Ga naar inhoud

Saj : 30 januari 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

@Fitgirl hier gaat het wel.. m'n spieren doen vooral zeer dus manlief doet letterlijk alles voor mij op dit moment. Opstaan en vooral gaan liggen of zitten doet veel zeer, misschien span ik alles dan onbewust aan ofZo. Ik heb ook de triaction gedaan en qua omvang maatje ruimer dan normaal (75 ipv 70). Tot nu toe nog geen last van maar heb er nog geen dag opzitten ;) hoe gaat het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj dat had ik ook de eerste dagen, vanaf dag 4-5 begon het bij mij echt beter te gaan. Ik lig nu bijna plat in bed en kan er zelf uitkomen. Voor de rest doet mijn man ook nog veel hoor, ik kan nu nog rust/herstel pakken. Als hij weer aan het werk moet, dan zal ik wel moeten. 

Ik vond het uitdoen van de bh wel spannend hoor, maar eventjes was wel fijn.....later toch blij dat hij weer aan ging :D. Ik moet donderdag op controle, ik zal dan eens vragen wat voor bh ik nog meer aan mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fitgirl ik zei toevallig maandag tegen mijn man: ik geloof niet dat ik ooit weer normaal zal functioneren haha zo voel ik me nog steeds wel een beetje ;) vannacht en vanmorgen enorm ziek geweest van de celebrex :wacko: meteen mee gestopt ik ga het alleen met paracetamol doen. Had jij daar geen last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj dat had ik ook, ben overgestapt op een diclofenac, maar kon het een dag later gelukkig alleen op de paracetamol doen...vanaf dag 6 kon ik met minder pijnstilling, ik ging ook niet lekker op de celebrex!

Ik heb vanmorgen voor het eerst zelf mijn haren gewassen en kleding aangetrokken, daarna wel moe :blush:, maar het wordt dus echt beter (ik ben nu 9 dagen PO).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fitgirl pf vond het echt heftig die celebrex, overgeven is geen pretje met die spanning op je borst :(

wat fijn dat je je zelf hebt kunnen wassen en aankleden!  Haren wassen na 9 dagen is al best snel dat is fijn!

wanneer ga je weer werken?

ik heb in principe twee weken vrij, hoop dat ik daar genoeg aan heb (kantoorbaan) kan het me nu totaal niet voorstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj nee dat is zeker geen pretje, goed blijven drinken hoor, om alle afvalstoffen er uit te werken.

Ja snel hé, viel mij ook best mee! De rest van de dag loop ik wel als een zombie hoor :ph34r:. Ik ben 3 weken vrij, ik werk in de zorg. Daarna zal ik aangepast werk moeten doen eerst. Ik probeer nog zoveel mogelijk rust te pakken nu, mijn man moet volgende week ook weer aan het werk! Is jou partner nog wel bij huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fitgirl dat drinken is inderdaad wel een goede, vandaag een beetje erbij ingeschoten..

haha als een zombie rondlopen ja, in ieder geval is er weer iets bij gekomen waarvoor je niet afhankelijk bent ;)

spannend als je man weer gaat werken! Kun je verder wel alles zelf, drinken pakken etc?

Mijn man en ouders wisselen deze eerste week af met elkaar en voor volgende week heb ik nog niet echt iets geregeld.. even afwachten tot het weekend is en kijken wat nodig is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj ik heb nog 3 kids rondlopen, dus moet wel echt rust pakken nu, straks kan het niet meer :D. Ik red mij al redelijk, al helpen de oudste 2 kids kids mij goed mee. Ik wou laatst cola drinken tegen de misselijkheid, ik kreeg de fles natuurlijk niet open :146:, maar gelukkig een sterkte dochter in de buurt. 

Het weekend knap je vast wat op, maar een beetje hulp zou wel fijn voor je zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.