Ga naar inhoud

Mutsje1982 : 28 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Exact een jaar geleden een bv gehad bij dr Verdonck! Super tevreden! Ze zijn een jaar later perfect hersteld, terug zacht en mooi qua vorm! 

Heb toen contramal gekregen voor de pijn in afwisseling met paracetamol. Is heel persoonlijk natuurlijk maar was blij dat ik zo'n zware pijnstiller had.. eerste week is toch even tandenbijten vooral het slapen gaat moeilijker en smorgens is alles stijf maar na de eerste week is het ergste voorbij en gaat alles heeeeel snel vooruit!

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Mutsje1982:

Nog een weekje....zou je toch wel langzaam een tijdstip willen weten wanneer ik aanwezig moet zijn. Iemand enig idee wanneer je dat te horen krijgt???

 

Ik kreeg t toen de maandag van te voren te horen en werd  de vrijdag geholpen! Ik had ze eerder gemaild of t tijdstip bekend was, ook ivm opvang kids. Maar hier helaas geen reactie op gehad. T scheelt dat je vrij snel weer weg bent, ik moest me om 09:15 melden en zat tussen 12:30-13:00 uur alweer in de auto! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Eef.n:

 

Ik kreeg t toen de maandag van te voren te horen en werd  de vrijdag geholpen! Ik had ze eerder gemaild of t tijdstip bekend was, ook ivm opvang kids. Maar hier helaas geen reactie op gehad. T scheelt dat je vrij snel weer weg bent, ik moest me om 09:15 melden en zat tussen 12:30-13:00 uur alweer in de auto! 

Ja daar zit ik hier ook mee.oma komt oppassen...maar is wel handig om binnenkort  een tijd te weten. De Kids hebgen volgende week vakantie..dus er zal iemand op ze moeten Letten.   Dus grote kans dat ik dan pas eind van de week wat hoor.... lastig hoor...geduld hebben... Hi hi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wordt ook dinsdag geopereerd Door Dr. Verdonck, heb zojuist mijn tijd doorgehad.. (Ik heb een Herstel operatie) en moet om 08.10 uur melden.. groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mutsje1982:

Ik kreeg ook net bericht

 Ik moet om 11.00 aanwezig zijn.

Heel veel succes dinsdag!!

 

Ik heb ook bericht gekregen. Ik moet om 11.30uur aanwezig zijn!

Drie uur later zou ongeveer de ingreep dan doorgaan lees ik hier. Als ik dan hierboven van Eef.n lees dat ze zo snel buiten was dan ben je toch snel na de ingreep terug buiten niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei 1988:

 

Ik heb ook bericht gekregen. Ik moet om 11.30uur aanwezig zijn!

Drie uur later zou ongeveer de ingreep dan doorgaan lees ik hier. Als ik dan hierboven van Eef.n lees dat ze zo snel buiten was dan ben je toch snel na de ingreep terug buiten niet?

 

Ja...denk dat als je je verder goed voelt en er niks raars is...dat je best snel naar huis mag. 

Moet zeggen dat ik ook liever thuis herstel...dan daar nog een hele dag te moeten hangen.  Hoef maar een half uurtje in de auto naar huis..dat scheelt ook wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mutsje1982 en @1988 ik heb het al eens mee Mogen maken.. ze geven 3 uur aan na inchecken, ik moest de eerste keer om 8 uur melden, was om 9 uur aan de beurt en lag om kwart over 10 alweer terug op mijn bedje.. je krijgt eten en drinken, ben je hier niet ziek van mag je naar huis..   x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

@Mutsje1982 en @1988 ik heb het al eens mee Mogen maken.. ze geven 3 uur aan na inchecken, ik moest de eerste keer om 8 uur melden, was om 9 uur aan de beurt en lag om kwart over 10 alweer terug op mijn bedje.. je krijgt eten en drinken, ben je hier niet ziek van mag je naar huis..   x

Dat is wel fijn om te weten. Stond  inderdaad bij dag je pas na 3 uur aan de beurt was...maar grote kans dus dat je dan al naar huis mag.  Wat is het meest praktische voor aan te doen kwa schoenen daar? Slippers? Sloffen? Huispak ligt al klaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent met een aantal meiden, en het ligt eraan of het uitloopt..maar valt meestal mee

 

Je krijgt een mooi stoffen jurkje aan met slippers, voor jezelf is makkelijke schoenen goed voor erna  x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2017 om 18:11 zei TessaDLCDP:

Je bent met een aantal meiden, en het ligt eraan of het uitloopt..maar valt meestal mee

 

Je krijgt een mooi stoffen jurkje aan met slippers, voor jezelf is makkelijke schoenen goed voor erna  x

Bedankt voor de tips tessaDLCDP! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mutsje1982:

Nog 2 dagen...heb echt geen rust in mijn lijf. Vandaag een dagje vrij gehad, ben alleen maar aan het poetsen en aan het opruimen. Morgen nog even strijken  en dan heb ik ver alles klaar.   Morgen avond nog werken...en dan is het al  bijna zover... 

Hier hetzelfde. :) Bijna alles gekuist en ben nog een machientje was aan het draaien dat dat nog gestreken kan worden en dan ben ik klaar voor morgen... Nu ben ik echt wel zenuwachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei 1988:

Hier hetzelfde. :) Bijna alles gekuist en ben nog een machientje was aan het draaien dat dat nog gestreken kan worden en dan ben ik klaar voor morgen... Nu ben ik echt wel zenuwachtig! 

Ja ik ook wel. Ben benieuwd of ik wat slaap vannacht...morgenvroeg nog even lekker douchen...zal tegen vallen om straks 2 weken niet te mogen douchen . Heb net nog flink boodschappen gedaan..dus genoeg in huis voor de komende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mutsje1982:

Fris gedouched.  Ben er helemaal klaar voor. Over 2 uurtjes richting genk gaan vertrekken.  Eindelijk is boobie day aangebroken . Heb redelijk geslapen vannacht. Dus ben best fit.  Er komt zo snel als mogelijk een verslagje on line 

Veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels alweer een paar uurtjes thuis.

Moest me om 11.00 melden. Mocht na 10 min al naar boven. Daar werden de foto's gemaakt, kon ik me omkleden en vlak daarna  werd ik al opgehaald. 

Zal tussen 11.30-11.45 zijn geweest  dat ik klaar werd gemaakt.  Infuus prikken was zo gedaan. Paar minuten laten kwam dr verdonck  al om te tekenen  en om alles kort door te spreken.  En toen heerlijk slapen. 

Had even nodig om wakker te worden.om 12.45 was ik weer terug  op de kamer. Waar ik echt nog even nodig had om echt wakker te worden. Rond 14.15 zijn we richting  huis vertrokken. Onderweg nog even de pijnstillers opgehaald..en nu bijkomen van de vermoeiende dag...

Pijn is goed te doen momenteel..echter een comfortabele  houding zoeken is lastig.  

 

Dit was even mijn verslagje...nu verder met relaxen en herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mutsje1982:

Inmiddels alweer een paar uurtjes thuis.

Moest me om 11.00 melden. Mocht na 10 min al naar boven. Daar werden de foto's gemaakt, kon ik me omkleden en vlak daarna  werd ik al opgehaald. 

Zal tussen 11.30-11.45 zijn geweest  dat ik klaar werd gemaakt.  Infuus prikken was zo gedaan. Paar minuten laten kwam dr verdonck  al om te tekenen  en om alles kort door te spreken.  En toen heerlijk slapen. 

Had even nodig om wakker te worden.om 12.45 was ik weer terug  op de kamer. Waar ik echt nog even nodig had om echt wakker te worden. Rond 14.15 zijn we richting  huis vertrokken. Onderweg nog even de pijnstillers opgehaald..en nu bijkomen van de vermoeiende dag...

Pijn is goed te doen momenteel..echter een comfortabele  houding zoeken is lastig.  

 

Dit was even mijn verslagje...nu verder met relaxen en herstellen

Veel succes met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mutsje1982:

Iemand misschien tips om van het vocht af te komen? Ik lijk serieus wel 4 maanden zwanger nu... hoe lang houd het aan? Krijg mijn trouwring niet eens meer om

Genoeg blijven rondwandelen heb ik al gehoord. Mijn buik staat inderdaad ook wat gezwollen en is die bij jou ook zo gevoelig en pijnlijk net als de ribben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei 1988:

Genoeg blijven rondwandelen heb ik al gehoord. Mijn buik staat inderdaad ook wat gezwollen en is die bij jou ook zo gevoelig en pijnlijk net als de ribben? 

Ja heel erg! Voel alsof het bont en blauw is. Maar is niks te zien

 Ik loop best veel..probeer ook meer te drinken...maar ziet niet echt charmant uit zo. Ingetaped  en dan zo'n opgezette buik. Hi hi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Mutsje1982:

Ja heel erg! Voel alsof het bont en blauw is. Maar is niks te zien

 Ik loop best veel..probeer ook meer te drinken...maar ziet niet echt charmant uit zo. Ingetaped  en dan zo'n opgezette buik. Hi hi 

Ja hier ook. Maar als we het beide hebben zal het wel normaal zijn zeker. Ik ga ervan uit dat we nu het ergste hebben gehad en dat het nu alleen maar beter zal gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.