Ga naar inhoud

Vergoed basisverzekering


80Micky

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

De vergoeding heb ik binnen, minder dan 1 cm klierweefsel.

Ik zou graag ervaringen willen delen als je helemaal geen borsten had, wat dan het beste is om te plaatsen?

Mijn wens is tot nu toe dual plane (ik moet achter de borstspier), 280 Mentor medium high.

 

En is er al iemand geweest bij T Damen in Spijkenisse?? Liefs Micky

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei 80Micky:

Hallo allemaal,

De vergoeding heb ik binnen, minder dan 1 cm klierweefsel.

Ik zou graag ervaringen willen delen als je helemaal geen borsten had, wat dan het beste is om te plaatsen?

Mijn wens is tot nu toe dual plane (ik moet achter de borstspier), 280 Mentor medium high.

 

En is er al iemand geweest bij T Damen in Spijkenisse?? Liefs Micky

Hoi micky, als je wilt mag je in mijn album kijken. Hier staan foto's van zowel de voorsituatie als na foto's. Ik heb 280cc gekregen, natrelle 510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2017 om 10:25 zei 80Micky:

Hallo allemaal,

De vergoeding heb ik binnen, minder dan 1 cm klierweefsel.

Ik zou graag ervaringen willen delen als je helemaal geen borsten had, wat dan het beste is om te plaatsen?

Mijn wens is tot nu toe dual plane (ik moet achter de borstspier), 280 Mentor medium high.

 

En is er al iemand geweest bij T Damen in Spijkenisse?? Liefs Micky

Hoi @80Micky Ik wil proberen om mijn borstvergroting vergoed te krijgen via mijn zorgverzekering. Heb een paar jaar geleden mijn ogen laten laseren. Zelf betaald en het jaar daarop werd het vergoed vanuit de verzekering argghhh.... Dat wil ik niet nog eens meemaken.

Heb jij misschien tips hoe ik dit aan kan pakken? Hoe gaat dit precies in z'n werk? Ik begreep dat er dan wordt gekeken naar je 'plooi' en je klierweefsel? En dan? Dan komt er toch ook iemand langs om je te beoordelen? Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen? Heb jij misschien een foto van je voorsituatie zodat ik jouw situatie met die van mij kan vergelijken? (of heb je nog geen bv gehad?).

 

Hopelijk kun jij me verder helpen.

 

Groetjes Boobilana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.