Ga naar inhoud

Uit elkaar staande borsten


ChDV

Aanbevolen berichten

Heey heey Lieke...

Ja een voorfoto staat ook bij mij in de gallerij!

hij is echt VRESELIJK!

als ik hem terug zie denk ik echt: O MY GOD, was het zoo....!?

ik ben bij dr.plovier geweest die werkt nu in be-clinic..

kost ongeveer 2600 euro..

ik vind hem echt een super pc..

echt een aanraden om een consult bij te doen om te kijken.. :)

:58:

hoi mii18,

Ik zie net je voor-foto, ik had de button "bekijk alle foto's" niet gezien. Ik vind dat je voor de bv ook

mooie borsten had, maar dat komt ook omdat ik zelf echt erwtjes op een plankje heb ;). Zal binnenkort eens een foto van mijn "huidige situatie" online zetten. Ik heb inderdaad al gekeken bij de website van beau-care, maar daar werkt dr plovier dus niet meer?

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke,

Ook mijn voorfoto staat in mn album in de gallerij.

Ff doorkliken naar de 1e pagina (heb best veel foto´s taan geloof ik :blush: )

Kan me nu ook al haast niet voorstellen dat ze zo geweest zijn...

liefs

Hoi a70,

Heb net je voor-foto bekeken (en had net zoals bij mii de knop bekijk alle foto's niet gezien) en moet zeggen dat mijn borsten redelijk in de buurt komen van die van jou (in de voor situatie dan hè) alleen mijn cup is toch een stuk kleiner. Ik kan niet wachten om net zoals jullie eindelijk mooie volle borsten te hebben en eindelijk de bh's kopen die ik altijd al heb gewild. Het duurt alleen nog zo lang.. Hebben jullie ook lang moeten wachten/sparen na het besluit?

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is me eigen foto.rolleyes.gif

Thanx voor je compliment.101.gif

hoi vlinder,

Graag gedaan. En misschien mag ik het niet vragen maar zijn die bewegende borsten in de witte bikini ook van jou? Als dat zo is dan bewegen ze goed natuurlijk mee ;).

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke,

Ik had cup maat 75 A en ben dus naar een 75 D gegaan. Ik ben er nou al helemaal aan gewend! Ze hadden nog wel groter gemogen maar dat komt over 10 jaar wel ofzo. Tot nu toe ben ik super tevreden!

Liefs Wendelin

Hoi wendelin,

Ja ik hoor vaker dat er meer mensen zijn die na een bv groter wilde, maar dat komt denk ik ook omdat je er gewend aan raakt. Bij de eerste bv is het aantal cv's natuurlijk een keer beperkt, toch? Ik ben bang dat cup c niet eens gaat passen bij mij.

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lieke,

O das wel grappig dat jouw voorsituatie op die van mij lijkt. :rolleyes:

Ik had begin dit jaar financiele meevaller( maar dacht natuurlijk al jaren na over een bv. )Kort daarvoor had ik toevallig al een beetje op intenet zitten kijken bij een aantal klinieken en wist wat de kosten ongeveer waren.

Dat Dr Plovier een stuk goedkoper is als de meeste artsen in NL heeft ook wel meegespeeld natuurlijk. Maar zijn goede resultaten gaven voor mij de doorslag!

Om je vraag aan mii vast te beantwoorden:

Dr plovier heeft nu zijn eigen kliniek geopend: Be-clinic.

Kijk anders even in het topic dat ik geopend heb onder plastisch chirurgen en dan het topic: dr Plovier. Daar heb ik mn hele verhaal omtrent Beau care en dr Plovier neergezet.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi a70,

ja alleen mijn borsten lijken verder uit elkaar te staan maar dat kan ook zijn doordat ze kleiner zijn. Misschien valt het dan eigenlijk wel mee met mijn borsten qua ver uit elkaar staan?

Ja dat zal ik eens doen. Ik ben nogal snel geneigd om iemand van mijn voorkeur lijstje af te schrappen zodra ik 1 reactie zie van iemand die minder tevreden is (ondanks dat de pc veel mooie BV's heeft gedaan). Ik word er een beetje gek van want zo houd ik dadelijk geen pc meer over op mijn lijstje... Hoe gingen jullie hier mee om?

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lieke

ik heb eigenlijk nog nooit een negatieve reactie gelezen over dr.plovier

wel over de kliniek waar hij eerst werkte... wat heb je gelezen??

hij werkt nu bij be-clinic..

ik had het geld (2450 euro) gelukkig op de bank staan dus hoefde niet te sparen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dan is het goed. Ik ben er bijna uit, ik denk dat ik ook voor dr plovier ga! Met onderscheiding afgestudeerd (ik neem aan dat dit cum laude is) en dat klinkt toch wel erg goed. De grootste doorslag is voor mij dat ik alle borsten mooi vind die hij heeft vergroot en dat heb ik toch nu toe bij geen andere pc gezien.

Bedankt voor de hulp! Ook als ik dingen zeg die ik niet goed gecontroleerd heb ;)

Groetjes Lieke

Ps kan alleen geen prijzen zien op zijn website. Iemand enig idee of de prijzen nog ongeveer hetzelfde zijn? Dan weet ik wanneer ik een consult kan aanvragen (anders moet ik te lang wachten van consult tot operatie) ;) Ongeduld he.,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het nu 4 weken geleden en heb 2450 euro betaald, mijn schoonzus gaat morgen en moet hetzelfde bedrag betalen dus denk dat hij deze prijzen wel gaat houden...

Veel succes met het maken van een afspraak, hopelijk kan je er spoedig terecht.

Goede keuze in elk geval (voor mijn mening dan toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi1981,

Bedankt voor je reactie! Oh dat scheelt voor mij weer 2 maanden sparen ;). Ja ik ben blij dat ik nu eindelijk een keuze heb gemaakt ! Ik kwam er niet uit.... maar dankzij alle mooie foto's en jullie post's hier ben ik er "uit". ;). Veel succes voor je schoonzus alvast! Ben jaloers... wil ook snel.

Groetjes Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een week geleden ook door dr Plovier geopereerd en heb ook 2450 betaald, plus 35 euro consultkosten.

Ik ben ook heel tevreden over hem en zijn kliniek, in alle opzichten! Hij heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd, heb echt aan hem beschreven hoe ik ze wilde hebben qua vorm, bolling etc. Hij zal wel gedacht hebben dat ik gek was, maar had gewoon een bep. borst voor ogen en had daar ook foto's van bij me (ik hou niet van dat balleneffect)

Behalve dat hij ze wel iets groter had mogen maken (maar misschien ben ik daar toch niet heel duidelijk in geweest naar hem en hij zei dat dit het maximale was wat hij mij kon geven), heeft hij mij precies de borsten gegeven die ik graag wilde en ben ik heel tevreden, al ben ik nu pas een weekje PO dus zullen ze nog wat veranderen.

De rest van het personeel was ook heel lief en behulpzaam en de nazorg was ook top, ben echt in de watten gelegd en de mensen die met mij mee waren ook.

Ik denk dat je er geen spijt van krijgt als je bij hem je operatie laat doen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je een zeer goede keus maakt om bij dr.plovier te gaan, ;)

en inderdaad, alleen maar mooie resultaten en dat is ook belanrgijk..

ook de prijs is te doen en dat speelt ook mee..

ben benieuwt wanneer je je consult hebt..

maak je zelf ook een topic aan ? dat is makkelijker te volgen meis ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ja dat heb ik ook gedaan, een hele fotogallerij verzameld.. haha. Gelukkig ben ik niet de enige, hoe reageerde dr. Plovier hier op? De prijs inderdaad gunstig, nu hoef ik veel minder lang te sparen. Ik heb al het e.e.a. gevraagd per e-mail en denk dat ik mijn consult in januari aanvraag.

Kan ik gewoon een topic aanmaken? Ook al duurt het nog wel even voor ik kan gaan.. Dan wordt het wel een saai topic ;).

Nog een vraagje: dr plovier maakt gebruik van protheses die bij mij niet zo bekend zijn maar mag zelf kiezen welke prothese (merk) ik wil. Welk merk hebben jullie gekozen en waarom?

Ps. Daffyduck, zou borsten zijn ook erg mooi!

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de e-mail wordt aangegeven dat ze werken met cereplas en sebbin protheses, maar hier kan ik niet veel over vinden. Ja en indien ik een standaard maat (ander prothese) kies blijft de prijs hetzelfde. Wat een goede service vind ik ! Ik wil de protheses die mij net zulke mooie borsten geven als jullie (misschien is dat wel zijn "geheim")! Maar als hij natrelle en mentor net zo goed vind dan kies ik graag voor 1 van die aangezien dit best bekende bedrijven zijn. Ivm garantie: als een bedrijf failliet gaat heb je niets aan levenslange garantie.

Misschien is cereform nu cereplas? Ik zal eens Google'n.

Oké, help me even (ben nieuw hier) ;) waar kan ik het beste een forum aanmaken?

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik gewoon een topic aanmaken? Ook al duurt het nog wel even voor ik kan gaan.. Dan wordt het wel een saai topic ;).

Hey Lieke,

Ja hoor, maak gerust je eigen topic aan in de voorsteltopics (gewoon daar bovenaan rechts op 'start nieuwe topic' klikken, de rest wijst zichzelf uit), kun je al je vragen, ervaringen, consultverslag enz. in posten en als je dan aan de beurt bent en je hebt een datum, dan passen we gewoon je titel aan en verhuizen we je naar de operatieverslagen! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.