Ga naar inhoud

Robinn : 22 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen:D

 

ik ben vandaag op consult geweest bij dhr Verdonck. Wat een lieve man! Het was helemaal niet ongemakkelijk gelukkig!

 

hij adviseerde mij 380cc extra high profile van monobloc. Ik ben 167 cm en 62 kilo. 

 

Ik heb al veel gelezen op het forum en vind t super fijn! Ik twijfel namelijk of dat ik niet wat meer cc's moet vragen? Hij zei wel dat dit voor mij het maximale was maar ik ben (door de vele verhalen) toch een beetje bang dat ik het straks te klein vind.. wat denken jullie ervan? 

 

Ik hoop dat ik volgende week al geopereerd kan worden, als mijn echo goed is:blink:

 

Liefs Robin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robinn,

Ik ben ook 167 groot en weeg ook 62 kilo. En ik krijg bijna dezelfde maat als jou, namelijk 390cc high profile van Mentor.

Zal dus wel enige logica inzitten dat jou bij je bouw die maat wordt aangeraden.

Ook is het de vraag of er überhaupt meer past, je wilt namelijk niet dat de protheses enorm zichtbaar gaan zijn. Wellicht is dat ook de reden dat 380cc het maximale is voor jou.

Je kunt het bij twijfel natuurlijk altijd navragen. Daar is een pc voor en je moet je er compleet goed bij voelen voor je een operatie ingaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robinn, 

het is algemeen geweten dat Verdonck voor de natuurlijke look gaat en niet extra groot gaat. Hij maakt wel heel mooi werk en ben daarom ook bij hem geweest.

Indien je echt groter wil gaan dan zijn er andere PC's die hiervoor hoog aangeschreven staan en er niet voor terug deinzen. Denk dat zij andere technieken gebruiken (vb spier insnijden of borstplooi verleggen) en meer volume aankunnen.

De namen die mij binnen schieten zijn Plovier (België) en Nio (Nederland). Van deze 2 zijn er al heel mooie borsten hier voorbij gekomen. En ook steeds prima nazorg.

Dus als je twijfelt zeker eens bij andere pc's langsgaan. Kan nooit geen kwaad een andere opinie te horen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor jullie reacties! Ik heb vandaag de borsten van een vriendin zien met minder cc's, ook door dhr Verdonck geplaatst en vond ze redelijk groot, dus mijn twijfel is helemaal weg! 

 

Morgen krijg ik mijn operatiedatum te horen, super spannend! Hebben jullie gewacht met het kopen van sport bh's tot het verband er (bijna) af mocht?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zijn thuispraktijk langs geweest toen mijn verband los was komen te zitten. Heb daar een sportbh (anna carefix) aangemeten gekregen. Kostte zo rond de 60 euro denk ik.

Stephanie kijkt dan mee voor de maat. kwestie van de juiste bh te nemen.

Btw, ga je in zijn privékliniek BBC of in de Wellness?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.