Ga naar inhoud

Sula : 7 september 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Over een week is het zover en krijg ik een borstvergroting. Ik zit al een tijdje op dit forum en nu het allemaal zo dichtbij komt heb ik besloten zelf toch maar een topic te openen. Ik ben heel zenuwachtig voor de operatie en hoe het resultaat zal zijn. Ik kan bijna niet geloven dat het echt gaat gebeuren en dat ik hier volgende week met verband om zit. Gister sloeg zelfs de twijfel toe, maar ik denk dat dat pure angst is. Ik zit al 11 jaar te twijfelen en nu gaat het dan echt gebeuren, heel raar voelt dat. De komende week zal ik me psychisch moeten gaan voorbereiden, maar weet niet zo goed hoe.. Tot nu toe heb ik me er meer druk om gemaakt wat andere mensen ervan zouden vinden en nu ik het aan een paar mensen verteld heb en het echt gaat gebeuren word ik dus ontzettend zenuwachtig voor de operatie zelf.

Ik ga trouwens van 80AA naar een B/C met Mc Ghan ST 240cc of 270cc, de dokter kijkt bij de operatie zelf wat het best bij mn lichaam past.

Ik kan weinig doen verder dan afwachten tot het zover is.

Zijn er nog andere mensen die zo zenuwachtig zijn/waren?

Groetjes,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, ik heb ze ook!

Bedankt voor al jullie reacties..

Het is allemaal vlekkeloos verlopen.

Ik was niet te zenuwachtig en heb vantevoren geen kalmerende middelen nodig gehad.

Ik kwam Baranne tegen op de uitslaapkamer en die stelde mij erg gerust. Het was fijn om wat afleiding te hebben ook.. Zeker omdat de prik van het infuus de eerste keer mislukte en ik al niet zo'n fan van dikke spuiten ben.. Eigenlijk was dat het vervelendste van alles.

Dr. de Boer gaf me nog genoeg tijd om mijn wensen duidelijk te maken en zo kon ik met een zeker gevoel de ok binnen.

Voordat ik het wist was ik onder narcose en werd ik weer wakker. Ik voelde me echt heerlijk nog na die narcose, dus lag daar prima op de uitslaapkamer. Het was ook erg gezellig met iemand die na mij geopereerd zou worden en die ik op mijn beurt een beetje gerust kon stellen. Baranne ging jammergenoeg net weg toen ik de ok uit kwam.

Na anderhalf uur was het toch echt tijd om uit bed te gaan en werd ik opgehaald door mn moeder met een bos bloemen.

Tot nog toe heb ik weinig last gehad, beetje lastig met sommige bewegingen.

Ik heb ze nog niet bloot bekeken omdat ik dat niet durf, maar ze zien er zo in bh erg groot uit.. Ze zitten zo'n beetje onder mn oksels nu.

Ik hoop maar dat het vocht is en dat het bijtrekt, ik denk het wel omdat het vanmiddag minder zo leek te zijn.

Het is trouwens 275 cc op de spier geworden, 240cc was te klein voor mij vertelde dr. de Boer me.

Al met al was het een hele goede ervaring; goede verzorging, leuk personeel, leuke collega's en amper pijn dus.

Toch denk ik dat ik voor het slapen gaan een pijnstiller/ontstekingsremmer neem die ik op recept heb gekregen om eventuele pijn voor te zijn of kan ik dat beter niet doen i.v.m. misselijkheid? Het middel heet Arcoxia..

Groetjes,

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sula,

Fijn dat alles zo goed is gegaan!

Ik zou de pijnstiller wel innemen!

Ik was heel misselijk en moest allemaal overgeven maar heb ze wel ingenomen!

Eerste paar dagen zou ik gewoon pijnstillers innemen, je moet proberen de pijn voor te zijn..

Ik wens je een voorspoedig herstel!

Rust maar lekker uit :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel

Heb net dan toch maar even die pijnstiller genomen. Eerst even een bodempje gelegd, misschien word je dan minder snel misselijk..

Ik hoop dat het een beetje lukt om te slapen op mn rug met mn gigantische voorgevel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Sula

VAN HARTE PROFICIAT MET JE NIEUWE GROTE VOORGEVEL :14:

en wat fijn dat je ze op de spier hebt,scheelt bergen pijntjes ,en ook toppie dat het zo goed verlopen is allemaal.

je hebt nog een verdovend middel in je,vandaar nog geen pijn,neem wel wat in hoor,dan ben je het de baas,en vooral snachtds en de morgens,kan je het toch wel gaan merken.

beterschapjes(als je die nodig hebt) en rust maar lekker uit :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sula,

Gefeliciteerd!!!! :64: Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen, goed dat alles je zo goed is meegevallen, die pijnstiller/ontstekingsremmer kun je inderdaad beter wel nemen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb net even gespiekt onder mn bh en heb wel wat bloeduitstortingen, is dat normaal?

Verder ziet het er nog erg vreemd uit.. Hoop dat ze snel gaan zakken.

Morgen mag ik die strakke band alweer af gelukkig.

Eigenlijk mag ik vandaag al douchen, maar ik durf niet zo goed.

Na hoeveel dagen zijn jullie echt onder de douche gaan staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik mocht ook vrij snel douchen geloof ik. Zorg dat je de hechtingpleisters goed droogt! Ik had dat niet gedaan en toen ging links beetje ontsteken en lichtelijk open staan. Maar dat komt ook omdat ik ze er niet af had gehaald na een week maar pas toen ik terug moest om de hechtingen er uit te laten halen.

Als je vragen hebt stuur me maar een bericht want ik kom hier niet meer zo vaak.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het gaat goed hoor. Ik ben aan het wachten tot ze wat gaan dalen, het ziet er nu nog een beetje vreemd uit allemaal. Ik hoop maar dat het er steeds beter uit gaat zien.. Nu hebben mn borsten nog echt een rare vorm. Die band mocht ik er gister al afhalen. Is het niet zo dat die band juist helpt om de prothesen naar beneden te duwen zodat ze dalen? Dat moet bij mij namelijk dus wel nog gebeuren..

Ik heb geen pijn, maar neem wel elke avond een pijnstiller, vooral omdat die ontstekingsremmend werken.

Mijn linkerborst is een stuk meer opgezwollen dan de rechter en voelt een beetje alsof 'ie op springen staat, maar dat is ws vocht. Wat ik niet snap is dat die bh zo strak moet, hoe kan het vocht daar dan wegkomen?

Verder vermaak ik me goed en heb gister en vandaag een stuk gewandeld, wel een beetje langzaam maar toch.

Net heb ik zelfs een redelijk uitgebreide maaltijd voor mezelf gemaakt, ook heel langzaam.

Ohja en ik heb gedoucht, nu maar hopen dat er niks gaat ontsteken zoals bij Barb.

Ik zal blij zijn als we weer een paar weken verder zijn, maak me toch wel een beetje zorgen om het resultaat.

Liefs,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het geen grote ontsteking ofzo hoor alleen beetje rood een klein beetje open als je heel goed keek. Na 1 dag was het weg toen ze hechtingpleister en hechting verwijderde. Dus ik was wel net op tijd. Als je wil Sula kan je mijn foto's bekijken. Ik geloof dat we dezelfde prothese hebben gekregen van Dr. De Boer?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.