Ga naar inhoud

Ice93 : 24 februari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Sha:

En waar kan ik mijn ervaring delen en 50€ terug krijgen, haha?:rolleyes: @Ice93

 

Succes met je herstel! 

ik kreeg een mailtje van de kliniek de dag na mijn operatie. In deze mail werd de controle afspraak die we telefonisch hadden gemaakt bevestigd en stond ook in vermeld dat ik 50 euro retour kreeg als ik me ervaring deelde en ook 50 euro retour kan krijgen als iemand anders door jou bij hun wordt geopereerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Gizmootje:

Hoe is het nu met je ice? 

Vandaag de eerste werkdag achter de rug en viel me zwaar tegen bah! Hele dag last van me linker borst gehad die hard werd en pijnlijk. Uiteindelijk rond 4 een paracetamol genomen en daarna is het gelukkig wel weggegaan! Gelukkig donderdag vrij en dan op controle bij de kliniek en dan kijk ik alweer uit naar mijn weekendje op deel bank met netflix haha. Verder gaat het wel goed kan al veel zelfs alleen vermijd het tillen koken en huishoudelijke taken natuurlijk nog:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Saj:

@Ice93 Eerste dag vond ik ook erg wennen maar de tweede en derde dag viel me daarentegen wel weer mee.. vond het opvallend verschil kan ik me nog herinneren :)

Nou laten we dat hopen morgen haha ben benieuwd ga het gewoon vol proberen te houden deze week 4 daagjes en mocht het alsnog niet lukken dan meld ik me nog even een dagje ziek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Gizmootje:

Wat deed je ook al weer voor werk ? 

Mij lijkt het ook moeilijk dat nog niet veel kunnen doen, ben namelijk hele dag bezig met kind en huishouden.. maar zal er toch aan moeten geloven rusten Haha deze week me intake ben benieuwd 

Ik zit van 9 tot 5 op kantoor achter me laptopje en zelfs dat voelde nu ff te veel eigenlijk hopelijk gaat dat snel weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand dezelfde ervaring als mij?

 

Ik heb ontzettend last van mijn linker borst weer. Hij was al meer gezwollen als de rechter (lijkt bijna 1 cupmaat groter vind ik haha) en ook als ik loop of zit voel ik de zwelling tegen mijn arm wat best verelend is. Met rechts heb ik dat dus niet. Nu voet het sinds 2 uurtjes alsof een spiertje is verekt (dat gevoel net als je een verkeerde beweging met je nek maakt en een spier verrekt) iemand die dit herkent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

net even je hele topic gelezen haha. Zou ik ook mogen meekijken bij je foto's? Ben wel benieuwd. 

Hoe is het nu? Nog last van zwelling of valt dat mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei xxies:

Hoi,

 

net even je hele topic gelezen haha. Zou ik ook mogen meekijken bij je foto's? Ben wel benieuwd. 

Hoe is het nu? Nog last van zwelling of valt dat mee? 

Hey!

 

Nu gaat het wel goed linkse tiet verveelt af en toe nog wel maar gaat met de dag beter. Merk dat als ik in het weekend thuis rust neem en hele dag op de bank hang ik ontzettend veel last heb en doordeweeks wanneer ik werk en neer loop en beweeg nergens last van! Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ice93:

Hey!

 

Nu gaat het wel goed linkse tiet verveelt af en toe nog wel maar gaat met de dag beter. Merk dat als ik in het weekend thuis rust neem en hele dag op de bank hang ik ontzettend veel last heb en doordeweeks wanneer ik werk en neer loop en beweeg nergens last van! Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album:)

Oo dat is echt heel herkenbaar! Had ik ook idd. Ik had ook de meeste last sochtends als ik net wakker was, terwijl je dan juist idd heel de nacht niks gedaan hebt. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ice93:

Ahh nog even geduld hebben haha je maakt je vast gek hier op het forum ik ontdekte dit forum pas 4 weken vantevoren en zat er 24/7 op werf gek van mezelf haha

Herkenbaar.... ik ben me goed aan het inlezen en informeren super... 

heb zelf voor de datum gekozen want dat komt met alles gewoon t beste uit dus die paar weken wachten maakt nu ook niet meer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gizmootje:

Herkenbaar.... ik ben me goed aan het inlezen en informeren super... 

heb zelf voor de datum gekozen want dat komt met alles gewoon t beste uit dus die paar weken wachten maakt nu ook niet meer uit.

Wel spannend wat heb je nu een welke protheses ga je nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ice93:

Wel spannend wat heb je nu een welke protheses ga je nemen?

Heb nu 80D maar mis volume bovenop dus krijg rond voor de spier alleen over de maat ga ik beslissen met de pc dr peters. Heb daar binnekort een afspraak mee. Heb 400 en 500 gepast en op foto maar denk de 500 echt veel te onhandig groot gaan worden. Wil het natuurlijk en mooi gevuld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Gizmootje:

Heb nu 80D maar mis volume bovenop dus krijg rond voor de spier alleen over de maat ga ik beslissen met de pc dr peters. Heb daar binnekort een afspraak mee. Heb 400 en 500 gepast en op foto maar denk de 500 echt veel te onhandig groot gaan worden. Wil het natuurlijk en mooi gevuld. 

ben benieuwd! Wel spannend hoor voor je het weet is het al zo ver en dan moet je nog geduld hebben met je herstel poe had dat wel onderschat hoor omdat je zo na die operatie toe leeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ice93:

ben benieuwd! Wel spannend hoor voor je het weet is het al zo ver en dan moet je nog geduld hebben met je herstel poe had dat wel onderschat hoor omdat je zo na die operatie toe leeft!

Ik hoor van de

meeste dat voor de spier herstellen snel gaat en minder pijnlijk als de andere opties, ik laat het gewoon op me af komen. 6 weken zomer vakantie en hopelijk redelijk weer dan hou ik me mooi rustig!! Heb voor hetere vuren gestaan grote operatie met 9 maanden revalideren dus 6 weken op me tuinstoel moet wel te doen zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.