Ga naar inhoud

Boebjes : 11 januari 2017 : Dr. Karim i.p.v. Dr.Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Chan1989:

Waar ben je aan te herkennen? @lucy26

we krijgen de tijden nog door dus misschien zien we elkaar wel als we wakker worden op een kamer.

ik heb blond haar, draag een bril want lenzen mogen niet in en ik ga lekker in me grijze russel athletics jogging pak daarheen. en jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

wat fijn meiden dat jullie elkaar hebben!! ik ben heel benieuwd naar jullie herstel straks, ik zit met precies hetzelfde dilemma: 2 kleine kinderen en snel zelf weer dingen willen doen (natuurlijk niet zwaar tillen enzo, maar wel stukje autorijden, etc.) en ik moet 10 dagen na po weer werken (rustige kantoorbaan). Dus, spannend!! Maar hopelijk zijn we allemaal deze zomer happy met onze lijven 

XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lucy26:

we krijgen de tijden nog door dus misschien zien we elkaar wel als we wakker worden op een kamer.

ik heb blond haar, draag een bril want lenzen mogen niet in en ik ga lekker in me grijze russel athletics jogging pak daarheen. en jullie?

Ik ben blond en blauwe ogen, ik draag dan ook een bril want inderdaad lenzen mochen niet. spannend!!  ik heb zwarte broek en grijze sweater, lekker huispak zeg maar hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anne de Lange:

wat fijn meiden dat jullie elkaar hebben!! ik ben heel benieuwd naar jullie herstel straks, ik zit met precies hetzelfde dilemma: 2 kleine kinderen en snel zelf weer dingen willen doen (natuurlijk niet zwaar tillen enzo, maar wel stukje autorijden, etc.) en ik moet 10 dagen na po weer werken (rustige kantoorbaan). Dus, spannend!! Maar hopelijk zijn we allemaal deze zomer happy met onze lijven 

XX Anne

 

Hi Anne,

 

Ik heb ook 2 kleine kinderen (1,5 en 4) en ben nu 3 weken geleden geopereerd. Ik heb van tevoren tegen de PC gezegd dat voor mij 6 weken niet tillen gewoonweg geen optie was, dus als dat écht niet mocht dat ik het dan gewoon niet nu zou kunnen doen. We hebben samen gekeken naar manier om toch te tillen en dat gaat best aardig. Gewoon proberen om het zo min mogelijk te doen en met beleid. Ik heb wel echt gemerkt dat zodra je weer een beetje gaat bewegen, het juist alleen maar beter gaat. Is goed voor de doorbloeding en van al dat gehang op bed, krijg je alleen maar last van je rug. Dus gewoon met beleid en voorzichtig, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat je helemaal niks meer kan straks hoor. Ik ben al een dagje naar de Efteling geweest met de kids en ben ook al paar dagen met ze alleen geweest. Ook na een week alweer naar kantoor geweest (heb ook rustige kantoorbaan). Prima te doen. Kon gelukkig wel de automaat auto van m'n vriend meenemen, want schakelen vond ik nog wel even lastig na een week. Regelmatig even je rust nemen, dan gaat het echt helemaal prima! Heel veel succes. Groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosy, dank voor jouw bericht! Heel fijn en geruststellend om te lezen! Mijn pc zegt ook dat in mijn geval een week vrij nemen echt genoeg is, en dat tillen enzo wel een beetje en voorzichtig kan met de armspieren. Hij zei ook dat ik eerder dan na 3 maanden alweer gerust kan gaan waterpoloen, maar daar ben ik toch nog wel een beetje bang voor hoor, of dat er uberhaupt nog inzet. Het is een heftige sport waarbij je constant hard met de armen de bal gooit, jezelf met alle kracht optrekt uit het zwembad en ook trappen enzo op het lichaam kunt krijgen... Dus ik vraag het me af (ik heb niks gelezen over iemand die daar ervaring mee heeft). Maar voor mijn kinderen zorgen en werken: daar is voor mij het belangrijkste! XX Anne

ps. een automaat heb ik niet, maar ik hoef maar steeds hele kleine stukjes met de auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Anne de Lange:

@ Roosy: jouw foto ziet er trouwens prachtig uit! Hoeveel CC heb jij? Voel je je al weer helemaal goed? X Anne

Thanks! 375 CC.. ze lijken op die foto wel iets kleiner dan in het echt, maar ik denk ook dat ze ook nog iets kleiner gaan worden als de zwelling afneemt. En dat vind ik ook wel prima, want ik wilde ook geen mega boobs.. Het is nu een D-cup. 

 

Oeh ja ik denk waterpolo voorlopig even niet, maar wellicht dat het er over een paar maanden toch best wel weer in zit.. Het duurt gewoon een tijdje voordat het echt weer als onderdeel van je eigen lijf voelt.. maar ik ken wel meiden die bijv paardrijden met implantaten. Is wel anders natuurlijk, maar wie weet.  Het lijkt me inderdaad wel een heftige sport, ook met af en toe tegen elkaar aan knallen enzo? En op het water knallen? Brr daar zou ik nu niet aan moeten denken haha, maar kan best zijn over een paar maanden wel. Je ziet wel toch.. kan je nu van tevoren toch nog niet echt inschatten.

 

Ik zit te klooien met dat Premium account want ik heb me blijkbaar niet voorgesteld in een voorsteltopic dus nu heb ik geen premium account. Maar zodra ik dat wel heb dan zal ik wel wat foto's in m'n album plaatsen. Kan je even kijken ;-). Littekens zijn bij mij ook al bijna niet meer te zien, heel chill.

 

Ben je nerveus? Ik was van tevoren super bang voor de pijn, maar was achteraf echt voor niks. Komt allemaal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! 

Het is bijna zover!! Spannend! 

Ik ben vandaag begonnen met alles te soppen in huis (lijkt wel nesteldrang):154: 

ik ben nog niet gebeld trouwens! 

Laten jullie de tijd weten? Zodra ik de tijd weet horen jullie het gelijk! 

Tot woensdag:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chan1989:

Hoi meiden! 

Het is bijna zover!! Spannend! 

Ik ben vandaag begonnen met alles te soppen in huis (lijkt wel nesteldrang):154: 

ik ben nog niet gebeld trouwens! 

Laten jullie de tijd weten? Zodra ik de tijd weet horen jullie het gelijk! 

Tot woensdag:lol:

nesteldrang zoooo herkenbaar!!!  ik ben nu nog werken maar vanavond en morgenavond alles soppen en me was doen en bed verschonen hahaha, nee ook nog niet gebelt!  duurt lang!!

Ik laat het ook gelijk weten! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Boebjes:

nesteldrang zoooo herkenbaar!!!  ik ben nu nog werken maar vanavond en morgenavond alles soppen en me was doen en bed verschonen hahaha, nee ook nog niet gebelt!  duurt lang!!

Ik laat het ook gelijk weten! 

 

En weet je al een tijd? ik 13.30 melden en 14.15 operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, na 4 jaar komt dan eindelijk mijn wens uit, iets wat ik niet durfde en eigenlijk nog niet maar het gevoel van willen is groter dan de angst. Ook het idee dat je over 10/20 jaar weer moet hield mij tegen, maar ja, wie zegt dat ik er over 20 jaar nog ben, dan leef ik liever nu 20 jaar zeer gelukkig met mijn boobies dan dat ik me elk jaar weer moet ergeren als ik een bikini aan moet, mij moet ergeren als mijn man eraan wil zitten. Ik hoop dat dat na vandaag helemaal over is. Dat ik de gelukkigste vrouw ter wereld ben!

Ik heb nu gezonde spanning en echt zenuwachtig nog niet, heb er juist heel veel zin in! Om 12.00 gaan we weg, 13.30 melden en 14.15 staat de operatie gepland. 

Mijn man is tot maandag vrij, ik hoop dat ik dan de Kids naar school kan brengen en op de jongste van 3 kan letten. Aankleden doet mijn man in de ochtend. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden hier mijn operatieverslag,

 

Ik was helemaal relax, normaal ben ik een stresskip maar dit keer niet. Om 12u zijn we naar de kliniek gereden en we waren er 13.15. Ik moest mij 13.30 melden dus goed optijd. Ik gaf aan dat ik en mijn man dr. Karim nog wilde spreken aangezien wij hem nog niet hadden gezien want de operatie zou eigenlijk door dr Schiettecatte gebeuren. Karim is van de OK naar beneden gekomen en nam ruim de tijd voor ons, nam alles rustig door en luisterde naar mijn wensen en zei ook of dat haalbaar was, echt een topman! Ook zei hij dat mijn bordtplooi 1cm verschilt van elkaar, hij kon dat zo laten of corrigeren. We hebben voor corrigeren gekozen,(schiettecatte heeft mij dit nooit gezegd). Hij zei ook omdat in mijn kleinere borst 450cc gaat en in grotere borst 400cc dat kleinere borst met veel cc heel erg onder spanning zal komen te staan en echt een half jaar nodig heeft voordat die mooi zacht is. Ik moest daar rekening mee houden. Ook dit wist ik niet.

Maar goed hij had gelijk alles afgetekend hoefde dat later boven niet meer.

Om 14.15 stond operatie gepland, ik werd 14.35 naar boven begeleid. Mijn man en beste vriendin dikke kus en knuffel gegeven. Ik was de laatste van die dag, er lagen 4 meiden boven allemaal al klaar.

De arts boven,  David heet hij, zeer vriendelijke en grappige man deed mijn infuusprikken wat hij overigens zeer goed deed en gaf mij antibiotica. 

10 minuten later mocht ik naar de OK lopen, gaan liggen en hebben we nog lekker staan/liggen babbelen met elkaar. Daarna stond ineens dr. Karim naast mij, whaaaa ja hoor het gaat gebeuren, na wat gegevens checken voelde ik me ineens high worden, ik vroeg aan de anesthesiste je heb wat ingespoten hé?? Jaa zegt ze, en weg was ik haha...(rond 15.00/15.15)

 

Toen hoorde ik, mevrouw wakker worden, het enige wat ik dacht laat me slapen,  ik dacht serieus dat ik thuis was hahaha, en toen kwam de gedachte,.boobies!!! Kijken!! Ja hoor 2 heuvels, wauw niet plat als ik lig, yesss was zo blij! Het was 16.35 toen ik wakker werd, de arts meneer David vertelde mij dat ze veel narcose nodig hadden bij mij om me goed slapend te houden. Nou niks gemerkt hoor.

 

Mijn man en vriendin mochten naar boven komen wat eigenlijk nooit kan ivm privacy van anderen maar ik was de laatste dus kon het. Zo blij mee. 

Ik moest plassen maar na plassen werd ik misselijk, dit duurde een tijd, was lijkwit. Ondertussen bh's aanmeten, 1 witte en 1 zwarte en een borstband moest ik om.

Rond 18.00 gingen we naar huis. Pijnbestrijding meegekregen.

 

De pijn als ik lig gaat wel, maar met bewegen niet fijn! Hele erge spierpijn, gezwollen en voelt beurs, als ik rechtop komt lijkt het of ze eruit gaan scheuren zo druk staat erop.

Nu ook sinds vanmorgen last van me keel met slikken, zal wel van intuberen komen. 

Meneer David zei gisteren dat het vandaag zeer pijnlijk zal zijn maar daarna moet gaan afnemen,  ik wacht af, geduld is schone zaak. Voor nu al helemaal happy

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Chan1989:

Mooi hoor:43: en wat een lolbroek hè die David :154:

Begon die bij jouw ook over je tanden haha,  hij zei je heb mooi gebit. 

Gaat die naar de operatiemensen zeg die dit "dit is mw...  Helemaal niet aardig maar wel een mooi gebit whuhah

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Jobje:

Ziet er goed duit in bh zeg!  Heb al andere foto's ben benieuwd!! 

Ja je kan in mijn nieuwsoverzicht een foto zien meid, vlak na operatie.  Ik wou voor vandaag ook foto maar weet niet of ik mijn bh uit durf te doen. Vind het eng, bang dat ik hem niet meer aankrijg door de pijn in mijn armen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Boebjes:

Ja je kan in mijn nieuwsoverzicht een foto zien meid, vlak na operatie.  Ik wou voor vandaag ook foto maar weet niet of ik mijn bh uit durf te doen. Vind het eng, bang dat ik hem niet meer aankrijg door de pijn in mijn armen.

Daar had ik overheen gekeken.  Ook mooi volume heh!!!! 

Ik dacht dat ik het heel eng zou vinden maar valt heel erg mee. Vervelend dat je zo veel pijn in je armen hebt.  Dat helpt niet echt mee nee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boebjes:

Begon die bij jouw ook over je tanden haha,  hij zei je heb mooi gebit. 

Gaat die naar de operatiemensen zeg die dit "dit is mw...  Helemaal niet aardig maar wel een mooi gebit whuhah

Hahahha ja een stralende lach zoals David zei wat een mafketel hij had bij mij roze sokken aan echt fuschia roze alleen miste hij de Hello Kitty erop:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Chan1989:

Hahahha ja een stralende lach zoals David zei wat een mafketel hij had bij mij roze sokken aan echt fuschia roze alleen miste hij de Hello Kitty erop:154:

Ja die roze sokken heb ik ook gezien,  en hij vroeg, heb je je Hello Kitty sokken aan? Dus ik zei nee....toen zegt die dan gaat het niet door haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, December 30, 2016 om 19:28 zei Boebjes:

Ik vind het gewoon eng dat je nu eigenlijk gewoon gezond ben en misschien wel een verkeerde beslissing maakt, dat het gaat inkapselen op de verkeerde manier bedoel ik, of infectie, scheuren, "zweten",lekken(wat mentor schijnbaar niet doet) maar dat vind ik zo ontzettend eng, en dat ik ze misschien na 2 jaar al kwijt ben hierdoor en nog erger uitkom dan dat het nu is. of dat de prothese niet mooi zitten.

Maar wat mij op de been houdt, ik ben een gezonde jonge vrouw (29) sportief,altijd actief,  geen roker en alcohol zo heeeeel af en toe een wijntje... en ik zal me zeker aan de regels houden van de PC.

Hoeveel heb je laten zetten?

Dit is precies waar ik ook aan denk..... stel dat.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Nachtzuster:

Dit is precies waar ik ook aan denk..... stel dat.... 

Nou ik moet zeggen dat die angst nu minder is nu ik ze heb. Het is tot nu zo mooi dat dat gevoel overheerst hihi, maar het blijft altijd spannend hoe iemand hersteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boebjes:

Nou ik moet zeggen dat die angst nu minder is nu ik ze heb. Het is tot nu zo mooi dat dat gevoel overheerst hihi, maar het blijft altijd spannend hoe iemand hersteld. 

Ja precies! Dat is ook spannend. Maar ik neem 3 weken zoveel mogelijk rust. Hopelijk is dat voldoende. 

 

 

Wel fijn dat je het beangstigende gevoel nu wat kan loslaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update 6 dagen po.

 

De operatie zelf is mij alles meegevallen. De pijn erna is mij tegen gevallen.  Ik heb een hoge pijngrens en ik denk dat ik het toch onderschat heb maar goed het is mij meer dan waard. Ik kon niet zelf in en uit bed, niet zelfs douche en aankleden. Ik heb werkelijk alles laten doen, en doe ik nu nog steeds. Ik kan nu wel zelf naar toilet mijn broek aan en uit, knoop kan ik niet dicht doen.

Ik kan sinds 2 dagen zelf uit bed komen maar wel met moeite, en pijn.

Ik slik sinds gisteren alleen ochtend en avond paracetamol. 

Gisteren voor het eerst even buiten geweest, iemand moest mee want mijn jas moet aan en uit gedaan worden en de kleine man van 3 kan ik niet bijhouden.

Verder ben ik heel erg tevreden met dr Karim en het werk wat hij heeft afgeleverd. (foto's in album op aanvraag). 

Ik ben nog 13dagen vrij, gelukkig, want ik heb dat echt wel nodig, en iedereen hersteld anders en ik ben absoluut geen watje ben ook nooit ziek maar dit was wel heftig vond ik. Maar allemaal dubbel en dwars waard voor zover hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames, ik heb zelf ook twee kleine kids en twijfel nu om wel of niet een bv te laten doen omdat ik schrik heb dat ik niet meer voor hen zal kunnen zorgen twee weken lang. Ze zijn 14maanden en 2,5j. De oudste zal geen probleem zijn om even niet te heffen maar de kleinste dat zal niet lukken vrees ik. Wat is jullie ervaring of jullie tips? Zou ik dit beter nog enkele jaren uitstellen? Xx lien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.