Ga naar inhoud

Wat deden jullie tijdens je herstel periode..


Aanbevolen berichten

Ik heropen dit topic maar eens, wel leuk om te kijken of de activiteiten veranderen...al denk ik van niet haha.

Ik hang ook op de bank, kijk tv, puzzelboekje, lezen, tukkie doen...maar heb last van mijn rug van het liggen. Af en toe ff achter de pc maar niet te lang.

Rest doet mijn moeder, al had die vandaag ook geen zin om te stofzuigen haha.

Morgen of dinsdag mss ff een blokje om, maar met mooi weer zit ik wel even lekker buiten van het zonnetje genieten.

A.s. zaterdag heb ik een feestje in de middag dus ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Hoelang hadden jullie vrij tot je weer moest werken?

6 weken ziektewet :)

- Wat deden jullie overdag?

De eerste 2-3 weken niet meer dan bank hangen, in bed liggen, lezen en tv kijken en achter de pc/laptop.

Daarna steeds meer dingen oppakken..

- Wanneer hadden jullie het gevoel dat je weer alles kon?

Ik hoop volgende week de wat zwaardere klussen weer zelf te kunnen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen flauw idee wat ik ga doen in mijn herstelperiode.

Mss veel zagen tegen mijn man van de pijn.

Lezen als het gaat,tv kijken, chatten en computeren.

eens rustig nadenken wat ik mijn eigen heb aangedaan.

Ik weet het echt nog niet die tijd moet nog komen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb qua werk aangegeven dat ik de 5e week wel verwacht weer te kunnen komen.

Maar ik ga niet gelijk voor de volle uren aan de slag. Wil graag met autorijden nog wel opletten en niet in de drukte gaan rijden. Moet er niet aan denken dat ik ineens een verkeerde beweging moet maken om bijv. uit te wijken ofzo.

Ik heb die week echter wel weer veel te doen qua vergadering en afspraken, etentje en bezoek in het weekend dat ik eens ga kijken hoeveel ik daarbij kan werken anders wordt het gelijk teveel van het goede.

Ik denk dat ik a.s. week ook nog rustig aan doe hoor. Er wordt hier nog gekookt voor mij dus dat hoef ik nog niet te doen en verder kan ik niet veel maar begin het liggen en tv kijken nu al beu te worden....ben nu ook niet moe maar er is ook geen reet meer op tv haha.

Dus tis eigenlijk gewoon je een paar weken vervelen haha. En al dat in de baas zijn tijd haha. Ik zit gewoon in de ziektewet tot ik weer ga werken dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur PO: Op weg naar huis snel effe tuincenter binnen gesprongen op zoek naar een cadeautje voor iemand.

Bij thuiskomst mijn nieuwe sport zetelhangen uitgeprobeerd.

Dag 2 PO: Bezoek van vriendinnen, lekker gekletst en verder wat zetelhangend op de laptop getokkeld.

Dag 3 PO: Me beneden in de winkel wat gaan moeien en een paar bestellingen op de PC ingevoerd. Verder eindelijk begonnen aan die stapel boeken die ik klaar had liggen voor tijdens mijn herstel.

Dag 4 PO: Koffers gepakt (hoewel dit absoluut niet zo vlot liep als anders) en de eerste stapjes naar (voorzichtige) sex.

Dag 5 PO: Controle bij PC en dan de auto in richting Frankrijk (niet zelf gereden uiteraard!) om een week lekker te relaxen. Beetje rondgekuierd, gelezen... Op het einde van die week, af en toe een afwas en een beetje kokerellen.

2 weken PO: Terug aan het werk, autorijden, opnieuw op mijn zij slapen.

Nu ben ik 5 weken PO en ik kan zo goed als alles opnieuw. Soms merk ik wel dat bepaalde handelingen nog enige voorzichtigheid vragen. Vooral links is het nog steeds makkelijker om trekbewegingen uit te voeren dan bepaalde dingen te willen duwen.

En die stapel boeken voor tijdens de herstelperiode die ligt er nog steeds amper aangeroerd bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik dit topic weer heropend en zie eigenlijk dat het bij de bv staat....dat lijkt me qua herstel een ander ding..als ik zie wat jij doet Sendai, moet er niet aan denken haha...maar fijn dat het zo goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

week 1 heb ik veel in bed gelegen en geslapen een film kijk of iets lezen lukte niet was ik veelste moe voor.

week 2 ook nog veel gelegen maar ook wat bezoek gehad. uiteraad was ik daarna bek af.

week 3 keer na het centrum, terras, filmpje kijken laptop etc

week 4. zelfde dingen als week 3 alleen ging in nu ook halve dagen na school.

week 5 kleine huishoudelijke werkxaamheden zoals koken en stoffen.

week 6 kon alles weer deed alle geeb duw trek of zware dingen tillen

week 7. weer me dagelijkse leven oppakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.