Ga naar inhoud

Cicike : 17 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ik ben 42 jaar oud/jong (voel me geen 30,haha) 157cm lang en op moment weeg ik 58 Kg (het was veel meer, hoor) en mijn borsten zijn nu echt te klein door het afvallen en trainen. Als ik tevreden ben met mijn lichaam vind ik mij borsten te klein en als ik dik ben en niet tevreden over mijn lichaam ben ik tevreden met mijn borsten. Het was/is nooit goed.Echter voel ik me super in mijn lichaam ( voort strak, veel werk gekost en ben trots op). Maar nu draag ik alleen maar push UP of super push up bh's en deuken in mijn bh's ben ik zat! Ik heb 75AA. Ik droom al langer over dat ik me laat opereren, maar iedereen zegt dat t niet nodig is. Nou, ja ze zien niet mijn borsten, maar de bh.

Nu knoop doorgehakt en ben nog aan het oriënteren.

Verder als financieel mogelijk is zou ik een mini bwc willen laten doen.  Ik heb diastase, oftewel de rechte buikspieren niet sluiten en daardoor zakt alles naar voren als ik mijn niet aan span. Het lijkt of ik maandje of 4 zwanger ben. Als ik het intrek lijkt of ik niks heb, hierdoor krijg ik ook weinig begrip, helaas. Mijn schuine buikspieren zijn wel goed zichtbaar. Ik ben t beu en nu nog jong ben zou ik graag iets aan doen.

Dat was 'me'.

Oh, ja heb een man waarmee ik 21 jaar getrouwd ben en twee kids, jongen 13 jaar en meisje bijna 11 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Cicike,

 

ik heb ook jaren met een maximizer gelopen, mijn borsten gingen bijna pijn doen van het feit dat ze zo omhoog gepusht werden:lol:!! Haha

 

de twee dagen na mijn operatie zei ik "nou.. als ik dit wist had ik het nooit gedaan". De derde dag was ik verliefd en zei ik "ik raad het iedereen aan"!! Twijfel niet langer (als het financieel toelaat) en je staat er zelf achter, gewoon doen!!!

 

"Iedereen zegt dat het niet nodig is".... bepaal wat je zelf wilt, en geloof me je gaat je zo heerlijk voelen als je naar beneden kijkt, geen mega push up bh's meer aan, maar toch mooie rondingen :wub::D Je hebt zelf van bovenaf het mooiste uitzicht!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dub_d, ik ken die pijn van de super push up's. Het is ook niet goed op lange termijn. Wij horen geen pijn te hebben door een kledingstuk. Niet waar? Nu ben ik de hele tijd aan het lezen en oriënteren. Welke aarts heeft je geholpen toen en wat vind je van? Bij de intake moet ik al eventueel mijn voorkeur doorgeven qua aarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies!! 

 

Ik ben zelf bij praktijk Diana gabriels geweest. Had via een aantal vriendinnen goede reacties over haar praktijk gehoord. Het is een beetje lopende band werk in deze kliniek, op de momenten dat ik mijn twee consulten had was het erg druk, maar je wordt wel echt goed geholpen en er wordt goed naar je geluisterd. 

 

Ik ben door dr. P. Hupkins geopereerd. Een beetje een sociaal gestoorde man, maar je ziet meteen dat hij weet waar hij over praat. Voor mijn operatie toch nog een leuk gesprek met hem gehad. Hij stelde me echt gerust omdat ik best zenuwachtig was. Hij doet ongv 6 bv per dag dus ervaring genoeg. Ik voelde me veilig in zijn handen in ieder geval!  Ik zou je hem echt aanraden^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb toevallig vanmiddag bij Diana Gabriels afspraak gemaakt voor de eerste consult. Op 31 januari in Eindhoven. Krijg nog n bevestiging van. Duurt ff zo te zien.

Ik keek ook naar de artsen en Dr Hupkens maakte bij mij ook een kans. Maar ik hoor daar wel hoe en wat. Best spannend...Ben al een heleboel vragen aan het opschrijven.

Het begin is gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kijk, goedzo dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu blijf je met zoveel vragen zitten. Ben benieuwd hoe je van het consult terug komt:)!! 

 

Ik kreeg ook een paar dagen later pas een email met bevestiging. Kijk even in je spam mail want daar was die van mij te vinden. Je krijgt een dag van te voren ook nog een herinnering per sms! 

 

Het 3D consult is gewoon gratis ^_^ gaat heel simpel met een ipad met een of andere lens erop. Ze maken dan een filmpje van jou borsten zijkant en voorkant. En dan kunnen ze met het programma invullen hoeveel cc erin gaat. Wel leuk om te zien, maar is in het echt wel anders geworden hoor (blijft toch maar een programma). Het is meer bedoelt om de grootte goed zichtbaar te maken. 

 

Neem je lijstje met vragen mee, had ik ook gedaan :) Ben heel benieuwd hou me op de hoogte!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 11-1-2017 om 21:53 zei Dub_D:

Oh kijk, goedzo dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu blijf je met zoveel vragen zitten. Ben benieuwd hoe je van het consult terug komt:)!! 

 

Ik kreeg ook een paar dagen later pas een email met bevestiging. Kijk even in je spam mail want daar was die van mij te vinden. Je krijgt een dag van te voren ook nog een herinnering per sms! 

 

Het 3D consult is gewoon gratis ^_^ gaat heel simpel met een ipad met een of andere lens erop. Ze maken dan een filmpje van jou borsten zijkant en voorkant. En dan kunnen ze met het programma invullen hoeveel cc erin gaat. Wel leuk om te zien, maar is in het echt wel anders geworden hoor (blijft toch maar een programma). Het is meer bedoelt om de grootte goed zichtbaar te maken. 

 

Neem je lijstje met vragen mee, had ik ook gedaan :) Ben heel benieuwd hou me op de hoogte!!!

 

Hallo,

Ik ben niet gegaan naar Diana, want ze hebben toch geen hydrogel en zelf wil ik geen siliconen in mijn lichaam plaatsen. Ik heb na veel zoekwerk de keuze gemaakt om hydrogel te nemen.

Ondertussen wel in de Wellness Kliniek geweest en dr. Van Zele mij 295cc geadviseerd dual plane.

Volgende week, 15 februari heb ik een afspraak staan bij dr. Verdonck in de BBC in België. Ik ben zo benieuwd wat hij mij adviseert.

Ik heb begrepen dat hij vóór de operatie een echo wil van de borsten. Kan ik dat ook ergens in België laten doen als Nederlander? Zo ja wat kost t ongeveer? Iemand ervaring hiermee? In Nederland kost rond 90 euro?

 

En hoe kun je een naam in je bericht plaatsen die je zeg maar aan wilt spreken? Met roze markering? Ben niet echt handig met dit soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Cicike:

Hallo,

Ik ben niet gegaan naar Diana, want ze hebben toch geen hydrogel en zelf wil ik geen siliconen in mijn lichaam plaatsen. Ik heb na veel zoekwerk de keuze gemaakt om hydrogel te nemen.

Ondertussen wel in de Wellness Kliniek geweest en dr. Van Zele mij 295cc geadviseerd dual plane.

Volgende week, 15 februari heb ik een afspraak staan bij dr. Verdonck in de BBC in België. Ik ben zo benieuwd wat hij mij adviseert.

Ik heb begrepen dat hij vóór de operatie een echo wil van de borsten. Kan ik dat ook ergens in België laten doen als Nederlander? Zo ja wat kost t ongeveer? Iemand ervaring hiermee? In Nederland kost rond 90 euro?

 

En hoe kun je een naam in je bericht plaatsen die je zeg maar aan wilt spreken? Met roze markering? Ben niet echt handig met dit soort dingen.

Hi @Cicike! Wat leuk om te zien dat je je bij meerdere chirurgen/klinieken informeert! Dan kan je goed vergelijken en een weloverwogen keuze maken. Ik ben zelf bij Diana Gabriels geweest en ook in de Wellness Kliniek en de Belgian Breast Clinic. Uiteindelijk vond ik Dr. Verdonck het beste bij mij passen en had ontzettend veel goede reviews gelezen op het internet en dit forum. Ik ben 2 weken geleden door hem geopereerd via zijn eigen kliniek (De Belgian Breast Clinic). Ik ben zoooo verliefd op mijn nieuwe borsten!!! Dr. Verdonck heeft echt magische handen! Ik zou hem zeker aanraden! Hij is een van de weinige chirurgen die om een echo van je borsten vraagt omdat hij zeker wilt weten dat je borsten gezond zijn en dus geschikt voor de ingreep. Ik kom zelf ook uit Nederland (Amsterdam) en de echo is gewoon vergoed door mijn verzekering. Ik ben wel naar de huisarts gegaan en verteld dat ik een bv wilde en een echo moest hebben van de chirurg. Ik kreeg meteen een verwijsbriefje mee en ben naar het ziekenhuis gegaan. Na een weekje had ik de echo resultaten :D

 

Trouwens een naam in een berichtje plaatsje door een appenstaartje (@) gevolgd door de naam. Zo krijgt degenen een melding van je bericht. Veel succes volgende week bij Dr. Verdonck!

 

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @Silvana !

Ik zal informeren bij mijn verzekering of dat niet van de eigen risico wordt verrekend. Echo en mammografie is toch niet hetzelfde? Ik heb ooit mammografie gehad vond wel erg vervelend, dat ieniminie borstje daar te verpletteren. Heb liever echo als kon kiezen.

Bij dr. verdonck heb ik ook een heel goed gevoel erbij. Veel goede ervaringen van hem mogen lezen.

Weet je wat de wachttijd is ongeveer bij BBC voor een operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cicike:

Bedankt @Silvana !

Ik zal informeren bij mijn verzekering of dat niet van de eigen risico wordt verrekend. Echo en mammografie is toch niet hetzelfde? Ik heb ooit mammografie gehad vond wel erg vervelend, dat ieniminie borstje daar te verpletteren. Heb liever echo als kon kiezen.

Bij dr. verdonck heb ik ook een heel goed gevoel erbij. Veel goede ervaringen van hem mogen lezen.

Weet je wat de wachttijd is ongeveer bij BBC voor een operatie?

Geen dank @Cicike! Ik ben jonger dan 30 jaar dus ik mocht sowieso geen mammografie (gelukkig want hoor ook dat het niet zo fijn is) en Dr. Verdonck had alleen een echo nodig. Je kan anders even contact opnemen met de BBC en vragen wat in jouw geval nodig is. Ik kon binnen een week terecht voor een consultatie en binnen 2 weken werd ik geopereerd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Silvana:

Geen dank @Cicike! Ik ben jonger dan 30 jaar dus ik mocht sowieso geen mammografie (gelukkig want hoor ook dat het niet zo fijn is) en Dr. Verdonck had alleen een echo nodig. Je kan anders even contact opnemen met de BBC en vragen wat in jouw geval nodig is. Ik kon binnen een week terecht voor een consultatie en binnen 2 weken werd ik geopereerd :D 

Zo heeey, dat is snel. Ik ga woensdag heen en dan hopelijk kan ik snel na mijn skivakantie (carnaval) komen. Nou eerst de was wegwerken en beetje poetsen. Midden maart zou leuk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cicike:

Zo heeey, dat is snel. Ik ga woensdag heen en dan hopelijk kan ik snel na mijn skivakantie (carnaval) komen. Nou eerst de was wegwerken en beetje poetsen. Midden maart zou leuk zijn.

Jaaa!! Ik had de eerste 2 weken van februari vrij dus vandaar. Het kwam precies goed uit voor mij. Ik was wel al 3 maanden bezig met verschillende consulten. Zo blij dat ik uiteindelijk een keuze heb kunnen maken en dat ik geholpen werd in een gunstige periode voor mij. Maart is om de hoek! Voor je het weet is het dan zo ver :D Succes volgende week! Laat maar weten hoe het is gegaan. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2017 om 16:42 zei Cicike:

Zo heeey, dat is snel. Ik ga woensdag heen en dan hopelijk kan ik snel na mijn skivakantie (carnaval) komen. Nou eerst de was wegwerken en beetje poetsen. Midden maart zou leuk zijn.

Jaaaa kunnen we samen herstellen :43:^_^ poets ze hè x x ben benieuwd woensdagavond Meis. Hopelijk kun jij ook snel terecht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Wuppie:

Jaaaa kunnen we samen herstellen :43:^_^ poets ze hè x x ben benieuwd woensdagavond Meis. Hopelijk kun jij ook snel terecht 

Haha, zal wel moeten, tenminste hangt van de datum af wanneer ik mag. Effe afzien meis, geen training voorlopig:wacko:. Hoop komende week meer te weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wuppie:

Enne ???:D

Oh ik zie je berichtje nu pas, hihi.

Het ging goed die consult. Dr. Verdonck is super aardig, voelde me snel op mijn gemak. Ruim een uur binnen geweest, eerst protheses gepast zonder dat hij aan gaf welke inhoud ze zijn. Ik ben er eigenlijk al uit qua maat (nu nog:rolleyes:) en dat is 275cc. Een maatje groter 295cc was echt te groot voor mijn lichaam. Was t uit verhouding, vond t niet mooi. Dit wordt dan een goede C cup dacht ik. 

Heb vanmiddag al afspraak gemaakt bij de radioloog en de datum van de operatie staat ook vast op 17 maart. Over 4 weken dus:o. Man dat is zo! Begin echt nu de zeenuwen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana hoe gaat t met jou? En welke prothese heb je genomen? We hebben hele goede uitleg gehad over de protheses (sebbin, mentor, motiva en hydrogel) en ik durf toch voor motiva gaan ipv hydrogel. Maar ja, zoals met alles heb ik een dure smaak. Want deze is prijziger, hihi. Maar voor de lange termijn valt reuze mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Cicike said:

@Silvana hoe gaat t met jou? En welke prothese heb je genomen? We hebben hele goede uitleg gehad over de protheses (sebbin, mentor, motiva en hydrogel) en ik durf toch voor motiva gaan ipv hydrogel. Maar ja, zoals met alles heb ik een dure smaak. Want deze is prijziger, hihi. Maar voor de lange termijn valt reuze mee.

@Cicike Goed om te horen dat je consult goed is gegaan! 17 maart is bijna hoor, super leukkk! Je gaat echt heel blij zijn! Ik heb heel lang over de maat getwijfeld. Eerst wilde ik 260cc, daarna vond ik 280cc het mooist en last minute heb ik uiteindelijk Motiva 295cc gekozen. Dat was ook het maximale wat in mijn borsten kon voor een natuurlijk resultaat. Meer cc's zou me kannonen opleveren en dat wilde ik helemaal niet. Ik vind mijn borsten nu zo mooi! Het herstel gaat heel goed. Lief dat je het vraagt :) Ik heb totaal geen pijn meer en ik kan al heel veel zelf. Motiva is idd prijziger maar zo'n ingreep is niet niets en als je het doet moet je het meteen goed doen want het gaat heel lang mee. Ik vond deze protheses het fijnst aanvoelen en de beweging van de smart gel geeft ook een natuurlijk resultaat. Hou er trouwens rekening mee dat je half zittend zult slapen de eerste 2 weken, dus het is fijn om extra kussens in huis te hebben. Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Silvana:

@Cicike Goed om te horen dat je consult goed is gegaan! 17 maart is bijna hoor, super leukkk! Je gaat echt heel blij zijn! Ik heb heel lang over de maat getwijfeld. Eerst wilde ik 260cc, daarna vond ik 280cc het mooist en last minute heb ik uiteindelijk Motiva 295cc gekozen. Dat was ook het maximale wat in mijn borsten kon voor een natuurlijk resultaat. Meer cc's zou me kannonen opleveren en dat wilde ik helemaal niet. Ik vind mijn borsten nu zo mooi! Het herstel gaat heel goed. Lief dat je het vraagt :) Ik heb totaal geen pijn meer en ik kan al heel veel zelf. Motiva is idd prijziger maar zo'n ingreep is niet niets en als je het doet moet je het meteen goed doen want het gaat heel lang mee. Ik vond deze protheses het fijnst aanvoelen en de beweging van de smart gel geeft ook een natuurlijk resultaat. Hou er trouwens rekening mee dat je half zittend zult slapen de eerste 2 weken, dus het is fijn om extra kussens in huis te hebben. Veel liefs!

Oh fijn dat het jou herstel goed gaat! Heb je ook full van motiva? En mag ik vragen hoe groot en zwaar je bent?

 Bedankt voor de tip! Ik heb gelukkig elektrische bodem wat ik bij de rug en ook bij de voeten kan verstellen met een drukje op de knop. Zal het opstaan vergemakkelijken. Ik zag laatst bij de Lidl voedingskussens liggen. Zou dat fijn zijn qua vorm om mee te slapen voor ondersteuning? 

De borstband waar heb je die aangeschaft? 

Ja de motiva is duurder en lijkt me ook veiliger met dat dubbele shield. En idd vonden we ook heel natuurlijk vallen, lekker zacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Cicike said:

Oh fijn dat het jou herstel goed gaat! Heb je ook full van motiva? En mag ik vragen hoe groot en zwaar je bent?

 Bedankt voor de tip! Ik heb gelukkig elektrische bodem wat ik bij de rug en ook bij de voeten kan verstellen met een drukje op de knop. Zal het opstaan vergemakkelijken. Ik zag laatst bij de Lidl voedingskussens liggen. Zou dat fijn zijn qua vorm om mee te slapen voor ondersteuning? 

De borstband waar heb je die aangeschaft? 

Ja de motiva is duurder en lijkt me ook veiliger met dat dubbele shield. En idd vonden we ook heel natuurlijk vallen, lekker zacht.

@Cicike Ik heb Motiva Ergonomix Full Round Silksurface met Qid 295cc. Ik ben 163 cm en 50 kg. Ik hoop op een volle C/kleine D uit te komen.  Fijn dat je jouw bedje kan instellen! Een paar normale kussentjes achter je rug zullen wel genoeg zijn. Ik heb de borstband bij Dr. Verdonck gekocht want dan had ik meteen de goeie. De sport BH van Anita heb ik ook bij hem gekocht want die was goedkoper bij hem dan online en ik las ook dat veel vrouwen erg blij waren met die specifieke BH. Ik heb trouwens 2 sport BH's gekocht om ze te kunnen verwisselen hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana wat is het verschil tussen ergonomix en round? En hoe goedkoop zijn daar de bh's? Twee lijken mij ook handig om te wisselen, hihi.

Heb je foto's van jou wat ik misschien mag zien? Ik ben ook klein 157cm en weeg 57 kg. Ben benieuwd hoe bij jou die maat staat. Ik had eerder in de Wellness Kliniek ook het advies gehad om 295cc te nemen. En van welke maat kom je af? Vele vragen, sorry..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nu je topic laten verplaatsen. Je hebt nu ook je operatiedatum schat :43: woehoe. Gezellig samen herstellen. Beetje samen lopen etc 

ben zo benieuwd hoe het word bij ons :D

@Desert-Rose moet @Cicike nu niet verplaatst worden naar andere topic aangezien ze haar operatie datum heeft 17 maart as ? Was even aanmeedenken 

x x x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.