Ga naar inhoud

Beeze :13 september 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je datum :43:

Dat is al snel ja, hoe komt dit nou ineens??

Ik twijfelde ook hoor, of ik er wel goed aan deed..

Nu het eenmaal achter de rug is zijn die twijfels weg en ben ik helemal happy!

laat het over je heen komen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Meiden,

Tjee wat ben ik een domoor...zit ik net een heel verhaal naar jullie te typen, is het ineens weg... :121:

beginnen we weer...

Ben blij dat dit forum er is! zo fijn om dit te delen met jullie. M'n vriendinnen zijn ook blij voor mij, maar begrijpen het toch minder goed denk ik zo. Jullie hebben het tenslotte ook allemaal meegemaakt of gaan het, net als ik, nog meemaken.

Ik heb de datum verzet omdat dit beter uitkomt met mn werk. Als ik de 20e geholpen zou worden, kon ik maar 1 week vrij nemen. Dit leek me toch wat aan de krappe kant. Nu kan ik 2 weken vrij nemen. Ik werk op kantoor, dus kan denk ik wel. Wat denken jullie?

@Chantal,

28 is toch ook al snel? Konden ze je niet eerder helpen? Zie dat je anatomische krijgt. Waarom is er bij jou voor die gekozen?

Ik zit nu, volgens de tabellen, op een AA. Wil graag naar een volle B.

@Roosie,

Nog 14 dagen, das aftellen! Spannend!

Door wie en waar wordt jij geholpen? Hoeveel CC's?

Zoals ik aan Chantal al schreef, zit ik nu op AA en wil ik graag naar volle B. Wil alleen niet te groot gaan, zodat je die onnatuurlijke bolling niet ziet.

@Mii,

Fijn om te lezen dat jij ook ineens begon te twijfelen. Begon al bijna te denken dat ik het dan misschien toch niet zo graag wil :67:

En snap helemaal dat jij niet meer twijfelt...Zien er goed uit! :35:

Ik hoop dat ik de komende dagen tegen jullie aan mag 'zenuwlijden' ... want hier thuis worden ze al helemaal gek van me haha...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beeze,

Eigelijk heb ikzelf de keuze gemaakt voor anatomisch. Dit omdat ik dit het natuurlijkst vind lijken.

Ik vind rond wel mooier wanneer iemand hangende borsten vanzichzelf heeft, omdat het met rond dan minder lijkt omdat de bovenkant dan ook meer gevuld is.

Als ik rond zou krijgen voor de spier dan zou ik altijd een push up effect hebben, terwijl ik geen push up bh zou dragen. Dit is van nature natuurlijk niet zo, dus heb ik gekozen voor anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ja echt heerlijk dat dit zo geregeld kon worden met m'n werk.

Nog 3 dagen en dan is het zo ver!!! Ben zo onwijs nerveus...ben blij als het achter de rug is. Nou ja letterlijk genomen ervoor natuurlijk :rolleyes::1big_boobs:

De medicijnen zijn in huis en ben al netjes begonnen met druppels en vitamine C :36: het stoppen met roken lukt alleen niet zo :39:

Zitten er hier ook rokers tussen? hoe hebben jullie dat gedaan?

Wordt maandag om 14.45 uur geholpen..wordt ook een zwaar dagje wat betreft roken. Rook toch graag een peukie als ik zenuwachtig ben. Maar goed...

Op naar maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat die nagels eraf moeten

je krijgt zon knijper op je vinger waarmee ze je hartslag meeten!

anders even bellen naar de kliniek? dan weet je het zeker..

Ik rook ook en ik ben niet gestopt!

heb er gewoon geen erg meer in gehad, op mijn operatiedag zelf heb ik niet gerookt, de dag daarna maar 1tje ofzo!

daarna weer vollop..

haha nee dat twijfelen is normaal hoor, heb ik ook gedaan, ik wist opgegeven moment ook niet meer zeker of ik het nou wel wilde door die twijfels!

Niet meer doen gewoon er voor gaan :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhhhhh!!! Morgen is t zover!! Tjee wat ben ik nerveus.

Ben aardig bang voor de pijn. Kan iemand mij vertellen hoe t ongeveer voelt? Scheelt misschien als ik beetje weet wat er te wachten staat.

En mii,

Ben benieuwd naar je nieuwe bh's! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeze, alvast heel veel succes voor morgen!

Ik heb (nog) geen idee hoeveel pijn je kunt verwachten, maar je weet waar je het uiteindelijk allemaal voor doet!

A.s. woensdag ga ik op consult bij Dr. Laban. Ik ben erg benieuwd naar de beste man! (Dat rijmt :P )

Laat maar snel weer wat van je horen! Succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope en Looot,

Dank voor jullie steun. Begin um aardig te schijten, op z'n hollands gezegd. :) Zit de hele dag naar mn tietjes te kijken en me af te vragen hoe ze er uit zullen gaan zien, haha. Maar vooral hoe de pijn zal gaan zijn... :133:

Allebei bij dr. Laban, leuk. Blijf jullie volgen hoor!.

Hope, hoe is je gesprek de 11e gegaan? laat me weten, ben benieuwd!

grzz een erg zenuwachtige beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hope, hoe is je gesprek de 11e gegaan? laat me weten, ben benieuwd!

Hi Beeze,

Wat lief dat je daar naar vraagt.

Nou, ik kwam daar dus voor een gesprek met dr. van Onselen. Wordt naar binnen geroepen, staat dr. Kruppa voor m'n neus!

Dus ik zeg tegen hem dat ik eigenlijk een afspraak had met dr. van Onselen. Was heel raar volgens hem, want van Onselen werkt niet eens op zaterdag! :124:

Hmm okee, is er waarschijnlijk ergens iets mis gegaan. Maakte verder (voor mij) ook niet veel uit, want ik had in principe geen voorkeur. Hij bood wel netjes zijn excuses aan en ik mocht zelfs ook nog eens op consult bij van Onselen als ik dit wilde.

Verder heb ik zoveel mogelijk vragen gesteld en hij heeft ze rustig allemaal proberen te beantwoorden. Het was wel heel vermoeiend, omdat dr. Kruppa gebrekkig Nederlands spreekt. (Hongaarse arts)

Bij het passen schrok ik wel even. Jeetje wat een joekels! :20:

Ik had eerst 230 cc, maar dat leek in de pas bh echt te groot voor mij. (Ik ben namelijk behoorlijk smal!) Daarna 210 cc gepast. Dat was beter!

Nu vond ik wel dat je het moeilijk kunt zien in zo'n sport bh. En ik heb hier gelezen dat er altijd nog wat cc afgaat bij een dual plane. Dat zou het dus ook worden. Anatomische protheses, plaatsing dual plane en dan waarschijnlijk 210 cc.

Maarja, daar zit ik dus nu al aan te twijfelen. Is 210 niet te weinig?! Mijn moeder was met me mee en ze had gemerkt, toen ik om de 210 vroeg, dat dr. Kruppa het daar niet helemaal mee eens was. Maar hij heeft verder niets gezegd. Ik wil uitkomen op een B, grote B/kleine C. In ieder geval wat bij mijn figuur past.

Ik ben benieuwd wat dr. Laban mij allemaal aanraad! Misschien wel totaal wat anders... We zullen zien!

Hoe laat wordt je morgen geopereerd Beeze?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Das wel raar eigenlijk als je afspraak had verwacht met iemand anders. Gelukkig dat je geen voorkeur had/hebt. Waarom dacht je moeder dat Kruppa het niet eens was met 210? Balen dat je dat zelf niet door had op dat moment, had je het kunnen vragen.

Ik had later ook dingen waarvan ik dacht 'had ik nog maar, dit en dit gevraagd'. Je kan pc toch nog wel emailen of bellen? misschien idee om te vragen.

Ik heb ook aangegeven een volle B te willen. Bij het verder uitrekenen hiervan schrok ik ook wel, is misschien toch wel groot :s.

Heb voor zekerheid foto's uitgeprint met wat ik wel en niet wil, hihi.

Ik ben ook benieuwd wat Laban je gaat aanraden. Ik denk ronde, dual plane. Begreep namelijk van hem dat zijn voorkeur niet uitgaat naar anatomische. Laat je het weten? ben zeer benieuwd.

Ik ben morgen om 14.45 uur aan de beurt...AAAAAHHHH...ben zo ontzettend zenuwachtig haha...zal allemaal wel goed komen (hoop ik).

Liefs, Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dameblanche,

Dank voor je berichtje, dat doet me goed!!!!! Ben zo bang dat ik wakker wordt en denk "had ik het maar niet gedaan". Maar zo te lezen, is die kans klein :) gelukkig maar! Goed te lezen dat jij er zo gelukkig mee bent!

@mii18,

DANK JE WEL!! Kan ik gebruiken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen Beeze!!! Komt helemaal goed! En de pijn is voor iedereen anders, maar morgen weet je hoe jij het ervaart, hihi, nog maar niet te veel aan denken, wie weet valt het reuze mee. Maar hoe dan ook, het is het allemaal dubbel en dik waard, en je vergeet het snel weer als je je terug beter voelt! Slaap nog lekker in je favo-houding vannacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Ik was vrijdag bij van Onselen. Lees mijn verhaal maar. Nogal lang, maar goed, moest het even kwijt. :blush:

Ik weet nog niet wat ik doe. Ben nog in dubio. Laat even weten hoe het bij jou was met dr. Laban.

Als ik het goed lees, hebben ze je bij ACCZ ook anatomische aangeraden. Schrik niet te erg als dr. Laban ronde aanraadt.

Hoor van je!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.