kon weinig zien, ze waren helemaal ingetaped. Ik heb een beetje schrik om te kijken hoe mijn borsten eruit zien zonder kleren, maar ik ga doorbijten en vanavond toch eens zien.

Ook het slapen is goed gegaan, had het erger verwacht omdat ik een buikslaper ben, maar het viel reuze mee. Enkel het opstaan is een ramp. Dat is het enige moment waar ik echt pijn heb gehad. De druk was enorm, maar ondertussen weer verdwenen (leve de pijnstillers :59: ).

@A70: Een beetje laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag! XXX :143:

@Suzanne: Fijn om te horen dat het bij jou ook perfect gegaan is en dat je je prima voelt! En wat is je uiteindelijke keuze geworden 375cc of 425cc? En ben je er tevreden mee? Ik wens jou ook een spoedig herstel toe!

@Jantina: Wow, 430cc, dat is niet niks. Ziet er mooi uit. Ik heb nu een sportbh 75B aan. Maar dat ding zit wel enorm strak. Dus ik hoop dat ik later op een kleine C uitkom.

Zo, nu ga ik terug wat rusten en me laten verwennen door mijn ventje!

Tot later!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lin,

Goed wat van je te horen en fijn dat je je al zo goed voelt!

Bij deze nu dus echt: VAN HARTE MEID MET JE NIEUWE BOOBIES!!!

Als je 57B nu al erg strak zit, kom je straks vast wel op een mooi C uit.

Geniet van je boobies en veel sterke met het herstel!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

Gefeliciteerd!!! :64: Die C zul je zeker wel gaan halen hoor straks! Fijn dat alles goed is verlopen en dat je niet te veel pijn hebt! Laat je zeker maar lekker verwennen door je ventje! Wens je een voorspoedig herstel en ben ook benieuwd naar je eerste picjes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk je verslagje te lezen.. :D

fijn dat het allemaal zo vlot is verlopen en dat je niet misselijk bent geweest

dat is toch al heel fijn :D

Laat je maar lekker verwennen door je ventje

wens je een goed herstel

en ik ben reuze benieuwt naar je eerste picjes ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lin!

Jammer dat we niet hebben kunnen praten inderdaad.

Ik hoorde je wel heel opgewekt met de anesthesist babbelen, ik dacht nog: amai die heeft helemaal geen zenuwen precies!

Ik kon er helaas op dat moment nog geen woord uit krijgen omdat ik veel te verdoofd was.

Ik hoop dat ze mooi worden bij jou straks, maar daar ben ik eigelijk nu al van overtuigd.

Ik heb uiteindelijk voor de 425cc gekozen, niet zo zeer voor een grote maat te krijgen, maar de dokter zei dat ik beter voor de grote zou kiezen omdat die hoger en breder waren. Zo zou ik een beter decolleté krijgen dacht hij omdat mijn eigen borsten nogal ver uit elkaar stonden.

Ik zie dat je voor de 245 cc hebt gekozen, ben benieuwd op welke maat je gaat uitkomen.

Ik heb nu een 80D aan, hoop dat het uiteindelijk een 75D word.

Heb ook nog niet zonder de bh durven kijken in de spiegel want vind ze er momenteel qua vorm echt niet mooi uitzien eigelijk.

Maar de vrouw van de dokter zei dat je je daar niet op moet blind staren de eerste weken.

Hoe dan ook is het afwachten.

Gaat bij jou ook donderdag de tape eraf?

Groetjes Suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.