Ga naar inhoud

BV Gabriels - 300cc bij DianaGabriels


justboobs

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

 

Ik heb reeds in januari een bv gedaan van 300cc bij Diana. Ben er super blij mee en het is echt mooi geworden. Ik ben vooral op dit forum om te lezen over hoe anderen het hebben ervaren en ook zie ik hier goede tips voor na de operatie staan. Je zal dus misschien niet veel van mij horen:blush:, maar ik lees wel geïnteresseerd mee. 

 

Groetjes Justboobs:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Justboobs,

 

Jij hebt jouw operatie dus al gehad! Ik zal in juni worden geopereerd en krijg implantaten van 320cc. Is het resultaat wat je ervan had verwacht en heb je misschien tips voor na de operatie? Ik hoor zoveel verschillende verhalen over de pijn, dus ben erg benieuwd naar jouw ervaringen!

 

gr Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2017 om 15:29 zei justboobs:

Goedemiddag allemaal,

 

Ik heb reeds in januari een bv gedaan van 300cc bij Diana. Ben er super blij mee en het is echt mooi geworden. Ik ben vooral op dit forum om te lezen over hoe anderen het hebben ervaren en ook zie ik hier goede tips voor na de operatie staan. Je zal dus misschien niet veel van mij horen:blush:, maar ik lees wel geïnteresseerd mee. 

 

Groetjes Justboobs:wub:

Welke chirurg en kliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 16-2-2017 om 15:29 zei justboobs:

Goedemiddag allemaal,

 

Ik heb reeds in januari een bv gedaan van 300cc bij Diana. Ben er super blij mee en het is echt mooi geworden. Ik ben vooral op dit forum om te lezen over hoe anderen het hebben ervaren en ook zie ik hier goede tips voor na de operatie staan. Je zal dus misschien niet veel van mij horen:blush:, maar ik lees wel geïnteresseerd mee. 

 

Groetjes Justboobs:wub:

Hi girl!!

Ik ben inmiddels ook al 8 dgn PO. Jij last gehad van spijt om niet groter te gaan. Ik heb ook 300 cc aangemeten gekregen. En natuurlijk onwijs blij en gelukkig mee. Al zitten ze nu nog zowat in mn nek en oksels. Soms ben ik bang dat ze misschien nog wel een beetje groter hadden gemogen. Waar komt toch die nieuwe onzekerheid vandaan bij al de meiden met boobygreed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Roxy35:

Hi girl!!

Ik ben inmiddels ook al 8 dgn PO. Jij last gehad van spijt om niet groter te gaan. Ik heb ook 300 cc aangemeten gekregen. En natuurlijk onwijs blij en gelukkig mee. Al zitten ze nu nog zowat in mn nek en oksels. Soms ben ik bang dat ze misschien nog wel een beetje groter hadden gemogen. Waar komt toch die nieuwe onzekerheid vandaan bij al de meiden met boobygreed :-)

Heyyyy ik las jullie berichtjes! Ik word 20 april geopereerd en dan ga ik van AA-A naar 330cc. Ik ben 1.75 en 62kg en nu vraag ik me af.....is het niet te groot? Wat denk jullie? En wat is jullie ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid. Spannend 20 april!!! Iets moois om naar uit te kijken. Ik was vooraf bang dat 300 te groot zou zijn. Maar nu ik mn borsten heb en ik vind ze prachtig hoor denk ik wel eens. Wat nou als ik 350 had gedaan. Maar om eerlijk te zeggen denk ik dat we dat allemaal hebben hier. Voor jouw lengt lijkt het mij een mooie maat hoor. Geniet van al de voorpret 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Dollywood:

Heyyyy ik las jullie berichtjes! Ik word 20 april geopereerd en dan ga ik van AA-A naar 330cc. Ik ben 1.75 en 62kg en nu vraag ik me af.....is het niet te groot? Wat denk jullie? En wat is jullie ervaring?

Ik ben net zo groot en zwaar als jou en ga ook van aa-a naar een c als goed is met 290 high profile 6-4 dus zeker niet te groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 13:12 zei Roxy35:

He meid. Spannend 20 april!!! Iets moois om naar uit te kijken. Ik was vooraf bang dat 300 te groot zou zijn. Maar nu ik mn borsten heb en ik vind ze prachtig hoor denk ik wel eens. Wat nou als ik 350 had gedaan. Maar om eerlijk te zeggen denk ik dat we dat allemaal hebben hier. Voor jouw lengt lijkt het mij een mooie maat hoor. Geniet van al de voorpret 

Dank je wel! Ja het is zo lastig in te schatten. Ook met het passen...sta je daar je te bedenken hoe het zal zijn. Super fijn om te horen dat het bij jou mooi is geworden....dat stelt mij gerust. Tijdens het passen was deze maat wel echt mooi bij me. Maar zo een paar weken voor de operatie denk je toch....ojeeeeee kies ik de juiste?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Dollywood:

Dank je wel! Ja het is zo lastig in te schatten. Ook met het passen...sta je daar je te bedenken hoe het zal zijn. Super fijn om te horen dat het bij jou mooi is geworden....dat stelt mij gerust. Tijdens het passen was deze maat wel echt mooi bij me. Maar zo een paar weken voor de operatie denk je toch....ojeeeeee kies ik de juiste?? 

Dag meiden,

 

Hier hetzelfde gevoel. Is 300 cc niet te groot ? ( 177 - 68 kg) maar dan lees ik dat ideaal is. Ik vind het heel moeilijk om mij er iets bij voor te stellen. 

Een 3D scan had ik niet. 

 

Roxy35: hier 19 april dé dag! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden ik wil ook graag een consult plannen bij diana gabriels. Mag ik vragen of jullie ronde of anatomische hebben en voor of achter de borstspier? Probeer zo veel mogelijk informatie te verzamelen voor ik heen ga!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Xfrouwkje:

Hallo meiden ik wil ook graag een consult plannen bij diana gabriels. Mag ik vragen of jullie ronde of anatomische hebben en voor of achter de borstspier? Probeer zo veel mogelijk informatie te verzamelen voor ik heen ga!! 

Hoii ik ben ook pas op

consult geweest en heb advies gekregen voor de spier rond en 400

en 500 cc gepast maar heb nog een gesprek metnde arts en die kan vaker een beter advies geven lees ik hier. Succes met info

verzamelen ik heb hier veel aan gehad. Weet je al welke arts je voorkeur heeft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Gizmootje:

Hoii ik ben ook pas op

consult geweest en heb advies gekregen voor de spier rond en 400

en 500 cc gepast maar heb nog een gesprek metnde arts en die kan vaker een beter advies geven lees ik hier. Succes met info

verzamelen ik heb hier veel aan gehad. Weet je al welke arts je voorkeur heeft? 

Dankje voor je reactie! Ik heb nog geen idee welke mijn voorkeur heeft, woon in friesland en wil ook niet al te ver reizen... probeer zo veel mogelijk te lezen om het allemaal te begrijpen en hoop dan een goeie keuze te kunnen maken! Droom hier al een tijdje van en nu van mijn werkgever toestemming gekregen om een paar weken verlof op te nemen dus nu kan het eindelijk door gaan!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2017 om 16:07 zei serafijn13:

Dag meiden,

 

Hier hetzelfde gevoel. Is 300 cc niet te groot ? ( 177 - 68 kg) maar dan lees ik dat ideaal is. Ik vind het heel moeilijk om mij er iets bij voor te stellen. 

Een 3D scan had ik niet. 

 

Roxy35: hier 19 april dé dag! ;-)

Heyy ik heb net mijn voor en 3D scan toegevoegd, misschien dat je daar wat aan hebt? Ik ga de 20ste :wub: en ik krijg 330cc achter de borstspier rond natrelle siliconen. Ik hoor van meerdere meiden dat het goed zal passen bij me. Ik ben 1.75 en weeg 62kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Dollywood:

Heyy ik heb net mijn voor en 3D scan toegevoegd, misschien dat je daar wat aan hebt? Ik ga de 20ste :wub: en ik krijg 330cc achter de borstspier rond natrelle siliconen. Ik hoor van meerdere meiden dat het goed zal passen bij me. Ik ben 1.75 en weeg 62kg

oo tof, jij hebt een 3d scan?? Toegevoegd zeg je, heb je hier een fotoalbum dan??

 

 Onze dokter heeft geen zo'n apparaat, maar het is toch handig om een beeld te hebben van wat het wordt... Zal natuurlijk ook wel te maken hebben met de "voorsituatie". 

 

Een dagje later dan ik, zal niet in Oostende zijn dan. Waar ga je? Succes ermee!!! xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel wisselende verhalen over diana. De laatste tijd vooral negatief vind ik. Ik heb ook een consult daar gehad maar geen fijn gevoel erbij. 

Heb nu bij een andere kliniek een afspraak gemaakt voor de operatie op de 26e. 

 

Heb bij Bergman ook een afspraak gehad puur voor de 3D fotos. Is toch echt zoeel anders dan een passessie met een foto daarvan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MB2101:

Er zijn veel wisselende verhalen over diana. De laatste tijd vooral negatief vind ik. Ik heb ook een consult daar gehad maar geen fijn gevoel erbij. 

Heb nu bij een andere kliniek een afspraak gemaakt voor de operatie op de 26e. 

 

Heb bij Bergman ook een afspraak gehad puur voor de 3D fotos. Is toch echt zoeel anders dan een passessie met een foto daarvan ...

Klopt maar 3d is dan niet 100 procent zoals het gaat worden. Ik schrok bij mijn 3d van afstand tussen de borsten en dat was vertekend zei de pc en gelukkig zijn mijn tepels ook niet zo meegerekt zoals de 3d laat zien maar is wel ideaal om beetje je maat en vorm te bepalen en zo een keuze te kunnen maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Dollywood:

Heyy ik ga bij Bergman Clinics bij dr Kortweg. Ja dat foto album aanmaken lukte niet maar ik zie de foto's nu zelf staan onder "activiteiten" en dan " over mij" 

Heb ze gevonden. Je hebt ronde? 3d ziet er goed uit toch?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2017 om 10:10 zei Zuster89:

Heb ze gevonden. Je hebt ronde? 3d ziet er goed uit toch?! 

Heyy ja zijn ronde. Op de foto zitten ze wel ver uit elkaar, ik wil ze wat dichterbij elkaar als dat kan. Ik ben tevreden met hoe de 3D eruit ziet, ook al denk ik dat ze in het echt toch anders zijn. Op de 3D "hangen" ze iets terwijl ze in het echt dat voorlopig nog niet zullen doen (denk ik, wat ik heb nu ook geen vel over). Als de operatie geweest is zal ik even foto's plaatsen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

ik heb 11 dagen geleden 350cc hp (rond) voor de spier gekregen bij dr Roosenburg (kliniek Amstelveen) via Diana Gabriels. Heel tevreden hoe alles gegaan is. Na 4 dagen was ik alweer de deur uit, uiteraard wel rustig aan gedaan. Ook alweer 2 dagen gewerkt alles gaat prima. Ondanks dat er natuurlijk nog wat zwelling zit, zijn m'n borsten nu al super mooi. Ik ben 168, 50kg en uiteraard heb ik nu ook weleens zoiets van had ik niet groter moeten gaan... maar dit is al behoorlijk wat voor mijn fijne lichaam (had nog een lege 70c) en dalijk met een BH zal het nog mooier worden! Succes voor de dames die nog moeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag 

 

Ik ben gisteren geopereerd door dr Gabrietz in kliniek Amstelveen.

Had het eerste consult bij JOANNA dat ging allemaal wat gehaast en kwamen uit op rond 375 cc.

Daarna het consult bij de arts en die stelde me 400 cc voor. 

Hij ging ze beide bestellen en kijken wat paste.

Uiteindelijk is het 400 cc geworden en ben benieuwd hoe het resultaat gaat zijn. Want als ik mij zelf vergelijk met andere die 400 cc hebben vind ik die van mij klein. Misschien moet het model nog komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.