Ga naar inhoud

Beeze :13 september 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen meiden!,

Gelukkig wordt de spierpijn minder en was alles goed bij de controle afgelopen woensdag. De pleisters en de knoopjes van de hechtingen zijn verwijderd. Volgens de verpleegkundige was er niks aan de hand met mn rechterborst. Gelukkig maar....

Helaas staat ie nog wel boller dan de linker en zit ie nog veel hoger.

Hoe lang duurt dat ongeveerd?

Wanneer zaten jullie :1bouncingboobs: helemaal op zn plekkie??

lees graag jullie reacties!!

liefs, Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Goedemorgen meiden!,

Gelukkig wordt de spierpijn minder en was alles goed bij de controle afgelopen woensdag. De pleisters en de knoopjes van de hechtingen zijn verwijderd. Volgens de verpleegkundige was er niks aan de hand met mn rechterborst. Gelukkig maar....

Helaas staat ie nog wel boller dan de linker en zit ie nog veel hoger.

Hoe lang duurt dat ongeveerd?

Wanneer zaten jullie :1bouncingboobs: helemaal op zn plekkie??

lees graag jullie reacties!!

liefs, Beeze

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ben al over 2 weken aan de beurt.. Wow..

Hoe zit het met je buik Beeze? Opgeblazen gevoel, of geen last van plotselinge 3maandenzwanger-buik :) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Looot,

haha...met mn buik gaat het goed! De eerste 5dagen idd beetje dikke buik gehad. Maar inmiddels weer helemaal de oude. Helaas kan ik dit niet zeggen van mn rechter :1boobs: die zit nog wel beetje hoog,.

Ik ben nu 12 dagen po, wanneer zaten ze bij jullie gelijk? Zijn ze bij jullie ook verschillend ingedaald? hoe lang duurde dit? Veel vragen.. haha...lees graag jullie ervaringen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beeze, het is heel normaal dat je borsten allebei anders indalen, het zijn 2 aparte wonden dus genezen allebei op hun eigen manier! Ik heb er op dit moment nog geen last van, maar bij mij moeten ze nog heel erg dalen! Maak je geen zorgen ;) Dit komt helemaal goed.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mii,

Had idd gelezen dat ze apart indalen. Ergens had ik er ook rekening mee gehouden, maar als het dan eenmaal zo ver is... ;)

tis ook gek. Aan de linkerkant eigenlijk geen last gehad. na 7dagen al geen last meer aan die kant. Helaas is dit niet het geval voor rechts. Nu, 12 dagen po, zit de spier nog aardig vast aan de sillicone, lijkt wel. Bij elke beweging voel ik um trekken. Overigens ook als ik niet beweeg voel ik mn borstspier. Had jij dit wel?

Hoe gaat het bij jou eigenlijk? las (en zag) dat je al nieuwe BH's hebt! gaaf man!!

Liefs, Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij beschrijft en dat je je borstspier voelt dat had ik niet... Bij mij gaat het super ! :D heb inderdaad al nieuwe bh's gekocht maar alles moet nog indalen dus kans is er dat die straks niet meer passen en dat zou jammer zijn.. :( Maar we zullen zien... liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi dames,

ik heb het helemaal gevolgd,

ik ga 28 okt onder het mes bij dokter laban,

ben echt zenuwachtig, ik rook al 6 dagen niet meer,

ik krijg 260 cc of 280 cc tijdens operatie, achter de spier ronde prothese medium high,

heeft een van de meiden ook foto s ik kon namelijk niet vinden in de profiel,

heb jij er een van beeze?

ben erg benieuwd van je :1big_boobs:

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Beeze! Hoe gaat het nu? Ben echt benieuwd, aangezien we allebei t zelfde aantal cc en dezelfde arts hebben gehad! Ik ben nu 5 dagen po, gaat best oké :) Ze staan nog wel n eind uit elkaar en rechts zit de prothese echt nog onder mijn oksel, haha! Ben echt benieuwd hoe het met je gaat. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

donderdag ga ik pas beginnen met de vitamintjes en druppels,

alleen de tijd weet ik nog niet ze zeiden dat ze 1 week van ten voren telefonisch doorgeven.

echt spannend, iedereen die op deze topic staan doen bij dokter laban echt leuk joh.

ideaal voor ons allemaal, kunnen we met elkaar delen, superrrr

sorry ben een beetje opgewonden van hele tijd wachten. :152:

overmorgen moet ik de rest van de betaling doen,

dan is het zoverrrrrrrr....

buiten is nu ook al een beetje koud geworden he?

weet je wat leuk is, nu kunnen we herstellen in de winter maanden, straks volgende zomer kunnen we lekker mooie kleren aan trekken, lekker op vakantie met mooie boobs.

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker koud, lekker binnen herstellen met lekkere ruime kleren en mijn trainingsbroek haha

betaling ga ik morgen doen

neem je ook een extra BH, ik wel kost 50 euro maar is wel lekker als de andere even gewassen word

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.