Ga naar inhoud

Uit elkaar staande borsten


ChDV

Aanbevolen berichten

Ik heb van mezelf al borsten die ietsje verder uit elkaar staan..

Na de bv zal dit gewoon hetzelfde zijn..

Wel heb ik begrepen dat voor de spier ze wel iets dichter bij elkaar kunnen komen..

Je kunt mijn foto's bekijken in de gallerij..

Met een bv zie je je eigen borsten terug, qua vorm, alleen dan groter..

Dat zie ik wel bij mezelf..

Liefs:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn protheses achter de spier, maar ze staan toch best dicht bij elkaar (gelukkig!) ik was blij verrast.

Een vriendin van me heeft ze ook achter de spier en die staan wel ver(der) uit elkaar. Maar dat komt omdat die zowiezo al meer ruimte tussen haar borsten had. Groter borstbeen misschien..?

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eigenlijk niet kiezen of je borsten uitelkaar gaan of juist dicht bij elkaar komen ;)

Ik ben een grote uitzondering heb namelijk een kippenborstje, mijn borsten stonden dus echt ver uit elkaar ^_^

Nu na mijn bv lijkt dit minder maar zelfs met voor de spier staan ze nog niet super dicht bij elkaar ^_^

Maar het geeft niks, een spleetje kun je ook maken door push up of andere dingen :D

Ik ben blij dat ik nu boobies heb das het belangrijkste toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een laag profiel maakt je borsten ook breder dus met gevolg : wat dichter bij elkaar .

Alleen als je smal bent krijg je niet gauw laag profiel want dan hangen je borsten onder je oksel (bij wijze van spreken) .

Gewoon tijdens je consult tegen de chirurg duidelijk zeggen wat je wensen zijn maar ook wat je zéker NIET wil ! Die mensen kennen hun vak (wordt toch veronderstelt) en kunnen dat beter inschatten .

Maar zoals hier al gezegt is , een bv moet je letterlijk nemen : een uitvergroting van je eigen borsten . Een piepkleine correctie valt te verwezenlijken maar verwacht geen perfect stel :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik zelf heel erg voor op zou passen. Is het vragen aan je pc of je borsten dichter bij elkaar kunnen. Als je goed kijkt naar foto's zie je dat het best vaak gebeurt dat de protheses niet centraal onder de tepel geplaatst wordt,maar dichter bij elkaar. Met als gevolg dat dat in bh heel mooi is, maar bloot staan de tepels dan als knipperlichten naar buiten toe.

Verder is het net wat je wilt. Een siliconen look of een natuurlijke look. Dat gene wat siliconen borsten het meest verraad is zo'n bol geultje zonder bh. Dat kan nl niet bij echte borsten.

Mijn borsten staan op normale afstand van elkaar. Ik ben nu 7 weken post-op en het wordt steeds minder nu alles soepel wordt en mijn spier steeds losser wordt. Ik ben zelf voor de natuurlijke look gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb van mezelf al borsten die ietsje verder uit elkaar staan..

Na de bv zal dit gewoon hetzelfde zijn..

Wel heb ik begrepen dat voor de spier ze wel iets dichter bij elkaar kunnen komen..

Je kunt mijn foto's bekijken in de gallerij..

Met een bv zie je je eigen borsten terug, qua vorm, alleen dan groter..

Dat zie ik wel bij mezelf..

Liefs:58:

Beste mii18,

Ik vind jou borsten perfect! Staan naar mijn mening echt niet ver uit elkaar, juist natuurlijk. Ik wil jou foto's laten zien tijdens mijn consult als voorbeeld!

Groetjes Lieke100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke..

Bedankt voor je compliment, vind het echt een eer als je mijn foto mee wilt nemen :)

bij welke pc ga jij ? :58:

Hoi Mii18,

Graag gedaan, ik vind het ook echt. Het punt is, veel van de voor en na foto's vind ik niet mooi. Te bol, te hoog, te ver uit elkaar. Het is heel erg afhankelijk van de voor situatie dus de kans is klein dat mijn borsten enigszins op die van jou gaan lijken ;). Heb je toevallig een voor-foto online staan?

Ik weet nog steeds niet naar welke kliniek ik ga, ik ben nu nog aan het sparen en naar verwachting laat ik mijn borstvergroting in maart uitvoeren. Kan niet wachten. Mijn voorkeur klinieken zijn; Velthuis kliniek, Contour kliniek, Bergman kliniek en Medisch centrum Scheveningen. Ik zal eens kijken bij de kliniek waar jij geopereerd bent.

Groetjes Lieke

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan zkr voor de spier nemen als dat mogelijk is.rolleyes.gif

hoi vlinder,

Leuk dat je reageerd. Ja dat wil ik ook voor de spier maar dat is bij mij waarschijnlijk niet mogelijk. Heb echt kleine borsten en weinig klierweefsel. Heb eens de rekbaarheid bekeken maar als ik het een klein beetje oprek doet het al pijn. Ik ben 1.68 en weeg 57 kg dus niet zo slank als vele hier op het borstenforum maar toch denk ik voor de spier niet mogelijk is gezien hetgeen ik hier lees. Ik hoor het wel tijdens het consult maar ik heb het idee dat de meeste pc's snel achter de spier plaatsen om randen te voorkomen. Maar ik wil toc graag een decolleté :).

Ik hoop dat er mensen zijn met ongeveer dezelfde bouw die toch voor de spier hebben gekregen en geen randen zien. Dan zou ik graag een reactie van hun krijgen! Alvast bedankt.

Gr. Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ,dan houdt t op he,ik heb zelf dual plane,en had ook liever meer decolete gehad,wel raar dat me arts niet gezegd had toen(zat nog niet op t forum jammer genoeg) dat je dat bij v d spier meer kans op hebt dan.

Ik koos voor het zekere,omdat ik geen randen wilde..was me eigen keus helaas.unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke.

Nou ik vind je wel slank hoor met 1.67 en 57 kilo! Niks mee toch!!!!

Ik ben zelf 1.70/1.69m en 53 kilo en heb 375 cc achter de spier gekregen. Ik draag nu een 70E, maar vind het zelf eerder een volle C lijken hoor.

Bij mij staan mn boobs juist heel dicht bijelkaar. Heb hier voor mn bv eigenlijk helemaal niet over nagedacht, maar toch staan ze dus wel dichtbijelkaar. (Maar moet zeggen dat ik borsten die wat verder uitelkaar staan net zo mooi vind hoor, gaat om het totaalplaatje, snap je? )

Ik heb medium profile gekregen trouwens. Dus het is echt niet zo dat allen bij voor de spier je borsten dichtbij elkaar komen. (mn foto´s staan in de gallerij mocht je nieuwesgierig zijn)

Dr Plovier is trouwens mijn Pc!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke.

Nou ik vind je wel slank hoor met 1.67 en 57 kilo! Niks mee toch!!!!

Ik ben zelf 1.70/1.69m en 53 kilo en heb 375 cc achter de spier gekregen. Ik draag nu een 70E, maar vind het zelf eerder een volle C lijken hoor.

Bij mij staan mn boobs juist heel dicht bijelkaar. Heb hier voor mn bv eigenlijk helemaal niet over nagedacht, maar toch staan ze dus wel dichtbijelkaar. (Maar moet zeggen dat ik borsten die wat verder uitelkaar staan net zo mooi vind hoor, gaat om het totaalplaatje, snap je? )

Ik heb medium profile gekregen trouwens. Dus het is echt niet zo dat allen bij voor de spier je borsten dichtbij elkaar komen. (mn foto´s staan in de gallerij mocht je nieuwesgierig zijn)

Dr Plovier is trouwens mijn Pc!

liefs A70

@vlinder:

hoi vlinder, ja dankzij dit forum heb ik erg veel informatie opgedaan. Mijn vriend zit mij ooit heel verbaasd aan te kijken als ik mijn bevindingen vertel ;). Krijg je wel meer decolleté in een bh dan zonder?

@a70; hoi a70,

Bedankt voor je reactie. Jou borsten zijn ook erg mooi, absoluut geen randen en een mooie decolleté! Stonden je borsten voor de bv ver uit elkaar? Ja indd medium profile lijkt mij voor mij het meest geschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vlinder:

hoi vlinder, ja dankzij dit forum heb ik erg veel informatie opgedaan. Mijn vriend zit mij ooit heel verbaasd aan te kijken als ik mijn bevindingen vertel ;). Krijg je wel meer decolleté in een bh dan zonder?

@a70; hoi a70,

Bedankt voor je reactie. Jou borsten zijn ook erg mooi, absoluut geen randen en een mooie decolleté! Stonden je borsten voor de bv ver uit elkaar? Ja indd medium profile lijkt mij voor mij het meest geschikt.

Er ging iets mis... Alsnog groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Hoi!

Ik ben ook 168 en ben 60 kilo. Ik heb 325 cc voor de spier gekregen rond high profile. Ik vind dat mijn borsten niet te ver uit elkaar staan.Maar ook niet te dicht bij elkaar (Is natuurlijk ook maar net wat je mooi vind) Ik heb ook voor fotos in mijn album staan. Ik ben in de Velthuiskliniek in Rotterdam geholpen door Dr. Bos. Die werkt nou overigens alleen nog in Hilversum. Ben er erg tevreden over!

Liefs Wendelin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je krijgt zeker decolete in een goeie bh,zelfs zonder push-up,tenminste das bij mij zo.rolleyes.gif kijk maar naar me foto,zie je ook decolete..

Hoi Vlinder,

Zijn dat jou borsten? In dat witte truitje/corset? Dan heb je inderdaad een mooie decollete!

Groetjes Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Hoi!

Ik ben ook 168 en ben 60 kilo. Ik heb 325 cc voor de spier gekregen rond high profile. Ik vind dat mijn borsten niet te ver uit elkaar staan.Maar ook niet te dicht bij elkaar (Is natuurlijk ook maar net wat je mooi vind) Ik heb ook voor fotos in mijn album staan. Ik ben in de Velthuiskliniek in Rotterdam geholpen door Dr. Bos. Die werkt nou overigens alleen nog in Hilversum. Ben er erg tevreden over!

Liefs Wendelin

Hoi Wendelin,

Ik heb je foto's bekeken en je hebt een mooie decollete. Qua bouw lijk je het meeste op mij, mag ik vragen wat voor cupmaat je had voor je borstvergroting?

Groetjes Lieke

PS. De velthuis kliniek staat ook op mijn voorkeurlijstje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey Lieke...

Ja een voorfoto staat ook bij mij in de gallerij!

hij is echt VRESELIJK!

als ik hem terug zie denk ik echt: O MY GOD, was het zoo....!?

ik ben bij dr.plovier geweest die werkt nu in be-clinic..

kost ongeveer 2600 euro..

ik vind hem echt een super pc..

echt een aanraden om een consult bij te doen om te kijken.. :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.