Ga naar inhoud

Mutsje1982 : 28 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hebben meer mensen hier last van gehad? Hou super veel vocht vast op mijn buik..en lijkt blauw te worden.  Is dit normaal? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag 4 po. Word helemaal gek van ff jeuk van het verband..hou ook nog steeds flink vocht vast in mijn buik...maar verder weinig last.  Herstel verloopt naar mijn idee prima.  Kom nog niet zelf omhoog als ik helemaal plat lig. Kan nog geen wc doorspoelen...maar begin steeds meer zelf te kunnen..ook al word ik in bij veel dingen terug gefloten door mijn man.  Zal blij zijn als ik weer kan douchen straks  en dat ik eindelijk het resultaat kan zien. Ben zoooo benieuwd.  Merk dat het allemaal niet meer zo op spanning staat onder het verband. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Mutsje1982:

Dag 4 po. Word helemaal gek van ff jeuk van het verband..hou ook nog steeds flink vocht vast in mijn buik...maar verder weinig last.  Herstel verloopt naar mijn idee prima.  Kom nog niet zelf omhoog als ik helemaal plat lig. Kan nog geen wc doorspoelen...maar begin steeds meer zelf te kunnen..ook al word ik in bij veel dingen terug gefloten door mijn man.  Zal blij zijn als ik weer kan douchen straks  en dat ik eindelijk het resultaat kan zien. Ben zoooo benieuwd.  Merk dat het allemaal niet meer zo op spanning staat onder het verband. 

Hallo @Mutsje1982, groene thee en brandnetelthee werken vochtafdrijvend. De laatste is echt een schoonmaak thee, voert ook alle gifstoffen af en best lekker. En groene thee is ook goed voor de lijn. ^_^

Succes met je herstel.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cicike:

Hallo @Mutsje1982, groene thee en brandnetelthee werken vochtafdrijvend. De laatste is echt een schoonmaak thee, voert ook alle gifstoffen af en best lekker. En groene thee is ook goed voor de lijn. ^_^

Succes met je herstel.

Xx

Ja ga ik nog voor kijken.  Net weer eens mijn haren gewassen. Heerlijk... is even een gedoe....maar is gelukt zonder het verband nat te krijgen. Meteen even onder de douche gesprongen om  de rest te wassen. Weer helemaal fris.  Nog 1.5 week en dan weer lekker echt kunnen douchen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag 8 po. Alles gaat steeds makkelijker. Heb nog steeds wat moeite met rechtop komen  als  ik plat lig. Vocht begint gelukkig ook langzaam weg te trekken. Het verband laat langzaam los....dus ben benieuwd  of het blijft zitten tot volgende week. Merk dat mijn borsten al redelijk zacht zijn..en kan echt niet wachten tot ik ze eindelijk kan zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Mutsje1982:

Vandaag dag 8 po. Alles gaat steeds makkelijker. Heb nog steeds wat moeite met rechtop komen  als  ik plat lig. Vocht begint gelukkig ook langzaam weg te trekken. Het verband laat langzaam los....dus ben benieuwd  of het blijft zitten tot volgende week. Merk dat mijn borsten al redelijk zacht zijn..en kan echt niet wachten tot ik ze eindelijk kan zien

Spannend!! Dat wordt aftellen komende week, leuk!! 

 

T verband ging bij mij ook losser zitten in de 2e week maar t is toch goed blijven zitten! Ik durfde t er ook niet eerder af te halen, Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren contact gezocht met verdonck. Hij zei dat het niet altijd nodig was om een borstband om te doen. Maar dat ik altijd contact kon zoeken met de WK  als ik verder nog vragen had. Die heb ik net gebeld..en ook zij zei dat niet iedereen een borstband krijgt. Aangezien  morgen pas het verband eraf gaat gaf ze als tip om morgen af te wachten en te kijken hoe ze zitten. Als ze nog erg hoog zitten dan kan ik verdonck  een foto door sturen en dan kan hij altijd nog bepalen of een borstband nodig  is. Dus dan doen we dat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Inmiddels dik 5 weken po.  Voel me prima. Doe alles weer.  Volgende week weer beginnen met werken.  

Littekens zijn nauwelijks zichtbaar. Ben erg tevreden met het resultaat. Al moet 1 kant nog wat meer zakken. Maar volgens Verdonk zou dit vanzelf gaan. Al met al is me alles reuze meegevallen en ben ik blij met mijn boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mutsje1982 goed dat het herstel goed verlopen is. Het zakken van de prothesen duurt wel even denk ik vooraleer die op hun definitieve positie komen te staan. Ik had gisteren mijn operatie, ik hoop ook tevreden te zijn met dat verband kan je spijtig genoeg niks zien. Maar heb wel vertrouwen in Dr Verdonck nu aftellen, want ben dat verband nu al beu, zo verschrikkelijk jeuken dat dat ding doet :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2017 om 15:08 zei Mutsje1982:

Inmiddels dik 5 weken po.  Voel me prima. Doe alles weer.  Volgende week weer beginnen met werken.  

Littekens zijn nauwelijks zichtbaar. Ben erg tevreden met het resultaat. Al moet 1 kant nog wat meer zakken. Maar volgens Verdonk zou dit vanzelf gaan. Al met al is me alles reuze meegevallen en ben ik blij met mijn boobies

Super dat het zo goed gaat. 

Ik ben ondertussen ook volop aan het werken en de grote kuis aan het doen dus dat gaat vlotjes! Ik denk dat ik eind deze week eens langs de lingeriewinkel ga... daar kijk ik zo naar uit om niet meer die meest onsexy sportbh te moeten dragen. Draag jij al terug gewone lingerie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei 1988:

Super dat het zo goed gaat. 

Ik ben ondertussen ook volop aan het werken en de grote kuis aan het doen dus dat gaat vlotjes! Ik denk dat ik eind deze week eens langs de lingeriewinkel ga... daar kijk ik zo naar uit om niet meer die meest onsexy sportbh te moeten dragen. Draag jij al terug gewone lingerie? 

Nee ik draag nog steeds de sport bh.  Moet zeggen dat ik het wel fijn vind zitten. Ga hem met werken ook nog wel even blijven dragen. Ga denk ik volgende week eens kijken voor normale bhs.  Ben wel benieuwd op welke maat ik dan zit.. Ben jij een beetje tevreden met het resultaat?  Al enig idee op welke maat je nu zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2017 om 20:30 zei Mutsje1982:

Nee ik draag nog steeds de sport bh.  Moet zeggen dat ik het wel fijn vind zitten. Ga hem met werken ook nog wel even blijven dragen. Ga denk ik volgende week eens kijken voor normale bhs.  Ben wel benieuwd op welke maat ik dan zit.. Ben jij een beetje tevreden met het resultaat?  Al enig idee op welke maat je nu zit?

Ik heb er eigenlijk nog geen idee van. Donderdag gaan we eens bh shoppen... ik kan al niet wachten! Ik ben wel heel tevreden met het resultaat. Ik hou de sportbh ook nog aan zeker als ik iets wat zwaarder werk doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.