Ga naar inhoud

Sula : 7 september 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Oh ok, ik dacht natuurlijk weer meteen het ergste.. Maar ik heb ze goed afgedroogd hoor, dus hopelijk krijg ik gewoon nergens last van.

Maandag mag ik de pleisters eraf halen en volgende week maandag gaan de hechtingen eruit.

Ik ben inderdaad ook bij dr. de Boer geopereerd en heb dezelfde protheses ja.

Kun je mij je ww pb'en?

Ik heb zelf dus nog geen foto's, maar die komen eraan.

LiefsS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Ondertussen is het alweer twee weken geleden dat ik geopereerd ben. Ik ben nog steeds bont en blauw. De arts zegt dat het bij mij inderdaad wel buitengewoon beurs is, maar dat het geen invloed gaat hebben op het resultaat.

Ik heb afgelopen maandag de hechtingen eruit laten halen of in ieder geval de knoopjes aan de uiteinden (de rest moet oplossen). Dit deed gelukkig geen pijn.. Hij vond dat er nog niet echt goed resultaat te zien was door de blauwe plekken en de zwellingen (door vocht en bloed). Hij adviseerde me om er drie maanden niet naar te kijken, omdat dan pas het echte resultaat goed te zien zou zijn. Maar dat is natuurlijk onmogelijk, alleen al omdat ik ze twee keer per dag insmeer met Arnicagel en daarbij natuurlijk veel te nieuwsgierig ben.

Weten jullie of ik nou ook met littekencreme mag gaan smeren? ben ik vergeten te vragen.. Ik denk zelf van wel en heb het vanochtend ook gedaan omdat hij het erover had dat ik nog geen creme mocht smeren waar hij de knoopjes weggeknipt had omdat daar nu 'gaatjes' zaten. Vanaf wanneer hoef je daar ook niet meer op te letten?

Ik slaap nog steeds niet heel lekker en ben daarom overdag veel moe. Ook met lopen voel ik duidelijk dat het allemaal nog genezen moet en vind ik dan ook niet echt heel prettig om lang te doen. Ik heb net wel wat kleine boodschappen gedaan en licht huishoudelijk werk zoals afwassen, koken, was ophangen doe ik al wel voorzichtig. Fietsen heb ik ook al geprobeerd, maar is niet zo heel lekker, je voelt elke oneffenheid in de weg..

Verder ben ik trouwens al wel uit geweest en heb ik voor dit weekend ook veel plannen, inclusief een dagje met m'n vader doorbrengen die niets van mijn bv af weet. Ik hoop maar dat ik er niet al teveel last van heb..

Nog steeds aan het herstellen hier dus en wachten tot ze nog wat gaan 'zakken', pff wat gaat dat langzaam.

Binnenkort zal ik er nog even wat nieuwe foto's opzetten.

Liefs,

Sula.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sula, Zolang niet naar je boobs kijken is onmogelijk inderdaad hihi.. ;) word toch lastig.. Balen dat je zolang last blijft houden van die blauwe plekken!! Je mag smeren met de creme als je litteken dicht is.. Bij mij was er ook nog een beetje opengegaan van die knoopjes verwijderen.. Daarom moest ik 2 dage wachten met smeren en kort douchen en niet in bad! Hoop voor je dat je snel van de blauwe plekken af bent!

Heb je al geprobeerd om voorzichtig op je zij te slapen? Of waar ligt het aan dat je slecht slaapt?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update:

Na drie weken trekken de blauwe of liever gezegd paarse plekken aardig weg. Ik slaap nog steeds niet op mijn zij omdat dat nog wel een beetje pijn doet en ik vooral aan de zijkant van mn borsten nog grote blauwe plekken heb. Ook heb ik het gevoel alsof er nog veel spanning op mn borsten staat, maar het vocht moet nu onderhand toch wel weggetrokken zijn?

Ik heb nieuwe foto's geplaatst, ben nog niet echt tevreden maar het is dan ook pas drie weken geleden. Je kan de prothese teveel zien zitten vind ik, maar dit is duidelijker te zien op de foto's dan in het echt. Als ik naar de foto's van 5 dagen PO lijk is het al wel een hele vooruitgang. :)

Groetjes,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hi, ik heb bijna een jaar geleden een borstvergroting/correctie gehad. Ik begon met tubulaire borsten en mij was al gewaarschuwd dat ik nooit normale borsten zou krijgen. Mijn borsten zijn uiteindelijk mooier geworden, lelijker kon ook niet.. Met nog een operatie zou het misschien nog mooier worden (is me niet gezegd, maar dat denk ik), maar ik ben blij al vind ik ze erg groot soms (er is 275c in gegaan als ik me t goed herinner). Ik heb via een datingsite iemand ontmoet en ik hoef natuurlijk niet meteen met hem naar bed, maar ik vraag me toch af hoe ik moet uitleggen wat er met mijn boobs is gebeurd, ik bedoel.. moet ik hem vantevoren vertellen dat ik een borstvergroting heb gehad? Ik ben niet iemand die zomaar een borstvergroting zou doen als het niet nodig was in mijn ogen, niemand hier natuurlijk... maargoed.. ik had echt een afwijking. Moet ik het hem vertellen en wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sula,

Zelf, zou ik het alleen vertellen als die persoon erom vraagt. Eerder zou ik het niet doen. Of als je er een relatie mee krijgt kun je het op den duur misschien wel vertellen. Ook zou ik de persoon peilen. van wat hij van een bv vind. Onzin of geen onzin, vind hij het mooi of niet. Ik zou eerst peilen maar ik zou het niet meteen vertellen. De persoon heeft er nu nog niets mee te maken lijkt mij.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.