Ga naar inhoud

Saj : 30 januari 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 24-12-2016 om 12:50 zei Saj:

Hallo,

Ik ben me aan het oriënteren op kliniek voor een borstvergroting.

Over Kliniek Heyendael in Groesbeek/Nijmegen kan ik weinig informatie vinden. Heeft iemand ervaring met deze kliniek?

Zij bieden in ieder een goed prijs aan, goedkoper dan Bergman en Velthuis die naar mijn idee het meest bekend zijn in Nederland.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties.

Liefs

Hoi,

 

Ik ben daar ook geweest, ik vond het super!! Iedereen is aardig, Mooie boobs...... Zou het iedereen aanraden om daar heen te gaan!!

 

Gr:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Karin1985:

Meis heel normaal. Dat is een rollercoaster waar iedereen hier doorheen gaat. Ik had dat ook maar nu achteraf echt geen spijt. Ik ben super blij met m'n tweeling. Had ik eerder meoten doen. Vandaag komt er weer nieuwe lading hunky's. Hihi. Je krijgt er een verslaving bij

Dat stelt me gerust dat het niet perse aan mij ligt! Dank je :)

heb er vanacht van wakker gelegen zo na een definitief besluit.

 

Heeft Frans het bij jou wel over rimpeling gehad, omdat je er zo specifiek naar vroeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Saj:

Dat stelt me gerust dat het niet perse aan mij ligt! Dank je :)

heb er vanacht van wakker gelegen zo na een definitief besluit.

 

Heeft Frans het bij jou wel over rimpeling gehad, omdat je er zo specifiek naar vroeg?

Nee hebben we t toen niet over gehad. Enkel over dat anatomisch voor de spier kon en rond dp ivm randen. Maar ik vroeg het je omdat schietecatte dit bij je had aangegeven. Ik was benieuwd hoe Frans hier tegenaan kijkt. 

 

Ik heb ook vaak wakker gelegen. Dan van enthousiasme, dan van twijfels over wat als.... Maar met in m'n achterhoofd hoe niet happy ik was en hoe belangrijk ik borsten vind voor een vrouw me niet door twijfels laten lijden. Nu ik ze heb is dat zo'n wereld van verschil in hoe ik me voel in m'n lijf. Ik heb egt geen seconde spijt. En het went super snel en oogt echt niet super groot of nep

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karin1985 Dat klopt, het was een heel verschil met Schietecatte. Zij sprake over een marge van 2cm (breedte van je borst en breedte van de prothese) en Frans had nog nooit gehoord van een marge. Frans gaf aan dat de rimpelvorming aan de bovenkant door het plaatsen achter de spier eigenlijk wordt opgevangen als het waren. en omdat die spier de prothese wat inknijpt wordt de onderkant van de prothese ook gelijk strakker/voller. Het is lastig uit te leggen zo ;)

 

Dat is inderdaad waar ik ook wakker van heb gelegen. Twijfels en het is een hele stap natuurlijk. Ik vind het echt fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent, geeft toch wat meer vertrouwen ook al is iedereen verschillend natuurlijk! Ervaringen van andere helpen goed door het proces, dat heb ik wel gemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Saj:

Dat stelt me gerust dat het niet perse aan mij ligt! Dank je :)

heb er vanacht van wakker gelegen zo na een definitief besluit.

 

Heeft Frans het bij jou wel over rimpeling gehad, omdat je er zo specifiek naar vroeg?

Nee hebben we t toen niet over gehad. Enkel over dat anatomisch voor de spier kon en rond dp ivm randen. Maar ik vroeg het je omdat schietecatte dit bij je had aangegeven. Ik was benieuwd hoe Frans hier tegenaan kijkt. 

 

Ik heb ook vaak wakker gelegen. Dan van enthousiasme, dan van twijfels over wat als.... Maar met in m'n achterhoofd hoe niet happy ik was en hoe belangrijk ik borsten vind voor een vrouw me niet door twijfels laten lijden. Nu ik ze heb is dat zo'n wereld van verschil in hoe ik me voel in m'n lijf. Ik heb egt geen seconde spijt. En het went super snel en oogt echt niet super groot of nep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Karin1985:

@Saj ik ga je volgen. Ben reuze benieuwd naar al je ervaringen 

Leuk Karin! Ben ook erg benieuwd hoe het gaat zijn ;)

Heb jij toen ook de Triumph Triaction workout aangeschaft of welke sport bh hebben ze je aanbevolen?

Ben benieuwd hoe deze bh bevalt. Heyendeal adviseert deze bh maar er zijn natuurlijk heel veel opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had idd de tri action. Op

zich een fijne bh alleen in het begin drukte deze enorm in m'n wonden. Deed echt pijn en stroopte de pleisters op. Daarom een shock absorber gekocht bij livera. Deze zat een stuk fijner. De tri action band aan de onderkant krult wat op vond ik. 

 

Heb je de datum al doorgekregen??

 

@best_boobie kun je de titel aanpassen voor @Saj

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Saj:

Hoe kan ik eigenlijk deze titel wijzigen?

 

Die kun je niet zelf wijzigen, dat kunnen BB of ik voor je doen. dus als je een operatie datum hebt, kun je dat doorgeven, en dan passen we de titel aan en verhuizen gelijk je topic naar een andere categorie, en dan kun je in dit zelfde topic  alle verdere updates, vragen en na je operatie je verslag kunt zetten.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desert-Rose:

 

Die kun je niet zelf wijzigen, dat kunnen BB of ik voor je doen. dus als je een operatie datum hebt, kun je dat doorgeven, en dan passen we de titel aan en verhuizen gelijk je topic naar een andere categorie, en dan kun je in dit zelfde topic  alle verdere updates, vragen en na je operatie je verslag kunt zetten.

 

xx

 

Ik ben 30-01 aan de beurt bij Frans Straten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Karin1985:

Ik had idd de tri action. Op

zich een fijne bh alleen in het begin drukte deze enorm in m'n wonden. Deed echt pijn en stroopte de pleisters op. Daarom een shock absorber gekocht bij livera. Deze zat een stuk fijner. De tri action band aan de onderkant krult wat op vond ik. 

 

Heb je de datum al doorgekregen??

 

@best_boobie kun je de titel aanpassen voor @Saj

Ik ga toch maar even verder zoeken dan. Hoor niet zoveel positiefs over deze bh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Saj:

Ik ga toch maar even verder zoeken dan. Hoor niet zoveel positiefs over deze bh..

Die shock absorber is ook goed hoor bij Frans. Deze is nog steviger als de tri action. En deze heeft een brede band aan de onderkant dus opkrullen is onmogelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2016 om 23:39 zei JoonLara:

Ben 31/10 geholpen door Frans Straten. Super tevreden!!! Hele fijne kliniek. Fijne arts en prachtig eindresultaat ze worden nog wekelijks mooier. 450cc rond heb ik :)

Hoi hoi even een vraagje!

ik word 2 mei geopereerd door kevin peters via diana gabriel. Opzich ging het gesprek met kevin peters goed.. over diana natuurlijk wel veel twijfels.. ik krijg 450cc rond.. maar ben nog aan het rond snuffelen omdat ik heel erg mijn twijfels heb.. hoor indd veel over frans straten.. heb jij een voorbeeld foto voor mij? En frans staten gaat ook via diana gabriels als het goed is tog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2017 om 15:15 zei Karin1985:

Die shock absorber is ook goed hoor bij Frans. Deze is nog steviger als de tri action. En deze heeft een brede band aan de onderkant dus opkrullen is onmogelijk 

Hoi Karin, de shock absorber is voor gevormd toch? Volgens mij raadde frans dat af, maar ik weer niet zeker of ik de juiste shock absorber heb gevonden er zijn meer modellen van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CMW wat leuk! Ben benieuwd hoe laat, wie weet zien we elkaar. Hoeveel Cc krijg je? Wat betreft zenuwen gaat het bij mij enorm op en neer. Ene moment ben ik bang, twijfelachtig en zenuwachtig en het andere moment heb ik er volle vertrouwen en zin in ;) hoe gaat dat bij jou? Welke sportbh heb je gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj ja ik ben ook benieuwd hoe laat! ik krijg 300 cc! Ja dat met die zenuwen heb ik ook. Ene moment ben ik super bang voor de narcose (ben nog nooit geopereerd) en complicaties, en het andere moment ben ik zoooooo blij dat het bijna zover is en heb ik er super veel zin in, en heb ik ook zoiets van, de operatie wordt zo vaak gedaan en Frans wordt zo goed aanbevolen, het komt vast allemaal goed! Ik heb een sport bh van Carefix gekocht via mijn bemiddelingsbureau Diana Gabriels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CMW waar kom je vanaf qua maat? Ik krijg rond 375cc vind het nu zo kort van te voren wel heel spannend want ben bang dat het te groot is, vooral dat je de randen gaat zien of rimpeling.

Ik ben ook nog nooit geopereerd dus weet niet zo goed wat te verwachten dus narcose best eng maar de meeste zeggen dat het meevalt.

Carefix heeft een voorsluiting toch? Frans zei tegen mij dat het erg belangrijk was dat de bh een brede rand heeft aan de onderkant en geen voorsluiting heeft, dan zou het minder goed aansluiten. Heeft ie dat tegen jou niet gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom vanaf AA65/70, dat pas ik eigenlijk ook al bijna niet dus oftewel zo goed als niks, ik ben niet bang dat het te groot wordt maar wel voor de vorm, dat je inderdaad de randen ziet, of dat het er nep uit gaat zien. Maar aan de andere kant zijn we beide in goede handen dus dat komt vast wel goed! Vanaf welke cupmaat kom jij? iemand die ik ken heeft namelijk net een bv gehad met 375 cc, zij kwam van een grote B kleine C en heeft echt best grote borsten nu, naar mijn mening. Ze zit in dr 5e week maar dr cupmaat zit nu of F. Niet om je bang te maken haha, kan bij iedereen natuurlijk anders vallen maar dacht ik meld het toch even mocht je echt onzeker zijn over de maat. Oh nee dat heeft hij niet gezegd. Deze bh heeft inderdaad een voorsluiting maar dat moet juist wel want anders kan je de bh niet zelf aan of uit trekken (aangezien je je armen niet boven je hoofd mag tillen), de voorsluiting gaat eerst dicht met haakjes en dan met een ritsje, en deze bh heeft wel een brede band aan de onderkant die onder de wond valt zodat daar geen druk op valt. Voor zover ik weet wordt CareFix heel veel gebruikt als postoperatieve bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van 70aa/a af. Heb eigenlijk altijd push up aan, dan is de maat iets anders. Als die persoon van b/C af komt is het wel al een groot verschil met mij en ook met jou als we dezelfde Cc krijgen.. hoe meer je al van jezelf hebt hoe groter de maar uiteindelijk is. Over de grootte maak in me niet zoveel zorgen met het passen een goed beeld gekregen. Maar wel de randen. We zijn inderdaad wel in goede handen, dat stelt wel weer gerust! Krijg je ook rond achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.