Ga naar inhoud

Cicike : 17 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei lien.:

Misschien een domme vraag maar hoe gebruik je zo een zwangerschapskussen? Leg je dat in je rug of tussen je benen of onder he benen of...? :) 

Haha geen stomme vraag hoor zwangere vrouwen gebruiken het op verschillende manieren ik lig er gewoon in (het is een soort van U vorm) en dan lig ik met mijn rug op het gebogen stuk en me armen liggen op de 2 uiteindes te rusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo luitjes!

 

Hierbij mijn verslagje:

 

Vanochtend werd ik om 8.00 verwacht in Lichtaart, kleine 80 km rijden van ons vandaan. Natuurlijk waren we half uur eerder, ik wilde het niet missen, hihi.

Eenmaal binnen tegen 8.00 uur heb ik misschien 3 minuten gewacht, moest me even omkleden, mijn spullen in kastje leggen. En ja hoor deed ik het kastje dicht, maar mijn tas nog niet in gedaan en kreeg dat rot ding niet meer open.

Ik had geen eigen kamer maar bevond mij in de uitslaapkamer waar stuk of 6 bedden op n rij stonden met gordijntjes. Muziek stond best hard aan, was iedereen met zijn taakje bezig. En gezellig boeltje was het. :43:

Eindelijk kwam iemand met de kast helpen. 

Toen werd bed nr. 1 mij aangewezen en ging onder de dekens kruipen. En dacht zal ik maar toch nog effe plasje doen?! Zo gezegd zo gedaan! Daarna foto's gemaakt van het platteland,  in bed gekropen, infusje erin en even gewacht. Werd naar de operatie tafel begeleid. Dr. Verdonck heeft me afgetekend, de prothese laten zien, uiteraard nog verpakt en gesealed in doos. Effe praatje gemaakt, de baby was nog niet geboren blabla. Werd door iemand gekruist en de anesthesioloog mij de cocktail toegediend. Yoeppie, was aan het shaken op de tafel, maar dat hield opeens op. Ik denk binnen 2 minuten was ik alweer vertrokken. 8.29 uur om precies te zijn.

Werd wakker om 9.10 uur in mijn bedje, even gekeken en gevoeld aan mij heuvels....Geen platteland meer te bekennen:45:, maar riep ik heel zachtjes SHIT. OMG ze waren al ingepakt!, en dr Verdonck heeft mij nog zo beloofd dat ik ze mag zien. Ze zouden mij wakker maken, overeind helpen, kijken, verband omheen doen. Zoiets was de plan.

Ik heb 3 verschillende mensen gevraagd inclusief Verdonck of ik ze echt gezien heb? Alle 3 bevestigde dat ik ze gezien heb, was blijkbaar hersendood ofzo:blink: Nou ja we wachten gewoon 2 weken, he? Niks aan te doen.

Alles ging goed, effe verder gepit, aangekleed, voor de tweede keer gelukt om overeind komen en zat 10.15 uur alweer in de auto. Ritje was best te doen alleen de bochten en rotondes waren klote.

Nu gaat het best goed, mag niet klagen. Hoop dat het niet erger wordt. Ik had even een moeilijk momentje rond 4 uur, kwam ik van boven naar beneden en dat was even teveel. Het zweet brak me uit en was misselijk. Binnen 8 minuten voelde ik me kiplekker.

Nu beetje last van mijn rechter rug spier. En laat me lekker verwennen.

Dit was mijn dagje om nooit te vergeten:P

Oh, ja mijn :1big_boobs:zijn prachtig, iig hele vooruitgang! Wat onder de verband zit is nog een verassing, maar ik kan mijn handen mee goed vullen, hihi.

Greetz Lady's

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van hart gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, meis. Ik ben al ruim een jaar op het forum hier en ik heb al heel wat verslagen gelezen, maar nog nooit iemand gezien, die zo snel weer buiten stond na de operatie :45:.

Nu lekker chillen, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. En..... lekker genieten van de bergen, en niet meer van het platteland :38:.

Ik wens je een heel fijn herstel en een mooi eindresultaat toe, @Cicike

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag en wat stond jij snel weer buiten! :o

Veel plezier met je nieuwe boobies, spoedig herstel gewenst.

 

Ik ga je even volgen. De eerste keer kwamen we op 255cc Motiva of 250cc mentor maar zit nogal een verschil in afmeting. Motiva klinkt iets beter ivm rimpelen dus heb eind april een 2e consult om nog een keer te passen. Wordt misschien dan ook 275cc of 295cc van Motiva. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Jaydee:

Van hart gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, meis. Ik ben al ruim een jaar op het forum hier en ik heb al heel wat verslagen gelezen, maar nog nooit iemand gezien, die zo snel weer buiten stond na de operatie :45:.

Nu lekker chillen, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. En..... lekker genieten van de bergen, en niet meer van het platteland :38:.

Ik wens je een heel fijn herstel en een mooi eindresultaat toe, @Cicike

 

Veel liefs, Jaydee 

Dankjewel @Jaydee, ik stond snel buiten ja, maar ik moet erbij vertellen dat dr Verdonck niet met volledige narcose werkt, maar kreeg een licht roesje, ik kon nog zelfstandig ademen. Ik was wakker had nergens last van.:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Ellen125:

Wat een leuk verslag en wat stond jij snel weer buiten! :o

Veel plezier met je nieuwe boobies, spoedig herstel gewenst.

 

Ik ga je even volgen. De eerste keer kwamen we op 255cc Motiva of 250cc mentor maar zit nogal een verschil in afmeting. Motiva klinkt iets beter ivm rimpelen dus heb eind april een 2e consult om nog een keer te passen. Wordt misschien dan ook 275cc of 295cc van Motiva. 

Dankjewel @Ellen125, ik vond Motiva ook heel zacht en heeft een natuurlijke beweging. Veel succes met passen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslagje!Dat is inderdaad heel snel gegaan! Ik hoop dat het bij mij ook zo voortvarend gaat. Ik krijg ze ook onder lokale verdoving.

 

Hoe is je herstel? Na de operatie nog veel pijn gehad of valt het mee? 

Hihi wat balen dat je niet meer weet, dat je ze hebt gezien. Nog even twee weekjes geduld.

 

Hoe reageren je kinderen er trouwens op? Ik zie dat ze wat ouder zijn 11 en 13 jaar. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei B00bies:

Wat een leuk verslagje!Dat is inderdaad heel snel gegaan! Ik hoop dat het bij mij ook zo voortvarend gaat. Ik krijg ze ook onder lokale verdoving.

 

Hoe is je herstel? Na de operatie nog veel pijn gehad of valt het mee? 

Hihi wat balen dat je niet meer weet, dat je ze hebt gezien. Nog even twee weekjes geduld.

 

xx

Hey @B00bies, ja pijn is meer, was ook te verwachten na al het gelees op het forum. Medicatie thuis is minder sterk. Heel veel spierpijn en dat voel ik beetje ook in mijn armen. Mijn borstbeen doet ook pijn, net of iemand erop heeft gehamerd, haha. Ik kijk naar uit naar dag 5. Zal hoop ik stukken beter gaan.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de volume al gezien bij @Cicike

da worden moooie volle :1bouncingboobs: echt super Skon :55: x x x 

echt super benieuwd hoe ze eruit zien zonder tape hi hi maar da zul je zelf ook wel hebben. Nog ff :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Ik heb de volume al gezien bij @Cicike

da worden moooie volle :1bouncingboobs: echt super Skon :55: x x x 

echt super benieuwd hoe ze eruit zien zonder tape hi hi maar da zul je zelf ook wel hebben. Nog ff :D

Ja echt wel! Dankjewel schat! De 29ste mag de tape eraf, yeah...nog ff geduld.

Jij nog 2 dagen! Echt spannend, doe maar rustig aan! Ben benieuwd naar je nieuwe boobies!:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ontzettende rugpijn heb ik. De borsten vallen mee qua pijn, maar mijn rug is zo stijf en pijnlijk. Vannacht geen oog dicht gedaan. Ik heb spierontspanner gevraagd bij de huisarts, moet vanmiddag nog bellen of ik ze mag krijgen of niet?

Iemand tips? Ben radeloos... een beetje gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cicike:

Hoi, ontzettende rugpijn heb ik. De borsten vallen mee qua pijn, maar mijn rug is zo stijf en pijnlijk. Vannacht geen oog dicht gedaan. Ik heb spierontspanner gevraagd bij de huisarts, moet vanmiddag nog bellen of ik ze mag krijgen of niet?

Iemand tips? Ben radeloos... een beetje gehad.

Jaa als tip kan ik je die zwangerschapskussen geven wat ik eerder zei! Ik was ook radeloos van de rugpijn en na 13 dagen heb ik die geleent van iemand en nergens meer last van gehad! Gebruik m als ik op de bank zit en slaap ermee in bed beste beslissing ooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cicike Fijn dat de operatie zo voorspoedig gegaan is!! T herstel is echt even pittig he!! Maar dat ben je straks zo weeer vergeten! 

 

Ik had ongeveer 4 kussen verdeeld achter m'n rug en n zwangerschapskussen onder m'n benen.. in m'n knieholtes zeg maar.. dat hielp mij wel erg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Eef.n:

@Cicike Fijn dat de operatie zo voorspoedig gegaan is!! T herstel is echt even pittig he!! Maar dat ben je straks zo weeer vergeten! 

 

Ik had ongeveer 4 kussen verdeeld achter m'n rug en n zwangerschapskussen onder m'n benen.. in m'n knieholtes zeg maar.. dat hielp mij wel erg! 

Dankjewel @Eef.n en @Ice93 ik heb sterkere medicatie gekregen en dat helpt goed. Mijn rug kon goed ontspannen en ik kon ook wat slapen. Nog effe doorbijten. Kussens, ja dat heb ik echt nodig!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady's @Wuppie @Mel89, @Eef.n @Ice93 @B00bies @Ellen125 @Jaydee en de rest:rolleyes:

 

Ben even afwezig geweest, dus even een update van mijn herstel:

 

 5 dagen PO: was vreselijk, hoewel rugpijn was gezakt kreeg ik ontzettende ondraaglijke pijn steken in mijn linker borst. Het kwam op toen ik wat dieper adem haalde. Het voelde eerst heel hard, en toen zette de harde borst door in een steek wat met de seconde steeds erger werd. Ik kan hem omschrijven als tussen de prothese en spier van de grotere formaat 'knikkers' tussen zaten die een temperatuur hadden van meer dan 100°C. Deze 'knikkers' raakte mijn zenuwen ofzo, zooooo pijnlijk! Ik kon niet ademen, praten lukte helemaal niet, elke beweging  maakte het maar erger en erger, raakte in paniek en ging hyperventileren totdat ik bijna flauw viel. Het zweet brak me uit en was drijf nat. Eenmaal beter heb ik Pc gebeld, hij adviseerde ijs erop te doen en mijn temperatuur goed n de gaten te houden en rustig aan te doen en mijn medicijnen netjes te nemen. Heb ik ook niet anders gekund die dag. Hooguit naar de wc gelopen en zelfs dat was te veel. Kreeg telkens weer harde borsten en in de middag nog 2 keer een aanval gehad, maar minder heftig.

Eenmaal toen ik mijn bord eten kreeg dacht effe te gaan plassen. Bij de wc werd t alleen maar erger. Mijn broek bleef beneden, zelfs dat lukte t niet om omhoog te hijsen. Manlief heeft mij geholpen en toen ik op de bank zat begonnen de steken te komen. De eerste zakte weg pas na 20 minuten (was deze ook de langste) daarna 10 minuten later kreeg ik nog een en na een half uur nog 1. Dit was echt een heftig uur van mijn leven. En de krampen kwamen terug in mijn rug van het niet kunnen bewegen, van het stijf zitten.

 

Eenmaal beter heb ik Pc weer gebeld en ondertussen aan @Desert-Rose ook advies gevraagd. Ik was helemaal uitgeput en ik zag het niet meer zitten. Beide kwamen met het zelfde advies. Mijn verband zou te strak zitten!! Ik had ook vanaf dag een last van dove pink-vingers. Verband ingeknipt in de zijkanten en mijn gevoel kwam terug in mijn vingers. Maar het beste was dat ik weer gewoon kon ademen. Ik las eerder op forum dat ademen lastig zou zijn in het begin dus nam ik het voor lief.

Ik accepteerde ook dat t verband zo strak hoort te zitten. Ik zag ook geen verandering in de grootte van de tieten, misschien beide evenveel gezwollen?! Heb ook geen bloedverlies of bloeduitstorting. Geen koorts niks.

Sindsdien voel ik me 1000x beter. Vandaag gaan we de verband eraf halen en de sport bh aan doen.

Vind heel spannend! Bovenkant van de boobies heb ik gezien en zag er goed uit. :55:Ben benieuwd naar de rest!!

 

Ik wil met deze ervaring niemand af schrikken, heb gewoon pech gehad dat mijn verband ergens op mijn zenuwen drukte. Mijn advies is dat je bij twijfel altijd bellen met je pc en komt weer allemaal goed!

En @Desert-Rose superbedankt voor je hulp!!!:53:. Ik heb overigens heerlijk geslapen ten opzichte van de dagen ervoor.:101:

Dankjewel nogmaals voor het meedenken en jou geruststellende worden!:53:

 

Ben blij met deze forum!:blush: 

En nu op naar de echte herstel!

Greetz!

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2017 om 20:23 zei Ice93:

Jaa als tip kan ik je die zwangerschapskussen geven wat ik eerder zei! Ik was ook radeloos van de rugpijn en na 13 dagen heb ik die geleent van iemand en nergens meer last van gehad! Gebruik m als ik op de bank zit en slaap ermee in bed beste beslissing ooit!

Ondertussen ook een zwangerschapskussen aangeschaft bij de HEMA. Vind hem toch fijner als al die losse kussens. Bedankt voor jullie tip! Ook @Eef.n:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat heftig meis! Fijn dat je het verband nu hebt ingeknipt en je wel kan ademen lijkt me heel benauwd inderdaad. Leuk dat je ze eindelijk gaat zien spannend hoor!! Veel succes en ben benieuwd naar de foto's  (als je die gaat delen natuurlijk:) ):wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad door het verband. Gelukkig is het nu opgelost, ik zou er ook niet aan gedacht hebben dat het  verband te strak zou zitten. 

 

Wat fijn dat je sportbh aan mag! Lijkt me een verademing tov het verband. Succes nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cicike:

Hallo Lady's @Wuppie @Mel89, @Eef.n @Ice93 @B00bies @Ellen125 @Jaydee en de rest:rolleyes:

 

Ben even afwezig geweest, dus even een update van mijn herstel:

 

 5 dagen PO: was vreselijk, hoewel rugpijn was gezakt kreeg ik ontzettende ondraaglijke pijn steken in mijn linker borst. Het kwam op toen ik wat dieper adem haalde. Het voelde eerst heel hard, en toen zette de harde borst door in een steek wat met de seconde steeds erger werd. Ik kan hem omschrijven als tussen de prothese en spier van de grotere formaat 'knikkers' tussen zaten die een temperatuur hadden van meer dan 100°C. Deze 'knikkers' raakte mijn zenuwen ofzo, zooooo pijnlijk! Ik kon niet ademen, praten lukte helemaal niet, elke beweging  maakte het maar erger en erger, raakte in paniek en ging hyperventileren totdat ik bijna flauw viel. Het zweet brak me uit en was drijf nat. Eenmaal beter heb ik Pc gebeld, hij adviseerde ijs erop te doen en mijn temperatuur goed n de gaten te houden en rustig aan te doen en mijn medicijnen netjes te nemen. Heb ik ook niet anders gekund die dag. Hooguit naar de wc gelopen en zelfs dat was te veel. Kreeg telkens weer harde borsten en in de middag nog 2 keer een aanval gehad, maar minder heftig.

Eenmaal toen ik mijn bord eten kreeg dacht effe te gaan plassen. Bij de wc werd t alleen maar erger. Mijn broek bleef beneden, zelfs dat lukte t niet om omhoog te hijsen. Manlief heeft mij geholpen en toen ik op de bank zat begonnen de steken te komen. De eerste zakte weg pas na 20 minuten (was deze ook de langste) daarna 10 minuten later kreeg ik nog een en na een half uur nog 1. Dit was echt een heftig uur van mijn leven. En de krampen kwamen terug in mijn rug van het niet kunnen bewegen, van het stijf zitten.

 

Eenmaal beter heb ik Pc weer gebeld en ondertussen aan @Desert-Rose ook advies gevraagd. Ik was helemaal uitgeput en ik zag het niet meer zitten. Beide kwamen met het zelfde advies. Mijn verband zou te strak zitten!! Ik had ook vanaf dag een last van dove pink-vingers. Verband ingeknipt in de zijkanten en mijn gevoel kwam terug in mijn vingers. Maar het beste was dat ik weer gewoon kon ademen. Ik las eerder op forum dat ademen lastig zou zijn in het begin dus nam ik het voor lief.

Ik accepteerde ook dat t verband zo strak hoort te zitten. Ik zag ook geen verandering in de grootte van de tieten, misschien beide evenveel gezwollen?! Heb ook geen bloedverlies of bloeduitstorting. Geen koorts niks.

Sindsdien voel ik me 1000x beter. Vandaag gaan we de verband eraf halen en de sport bh aan doen.

Vind heel spannend! Bovenkant van de boobies heb ik gezien en zag er goed uit. :55:Ben benieuwd naar de rest!!

 

Ik wil met deze ervaring niemand af schrikken, heb gewoon pech gehad dat mijn verband ergens op mijn zenuwen drukte. Mijn advies is dat je bij twijfel altijd bellen met je pc en komt weer allemaal goed!

En @Desert-Rose superbedankt voor je hulp!!!:53:. Ik heb overigens heerlijk geslapen ten opzichte van de dagen ervoor.:101:

Dankjewel nogmaals voor het meedenken en jou geruststellende worden!:53:

 

Ben blij met deze forum!:blush: 

En nu op naar de echte herstel!

Greetz!

 

 

 

 

 

 

 

Heey Meis,

 

Hier de rest hihi, maar het is geen afschrikken hoor!

Ik zou willen dat alles mij van te voren was verteld ipv oooooh het valt wel mee doet geen pijn:blink:!

Ook ik had van verschillende mensen gehoord het valt wel mee, maar die hadden al borst van zichzelf en niet achter de spier zoals ik toen (het was in mijn ogen een HEL zo'n pijn:74:).

Mijn BV is wel inmiddels 14 jaar geleden en mijn operatie was in het MMC, en werd na de operatie naar huis gestuurd zonder pijn medicatie helemaal niks en nog dol.

Toen ik thuis aankwam heb ik alleen maar gekotst van de pijn:98::99:en narcose denk ik.

En ben ook ruim n halve dag bezopen/dol geweest.

Ik wil ook niemand afschrikken maar ik heb mijn BV als erg traumatisch ervaren, bevalling doe ik voor kop koffie met gebak incl knippen/hechten zonder verdoving:45:.

Daarom zie ik dus nou zo tegenop om die wissel te doen, ik wil juist wisselen voordat ik kapsel of problemen krijg.

Jij hebt het achter de rug in ieder geval, en hoop dat je snel hersteld:53:.

 

Xx Lena

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.