Ga naar inhoud

Uit elkaar staande borsten


ChDV

Aanbevolen berichten

Ik heb ook Cereform protheses, staat op mn kaartje, medium profile. Op mn kliniekbh staat Cereplas dus ik neem aan dat dat wel hetzelfde bedrijf is.

Ik ga ook ff googlen, heb totaal geen verstand van protheses, heb dat echt aan Plovier overgelaten...had al genoeg wensen haha.

Oh ja, het is juist goed dat je foto's meeneemt, dat was het eerste wat hij vroeg aan me toen ik hem zag: Heb je foto's mee van hoe je ze mooi vindt? Dan heeft hij gelijk een goed beeld, ook van de vorm enzo.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er heeft hier iemand op het forum gezeten in 2009 die een promotiepraatje over cereform heeft gehouden, waarom dat de ALLERBESTE protheses zijn die er bestaan ;) . Haar forum naam was zelfs Cereform. Zij heeft ze dus laten vergroten met deze protheses en voelde zich geroepen om eens even flink reklame te gaan maken. Moet je maar even lezen voor de grap, is wel grappig.

Ze schijnen dus erg zacht te zijn, ik kan er nog niks over zeggen, mijn borsten zijn nog hard, maar Mii zei dat haar borsten erg zacht aanvoelen dus ik heb goeie hoop!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Hahaha, ja lijkt inderdaad reclame. Ik heb er in ieder geval wel een goed gevoel over, als mii ook al aangeeft dat ze zacht aanvoelen. Ik heb laatst het topic "seks na bv" gelezen (leuk topic trouwens, heb echt gelachen ;)) en sommige mannen (van de vrouwen die een borstvergroting hebben gehad) vinden ze hard. Dus hoe zachter hoe beter.

Ik ga de protheses trouwens zelf voelen :blush: want ik heb gemailt door een afspraak voor m'n eerste consult bij dr plovier! Heb gevraagd om eind december, begin januari! Heb er z'n zin in..... eindelijk komt het iets dichterbij. Ga nu mijn topic aanmaken (ik kan namelijk niet altijd op deze website :().

groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.