Ga naar inhoud

Beeze :13 september 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik volg het forum al een tijdje en onlangs de grote stap genomen om voor de bv te gaan!

Na verschillende gesprekken bij diverse pc's is de afspraak gemaakt voor 20 september bij de Berman kliniek!!

het wordt 220 cc dual plane...

Nu ben ik alleen super zenuwachtig over hoe het eruit gaat zien zo vlak na de operatie. Ik weet dat het even tijd nodig heeft voordat e.e.a. netjes op zijn plekkie hangt. :1big_boobs:

Nu is mijn vraag aan jullie waar ik rekening mee moet houden. Zullen ze bij het wakker worden echt in mn nek zitten? :blink:

Liefs, Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hii Beeze,

spannend joh,dat is al bijna he :1bouncingboobs:

waar je rekening mee moet houden?ja aan de regels die we allen voor onze kiezen krijgen van de arts/kliniek :rolleyes:

niet meer dan 10kilo tillen,als je tilt onder die 10kilo dan,ellebogen tegen je lichaam,ellebogen niet boven je schouders uit laten komen tijdens bewegen.

alles even op grijphoogte zetten wat je dagelijks nodig hebt,zodat je overal makkelijk bij kan na je operatie.

en je eigen heerlijk laten verwennen,als je die luxe hebt :2:

en of ze onder je oksel zitten vlak na de operatie,dat is ook bij ieder verschillend eigenlijk

bij mij eerste operatie,dual plane,had ik daar dus geen last van,het goedje zat eigenlijk al goed op zijn plek,bij me 2de operatie zaten me borsten zeker wel onder me kin :)

verwen jezelf ook lekker met goede boeken en of tijdschriften,goede film,leuke games enz

kan je wel gebruiken vlak na de operatie,om de tijd te doden

vragen hoor wat je allemaal nog wilt weten :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi....

Welkom hier op het forum!!

Gefeliciteerd met je datum!

Nog ongeveer 17 dagen en het is zover, SPANNEND hoor!! :43:

En inderdaad jezelf goed houden aan de dingen die ze je vertellen bij de kliniek, net zoals wat moontje zei!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje & mii18

Dank voor jullie reactie en adviezen!

het is idd heel snel. Maar als je je bedenkt dat ik er al 7 jaar mee bezig ben. Maar dan toch...die spanning...Bij jullie vast wel bekend.

Ik hoop idd dat het er een beetje goed bij hangt, zo direct na de operatie. Ben zo bang dat ik me een ongeluk schrik.

Heb in de loop dr tijd behoorlijk wat enge foto's voorbij zien komen :blink:

Moontje, heb jij foto's van vlak na je operatie?

ben erg benieuwd :blush:

Liefs, Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Beeze

me foto,s staan in me album,die mag je inzien,dan stuur ik je die even prive in ene berichtje.

en nog iets,het hangt niet meteen he net geopereerd,dat staat enorm strak hoor in het begin,dat heeft even nodig,dat zal je wel zien aan me foto,s ook.

hou je inbox maar in de gaten,ik ga je nu me album sturen :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjee...ik krijg 220..slik...blijft daar dan nog wat van over vraag ik me af.

Hoe is het herstel bij jou gegaan?

Inmiddels helemaal eigen?

grzz

welke cup wil je uitkomen??

Ik ben nog herstellende, ben nu 12 dagen PO!

Maar gaat super! Heb bijna nergens meer last van..

Het voelt nog niet helemaal eigen, maar wel steeds meer!!

Dus dat gaat ook wel goed komen...

Slaap lekker :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjee...ik krijg 220..slik...blijft daar dan nog wat van over vraag ik me af.

Hoe is het herstel bij jou gegaan?

Inmiddels helemaal eigen?

grzz

Hey Beeze,

Ik kreeg zelf maar 200cc, wel voor de spier, blijft heus wel wat van over, als je een smalle omvang hebt heb je gewoon minder cc nodig!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hope,

Gaat dit je eerste consult zijn? Of al andere pc's gesproken?

Ik vind t allemaal vreselijk spannend. Hoop dat t snel zover is :)

Grzz beeze

Heey Heey,

Dit wordt mijn tweede consult. Die zaterdag ervoor, de 11e, heb ik mijn eerste consult bij het ACCZ.

Ik moet dus nog een soort van beginnen met alles! ;)

Ben al wel heel lang informatie aan het zoeken over alles wat met een borstvergroting te maken heeft.

Maar er is zoveel te vinden dat ik (nog steeds) niet precies weet wat ik wil, qua plaatsing, prothese enz enz. Ik laat me gewoon zo goed mogelijk informeren door beide artsen en dan hoop ik dat ik weer wat verder kom. En waarschijnlijk vallen er al een aantal dingen af door mijn bouw. We zullen wel zien!

Weet je al op welke maat je uitkomt? Of in ieder geval uit zou willen komen.

Groetjes "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hope,

laat je idd goed informeren, en ga af op je gevoel.

Ik heb ook 2 pc's bezocht. De eerste stelde mij voor om voor de spier te plaatsen.. Had hier erg mijn bedenkingen over aangezien ik niet erg rijkelijk bedeeld ben en niet graag de randen zie. Bij Bergman verzekerde hij mij dat er randen zichtbaar zouden zijn.

zo zie je maar hoe 2 pc's totaal iets verschillends aanbevelen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel moeilijk te zeggen!!

Dat is weer bij iedereen anders!

Eefje bijvoorbeeld die heeft 200 cc gekregen en is op een C cup uitgekomen!

verschilt per persoon! Heeft ook met je omvang te maken!

Als je een smallere omvang hebt, 70 ofzo heb je minder cc nodig om een cup omhoog te gaan!

Wat zegt je pc dan waar je op uit komt?

Ik zou gewoon op hem vertrouwen, hij weet het het beste!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

op welke maat je gaat uitkomen weet helaas niemand,enkel je arts kan gissen opwat je uit kan komen,het blijft gissen,maar een arts heeft wel duidelijk meer kijk op alles.

en vergeet niet dat je met dual plane,nog een klein aantal cc,s inleverd he,dus je kan per kant ongeveer 200rekenen wat erbij komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben zo ontzettend blij(en angstig tegelijk) dat ik het gelijk met jullie wilde delen.

De :1big_boobs: komen a.s. maandag al!

Ik begin nu alleen onwijs te twijfelen..."doe ik hier wel goed aan, weet ik het zeker, straks krijg ik spijt..." zucht...

hadden jullie dit ook??

Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beeze,

Hoe is dat gekomen dat je zo snel aan de beurt al bent?

Welke maat heb je nu en waar wil je op uit komen als ik mag vragen?

Wel fijn dat je zo snel aan de beurt bent hoor. Pfff ik word juist een beetje moe van het lange wachten.

Nou is het bij mij ook altijd zo dat als ik iets wil, wil ik het ook zo snel mogelijk, het liefste gelijk!

Maar een borstvergroting is dat helaas niet mogelijk gelijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beeze

Gefeliciteerd met je datum! is inderdaad al erg snel! Wanneer had je je consult hiervoor gehad?

Zie dat je 220cc krijgt dual plane, wat was je voorkeur waar je cupmaat op uit kwam?

Ik moet nog 14 dagen, vandaag dus over precies twee weken.. vind het echt spannend maar heb er super zin in! Wou dat ik de tijd kon vooruit draaien :blush:

Ik twijfel in ieder geval niet erover

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.