Ga naar inhoud

Saj : 30 januari 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@CMW ik krijg 375cc dual plane ook net als jij.

Nog een weekje wachten!

Woon je in de buurt van de kliniek?

Heb je ook al een crème of lotion voor het litteken in huis? Ik twijfel heel erg tussen de Bio oil en Biodermal littekencreme.. misschien dat ik ze allebei maar bestel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Oke mooi! jaa het komt echt in de buurt nu. Nee helemaal niet ik woon in de buurt van Den Haag, dus hoop dat ik vroeg aan de beurt ben zodat ik niet in de spits kom. Ik heb nog geen littekencreme, weet nou ook niet wanneer dat nou mag gebruiken, bij de een hoor ik 4 weken ander 6 dus ik kijk het wel gewoon aan. Maar die twee zijn wel goed inderdaad, vooral BioOil vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei CMW:

@Karin1985 oh fijn om te horen!! Hoe gaat het herstel bij jou? zie  dat je 11 januari geopereerd bent, is het resultaat mooi en gaat alles goed?

Ik ben idd 11 jan 2016 geopereerd

door Frans. Al een jaar mooie boobies dus. T resultaat is mooi natuurlijk geworden. Voor t oog een dikke C. In mt E/F

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei CMW:

Oke mooi! jaa het komt echt in de buurt nu. Nee helemaal niet ik woon in de buurt van Den Haag, dus hoop dat ik vroeg aan de beurt ben zodat ik niet in de spits kom. Ik heb nog geen littekencreme, weet nou ook niet wanneer dat nou mag gebruiken, bij de een hoor ik 4 weken ander 6 dus ik kijk het wel gewoon aan. Maar die twee zijn wel goed inderdaad, vooral BioOil vind ik.

 

Ik heb zojuist een mail gehad en ik moet me om 7:00uur melden.

Heb jij ook al een tijd doorgekregen?

Den haag is een eindje rijden ook, hoop voor je dat je ook vroeg mag.

Ik moet een uurtje rijden en nu mooi voor de files

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2017 om 18:19 zei Saj:

 

Ik heb zojuist een mail gehad en ik moet me om 7:00uur melden.

Heb jij ook al een tijd doorgekregen?

Den haag is een eindje rijden ook, hoop voor je dat je ook vroeg mag.

Ik moet een uurtje rijden en nu mooi voor de files

O dat is een mooie tijd, hoef je ook niet zolang nuchter te blijven!!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CMW:

@Saj Hey! Ik moet er ook 7 uur zijn maandag!

 

Dat is best gek toch allebei tegelijk of niet? ;)

Dan zal een van ons moeten wachten of zouden ze iedereen voor de middag om 7uur laten komen...:blink:

 

Ben je er helemaal klaar voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CMW We zien het inderdaad maandag wel! :) Ben allang blij dat ik in ieder geval niet pas rond de middag aan de beurt ben.

Hier hetzelfde eigenlijk, nerveus voor de narcose maar probeer er niet teveel aan te denken.

Bij veel dingen die ik nu doe denk ik eraan hoe dat straks zal zijn, ben zo benieuwd!

Heb je wat afleiding voor de laatste dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj ja dat heb ik ook!! Kan nog niet beseffen dat ik over minder dan 48 uur borsten heb haha! Ik probeer mezelf vooral af te leiden nu maar dat lukt niet helemaal, ik ben blij als het zover is en ik wakker word en naar beneden kijk en het resultaat zie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.