Ga naar inhoud

Ice93 : 24 februari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik heb net pas een account aangemaakt en ben blij om al jullie ervaringen te kunnen lezen zeg! Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op d'r Kevin peters maar deze is pas in mei weer beschikbaar en ivm een week vakantie die ik heb eind februari kan ik dan terecht bij drs hupkens. Toch wel een beetje bang omdat ik alles al gelezen had over drs peters wat ik kon vinden dus nu toch fijn om jullie goede ervaringen te lezen! 5 februari heb ik pas mijn eerste consult en ben ontzettend benieuwd hoe dit gaat verlopen allemaal. Hebben jullie nog tips voor mij eventueel waarin zeker op moet Letten of rekening mee moet houden dan hoor ik het graag. Heb ook al negatieve ervaringen gehoord over de kliniek van Diana Gabriel maar die wegen niet op tegenover de zo vele meerdere positieve ervaringen. Uit voorzorg wil ik wel de gesprekken opnemen die ik heb tijdens mijn consult voor het geval er dingen gezegd worden die achteraf niet erkend worden. Iemand anders goede of slechte ervaringen ik vind het erg spannend! 

 

Ik ben zelf 23 jaar 156cm en weeg 55 kilo heb nu een 70a/b en twijfel nog over de maat waar ik naar toe wil gaan. Eerst altijd gezegd dat ik tevreden zou zijn met een C maar neig al meer naar een D of misschien meer. Vooral omdat ik veel lees dat je achteraf spijt krijgt als je niet wat groter hebt gedaan. Wat hebben jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal! 

 

Ik heb na een tijdje rondneuzen op het internet maar een account aangemaakt om mee te praten en mijn ervaring ook te delen! Ik heb aankomende vrijdag mijn eerste consult bij praktijk Gabriels in Barendrecht! Doordat ik eind februari 9 vrije dagen heb onverwacht heb ik al telefonisch contact gehad en kan ik waarschijnlijk 24 februari bij dokter pieter hupkens terecht! Vind het allemaal heel spannend! Had eigenlijk mijn zinnen gezet op dokter Kevin peters maar die is helaas pas in mei pas beschikbaar. Nu lees ik gelukkig veel goede ervaringen met hupkens dus ik ben al wat gerust gesteld! Zelf heb ik nu cup A/B70 ligt er een beetje aan in een bh zonder push up heb ik A en met push up 70B. Ik ben 156 cm lang en weeg 55 kilo. Zelf zit ik te twijfelen om naar een D te gaan maar wacht vrijdag allemaal even af! Helaas kan ik nog nergens afbeeldingen bekijken iemand een idee hoe dat in zijn werk gaat?  

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Els1980:

Hoi ik ben vandaag voor mijn eerste gesprek in Barendrecht geweest! En wordt ook Door dezelfde arts geholpen! Ik ben ook gelijk gaan Googlen gegaan en lees Veel positieve verhalen over hem! Spannend hè!!

Jaa ik ben ook blij om alleen maar positieve berichten over hem te lezen hier! Echt een handige forum :) weet je al wanneer je geopereerd wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn consult gehad en ben zo vrolijk! Ik ga voor 400cc dual plane ronde protheses en helaas minder nieuws dat de datum die me was verteld de 24e toch vol zit grr! Nu 3 maart gepland alleen heb eigenlijk 24 feb tot 5 maart vrij van stage dus nu moet ik het gaan vertellen (wat ik eigenlijk niet van plan was in de hoop dat niemand iets zou merken haha) hopelijk krijg ik vrij en voor de zekerheid wel al vast gezet. Gelukkig ben ik nog aan de beurt als er een uitvaller is de 24e dus ik blijf duimen:) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! 

 

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad en ben echt zo blij! Eindelijk komt het dichtbij en voelt het echt. 

Ik ben 23 jaar, 156cm lang en weeg ongeveer 55 kilo. Op dit moment heb ik 70A en ik heb ervoor gekozen vandaag om 400CC ronde protheses Dual Plane te laten plaatsen. Ik wilde in de eerste instantie graag anatomische protheses maar ze gaf aan dat dit eigenlijk geen verschil maakt als ze tussen de borstspier worden geplaatst. 

 

Ontzettend balen maar afgelopen dinsdag was mij via de telefoon verteld dat ik 24 februari terecht kon bij dokter Hupken. Ik ben namelijk 24 feb tot 5 maart vrij van stage dus dat kwam mij perfect uit zodat ik het ook niet hoef te vertellen daar! Vandaag tijdens mijn consult kreeg ik de mededeling dat deze datum helemaal vol zat balen! Degene met wie ik het consult had vond het ook niet goed dat dit mij verteld was. Nu heb ik de operatie vast laten zetten op vrijdag 3 maart maar moet ik helaas wel vrij gaan vragen op stage. Heel vervelend en hoop zo dat het wel gaat lukken, maar het is nog eventjes onzeker tot ik vrij kan krijgen. Gelukkig ben ik wel reserve gezet voor 24 februari mocht er een uitvaller zijn dus ik blijf duimen!!

 

Ik heb wel een vraagje voor de dames hier! De postoperatieve beha die wordt aangeraden hebben jullie hier gewoon 1 stuk van gekocht en maakt het uit of je wit of zwart besteld, voor en nadelen? Ik ga een mapje aanmaken met foto's van mijn proces wie geintereseerd is kan ik eraan toevoegen! 

 

17 Februari mag ik weer terug voor mijn afspraak bij dokter Hupkens zelf, ik ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ice93

 

He meis,

 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk, tevens heb ik de titel aangepast, In dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

Nu lekker aftellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ice93Welke datum het ook wordt..jij hebt binnenkort nieuwe boobies :D!! 

 

Over je vraag welke kleur beha zal ik zelf persoonlijk kiezen voor zwart. Ik had een witte (sportbeha zat bij de prijs inbegrepen). Maar al het paarse ontsmettingsspul wat ze op je borsten en eromheen doen tijdens de operatie dat heb ik nooit meer van mijn beha afgekregen. Die zit nu met paarse vlekken. Ik had er een goedkope sportbeha bijgekocht voor als de witte in de was zat. Maar die stof is echt snel droog hoor binnen een uurtje kon ik m weer aan. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Veel plezier nog met de voorbereidingen en de voorpret Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Zinin:

@Ice93Welke datum het ook wordt..jij hebt binnenkort nieuwe boobies :D!! 

 

Over je vraag welke kleur beha zal ik zelf persoonlijk kiezen voor zwart. Ik had een witte (sportbeha zat bij de prijs inbegrepen). Maar al het paarse ontsmettingsspul wat ze op je borsten en eromheen doen tijdens de operatie dat heb ik nooit meer van mijn beha afgekregen. Die zit nu met paarse vlekken. Ik had er een goedkope sportbeha bijgekocht voor als de witte in de was zat. Maar die stof is echt snel droog hoor binnen een uurtje kon ik m weer aan. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Veel plezier nog met de voorbereidingen en de voorpret Xx

 

Dankjewel voor je reactie! Ik zat al te twijfelen inderdaad voor het geval je toch bloed of wat dan ook op die bh hebt zitten. Dan bestel ik gewoon de zwarte en het kan vast geen kwaad als je na het wassen even uit hebt lijkt me :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Zodra je bij Dr Hupkens op gesprek komt, zal hij aangeven welke maat je moet kopen.  Waarschijnlijk XL. Zorg dat je een vragenlijstje maakt als je naar hem toegaat, dat werkt het best. Hij is vriendelijk, maar pragmatisch, dus werkt zo efficiënt mogelijk.  Anders sta je na een minuut weer buiten. 

 

Geniet van de vooruitzichten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ice93:

Dankjewel voor je reactie! Ik zat al te twijfelen inderdaad voor het geval je toch bloed of wat dan ook op die bh hebt zitten. Dan bestel ik gewoon de zwarte en het kan vast geen kwaad als je na het wassen even uit hebt lijkt me :) 

Graag gedaan :)

Mijn pc gaf aan dat als de beha in de was zit het inderdaad niet erg is als je heel even behaloos bent maar dan moet je wel zitten/heeeeel rustig aan doen. Persoonlijk vond ik het helemaal geen prettig gevoel om de eerste weken mn borsten even los te laten hangen. Ik had een goedkope sportbeh van de hema achter de hand. Voor 10 euro zoiets geloof ik. Succes Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Zinin:

Graag gedaan :)

Mijn pc gaf aan dat als de beha in de was zit het inderdaad niet erg is als je heel even behaloos bent maar dan moet je wel zitten/heeeeel rustig aan doen. Persoonlijk vond ik het helemaal geen prettig gevoel om de eerste weken mn borsten even los te laten hangen. Ik had een goedkope sportbeh van de hema achter de hand. Voor 10 euro zoiets geloof ik. Succes Xx 

Ohh thanks voor de tip ga ik straks ook eens daar kijken! Lijkt me inderdaad best raar de eerste weken om ze los te hebben haha kan in iedergeval niet meer wachten nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes yes yes!!! Wat ben ik blij! 

 

Ik had diana een mail gestuurd eigenlijk om te vragen wanneer ik de bevestiging van de operatie ontvang en verdere informatie etcetera. (Want had nog geen mail ontvangen na mijn consult gister dacht eigenlijk dat er misschien iets mis wat met mijn emailadres fso) toen heb ik in de mail toch even mijn teleurstelling geuit dat mij de datum 24 februari telefonisch was toegezegd en ik gisteren tijdens het consult te horen kreeg dat deze vol zat.

 

Krijg ik net een maaltje terug met goed nieuws ze heeft er alsnog voor gezorgt dat ik de 24e op de lijst kom!! Dus ik ben hartstikke gelukkig nu omdat ik dan ook niks op het bedrijf hoef te vertellen omdat ik 9 dagen vrij ben:) mijn dag kan niet meer stuk haha dus ja @mia'82 wie weet zie ik je die vrijdag alsnog haha:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal even een vraagje! Ik krijg net te horen dat er blijkbaar ook verschillende profielen zijn waaruit je kan kiezen. Tijdens mijn consult is me alleen verteld over ronde of anatomische en verder niks over soorten profielen. Weten Julie het verschil? Als ik even Google kan ik zo snel niks erover vinden! Ik heb 7 dagen voor mijn operatie de afspraak met mijn dokter kan het dat ik het dan pas te horen krijg?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt low, medium, high en extra high profile.. Ik heb al vaak een stuk hierover geschreven, waarschijnlijk ook te vinden via de zoekbalk hier op het forum, maar ik zal een stukje plakken wat ik in een ander topic geschreven heb.
 

Ik zal het uitleggen.
Stel je hebt drie bakjes.
1 bakje is 5x5 cm
1 bakje is 10x10 cm
1 bakje is 15x15 cm
In elk bakje doe je evenveel water.
In welk bakje staat het water het hoogst?
Juist, in het smalste bakje.
Het smalste bakje is als je het omzet naar prothesen, de extra high profile. Het breedste bakje de low profile.
Het volume in het smalste bakje is het hoogst, dus de meeste projectie, het meeste volume naar voren.
Welke breedte prothese er gekozen wordt, is afhankelijk van je eigen borstbreedte en van je wens. Aan de hand van de plaats in je borst en je wens, wordt bekeken door de pc, met welke breedte en welke projectie hij kan werken. Dan weet hij dus welk profile hij moet kiezen.
En dan is het nog zo dat elk merk zijn eigen tabellen heeft met aantallen cc's, breedtes en projecties.. De monobloc prothesen zijn redelijk breed. De sebbin prothesen zijn heel smal. In vergelijking met elkaar dan.
Dan heb ik het nog niet gehad over de anatomische prothesen. Deze hebben over het algemeen genomen, met gelijk aantal cc (in vergelijking met de ronde) en gelijk profile, meer projectie. Dit komt omdat een ronde prothesen in het geheel gelijk gevuld moet worden, met in het midden van de prothese het hoogste punt, terwijl een anatomische aan de bovenkant minder gevuld hoeft te worden. Het hoogste punt zit dus op ongeveer 1/3 van beneden af gezien...



Je kunt trouwens niet zelf kiezen, ik zie nu dat je idd bij Hupkens gaat. Hij bepaalt wat er in je borst past dus :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fijn dat je de 24ste kan!! Ik zelf heb zaterdag 18 februari mijn gesprek met de hupkens,  ik ben zo benieuwd!! Waarschijnlijk ook 400cc ronde prothese duel plane. Mijn datum staat nu op 11 maart!! Ik blijf jouw wel volgen dan kan ik een beetje afkijken bij je!! Gr Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ice93 misschien kun je me toevoegen. Ik word 8 febr geopereerd en ben 1.56m en 53 kilo dus beetje zelfde postuur 

helaas wel al 40 haha....en twee kids gehad dus krijg ook een lift... maar qua volume straks misschien wel beetje te vergelijken voor je.

krijg voor de spier en omdat ik juist bovenin volume terug wil ( want was vroeger gezegend met een prachtige 75D cup) krijg ik dus ronde protheses. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei B's Boobs:

@Ice93 misschien kun je me toevoegen. Ik word 8 febr geopereerd en ben 1.56m en 53 kilo dus beetje zelfde postuur 

helaas wel al 40 haha....en twee kids gehad dus krijg ook een lift... maar qua volume straks misschien wel beetje te vergelijken voor je.

krijg voor de spier en omdat ik juist bovenin volume terug wil ( want was vroeger gezegend met een prachtige 75D cup) krijg ik dus ronde protheses. 

 

 

Ik heb je toegevoegd! Kan ik bij jou ook meekijken dan? Ben benieuwd de 8ste is al snel wat spannend! Je bent een van de eerste die ik tegenkom met een beetje hetzelfde postuur haha gelukkig kan ik ook een beetje spieken bij jou dan ! Hoeveel cc heb je gekozen en waar laat je je opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind t zelf ook prettig om te vergelijken dus ga wel foto's plaatsen voor je dan van voor en na.

ik heb 250,275 en 300 cc klaar liggen 

mentor medium profile 

maar heb van mezelf ook nog wel wat cc's

draag nu ook 75D bh's maar dan push up want mijn borsten zijn bovenin leeg.

zal kijken of ik via pb een foto kan sturen vast 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei B's Boobs:

Vind t zelf ook prettig om te vergelijken dus ga wel foto's plaatsen voor je dan van voor en na.

ik heb 250,275 en 300 cc klaar liggen 

mentor medium profile 

maar heb van mezelf ook nog wel wat cc's

draag nu ook 75D bh's maar dan push up want mijn borsten zijn bovenin leeg.

zal kijken of ik via pb een foto kan sturen vast 

 

Heb je pb gezien ja! Snap wel wat je bedoeld ja je hebt best al wel boobs maar inderdaad bovenin wat leeg dus dat gaat straks echt super mooi worden na je operatie wauw! Dan zal je ook wel op meer dan een D eindigen denk ik hé! Spannend allemaal hoor is toch niet niks maar natuurlijk hebben we het er zeker voor over alle pijntjes en ongemakken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Je hebt low, medium, high en extra high profile.. Ik heb al vaak een stuk hierover geschreven, waarschijnlijk ook te vinden via de zoekbalk hier op het forum, maar ik zal een stukje plakken wat ik in een ander topic geschreven heb.
 

Ik zal het uitleggen.
Stel je hebt drie bakjes.
1 bakje is 5x5 cm
1 bakje is 10x10 cm
1 bakje is 15x15 cm
In elk bakje doe je evenveel water.
In welk bakje staat het water het hoogst?
Juist, in het smalste bakje.
Het smalste bakje is als je het omzet naar prothesen, de extra high profile. Het breedste bakje de low profile.
Het volume in het smalste bakje is het hoogst, dus de meeste projectie, het meeste volume naar voren.
Welke breedte prothese er gekozen wordt, is afhankelijk van je eigen borstbreedte en van je wens. Aan de hand van de plaats in je borst en je wens, wordt bekeken door de pc, met welke breedte en welke projectie hij kan werken. Dan weet hij dus welk profile hij moet kiezen.
En dan is het nog zo dat elk merk zijn eigen tabellen heeft met aantallen cc's, breedtes en projecties.. De monobloc prothesen zijn redelijk breed. De sebbin prothesen zijn heel smal. In vergelijking met elkaar dan.
Dan heb ik het nog niet gehad over de anatomische prothesen. Deze hebben over het algemeen genomen, met gelijk aantal cc (in vergelijking met de ronde) en gelijk profile, meer projectie. Dit komt omdat een ronde prothesen in het geheel gelijk gevuld moet worden, met in het midden van de prothese het hoogste punt, terwijl een anatomische aan de bovenkant minder gevuld hoeft te worden. Het hoogste punt zit dus op ongeveer 1/3 van beneden af gezien...



Je kunt trouwens niet zelf kiezen, ik zie nu dat je idd bij Hupkens gaat. Hij bepaalt wat er in je borst past dus :)

 

xx BB

Ohh goed dat je me nog even tagt want had deze post nog niet gezien! Heel erg bedankt voor de uitleg nu begrijp ik het tenminste wel haha en over hupkens heb ik dat ook gehoord inderdaad maar heb hier uit het forum een paar hupkens borsten gevonden die anatomisch dual plane zijn geplaatst en laat die foto's als voorbeelden zien en hoop zo dat hij het mij dan ook aanbied! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ice93:

Ohh goed dat je me nog even tagt want had deze post nog niet gezien! Heel erg bedankt voor de uitleg nu begrijp ik het tenminste wel haha en over hupkens heb ik dat ook gehoord inderdaad maar heb hier uit het forum een paar hupkens borsten gevonden die anatomisch dual plane zijn geplaatst en laat die foto's als voorbeelden zien en hoop zo dat hij het mij dan ook aanbied! 

oke, super!!

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met een klein beetje pijn in mijn hart de factuur betaald haha! Achja het heeft een goed doel en nu is het echt officieel. Ondertussen ben ik de dagen(lees: uren:118:) aan het aftellen naar de 17e wanneer ik dokter hupkens zie. Vooral omdat ik dan pas echt zeker weet welke protheses het worden en welke grootte! Ik word wel een beetje gek van mezelf (en mijn vriend ook haha) kan nergens anders meer over praten en zit 24 uur hier rond te snuffelen. Dat de komende 3 weken en 4 dagen maar snel voorbij gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2017 om 23:22 zei Ice93:

Yes yes yes!!! Wat ben ik blij! 

 

Ik had diana een mail gestuurd eigenlijk om te vragen wanneer ik de bevestiging van de operatie ontvang en verdere informatie etcetera. (Want had nog geen mail ontvangen na mijn consult gister dacht eigenlijk dat er misschien iets mis wat met mijn emailadres fso) toen heb ik in de mail toch even mijn teleurstelling geuit dat mij de datum 24 februari telefonisch was toegezegd en ik gisteren tijdens het consult te horen kreeg dat deze vol zat.

 

Krijg ik net een maaltje terug met goed nieuws ze heeft er alsnog voor gezorgt dat ik de 24e op de lijst kom!! Dus ik ben hartstikke gelukkig nu omdat ik dan ook niks op het bedrijf hoef te vertellen omdat ik 9 dagen vrij ben:) mijn dag kan niet meer stuk haha dus ja @mia'82 wie weet zie ik je die vrijdag alsnog haha:)

Wat fijn voor je!!! 
Ik heb je toevallig net een berichtje gestuurd dat ik voor de andere kliniek heb gekozen. Dus had je gelijk ingelicht. Gelukkig sta je al op de lijst! Yes, nu echt genieten van een leuk vooruitzicht. Borsten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.