Ga naar inhoud

Lin : 8 oktober 2010 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ff voorstellen.

Ik ben Lin en droomde al langer van een BV. Maar na 2x borstvoeding is mijn B-cupje verdwenen als sneeuw voor de zon naar een A-cup :102: .

Het is niet dat ik er doodongelukkig van ben, maar zou me toch beter in mijn vel voelen wanneer die jurken en topjes wat meer zijn gevuld. En dan niet door vullingen!

Ik heb ondertussen al 3 consulten achter de rug en alle 3 hadden ze andere aanbevelingen :wacko: .

Dr.Lemmens - Klina Ziekenhuis. Ronde allergans - cohesieve siliconen - achter de spier.

Dr.Tytgat - Monica Ziekenhuis. Anatomische Eurosiliconen - cohesieve siliconen - op de spier.

Dr.Vermeylen - Clinicadoro (opereert wel in een ziekenhuis). Ronde Mentors - zoutoplossing - achter de spier.

Alle 3 raden ze wel aan om ze via de borstplooi te steken.

Nu had ik altijd gehoord dat je ze beter achter de spier laat plaatsen en via de oksel, maar na deze consulten, het lezen van het forum (die ik trouwens schitterend vind! :136: ) en het zien van You tube filmpkes, zou ik eigenlijk wel willen gaan voor een BV op de spier en via de borstplooi.

Vooral na het filmpke te hebben gezien waar je de borstbeweging kunt zien na de verschillende soorten plaatsingen. (achter -, op - en dual plane)

Ervaren dames die de prothesen achter de spier laten plaatsen deze onnatuurlijk beweging ook zo opvallend?

Ik zou me ontzettend onzeker voelen, denk ik, want je beweegt je borstspieren toch vaker dan je vermoed. Ik zou door de grond zakken, wanneer je dit zou zien wanneer ik bv een topje of jurkje zou dragen.

Maar 2 van de 3 PC's raden een Bv op de spier toch af, omdat ik niet veel weefsel heb en je de randen van de prothese toch zult zien dan.

Nu ik heb nog wel 2 consulten in het vooruitzicht.

22/09 Dr. D'Hondt in Tongeren

23/09 Dr. De Meyere in Gent (na het lezen van jullie positieve commentaren)

Daarna ga ik toch een knoop moeten doorhakken en stillekes aan moeten gaan beslissen.

Ikzelf ben 1.58M en weeg 48kg. Klein en fijn dus maw.

Zitten hier ook dames met deze afmetingen die reeds een BV achter de rug hebben?

Groetjes,

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lin,

Welkom hier! :D

Ja, ik heb ongeveer dezelfde afmetingen als jij, 1,58 m en +-49 kg. Ik ben bij dr. De Meyere geweest en heb 200cc anatomische McGhan 510 (met hele dunnen randen) gekregen, op de spier! En je ziet echt geen randen (stuur je effe m'n ww in een pbtje, dan kun je het voor jezelf zien). Als je ze voor de spier zou kunnen krijgen, zou ik dat zeker doen, denk dat andere pc's me allemaal achter de spier zouden hebben aangeraden, vanwege te weinig weefsel, maar ben er echt heel blij mee.

Succes vast nog met je volgende consulten en ben heel benieuwd wat je uiteindelijk zult beslissen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lin

welkom :)

jee wat ben jij goed bezig zeg,heel goed ook,meerdere consulten kunnen erg goed zijn om te vergelijken,maar het kan je ook een berg verwarring geven,omdat je het op den duur niet meer weet,maar dan is het nog kwestie van de gene nemen waar jij je bij op je gemak voelt en die je het meeste aanspreekt.

ik heb bij me eerste bv ook dual plane aangeraden gekregen(met anatomische prothesen) en dat beviel me achteraf helemaal niet en paste gewoon niet bij me wens(waar niet goed naar geluistert is helaas :77: ) gevolg,een 2de operatie en nu ben ik stik tevreden,heb ze nu totaal anders,voor de spier,ronde en een grotere maat,en me huidige arts heeft toch wel bevestigd dat die dual plane en anatomische prothesen totaal niet bij me bouw paste,slechte inschattingsfout.

ook beviel het meedansen van de prothesen me niet,ik sport erg veel en ik durfde op den duur niet eens meer zonder trui op de sportschool te komen,want je zag ze van een afstand alle kanten op wegspringen(wat ook nog is ene akelig vreemd gevoel geeft)

dus denk goed na wat je beslist en pas dat aan aan je dagelijkse werk/sportzaamheden enzo.

zoiezo is dual plane en achter de spier veel pijnlijker in herstel,ook is achter de spier plaatsing vaak een hogere plaatsing.

het is maar net wat je wensen zijn.dus erg spannend al je consulten zeg.

wat zou je eigenlijk zelf willen?een natuurlijke bescheiden look,of....???

sucses in elk geval

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje : Bedankt voor je ww! :116: Ik ben erg benieuwd naar je foto's, weet alleen nog niet goed waar ik moet zoeken. :75:

@Moontje : Inderdaad, teveel consultaties is ook niet goed, iedere PC heeft zo zijn voorkeur en dat maakt het alleen maar moeilijker!

Daarom ga ik na Dr. De Meyere een beslissing nemen. Bedankt voor je reactie ivm sporten. Ik sport tegenwoordig niet veel meer, maar wil er na de Bv wel terug mee beginnen. Fitness/groepslessen/squash vind ik enorm leuk en wil dit ook nog in een topje kunnen doen, zonder ik erop moet letten of mijn borsten niet al te gek doen. :1bouncingboobs:

Ik zou ze graag op de spier willen om verschillende redenen: herstelperiode is korter en het doet minder pijn (ik ben echt geen held op dat gebied :4: ); natuurlijker wanneer je plat ligt; geen wegspringende borsten bij het aanspannen van de spieren en het voelt zachter aan. De enige reden waarom ik het niet zou doen, is wanneer de randen zichtbaar zouden zijn.

Hoeveel cc ik wil, daar ben ik nog niet uit. Eerst wou ik gewoon mijn B-cupje terug, maar misschien ga ik daar achteraf spijt van krijgen. Dus mischien een volle B/kleine C.

Daarom heb ik op mijn laatste consult bij Dr.Vermeylen een B-sizer gekocht. Dan kan ik alvast wat gaan experimenteren en wennen aan het volume.

Wou dus vandaag op jacht gaan naar een gewone BH (zonder vulling). Maar mijn zoontje is deze ochtend ziek geworden, dus moet ik het uitstellen tot zaterdag. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen. :63:

Dr. Tytgat stelde 220cc voor en Dr. Vermeylen tussen de 260-300cc. Ik wil een vrij natuurlijk effect, dus het zal zoiets wel gaan worden.

Ik lees dat je binnenkort weer gaat wisselen. Ben je nu niet tevreden van de grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

't Is niet moeilijk hoor, je zoekt het waarschijnlijk te ver ^_^ , hihi, onderaan m'n postjes vind je de link naar m'n album, gewoon op klikken, m'n ww ingeven en klaar is kees! Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ze voor de spier ook natuurlijk aanvoelen en meer meebewegen hoor,dus het scheelt ene berg met achter en tussen de spier,zoiezo achter de spier worden ze al hoger geplaatst(hou ik niet van) en dual plane doet de Meyere niet.

ja moeilijk he,net wat eef zegt,het word te moeilijk als je te veel consulten neemt,idere arts heeft andere methoden en denkwijze erover.

eefje heeft ze ook op de spier,en geen randen en erg netjes en vooral natuurlijk resultaat,afijn dat kan je met haar bespreken en bekijken :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Eefje,

Ja gelukt!! Inderdaad, ik zat al bij jouw profiel en in de galerij te kijken :blush:

Wow, wat een stel mooie borsten heb jij nu :33: . Ik ga héél gelukkig zijn als die van mij er ook zo gaan uitzien.

Ik kijk al uit naar mijn consultatie met je dokter. Ook de littekens zijn héél mooi genezen. Had ik niet zo mooi verwacht eigenlijk.

Ik zou graag ronde prothesen krijgen, weet jij of ze deze ook hebben met dunne randen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Leuk dat je je voorstelt, had je al wel voorbij zien komen op het forum..

Maar jij hebt wel veel consulten gepland jeetje haha!

Waarschijnlijk zeggen ze bij elke kliniek weer iets anders... ;)

ben benieuwt welke kliniek je uiteindelijk zal gaan kiezen..

Veel plezier op het forum!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Eefje,

Ja gelukt!! Inderdaad, ik zat al bij jouw profiel en in de galerij te kijken :blush:

Wow, wat een stel mooie borsten heb jij nu :33: . Ik ga héél gelukkig zijn als die van mij er ook zo gaan uitzien.

Ik kijk al uit naar mijn consultatie met je dokter. Ook de littekens zijn héél mooi genezen. Had ik niet zo mooi verwacht eigenlijk.

Ik zou graag ronde prothesen krijgen, weet jij of ze deze ook hebben met dunne randen?

Groetjes

Thanks! :68: En hij staat wel bekend ja, om z'n mooie littekentjes. :59:

Wat je vraag betreft, zou zeggen wacht gewoon effe je consult af, jij hebt al ooit een B-cup gehad en hebt nu nog een A toch? Dus je hebt sowieso wel meer eigen weefsel dan mij, dus zou goed kunnen dat je zonder probleem ronde prothesen op de spier kunt hebben! :rolleyes: Weet ook niet hoe oud/jong je bent, ik ben was er 36 bij m'n bv, en als je nog jong bent, is de kwaliteit van je huid meestal ook nog veel beter en kun je ook makkelijker ronde bedekken. Dus gewoon nog effe afwachten. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18: Misschien heb ik wel teveel consultaties gepland. Ik dacht dat ze me wat wijzer konden maken, maar geraak alleen maar meer in de war. Zal wel blij zijn dat het zover is, want ik begin eigelijk wel een beetje zenuwachtig te worden.

Het kost zoveel geld en ga ik uiteindelijk wel de juiste beslissing nemen. (aantal cc, voor- en op de spier, welke pc). Pffff

@Lotus: Veel succes met je consultatie! Leuk dat je ook naar De Meyere gaat, ik ga zeker je topic mee volgen om te zien hoe het is geweest.

@Eefje: Ik ben 33 en had inderdaad een B-cupje, maar een randgeval zenne :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje: Ik ben 33 en had inderdaad een B-cupje, maar een randgeval zenne :6:

Ach, gewoon effe afwachten, ieders huid en weefsel is anders dus ja, moeilijk als leek te beoordelen wat mogelijk is! Ben zelf ook benieuwd hoor, ik volg je verder op! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Ik heb zojuist mijn laatste 2 consultaties achter de rug en heb besloten om mijn BV te laten doen bij Dr.D'Hondt. Ik ga zelfs het tegenovergestelde laten doen dan wat ik voor ogen had. Hij heeft mij kunnen overtuigen voor een plaatsing achter de spier met anatomische prothesen van Natrelle.

Ik ben alleen nog aan het twijfelen over het aantal cc's. 240 of 280cc.

Na het opmeten zei hij dat 240cc het beste bij mijn lichaam gaat, maar bij een plaatsing achter de spier verlies je wel wat cc's en ik vond de grootte bij de pasbeurt van 240cc ideaal.

En ik moet helemaal niet lang wachten, 8 Oktober is :1bouncingboobs: -day. Hij had een annulatie van een dame met een prothesewissel en kon mij er dus tussen nemen. Komt perfect uit, want ik kon enkel nog in Oktober vakantie nemen, anders moest ik wachten tot Januari.

Dat het maar snel 8 Oktober is!!!!

Groetjes

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi.. gefeliciteerd met je datum :43: 8 oktober is helemaal niet meer zo lang wachten inderdaad, fijn dat je tussendoor kon anders had je moeten wachten tot januari.. Leuk voor je hoor!!

Als ik je een advies mag geven zou ik gaan voor de grootste.. wat je zegt, je verliest een aantal cc met achter de spier, en je vond 240 cc wel mooi.. Dan zou ik voor de 280 gaan.. Welke cup maat wil je uitkomen? xx :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Mii18, en ik denk ook dat ik beter 280cc neem, ga het zeker nog eens met Bruno bespreken.

Goh, over een cupmaat hebben we het eigenlijk niet gehad.

Ik had altijd voor mij een kleine 75C in gedachte, maar uiteindelijk wil ik borsten die bij mijn lichaam passen. Hoe groter hoe beter, zolang het maar natuurlijk blijft ogen.

Dus zo heb ik het ook gevraagd en is er bij geen enkel gesprek over een cupmaat gesproken.

Ben wel al zenuwachtig aan het worden. Ben nu greetig de operatieverslagen aan het lezen. Kwestie van al een beetje voorbereid te zijn.

Liefs, :116:

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lin

joe[ie ene datum,heel erg fijn,maar ik lees zo eens,en je zegt,ik besluit naar Dk De Hondt te gaan,maar een berichtje later ga je je cc,s nog even met Bruno bespreken.dus bij wie ga je nu?hihi beetje verwarrend....

als dat bekend is,passen we je titel aan en gaan we je verhuizen naar operatieverslagen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lin.

Gefeliciteerd met je datum meid en een mooie datum ook (mijn verjaardag :D )

Jij kan jezelf iniedergeval niet vetwijten dat je je zelf niet goed hebt voorbereid!

Ik ben nu zelf 6 dagen P.O., heb 375cc, rond achter de pier gekregen (dr Plovier). Ik ben net als jij ook tenger gebouwd. (170/ 53 kilo) haha wellicht nu wat meer :38:

Ik vind ze iniedergeval echt nix te groot (wou een volle C). Ik ben natuurlijk pas een paar dagen P.O. en het moet ook nog vormen, maar ben wel tevreden (foto's in gallerij)

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen met mn verhaal: Ik zou voor de 280 gaan hoor. Al is het natuurlijk bij iedereen verschillend wat de cc's doen.

Veel succes verder met aftellen en de verdere voorbereidingen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad heel verwarrend. Wanneer ik het met mijn vriend over de consultaties/dokters had, moest ik altijd de steden vernoemen ipv hun namen. :lol: Anders kon hij ze niet uit elkaar houden.

@A70 Ben zojuist eens gaan piepen naar je foto's/topic. Je borsten zien er al heel mooi uit, naar mijn bescheiden mening!

Ze hebben een hele mooie vorm! Als je 375cc hebt gekregen, dan kan het wel bijna niet anders of je spieren houden nog veel tegen. Tijdens mijn passessie vond ik 240cc al redelijk groot. Maar het is toch o zo moeilijk, geduld hebben. Is ook niet mijn sterkste punt.

Geniet van je vakantie! Gewapend met kussens moet dit toch zeker lukken. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Lin :blush:

Ik denk dat ik vanavond weer ff nieuwe foto's maak. En als ik terug kom van vakantie, jouw bv, mijn verjaardag, zal ik zeker ff spieken in je topic. Blijf je volgen hoor! Als t goed is hebben we daar draadloos internet dus hoop eigenlijk mn laptopje mee te nemen. hihi

Succes verder, t schiet al lekker op iniedergeval, nog maar 1,5 week!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suzanne,

Wat leuk! Spannend hé! Nog 6 nachten slapen en het is zover. :3: Met de zenuwen gaat het op en neer. Zolang ik bezig ben, valt het best wel mee. Maar vanaf ik rustig in mijn zetel zit en hier rondneus op het forum, slaan ze onverbiddelijk toe.

Twijfel jij nog over het aantal cc's?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.