Ga naar inhoud

Sula : 7 september 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Over een week is het zover en krijg ik een borstvergroting. Ik zit al een tijdje op dit forum en nu het allemaal zo dichtbij komt heb ik besloten zelf toch maar een topic te openen. Ik ben heel zenuwachtig voor de operatie en hoe het resultaat zal zijn. Ik kan bijna niet geloven dat het echt gaat gebeuren en dat ik hier volgende week met verband om zit. Gister sloeg zelfs de twijfel toe, maar ik denk dat dat pure angst is. Ik zit al 11 jaar te twijfelen en nu gaat het dan echt gebeuren, heel raar voelt dat. De komende week zal ik me psychisch moeten gaan voorbereiden, maar weet niet zo goed hoe.. Tot nu toe heb ik me er meer druk om gemaakt wat andere mensen ervan zouden vinden en nu ik het aan een paar mensen verteld heb en het echt gaat gebeuren word ik dus ontzettend zenuwachtig voor de operatie zelf.

Ik ga trouwens van 80AA naar een B/C met Mc Ghan ST 240cc of 270cc, de dokter kijkt bij de operatie zelf wat het best bij mn lichaam past.

Ik kan weinig doen verder dan afwachten tot het zover is.

Zijn er nog andere mensen die zo zenuwachtig zijn/waren?

Groetjes,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Sula,

Welkom op het forum.. :)

Wat fijn dat je een operatie datum hebt!!

Bij welke kliniek laat je je opereren?

Ik zou me vooral niet druk maken om wat andere mensen zeggen hoor..

Het is jou lichaam en jij moet jezelf er gelukkig bij voelen..

Niet iedereen is gezegend met een natuurlijke C of D cup..

Dus waarom dan geen borstvergroting?

Iets wat tegenwoordig heel normaal is..

We willen ons allemaal vrouw voelen toch?

Ik zelf heb het ook bijna tegen niemand verteld..

Maar als ze het zouden vragen zou ik eerlijk zijn..

Het is mijn keuze en die moeten ze maar resecpteren..

Wat hebben anderen over jou te zeggen ? niks ;)

Ga maar lekker uitkijken naar je operatie datum !!

Nog een weekje en dan heb je ook boobies!! :1bouncingboobs:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Bedankt voor je reactie.

Gelukkig reageerden de mensen die ik het wel heb verteld heel positief, dus de belangrijkste mensen staan achter me.

Ik laat me opereren bij Mediconsult. Er zijn nog een paar andere forumgangers die daar geopereerd zijn.. Ik heb maar bij twee verschillende pc's consult gehad en deze leek mij het best, ook omdat het in een privekliniek is en ik dan dezelfde dag weer naar huis mag.

Ik heb je foto's bekeken; ziet er mooi uit, en dat al na 6 dagen!

Ben jij verder al een beetje hersteld?

Liefs,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das het allerbelangrijkste toch!

Dat de mensen die je het hebt verteld, achter je staan! :)

Krijg je ze voor of achter de spier?

Ik heb ze achter de spier gekregen..

Op het begin dacht ik: waar ben ik aan begonnen?

Maar de pijn valt reuze mee, ik heb nu al geen pijn meer..

En ik vind mijn borsten nu ook al mooi, en das het belangrijkste toch ;)

Bedankt trouwens voor het compliment..

Gelukkig heb ik ook mijn vriend die voor me zorgt en 4 weken vakantie om te herstellen..

Heb je ook iemand die straks voor je kan zorgen?

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze voor de spier. Ik dacht eerst zelf dat dual plane beter zou zijn i.v.m. het zien van randen, maar beide pc's adviseerden op de spier en zij zullen het toch t beste weten.. Naar wat ik hier op het forum lees schijnt het herstel bij voor de spier plaatsing ook wat makkelijker te gaan, dus das ook mooi meegenomen. Ik heb iets wat ze tubulaire borsten noemen waardoor ze er vorm in moeten brengen, dus dat heeft er ook mee te maken dat het voor de spier gebeurt geloof ik.

Goed om te horen dat je nu al geen pijn meer hebt. Dat zal wel per persoon verschillen, maar ik hoop ook op het beste..

Ik ga na de operatie een weekje bij mn moeder logeren en een aantal mensen hebben al aangeboden om me te komen 'entertainen'. Ik ben bang dat ik dan wel op de bank moet slapen, wat misschien niet zo heel comfortabel is. Maargoed, ben allang blij dat iemand me kan verzorgen.

Verder ben ik freelancer, dus ook geen problemen met ziek melden etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ik zou ook op het advies van mijn pc vertrouwen.. ;)

Heb je al contact gezocht met GoldenGirl, die van het forum?

Die had ook tubulaire borsten, heeft ook een bv gehad en zijn nu prachtig..:)

Misschien kun je haar een privebericht sturen om haar wachtwoord te vragen zodat je haar foto's kan bekijken..

Ooh dat komt het wel goed, met de zorg van je moeder.. ;)

Op de bank is misschien nog niet zo heel erg.. De eerste tijd moet je op je rug slapen, en in bed is dit niet echt fijn vind ik.. Misschien kun je beter half rechtop in de bank slapen.. Haha!

Maar goed, dit ga je allemaal nog wel ondervinden..

Liefs.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sula,

Welkom! :)

Er zijn hier nog meiden die tubulaire borsten hadden, Dameblanche en GoldenGirl, het resultaat is erg mooi geworden, dus dat geeft toch wel hoop!

Voor de spier valt meestal erg mee qua herstel! Na een dag of 3 was ik enkel nog stijf, maar niet echt pijn meer.

Succes met het onder controle houden van de zenuwen en veel aftelplezier nog!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha erg he!

Geloof me, ik hou ook heeel erg van slapen,

lekker uitslapen in het weekend tot 12uur..

Heerlijk op je buik of zij..

Nou dan zit er even niet meer in.. :(

Maaaaaaar...

Je krijgt wel boobies!! :1bouncingboobs:

En op je buik en zij slapen komt vanzelf weer wel..

Kijk er nu al naar uit.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht voor het eerst gedroomd over de operatie. Het zat me dan ook even erg hoog gister.. Wel heel fijn dat ik het er hier met lotgenoten over kan hebben :1:

Ik heb gedroomd dat er niet meer in bleek te kunnen dan 150 cc en dat het resultaat niet goed was doordat er te weinig plaats boven in mn borst was waardoor ik een rare vorm had gekregen. Ook voelde de prothese heel gek aan en zag je m zo zitten. Eng hoor.

Verder zit ik erg te twijfelen over de maat. Ik wil het echt niet te groot, maar natuurlijk ook weer niet te klein. Bij het eerste consult wat ik bij een andere pc had werd mij gezegd dat ik niet voor groter dan 200/220 cc moest gaan en degene waar ik nu zit heeft het over 240/270 cc. Ik twijfel of ik nu niet gewoon moet zeggen; 'doe mij maar die 270cc', aangezien hier iedereen het al snel te klein vindt en ik bij sommige meiden met veel meer cc niet eens zulke extreem grote borsten zie op de foto's.

Ik kan niet wachten tot het zover is en dat ik hier dan niet meer zo hoef na te denken/te twijfelen..

Na hoe lang mag je trouwens weer op je buik slapen?

Ik zou wel bang zijn dat ik per ongeluk in mn slaap op mn zij ga liggen, maar misschien merk je dat snel genoeg door de pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben om 10 uur aan de beurt.

Volgens mij moeten we drie uur blijven na de operatie, dus ws komen we elkaar die dag wel tegen.

Hoe gaat het met jouw zenuwen?

Gaat de pc in jouw geval trouwens ook pas bij de operatie beslissen hoeveel cc je krijgt?

Liefs,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sula,

Ja die dromen had ik ook, altijd rare dingen die ik droomde..

Maak jezelf niet zo druk hoor.. :)

Je zegt te twijfelen over de maat..

Als ik je een tip mag geven: neem de grootste.. ;)

Grootte went snel he!! En het zou jammer zijn als jij ze straks

nog steeds te klein vind.. Dan heb je spijt..

Liever iets te groot als te klein!!

Het is natuurlijk jou beslissing..

Wanneer je weer op je buik mag slapen weet ik niet precies..

Heb het ook nog niet geprobeerd haha! Zal wel zeer doen..

EN op je zij wakker worden per ongeluk is niet erg hoor!

Alleen zal het in het begin nog geen fijn gevoel geven..

Ik ben nu 1 week PO en ben pas 1 keer op mijn zij wakker geworden...

Succes met aftellen en beslissingen nemen..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja al heb ik wel een voorkeur uitgesproken als het mogelijk is.

de vraag bij mij is meer hoe ze gaan plaatsen: of dat voor of dual wordt. vind ik missch nog wel spannender.

spannend wel ja maar zenuwen nog te overzien. hoop gewoon dat ik er straks blij mee ben en dat je niet denkt: had ik het maar noooooit gedaan.

ach.. voor we het weten is het zover en twijfel over het onbekende is meer dan normaal denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sula,

Had ik ook van die enge dromen voor m'n operatie. Bij mij was 175 cc afgesproken en de pc zou ook tijdens de operatie kijken of er meer in kon. Nou, ik droomde dat er echt niet meer dan 175 in had gekunnen, en je zag niet eens veel verschil, brrr, maar gelukkig, dromen zijn bedrog hahaha, in het echt is er toch 200 cc ingegaan en ben er super blij mee.

Dus, probeer je niet te veel zorgen te maken over de cc's en vergelijk je ook niet te veel met anderen, het valt gewoon bij iedereen anders uit die cc's en als je een smalle omvang hebt heb je minder cc nodig dan iemand die breder is. Gewoon vertrouwen op je pc, hij zal er vast iets heel moois van maken wat bij je past.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Bedankt voor je geruststelling, je hebt ook helemaal gelijk.

Ik zal de pc voor de operatie gewoon nog zeggen dat hij moet doen wat hij bij mij vindt passen omdat hij toch degene is die er het meest verstand van heeft. Ik heb bij het consult erg gehamerd op het feit dat ze niet te groot moesten worden en dat ik hoopte dat er niet meer dan 240 cc (stond al erg groot bij het passen!) in zou moeten voor een mooi resultaat. Dus nu ben ik een beetje bang dat hij niet de 270cc zal doen ookal zou dat misschien beter bij mn postuur passen.

Maargoed, ik ga het een beetje los proberen te laten..

Liefs,

Sula

p.s. Mag ik je ww? Ik ben benieuwd naar jouw resultaat met 200cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sula,

Geef het gewoon voor de operatie nog eens aan dat je toch graag voor die 270 zou willen gaan als het past en je mooi staat. Dat je er achteraf toch geen spijt zou over hebben als je ze dan toch te klein zou vinden met 240 cc, want zoals je zegt, misschien staat die 270 je gewoon beter en zou het toch zonde zijn als hij dan kiest voor minder.

Stuur je zo m'n ww!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de tijd begint te dringen, maar ik ben heel erg blij dat het bijna zover is en dat ik straks niet meer hoef na te denken over hoe ik het wil etc maar dat ik ze dan gewoon heb!

Ik ben me nu aan het voorbereiden om zo goed mogelijk uit te leggen wat ik wil zodat ze niet te groot of te klein worden. Op cc kan ik allang niet meer afgaan, omdat het resultaat bij iedereen zo verschilt.

Nog 4 nachtjes en dan is het zover.. Eindelijk!

XX

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is natuurlijk ook heel raar als je er al zo lang over hebt nagedacht en het dan opeens binnen 4 dagen gaat gebeuren..

Ik ben alleen maar blij als ik eraan denk dat het gaat gebeuren, maar als ik me echt in ga leven dat ik daar straks ben krijg ik de zenuwen, dus dat doe ik maar niet.

Die kriebel herken ik wel, even een zenuwstootje. Maar dinsdagavond zijn we daar alweer vanaf!

Ik kan af en toe alleen een beetje gaan zitten obsessen dat ik wel de goede maat krijg, verder maak ik me niet zo heel druk meer.

Als het moet neem ik maandagavond en eventueel dinsdagochtend een kalmeringspilletje, heb het nagevraagd en dat mocht. Dus als we elkaar daar zien zal het ws stoned zijn, jij nog van de narcose en ik van de kalmeringspillen of ondertussen ook al van de narcose, haha.

Ik moet er om 9 uur al zijn (10 uur operatie), hoop dat ik dan nog uitgebreid de kans krijg om toe te lichten hoe ik het wil.

Ben jij je op enige manier aan het voorbereiden? Ik ben vooral plaatjes aan het verzamelen van hoe ik het wel en niet wil..

Liefs,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het eindelijk zover! Om 10 uur word ik geopereerd.

Ik heb alles in huis hoop ik; vitamines, ibuprofen, littekenzalf, pillen voor vochtbalans, arnicatabletjes en heeel veel boodschappen.

Straks nog even bij een vriendin geprinte voorbeeldjes ophalen (ik heb op het moment geen printer) en dan kan ik gaan relaxen (hoop ik..)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.