Ga naar inhoud

Wat deden jullie tijdens je herstel periode..


Aanbevolen berichten

Heey meiden..

Vraag me een paar dingetjes af..

Ik heb nu namelijk 4 weken vakantie van mijn werk..

En voornamelijk zit ik overdag op mijn computer en s'avonds kijk ik een filmpje samen met mijn vriend..

Elke dag weer!! ;) haha!!

Ik ben nu een week PO, maar de afgelopen dagen had ik echt geen behoefte om de deur uit te gaan

Loop al hele dag in mijn huispakkie..

Dus:

- Hoelang hadden jullie vrij tot je weer moest werken?

- Wat deden jullie overdag?

- Wanneer hadden jullie het gevoel dat je weer alles kon?

Gewoon nieuwsgierigheid ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi!! :1bouncingboobs:

Ik ben na anderhalve week weer begonnen met werken. In die anderhalve week heb ik lekker niks gedaan! Serieus. Ik ben op de bank geploft en ben vrouwenseries gaan kijken:

-Greys Anatomy

-Sex and the City

-Gilmore Girls

-Desperate Housewives

Etc etc... Hihihi :)

En geloof me.. Ik heb heerlijk genoten! 's Avonds nam ik een goede sterke pijnstiller en om half 10 lag ik al te pitten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi hier ook een bankhanger :blush:

De eerste week heb ik veel tv gekeken met mn vriend maar na een week ben ik eigenlijk weer weggegaan :D

Eventjes de stad in of naar mn vriend toe (we wonen niet samen) Of even lekker een rondje lopen :D

Na 2 weken deed ik eigenlijk alles weer, even lekker genieten van je rust ^_^

Al kan je er wel een houten kont van krijgen hihi, dus ik snap je wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had 2 weken vrij genomen maar heb er nog eens 2 bijgenomen na twee uur werk (nogal zwaar) , dus totaal bijna een maand .

DVD's , tijdschrift/boek lezen (kan je ook bij iemand gaan lenen) , wandelen met de hond (die trekt niet aan de lijn) of gewoon samen een blokje om , afgesproken met vriendinnen om eentje te gaan drinken , terrasje doen (indien goed weer) , door de stad kuieren > 'windowshopping' of ga eens naar een tuincentrum wat rondneuzen enz. ...

Wanneer ik 't gevoel had alles terug te kunnen ?

De basis na een week of 2 en toen opgebouwd . Echt alles weer zoals ervoor , ja toch , een half jaar ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow! dat is lang B-cupje...

Ik ben nu 6 dagen PO en ben gisteren op restaurant geweest en nr de cinema... Vandaag heb ik wat kasten ingeladen (niet zware zaken) en de afwas gedaan... dus vind dat ik toch al tamelijk veel doe :-) De eerste 4 dagen heb ik wel volledig platte rust gehad...

Morgen komt de grote test aangezien ik dan met de auto moet rijden en ga werken, ben benieuwd!!!

Ik heb nu ook al geen pijnstiller meer en heb weinig tot niets last...

Link naar reactie
Delen op andere sites

buizen(tv kijken) laptop,spelletjes(x-box playstation en DS) en ik liep elke dag even een blokje om,ik moet namelijk gewoon frisse lucht hebben elke dag,ik kan geen 24uur binnen zitten,word dan lichtelijk crazy in my brain zeg maar :D

en ik heb altijd werk,ik doe erg veel pcwerk en admini enzo,dus ik verveelde me echt nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe hetzelfde als jij Mii, overdag lekker proberen uitslapen, rustig wakker worden, laptopje op, Tv kijken en dan elke dag eens een uurtje buiten, bij mijn moeder ofzo... Ik ben nu 6 dagen PO en voel me goed, kan ook al veel, zou zelfs al willen stofzuigen moet mezelf echt tegenhouden!!! Het ligt hier zo vuil! Mijn vriendje doet wel veel maar toch, het is en blijft een man he :) hihi Ik ben nog zeker tot en met vrijdag in ziekeverlof, maar ga vrijdag terug voor een verlenging, ik ben chauffeur en zo 6, 7u per dag effectief autorijden, dat zie ik niet zitten! Maar ik had begrepen dat autorijden niet MOCHT binnen die 6 weken? Ik vroeg het aan Dr Plovier, en hij zei 2 weken?? Snap het nou niet zo goed meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag auto rijden pas na 2 weken..

Maar dan wel in een automaat geloof ik, dus dan hoef je niet te schakelen..

En onderhands sturen..

Maar ik moet gewoon schakelen in mijn auto dus ben benieuwt hoelang het duurt voordat ik weer auto mag rijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb altijd een automaat gehad,en bij me dual plane had ik zelfs na 4weken nog veel pijn met rijden(sturen) en met voor de spier plaatsing ree dik na 2dagen al auto,idd onderhands sturen enzo,en ging prima

dus een automaat hoeft niet altijd makkelijker te zijn,het ligt ook beetje aan je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat 6 weken in de ziektewet. Waarvan ik 2 weken alleen maar op de bank heb gehangen voor de tv of buiten in de tuin een boek gelezen heb. Na die 2 weken moest ik mezelf aan het werk zetten en had ik nog 4 weken om mijn scriptie af te schrijven. Dat is ook gelukt en nu ben ik geslaagd! Joehoe!

Autorijden deed ik ook pas na 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deed 4 dagen niks kon ik ook niet echt wat jah even op het forum snel af en toe wat typpen

ging heel veel bellen

beetje de stad in rond lopen

tv kijken heel veel zeuren :P

mensen zeggen wat ze moesten doen

en na 2 weken alles bijna zelf weer in huis met de kindjes bezig wel voorzichtig

veel slapen heb ik ook gedaan

verder eigenlijk niks heel saai niks doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht van em eerste arts die dual plane had geplaatst 6weken niet auto rijden

bij me eigen arts nu,met voor de spier plaatsing mag ik auto rijden als ik er zelf klaar voor ben,als het me lukt zonder pijn,mag het,zolang je je ellebogen maar tegen het lichaam houd,is mijn advies van mijn arts,ik zou het even met je arts bespreken Baby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, ja heb gevraagd en Dr Plovier zegt 2 weken, ik zei ja maar ik rijd echt 6u per dag met de wagen voor mijn werk, en hij zei, moet lukken. Maar zoals jij zegt Moontje, ellebogen tegen lichaam houden, dat gaat onmogelijk, je moest eens zien welke toeren ik soms moet uitspoken, manoeuvres en zo, je moet keihard en snel aan het stuur draaien, pppfff ik weet het niet hoor, en mijn huisarts die heeft me nog thuis gezet tot en met volgende week vrijdag...Da's dan 2,5 weken PO, zal dit genoeg zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby,hoe had je ze nu ookal geplaatst gekregen ?

ja goed,als jij het te kort op vind en zeker niet vertrouwd,moet je het niet doen,dat is simpel,je moet je geen ellende op de nek halen,dat kost je meer energie en centjes dan een weekje extra thuis zitten hoor,ja toch.

kijk als je arts de goedkeuring geeft,zou het moeten kunnen,maar laat je eigen gevoel niet in de steek als jij er anders over denkt :6:

ja en of die 2,5 week voor jou genoeg zijn,dat verschilt zo van persoon tot persoon,dat kan ik je niet vertellen,volg je intuitie,vertrouw je het niet,niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze achter de spier gekregen...Ik zal het wel eens proberen eind volgende week, zien hoe het lukt...Vind zelf beetje vroeg maar ja, als huisarts niet langer wil schrijven zal ik wel moeten..;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook niet veel meer dan tv kijken, bellen, laptoppen, soms een wasje in en uit de wasmachine , doekje over de tafel halen, afwasmachine in en uitruimen, wasje vouwen, ontbijtjes maken, soms eten koken, kleding voor de dag strijken......hhmmm volgens mij doe ik teveel haha

Ik dacht trouwens dat je na 1 week alweer auto mocht rijden ?! Ik moet dagelijks (niet voor mijn werk) toch zeker 2 uur rijden en deze week heb ik mijn man dat tussendoor kunnen laten doen maar volgende week moet ik toch echt zelf weer'.

Bij mij zijn ze voor de spier geplaatst en ik heb een automaat dus dat scheelt wel begrijp ik...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast keetepeteet

Dag lieve dames,

ik ben nu 12 dagen PO en zal binnenkort mijn operatieverslag maken en posten.

Over autorijden heb ik wel wat te vertellen alvast.

Ik MOEST 2 dagen PO mn hond ophalen uit de kennel waar hij zat en dus autorijden vanaf die kennel naar mijn huis.

Dat is ongeveer 25 kilometer. Dankzij de pijnstillers (Tramadol) dacht ik dat ik dat wel kon, reed echter recht de file in en moest heel veel schakelen.

De volgende dag zat ik dus hier in het ziekenhuis met een hele dikke buik (nu lees ik net dat dat 'normaal'kan zijn PO, maar ik dacht dus echt dat ik de boel opengescheurd had. Geen leuk gevoel en behoorlijk beangstigend kan ik vertellen. Daarbij komt dat ik nu links weinig last/pijn heb maar rechts gewoon echt zeer doet... komt misschien toch door dat schakelen....

Ik moet over 2,5 week weer werken (9 uur autorijden) en tot die tijd ga ik zeker weten geen auto meer rijden.

Meiden, doe voorzichtig en neem heel veel tijd! Das mijn advies!

Dr Plovier, Machelen

390 cc achter de spier van 75A naar nu 75D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Keetepeet, van jou hebben we lang niks meer gehoord! Dat zelfs al dat je operatie misschien niet door was gegaan! Ik kijk uit naar je verslagje hoor! :D ben reuze benieuwt.. deze keer niet meer zolang van het forum wegblijven he!! ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb auto gereden anderhalve week na de po. Nou dat heb ik dus ook geweten. Pijn!!!!! Daarna twee dagen later auto gereden omdat ik naar de huisarts moest voor de hechtingen te laten verwijderen. Ja pijn en misselijk geworden van de pijn. Het afgelopen weekend moest ik ook even terug naar huis dus hup in mijn auto en naar huis. Nog geen succes. Mijn vriend dacht dat ik wel heel snel alles al kon en bracht mij dus ook nergens naar toe met als gevolg ik boos en pijn. Ik de papieren die ik mee gekregen heb van de chirurg staat dat je alles al na 3 weken weer kan doen maar wel voorzichtig. Mijn vriend heeft dat dus op een verkeerde manier opgenomen met het gevolg ja meiden RUZIE in huis. Kan ik zo rustig aan het herstel werken van mijn borsten waar ik nu eindelijk zo trots op ben. Nee dus. Het herstel duurt alleen maar langer als je dingen eerder gaat doen. Mijn raad doe het rustig aan. Lukt het niet of krijg je veel pijn stop dan onmiddelijk. Probeer het een poos later nog een keertje. Gelukkig gaat het verder wel goed met mijn borsten maar moet wel zeggen dat mijn rechter borst wat opgezet is. Kan vocht zijn natuurlijk. En voelt nu wat pijnlijker aan. Slaap al wel sinds twee dagen in bed(twee en een halve week op de bank geslapen). Dan moet mijn vriend wel helpen om mij omhoog te halen omdat ik dat toch nog wel goed voel. De pijn die ik dan heb trekt al wel sneller weg.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

nee het spijt me, ik heb buiten de borsten nogal wat drukte hier om me heen, en behoorlijk last van pijntjes.. ik ga vandaag, als ik er aan toekom, even een verslag maken! tot snel, XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.