Ga naar inhoud

Kim15 : 30 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoii dames 

 

ik ben Kim en 26 jaar oud. 

Ben in het dagelijks leven mama van 2 mooie zoontjes. 

 

Nou heb ik nooit grote borsten gehad en na de 2 zwangerschappen is er al helemaal niet veel overgebleven heb nu kleine A cup. 

 

Nou zou ik heel graag meer informatie, ervaringen, meningen en adviezen willen over de borstvergroting. 

 

Zelf twijfel ik enorm tussen de klinieken zoals Diana Gabriels - Bergman - Velthuis. 

 

Graag hoor ik de goede en slechte meningen over deze klinieken. 

 

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom hier op het forum!

 

ik ben zelf geopereerd via de kliniek van Diana Gabriels, de meningen over haar zijn wisselend hier op het forum. Dat is persoonlijk en iets waar je naar moet kijken bij het nemen van je besluit. De nazorg schijnt niet zo best te zijn, nou heb ik daar gelukkig zelf nog geen problemen mee ondervonden. 

Ik ben er zelf erg over te spreken, maar ik heb dan ook geen complicaties gekregen ( nog niet ;) ) en ben altijd netjes behandeld en is er geluisterd naar wensen en mogelijkheden. 

 

Kijk eens naar de artsen die hier goed staan aangeschreven. Even uit mijn blote hoofd; dr Nio, dr Kevin Peeters en zo is er nog eentje. 

In het topic operatieverslagen zie je de verhalen van de meiden voor en na de operatie. 

 

Begin eens met consults en vanuit daar kan je verder kijken wat je wilt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Helloo, ik ben 1,64 weeg 49 kilo en had cup aa70, heb fotos in mn album voorsituatie en na de bv. Ik ben bij dr koeijers geweest en mijn voorkeur was al anatomisch en kon ook niet anders bij mij ivm te weinig eigen borstweefsel. Zijn hierdoor ook dual plane geplaatst. Ik heb ook heel lang gedubt over de maat en net voor de operatie besloten zoveel mogelijk erin maar wel dat het natuurlijk lijkt. Is op 330cc uitgekomen en krijg dan een cup D wat oogt als een volle C. Ik heb ook altijd gezegd nou doe maar grote B kleine C tot ik hier mooie grote borsten langs zag komen en ik absoluut niet wilde dat het te klein werd. Maar ook de onzekerheid van niet te groot voor mn lichaam. Vertrouw op je pc en je gevoel. Mijn protheses moeten nog wel zakken dus vandaar dat ze zo rond lijken. 

 

Heel veel succes met de beslissingen die je gaat maken. Welke pc hoeveel cc etc etc.  Ps ik zou niet via diana gaan ben rechtstreeks naar een kliniek gegaan die wel bij haar was aangesloten. anders heb je 2 gesprekken en anders maar 1. Diana verwijst alleen door en daardoor heb je 1 gesprek met haar vond ik zonde van mn tijd aangezien ze geen arts is.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Biancaatje:

Helloo, ik ben 1,64 weeg 49 kilo en had cup aa70, heb fotos in mn album voorsituatie en na de bv. Ik ben bij dr koeijers geweest en mijn voorkeur was al anatomisch en kon ook niet anders bij mij ivm te weinig eigen borstweefsel. Zijn hierdoor ook dual plane geplaatst. Ik heb ook heel lang gedubt over de maat en net voor de operatie besloten zoveel mogelijk erin maar wel dat het natuurlijk lijkt. Is op 330cc uitgekomen en krijg dan een cup D wat oogt als een volle C. Ik heb ook altijd gezegd nou doe maar grote B kleine C tot ik hier mooie grote borsten langs zag komen en ik absoluut niet wilde dat het te klein werd. Maar ook de onzekerheid van niet te groot voor mn lichaam. Vertrouw op je pc en je gevoel. Mijn protheses moeten nog wel zakken dus vandaar dat ze zo rond lijken. 

 

Heel veel succes met de beslissingen die je gaat maken. Welke pc hoeveel cc etc etc.  Ps ik zou niet via diana gaan ben rechtstreeks naar een kliniek gegaan die wel bij haar was aangesloten. anders heb je 2 gesprekken en anders maar 1. Diana verwijst alleen door en daardoor heb je 1 gesprek met haar vond ik zonde van mn tijd aangezien ze geen arts is.

 

 

 

Dank je voor je berichtje. 

Ik hoop dat ik zo goed antwoord geef haha snap er nog niet zoveel van. 

 

Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt en totaal een andere kliniek geworden dan ik in bovenstaand beri het gemeld had. 

 

as dinsdag word ik al geopereerd in het heyendael kliniek. 

Vind het zooo spannend en doodeng 

mijn eerste operatie sowieso. 

 

We hebben gekozen voor ronde protheses en 350cc of 375cc dat gaan we dinsdag nog even beslissen. Denk toch dat ik voor 375cc ga omdat ik veel hoor van meiden hier dat ze toch kleiner uitvallen dan gewenst. 

 

We zien het wel laat het over mij heen komen wat er allemaal gaat gebeuren. Maar zeker spannend is het wel hihi. 

 

Laat weten hoe het gegaan is. 

 

Liefs kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim15

 

Hey hey.

 

Ik zie een datum voorbij komen, daarom heb ik gelijk de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je nu alle updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

succes dinsdag

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

@Kim15

 

Hey hey.

 

Ik zie een datum voorbij komen, daarom heb ik gelijk de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je nu alle updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

succes dinsdag

 

x

Dank je wel! Ga ik doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Kim15:

 

 

Dank je voor je berichtje. 

Ik hoop dat ik zo goed antwoord geef haha snap er nog niet zoveel van. 

 

Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt en totaal een andere kliniek geworden dan ik in bovenstaand beri het gemeld had. 

 

as dinsdag word ik al geopereerd in het heyendael kliniek. 

Vind het zooo spannend en doodeng 

mijn eerste operatie sowieso. 

 

We hebben gekozen voor ronde protheses en 350cc of 375cc dat gaan we dinsdag nog even beslissen. Denk toch dat ik voor 375cc ga omdat ik veel hoor van meiden hier dat ze toch kleiner uitvallen dan gewenst. 

 

We zien het wel laat het over mij heen komen wat er allemaal gaat gebeuren. Maar zeker spannend is het wel hihi. 

 

Laat weten hoe het gegaan is. 

 

Liefs kim 

Veel plezier en succes! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎5‎-‎2017 om 23:12 zei Kim15:

 

 

Dank je voor je berichtje. 

Ik hoop dat ik zo goed antwoord geef haha snap er nog niet zoveel van. 

 

Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt en totaal een andere kliniek geworden dan ik in bovenstaand beri het gemeld had. 

 

as dinsdag word ik al geopereerd in het heyendael kliniek. 

Vind het zooo spannend en doodeng 

mijn eerste operatie sowieso. 

 

We hebben gekozen voor ronde protheses en 350cc of 375cc dat gaan we dinsdag nog even beslissen. Denk toch dat ik voor 375cc ga omdat ik veel hoor van meiden hier dat ze toch kleiner uitvallen dan gewenst. 

 

We zien het wel laat het over mij heen komen wat er allemaal gaat gebeuren. Maar zeker spannend is het wel hihi. 

 

Laat weten hoe het gegaan is. 

 

Liefs kim 

Hoi,spannend he...voor mij ook i moet ook de 30 e en maandag hoor ik hoe laat....ik vind het ook spannend hoor....ook al is het de 2 e keer in verband met protese die stuk is dus afwachten hoe het er uit komt en hoe mooi ze worden met anatomische ...nu heb ik ronde maar wil natuurlijker en wilde jou even heel veel sterkte wensenxxxxxgroetjes Mallorca

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mallorca:

Hoi,spannend he...voor mij ook i moet ook de 30 e en maandag hoor ik hoe laat....ik vind het ook spannend hoor....ook al is het de 2 e keer in verband met protese die stuk is dus afwachten hoe het er uit komt en hoe mooi ze worden met anatomische ...nu heb ik ronde maar wil natuurlijker en wilde jou even heel veel sterkte wensenxxxxxgroetjes Mallorca

Ah dank je wel super lief. Jij ook veel sterkte ook al ie het de 2e keer blijft spannend.  Ga je ook naar Heyendeal? Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kim15:

Ah dank je wel super lief. Jij ook veel sterkte ook al ie het de 2e keer blijft spannend.  Ga je ook naar Heyendeal? Liefs kim

Goedemorgen,Nee ik ga naar diakonessen in utrecht.......morgen bellen ze en hoop dat ik heel vroeg mag......we houden elkaar op de hoogte..groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Kimely:

Ohhhh wat spannend en eindelijk iemand die ook dinsdag wordt geopereerd bij dokter Straten!

 

Hoelaat mag jij je melden???

Hoii word jij dinsdag ook geopereerd of ben je al geopereerd? Ook bij dr straten?  8 uur mag ik me melden lekker op tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kimely:

Hiii,

 

Ja ik word dinsdag ook geopereerd door dokter Straten!:D Ik mag mij om 07.30 uur melden.

 

Ik ga voor 300 of 345 cc anatomisch, jij voor rond zag ik? 

 

Ja klopt rond en 350 of 375 gaan we dan even bekijken nog. 

 

Ooh vind he zo spannend haha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei ladymr:

Ik blijf dit topic even volgen want ik mag me de 27e van juni melden voor de operatie! :D Ik krijg trouwens 375 cc duall plane ronde protheses

Super leuk! Vind je het ook al spannend?  Jij ook bij dr straten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JESSICAD:

bijna de moment....ik volg je ook, alvast een goede operatie toegewenst :43:

Dank je wel. Ik laat het jullie weten hoe het gegaan is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Natje3:

@Kim15

Succes dinsdag. Ik ga bij Verdonk. Operatie is voor mij vrijdag. Dan ben jij waarschijnlijk  al van de ergste pijnen vanaf;)

Jij ook veel succes. Hoop dat ik dan de ergste pijn heb gehad idd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Kim15:

Super leuk! Vind je het ook al spannend?  Jij ook bij dr straten?


Ja ook bij Dr. Straten :D Echt heel spannend vind ik het niet, heb er vooral veel zin in omdat ik weet dat er straks een partij mooie boobs zitten :D Ik kijk er zo eg naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.