Ga naar inhoud

Boebjes : 11 januari 2017 : Dr. Karim i.p.v. Dr.Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Leeloo:

Hallo lieve dames, ik heb zelf ook twee kleine kids en twijfel nu om wel of niet een bv te laten doen omdat ik schrik heb dat ik niet meer voor hen zal kunnen zorgen twee weken lang. Ze zijn 14maanden en 2,5j. De oudste zal geen probleem zijn om even niet te heffen maar de kleinste dat zal niet lukken vrees ik. Wat is jullie ervaring of jullie tips? Zou ik dit beter nog enkele jaren uitstellen? Xx lien

Hoi, mijn advies zal nu zijn als je kindjes hebt zo klein zorg voor 2 weken zorg! Iedereen hersteld anders en ik heb dualplane en dat herstel is langer dan voor de borstspier. Ik ben nu 1 week po en kan nu nog niet de kindjes naar school brengen, me jas aandoen, hun broeken dichtmaken,mijn eigen broek dichtmaken, dat gaat allemaal niet.

Als je geen zorg heb voor de kindjes dan zou ik het uitstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minuten geleden zei Leeloo:

Zoals ik nu herstel zou ik zeggen ja dat lukt maar dan allemaal wat langzamer, ik heb vandaag weer voor het eerst me zoons z'n luier kunnen verschonen. Broeken kan ik nog steeds niet dicht doen, maar verwacht wel dat dat lukt als ik 2weken verder ben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei mmmaaike:

Wat moet dat even schrikken zijn geweest ineens een andere PC. Bij zoiets gaat het toch om vertrouwen en een goed gevoel. Ben blij dat je uiteindelijk bij Karim ook in goede handen was en je blij bent met het resultaat. Zou ik je album mogen zien? 

Ja het was mega schrikken maar nu achteraf blijer dat hij het gedaan heeft, ik hoorde van de verpleging daar dat schiettecatte het allemaal snel snel doet (soms na 30minuten klaar) en dr Karim neemt de tijd voor de operatie (een uur),  maar ik ga je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1-2-2017 om 22:48 zei Beevee:

Hoi, hoe gaat het nu met je?  Gaat het al beter met de pijn en kan je al meer?  Met verzorgin van je kindjes en zo?

Mooie boobies trouwens!! Heel mooi resultaat al

Hoi,

 

Ja het gaat heel goed, ben zo goed als pijnvrij, me huid is aan de zijkanten nog gevoelig maar kan eigenlijk alles al doen alleen mag het niet. Als ik zwaardere dingen doe doe ik het heel rustig en probeer absoluut niet te tillen, maar in principe kan ik alles zelf weer doen. Heerlijk. 

 

Ik heb nog een foto geplaatst van vandag, ben er zo trots op hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 2/3/2017 at 2:36 PM, Boebjes said:

Hoi,

 

Ja het gaat heel goed, ben zo goed als pijnvrij, me huid is aan de zijkanten nog gevoelig maar kan eigenlijk alles al doen alleen mag het niet. Als ik zwaardere dingen doe doe ik het heel rustig en probeer absoluut niet te tillen, maar in principe kan ik alles zelf weer doen. Heerlijk. 

 

Ik heb nog een foto geplaatst van vandag, ben er zo trots op hihi.

 

Hallo!! 

 

Ik heb een prive mesage gestuurd :) hoeveel weken denk je dat ik moet in thuis blijven? (ik doe ook de dual plane techniek) sorry for the poorly written dutch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei veveotero:

 

Hallo!! 

 

Ik heb een prive mesage gestuurd :) hoeveel weken denk je dat ik moet in thuis blijven? (ik doe ook de dual plane techniek) sorry for the poorly written dutch!

It's ok.  I saw your'e message, I was planned to be operate by schiettecatte but 1week before my operation he can not operate because of personals problems. So I've change my chirurg. Now I've been operated by dr. Karim the same clinic. 

I am verry happy with the results and the frist week was verry painful for me, after 2weeks it was possible for me to do things on my own carrefully. And after 4weeks I had no pain anymore.

 

I've got two albums. One is not for  everyone (I Will open it for you) and the second album is for all public, everyone can see that album.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, January 18, 2017 om 21:14 zei Leeloo:

Hallo lieve dames, ik heb zelf ook twee kleine kids en twijfel nu om wel of niet een bv te laten doen omdat ik schrik heb dat ik niet meer voor hen zal kunnen zorgen twee weken lang. Ze zijn 14maanden en 2,5j. De oudste zal geen probleem zijn om even niet te heffen maar de kleinste dat zal niet lukken vrees ik. Wat is jullie ervaring of jullie tips? Zou ik dit beter nog enkele jaren uitstellen? Xx lien

hoihoi, 

ik zou zelf voor zeker een week hulp of iemand in huis regelen die je kan helpen met de kids en huishouden ect. kon zelf na drie dagen erg goed uit de voeten maar heb oud collega die ruim twee weken plat heeft gelegen ivm pijn en niets kunnen doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.