Ga naar inhoud

Mutsje1982 : 28 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.  

Ik ben Sandra..34 jaar moeder van 2 Kids.  Ik heb een jaartje of 4 geleden al eens hier op het forum gezeten. Heb toen een afspraak gehad bij plovier.maar heb het  af moeten zeggen vlak vantevoren.   Nu is mijn wens gewoon gebleven in de afgelopen jaren..vandaar dat ik me nu weer een beetje ga inlezen. Ik weer precies wat ik wil..echter ben ik er nog niet over uit bij welke pc ik wil.ik ga me de komende tijd vooral verdiepen in de klinieken en pcs.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mutsje1982 Welkom terug :) 

Blijft toch borrelen in je hoofd he :P en dan ineens ga je er voor!! wel lekker dat je weet wat je wil en nu alleen een goeie PC hoef uit te zoeken. Lees je lekker in want er is genoeg te vinden op BF. 

Weet niet of je het handig vindt om onder je oude account actief te zijn? Je zou @Desert-Rose of @best_boobie een berichtje kunnen sturen om deze eens op te zoeken? 

Succes met je voorbereiding xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb even in het adminpanel nagekeken, of je hier al een account had in het verleden, maar ik heb er geen kunnen vinden.. Weet je zeker dat het borstenforum.COM was.. of had je een account op borstenforum.NL? Er waren er in het verleden namelijk twee, maar het beste van de twee is blijven bestaan :P

Even zonder gekheid. Kijk rustig hier rond, lees wat verslagen, en als je een duidelijk doel voor ogen hebt, dan zoekt dat ook veel fijner.
Misschien dat wij hier een beetje met je mee kunnen denken? Als je aangeeft wat je wensen zijn :)
Wij hebben een beetje ervaring in welke pc wat doet (tenminste, van de pc's die bekend zijn op dit forum)

Rechtsboven zit ook een zoekfunctie, als je gericht wilt zoeken op trefwoorden.

Succes!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mutsje1982:

Ja dat was zeker weten hierop! Weet alleen niet meer onder welke naam of met welk email adres ik me toen geregistreerd heb. 

Xxx

Je zou me altijd een pb kunnen sturen met evt emailadres(sen). Dan kan ik daar wel eens op zoeken..
Als je tenminste je oude account zou willen gebruiken.
Anders mag je ook gewoon hier opnieuw beginnen, zoals je nu gedaan hebt :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen

dit is mijn eerste post. heb wel al een voorstelrondje gedaan. heb net gebeld voor de intake bij dr Verdonck bij de Welness kliniek. Ik moet 17 januari om 10.00 aanwezig zijn. kreeg net via de mail de bevestiging. En nu stond erbij dat je een echo moet laten maken vantevoren. Gebeurd dit bij meer artsen?

ben een paar jaar geleden op consult bij Dr Plovier en toen heb ik dit niet hoeven doen.

heb er erg veel zin in.. dat de eerste stap nu gemaakt is.  binnenkort maar eens een gesprek aangaan met mijn baas over vrije dagen opnemen. Wil kijken of ik gewoon 6 weken vrij kan pakken,,daar ik in de gehandicaptenzorg werk en lichamelijk behoorlijk zwaar werk heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Mutsje1982:

hallo iedereen

dit is mijn eerste post. heb wel al een voorstelrondje gedaan. heb net gebeld voor de intake bij dr Verdonck bij de Welness kliniek. Ik moet 17 januari om 10.00 aanwezig zijn. kreeg net via de mail de bevestiging. En nu stond erbij dat je een echo moet laten maken vantevoren. Gebeurd dit bij meer artsen?

ben een paar jaar geleden op consult bij Dr Plovier en toen heb ik dit niet hoeven doen.

heb er erg veel zin in.. dat de eerste stap nu gemaakt is.  binnenkort maar eens een gesprek aangaan met mijn baas over vrije dagen opnemen. Wil kijken of ik gewoon 6 weken vrij kan pakken,,daar ik in de gehandicaptenzorg werk en lichamelijk behoorlijk zwaar werk heb.

He meis, 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het overzichtelijk, dus alle verdere updates, en vragen kun je nu in dit topic zetten.

Mocht je uiteindelijk een datum hebben voor je operatie dan kun je dat even doorgeven aan BB of aan mij, en dan veranderen we de titel in dit topic.

En het klopt inderdaad dat sommige pc's een echo willen hebben van te voren, maar dit is echt per pc verschillend.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
42 minuten geleden zei Mutsje1982:

Net mijn intake gehad  bij dr  verdonck.  Helemaal tevreden met alles.  De datum staat! 28 februari. Dus nog een  dikke 5 weken. Kan niet wachten

 

he meis, 

 

Fijn dat je zo tevreden bent met je consult, en gelijk een operatie datum, super.

 

Ik heb je titel aangepast,dit topic kun je verder nu ook blijven gebruiken voor eventuele vragen en ook dadelijk voor je operatie verslag., nu lekker af gaan tellen

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk Sandra! Ik ga ook op 28 februari. Maar dan bij Dr. Demeyere. Bijna zelfde situatie als jij haha, ook ik heb een paar jaar geleden een al geplande borstvergroting afgebeld. En heb ook 2 kids. Nu ben ik er helemaal klaar voor. In december gebeld. Vandaag consult gehad en 28 feb. is het al zover!

 

ik hoop voor je dat t lukt met vrij regelen op je werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17 januari 2017 om 12:22 zei Mutsje1982:

Net mijn intake gehad  bij dr  verdonck.  Helemaal tevreden met alles.  De datum staat! 28 februari. Dus nog een  dikke 5 weken. Kan niet wachten

Hoi,

 

op 23 december mijn borstvergroting laten doen door dr verdonck. Ik heb 355 cc dual plane motivas. Kwam van b75. Ongeveer 4 weken geleden en kben echt (tot hiertoe ) wel tevreden. Had van tevoor 2 verschillende borsten (in hoogte niet grootte) en al wat puntiger van vorm. Dus ik ben al heel blij van waar ik kom! 

Succes ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 350 cc en 330 cc. Heb iets van verschil tussen mijn beide borsten. Dus dat zal zo minimaal worden als het goed is.   Heb jij ook je borsten de eerste 2 weken ingetaped gehad? Ik vroeg of ik een sport bh moest gaan aanschaffen, maar toen zei hij dat het de eerste 2 weken toch ingetaped  zat.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎1‎-‎2017 om 01:00 zei Lolo:

Hey leuk Sandra! Ik ga ook op 28 februari. Maar dan bij Dr. Demeyere. Bijna zelfde situatie als jij haha, ook ik heb een paar jaar geleden een al geplande borstvergroting afgebeld. En heb ook 2 kids. Nu ben ik er helemaal klaar voor. In december gebeld. Vandaag consult gehad en 28 feb. is het al zover!

 

ik hoop voor je dat t lukt met vrij regelen op je werk. 

ik had nog veel vrije dagen staan. dus heb vanaf 1 maart 6 weken vrij. doe lichamelijk zwaar werk, dus zal ook wel echt nodig zijn. en gelukkig  gaan de kids ook mee helpen en manlief moet maar wat meer aan de bak. hihi. nog maar een paar weekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mutsje 1982

 

Ik ben op 28 februari ook ingepland bij dr Verdonck in de wellnesskliniek. Ik heb twee kids en was de A-cup die ik altijd had ook meer dan beu. Nu na twee maal borstvoeding te hebben gegeven en dat ik dus heb kunnen proeven van een maatje meer wil ik me echt meer vrouw voelen. Ik was hier ook al lang over aan het denken maar dan toch ook de knoop doorgehakt. Ik ben 28 en ben 1,60 meter en weeg 50 kg. We waren aan het twijfelen over 230CC of 260CC. Ik weet het echt nog niet wat ik moet doen... 

Hopelijk verloopt alles vlot die dag voor ons allemaal! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei 1988:

Hey Mutsje 1982

 

Ik ben op 28 februari ook ingepland bij dr Verdonck in de wellnesskliniek. Ik heb twee kids en was de A-cup die ik altijd had ook meer dan beu. Nu na twee maal borstvoeding te hebben gegeven en dat ik dus heb kunnen proeven van een maatje meer wil ik me echt meer vrouw voelen. Ik was hier ook al lang over aan het denken maar dan toch ook de knoop doorgehakt. Ik ben 28 en ben 1,60 meter en weeg 50 kg. We waren aan het twijfelen over 230CC of 260CC. Ik weet het echt nog niet wat ik moet doen... 

Hopelijk verloopt alles vlot die dag voor ons allemaal! :D

Ja hoop het ook.  Ik had bij de jongste flink lastuk van stuwing.  Toen waren ze echt groot. En hard...zal straks ongeveer hetzelfde aanvoelen verwacht ik.  Ben wel benieuwd hoe laat het gaat gebeuren. Misschien kom ik je nog tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij ons laatste kindje ben ik na drie maanden bv ook gestopt na twee borstontstekingen gehad te hebben. Ik verwacht inderdaad deze pijn zowat. Ik sta zelf in het onderwijs en heb het daarom ingepland in de krokusvakantie in de hoop nadien terug te kunnen gaan werken. Maar we zullen wel zien hoe het herstel verloopt. Het voordeel is dat je als leerkracht zelf je lessen wat rustig kan inplannen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog een dikke 3 weken...ik kan langzaam gaan aftellen. Ben benieuwd wanneer  ik het tijdstip te horen krijg.

Kan iemand me vertellen hoe het zit met de pijnbestrijding?

ik heb begrepen dat je alleen paracetamol en ibubrofen hoeft te pakken..

Dus gewoon een voorraad halen bij de drogist voor het geval dit nodig is? Of toch iets laten voorschrijven bij de dokter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mutsje1982:

Nog een dikke 3 weken...ik kan langzaam gaan aftellen. Ben benieuwd wanneer  ik het tijdstip te horen krijg.

Kan iemand me vertellen hoe het zit met de pijnbestrijding?

ik heb begrepen dat je alleen paracetamol en ibubrofen hoeft te pakken..

Dus gewoon een voorraad halen bij de drogist voor het geval dit nodig is? Of toch iets laten voorschrijven bij de dokter?

@Mutsje1982 spannend hé nu t dichterbij komt! Je krijgt een recept voor pcm en ubiprofen mee na je operatie.  Deze kun je gewoon afhalen bij je apotheek. Je krijt voldoende medicatie mee vind ik maar extra in huis halen kan natuurlijk altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mutsje1982:

Nog een dikke 3 weken...ik kan langzaam gaan aftellen. Ben benieuwd wanneer  ik het tijdstip te horen krijg.

Kan iemand me vertellen hoe het zit met de pijnbestrijding?

ik heb begrepen dat je alleen paracetamol en ibubrofen hoeft te pakken..

Dus gewoon een voorraad halen bij de drogist voor het geval dit nodig is? Of toch iets laten voorschrijven bij de dokter?

Hey Mutsje 1982 

Ik tel samen met jou mee af. Wanneer kregen we nu weer de uren waarop we moesten binnenkomen? Nu begin ik ook echt wel zenuwachtig te worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei 1988:

Hey Mutsje 1982 

Ik tel samen met jou mee af. Wanneer kregen we nu weer de uren waarop we moesten binnenkomen? Nu begin ik ook echt wel zenuwachtig te worden....

Ik hoop volgende week toch wel wat te horen.  Ben wel erg benieuwd langzaam.  Extra kussens voor te slapen liggen al klaar.  Moet alleen echt nog gaan kijken voor makkelijke kleding voor de eerste dagen. Heb echt nauwelijks iets met een rits of knopen. Ergens volgende week maar eens gaan kijken.  Jij al aan de voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2017 om 14:07 zei Mutsje1982:

Ik hoop volgende week toch wel wat te horen.  Ben wel erg benieuwd langzaam.  Extra kussens voor te slapen liggen al klaar.  Moet alleen echt nog gaan kijken voor makkelijke kleding voor de eerste dagen. Heb echt nauwelijks iets met een rits of knopen. Ergens volgende week maar eens gaan kijken.  Jij al aan de voorbereidingen?

Ja ik heb ook al pijnstilling, zwangerschapskussen en kledij klaarliggen. :) Ik blijf alleen zo hard twijfelen of ik voor de 230 of 260cc zou gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei 1988:

Ja ik heb ook al pijnstilling, zwangerschapskussen en kledij klaarliggen. :) Ik blijf alleen zo hard twijfelen of ik voor de 230 of 260cc zou gaan..

zoveel scheelt het niet... denk dat ik zelf dan voor de 260 zou gaan.  je kunt het altijd de dag zelf nog beslissen. merk dat ik er wel echt zin in  begin te krijgen.  droeg gisteren een open truitje met flinke push up eronder, en dacht toen dat ik straks die push up niet meer nodig heb om  dat effect te krijgen. kan echt niet wachten tot ik ze eindelijk heb. het herstel neem ik op de koop toe. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
8 uur geleden zei Mutsje1982:

Nog een weekje....zou je toch wel langzaam een tijdstip willen weten wanneer ik aanwezig moet zijn. Iemand enig idee wanneer je dat te horen krijgt???

 

Hey Mutsje1982

 

Hier hetzelfde..ik heb daarjuist een mailtje gestuurd met de vraag wanneer we een uur door krijgen. Het is maar voor de planning met de kids. 

Nu heb ik echt wel heel veel zenuwen...maar op de goede manier! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei 1988:

 

Hey Mutsje1982

 

Hier hetzelfde..ik heb daarjuist een mailtje gestuurd met de vraag wanneer we een uur door krijgen. Het is maar voor de planning met de kids. 

Nu heb ik echt wel heel veel zenuwen...maar op de goede manier! :)

Dan ben ik benieuwd...wou ook al gaan bellen als ik woensdag nog niks had gehoord.  Ik kijk er ook heel erg naar uit nu... laatste dingetjes  op het werk afronden deze week zodat ik kan genieten van mijn 6 weekjes verlof. Laat je wat weten als je reactie terug hebt van ze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.