Ga naar inhoud

Beeze :13 september 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Meiden,

JA!! ik heb :1bouncingboobs:

Gisteren zijn we om half 2 aangekomen in Bilthoven. We waren lekker op tijd want moesten er om kwart voor 2 zijn. Hoe verwonderlijk ook was ik nog altijd vrij rustig. Na even gewacht te hebben werden we opgehaald door de verpleging die ons naar mn kamer bracht. Een zeer ruime, netjes ingerichte eenpersoonskamer met op bed een badjas, operatiejasje, mutsje en slippers. Na mn gegevens te hebben doorgenomen moest ik me uitkleden zodat ze mn maten kon opnemen en ik me kon verkleden in het mooie pakje. Vervolgens kreeg ik 2paracetemolletjes die ik moest innemen. Voor ik het wist kwam ik van het toilet af en stond Dr. Laban voor mn neus! Tjee, toen was het ineens zover. Dat was dan ook het moment waarop de zenuwen er volop waren!! Nadat hij het een en ander had afgetekend werden de laatste foto's van mn tietjes gemaakt en mocht ik meelopen naar de wachtkamer voor OK. Niet veel later kwam de anesthesist mij ophalen en liepen we naar de OK toe. Tering wat was ik zenuwachtig. Blijkbaar was dit zeer zichtbaar want er kwam gelijk iemand naar me toe om mij gerust te stellen. Tjee wat zijn dat een lieve mensen daar. Ze stelden mij zeer op mn gemak. Inmiddels lag ik op de operatietafel en onder een heerlijk warm dekentje. Vervolgens kreeg ik een infuus in mn hand en niet veel later kwam het narcose middel. Dat was lekker zeg :rolleyes: ...

en voor ik het wist werd er iets uit mn mond getrokken en was ik alweer (half) wakker aan het worden op de verkoeverkamer. Natuurlijk was ik erg nieuwschierig en heb ik ze gelijk ff bekeken :1big_boobs: . Die zagen er goed uit :)Om half 5 mocht ik terug naar de verpleegafdeling waar ik om half 8 alweer weg mocht.

Het is me allemaal ontzettend meegevallen. Hoewel ik het vandaag op sommige momenten toch ff zat was.

Straks nog ff mn paracetemolletjes en dan lekker slapen (op m'n rug... :blink::102: )

Slaap lekker!!

Beeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beeze,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat het je allemaal zo goed is meegevallen! Rust nu lekker uit en laat je verwennen! Wens je een voorspoedig herstel en veeeeel geduld, dat zul je nog nodig hebben! :P Ben ook ontzettend benieuwd naar je eerste picjes (heb ongeveer evenveel als jij, 200cc wel voor de spier). Slaap lekker op je rug ^_^ , veel kussens onder je en eentje in je knieholten doen wonderen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beeze..

Leuk je verslagje te lezen! :D

Hoop dat je niet al te veel pijn hebt!

Erg he, dat rug slapen, ik had er ook zon hekel aan!

Maar.. na een tijdje kun je weer lekker op je zij liggen hoor!

Ik had ook die momenten dat ik het zat was, dacht ik dacht: waar ben ik aan begonnen?

maar straks is het het allemaal waard..

Ik wens je een voorspoedig herstel toe!!

Heel veel liefs en sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon best snel al op mijn zij slapen, denk na 8 a 10 dagen ofzo!!

Wel met een handdoek onder mijn borsten zodat ik nog wat steun had.. Gewoon ff kwestie van goede houding zoeken, als het geen zeer doet is het goed.. valt tegen he op je rug ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beeze!

Gefeliciteerd met je nieuwe BOOBS! Ik ben nu 3,5 week PO, ook door dr Laban geholpen in de Bergmankliniek. Heb dezelfde ervaringen als jij. Geweldige mensen he!

Rugslapen is echt de eerste week, daarna wordt het echt met de dag beter! Dan wordt je vanzelf een keer wakker op je zij! Ook het harnas gaat steeds losser zitten (of je borsten slinken! ;-)). Toen de verpleegster dat ding wou omdoen na de operatie dacht ik echt dat het VEEL te klein was. Dat paste ECHT niet, zoooo strak!! Maar inderdaad, bh staat nu zelfs op de strakste stand. Went allemaal, even door die ZURE appel heen bijten. Het resultaat zal heel veel goedmaken! Hihi

Succes!

Gr Cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheryl en JennyC,

Dank voor de felicitaties met de nieuwe :1bouncingboobs:

Rug slapen in harnas is echt een nachtmerrie... goed te horen dat dit volgende week over kan zijn :D kan wel goede nachtrust gebruiken :132:

Begrijp me niet verkeerd, ben er erg blij mee!

Foto's ga ik zeker maken. Dus, ze komen er aan!

Cheryl, wanneer nam bij jouw het vocht, of de gespannen huid, af?

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor mag wel nat worden, als het goed is heb je waterdichter pleisters op je littekens gekregen! ik vond het ook een beetje eng om te douchen, maar ze bleven mooi droog :) eerste dagen heeft mijn vriend me gewassen gewoon met de sproeier, niet vollediger onder de douche, pas na een paar dagen durfde ik het aan.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had witte pleisters, leken een soort plakkers!! Kijk anders even in de gallerij, daar zie je foto's van mij en zie je die pleisters heel goed op! Ik denk dat je altijd waterdichte pleisters krijgt ? Anders kun je 2 weken niet echt lekker douchen.... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Beeze!

Gelijk de volgende dag gaan douchen, was toch zoooo benieuwd! Met man moest me wel helpen met haren wassen en afdrogen... dat kon ik echt nog niet! Maak je niet druk om die tape, die is wel degelijk waterdicht! Je zou het niet verwachten, maar totdat je weer voor controle moet (na 2 weken) blijven ze echt zitten! Dus ga lekker douchen en aanschouw die borsten! :-).

Vocht kan geloof ik nog maanden in je borsten blijven, bij mij is het volgens mij wel weg. Volgens mij heb ik alleen in de rechterborst nog een beetje vocht zitten, maar heb absoluut geen gespannen gevoel meer. M'n borsten zijn nog niet heel soepel, maar na 2 weken neemt de spanning zeker af!

Succes met je herstel! Het gaat zo snel joh!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames!

Tot nu toe gewassen bij de wastafel.. een douche zou toch niet verkeerd zijn. :blush: Dank voor de reacties!

Bekijk ze wel elke dag hoor, Cheryl :rolleyes: Ben erg blij, ondanks dat ze nog erg bol staan. Ik moet overigens volgende week al op controle komen. Das best snel, of niet? Jij helemaal tevreden?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die je kan helpen met douchen? Ik vond het lekker hoor! Maar na het douchen meteen dat ding weer aan. Begin nu pas met s'nachts in een andere sportbh aan te slapen (van de HEMA). Voorheen vond ik het toch eng, had zo'n trekkerig gevoel! Volgende week al controle? Ik weet niet, dat van mij was precies 2 weken PO en dan worden de knoopjes van de hechtingen ook verwijderd (= pijnloos). Daarna mocht ik ook beginnen met smeren.

Ik ben heel tevreden! Afgelopen weekend bh's gekocht en zit op een 75D. Klinkt groot, maar dat is het niet. Past precies bij mij :1bouncingboobs: .

Ben je zelf tevreden? Ik kan me van de eerste week herinneren dat ik soms wel twijfelde aan vanalles en nog wat! Maar ze worden echt met de week mooier!

Foto's kun je via mijnalbum.nl evt plaatsen en beveiligen met een wachtwoord. Heb er ook maar 1tje aangemaakt ;-).

Succes

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik maak me een beetje zorgen... ik heb sinds zaterdagavond meer spierpijn aan de rechterkant, dan de vorige dagen. Deze spierpijn is nog altijd niet over en inmiddels doet mn hele rechter borst zeer. Hij voelt harder aan dan de linker en is ook rood op de plek, die door loopt naar mijn oksel. Is dit normaal? hebben jullie dit ook gehad? of moet ik me idd zorgen maken? :24:

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheryl,

Ik dacht ook dat het kwam omdat ik idd rechtshandig ben, en dus wellicht onbewust meer met die arm doe. Heb ook een zwaar gevoel in mn rechter arm..Vind het alleen beetje eng dat het nu ook rood begint te worden. Mn vriend zij zelfs blauw :s Heb woensdag controle afspraak. Hoop dat het dan minder is.

Hebben andere wel ervaring met rode 'vlekken'??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheryl,

Ik dacht ook dat het kwam omdat ik idd rechtshandig ben, en dus wellicht onbewust meer met die arm doe. Heb ook een zwaar gevoel in mn rechter arm..Vind het alleen beetje eng dat het nu ook rood begint te worden. Mn vriend zij zelfs blauw :s Heb woensdag controle afspraak. Hoop dat het dan minder is.

Hebben andere wel ervaring met rode 'vlekken'??

Hooihooi,,

Ik heb een dag na jou de operatie gehad, alleen dan in een andere kliniek en een ander PC..

Maarr die rode vlekken had ik ook enorm veel last van

Echt overal, leek wel alsof ze flink hadden lopen trekken en doen aan me lichaam

Maar dat trekt dus wel weg hoor, lekker wassen enz...

knap je van op...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.