Ga naar inhoud

Sonja1985 : 16 december 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Super verslagje!! En nu maar lekker rusten :-) 

Qua medicatie moet je bb of dr eens pb'en zij gaan dit beter weten. Fotos kunnen altijd nog, rust maar eerst en bekom Even het is nie niets he  :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sonja1985 wat leuk om te lezen zo in mijn pauze op me voorlopig laatste werkdagje!
Fijn dat je er op tijd was maar niet lang hoefde te wachten! En dat het ook zo goed is gegaan! nu lekker veel rusten gaat helemaal goed komen! Wat fijn dat je je top voelt niet een misselijk of niks de pijn zou straks wel weer komen.

Ik ben toevallig verpleegkundige in opleiding, je hebt diclofenac neem ik aan? dan zou ik het wel bij de voorgeschreven dosis houden, 3 keer per dag en je mag aanvullen met paracetamol. En inderdaad probeer die morfine écht weg te laten tenzij je te hoge pijn schaal voelt! Maar als je twijfelt zou ik gewoon even bellen! En heyy die borstband inderdaad wat kan jou het schelen alles word alleen nog maar mooier!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miss.S:

Super verslagje!! En nu maar lekker rusten :-) 

Qua medicatie moet je bb of dr eens pb'en zij gaan dit beter weten. Fotos kunnen altijd nog, rust maar eerst en bekom Even het is nie niets he  :-) 

Ik heb haar idd een berichtje gestuurd. Net een zetpil nog gezet omdat ik wel wat meer pijn begon te voelen en nu is het weer goed te doen. De borstband is ook echt wel een martelband Haha, maar alles voor t jong he ( in dit geval meervoud )  had hem net even af voor de foto en dat was een heerlijke opluchting. Foto plaats ik zo bij in mijn album. 

1 uur geleden zei Brendax:

@Sonja1985 wat leuk om te lezen zo in mijn pauze op me voorlopig laatste werkdagje!
Fijn dat je er op tijd was maar niet lang hoefde te wachten! En dat het ook zo goed is gegaan! nu lekker veel rusten gaat helemaal goed komen! Wat fijn dat je je top voelt niet een misselijk of niks de pijn zou straks wel weer komen.

Ik ben toevallig verpleegkundige in opleiding, je hebt diclofenac neem ik aan? dan zou ik het wel bij de voorgeschreven dosis houden, 3 keer per dag en je mag aanvullen met paracetamol. En inderdaad probeer die morfine écht weg te laten tenzij je te hoge pijn schaal voelt! Maar als je twijfelt zou ik gewoon even bellen! En heyy die borstband inderdaad wat kan jou het schelen alles word alleen nog maar mooier!:wub:

Qua ontstekingsremmer heb naproxen, heb mijn man net nog een zetpil bij laten zetten omdat ik de pijn voelde opkomen en die vlakt nu weer af. Die morfine ga ik inderdaad echt proberen te laten. Ik ben niet zo heel erg kleinzerig dus dat gaat echt uiterste nood worden. 

 

Dankjewel voor de lieve reacties ik ga even de foto's oploaden! ( ze staan erop,geen flauw idee hoe de volgorde bepaald kan worden en tekst erbij, maar het staat erop )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sonja1985

he meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, en fijn dat het allemaal zo goed is verlopen.

Met een goed medicatieschema zul je het wel gaan redden, en ik begrijp dat je liever niet de zwaardere pijnstilling neemt, maar ga niet wachten tot de pijn te erg word,dus als je voelt dat de pijn echt door de paracetamol en de naproxen heen komt, echt de andere nemen, want je hoeft echt geen pijn te hebben.nu heb je natuurlijk ook nog de pijnstilling die je in de kliniek hebt gehad,en de narcose maakt je ook nog een beetje duf en moe.

Nu goed rusten en voldoende drinken.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sonja1985 Hartstikke leuk om je verslagje te lezen :rolleyes: We hebben mekaar al gesproken, maar nogmaals wens ik je een goed herstel met veel plezier van je nu al prachtige boobies :wub: Gaat helemaal goed komen! Laat je lekker verwennen, neem pijn medicatie goed (op tijd) EN vergeet vooral niet dat je moet genieten van je boobies proces :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sonja1985:

Ik heb haar idd een berichtje gestuurd. Net een zetpil nog gezet omdat ik wel wat meer pijn begon te voelen en nu is het weer goed te doen. De borstband is ook echt wel een martelband Haha, maar alles voor t jong he ( in dit geval meervoud )  had hem net even af voor de foto en dat was een heerlijke opluchting. Foto plaats ik zo bij in mijn album. 

Hehe ik had niet zo'n last van die band, hij was dan ook al aan nog voor ik wakker werd :P 

Mag ik je album zien mop? 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Miss.S:

Hehe ik had niet zo'n last van die band, hij was dan ook al aan nog voor ik wakker werd :P 

Mag ik je album zien mop? 

xxx

Hij zit redelijk strak moet ik zeggen maar ik ben er nu al aan gewend. En het is geen must maar meer extra ondersteuning. Ze staan niet extreem hoog zeg maar.

zeker meid ik ga je gelijk toevoegen en dan lekker even tukkie doen zzzz

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sonja1985:

Hij zit redelijk strak moet ik zeggen maar ik ben er nu al aan gewend. En het is geen must maar meer extra ondersteuning. Ze staan niet extreem hoog zeg maar.

zeker meid ik ga je gelijk toevoegen en dan lekker even tukkie doen zzzz

 

xxx

Hehe komt goed, dit is ook door het vocht enz ;) 

Dank je en slaapwel! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Sonja1985 said:

Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? Jij bent de ergste dagen al door denk ik he. 

Het gaat al veel beter, de eerste 2-3 dagen waren het ergste vond ik, nu af en toe wat steken, maar het is dragelijker nu :) 

volgende week vrijdag op controle en ben benieuwd naar de wonden hoe die genezen, want dat zie ik nu niet natuurlijk...

succes nog en genoeg rusten! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Happy2016:

Het gaat al veel beter, de eerste 2-3 dagen waren het ergste vond ik, nu af en toe wat steken, maar het is dragelijker nu :) 

volgende week vrijdag op controle en ben benieuwd naar de wonden hoe die genezen, want dat zie ik nu niet natuurlijk...

succes nog en genoeg rusten! ;) 

Ze zien er netjes en mooi natuurlijk uit!! Prachtig.

dankjewel ga ik zeker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sonja1985:

Qua ontstekingsremmer heb naproxen, heb mijn man net nog een zetpil bij laten zetten omdat ik de pijn voelde opkomen en die vlakt nu weer af. Die morfine ga ik inderdaad echt proberen te laten. Ik ben niet zo heel erg kleinzerig dus dat gaat echt uiterste nood worden. 

 

Dankjewel voor de lieve reacties ik ga even de foto's oploaden! ( ze staan erop,geen flauw idee hoe de volgorde bepaald kan worden en tekst erbij, maar het staat erop )

Oke zetpil is altijd goed! Hopelijk kan je vanacht een beetje slapen! Geen dank hoor! je moet me wel even toevoegen want ik ben natuurlijk super benieuwd! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend leuk om dit van jou te lezen, denk dat het in grote lijnen overeenkomt met mijn verslag die ik net geplaatst heb.

Ik vind het nog echt onwerkelijk, ook omdat het geen pijn doet moet ik mezelf er steeds aan herinneren dat het al gebeurd is haha

De laatste week is ook zo ontzettend snel gegaan, niet normaal gewoon. 

Ook onze cupmaat is volgens mij vergelijkbaar, echt niet opvallend groot maar er zit nu tenminste iets. M'n in bikini op het strandfobie is hopelijk hiermee ook van de baan. 

Ik heb geen voor foto's met shirtje aan zoals jij hebt, helaas want was leuk voor later maar tsja uhmmmm moet ik ze er nog even uit laten halen voor de foto :75:

 

Ik heb m'n pijnstillersschema beneden liggen, kan het je zo doorgeven maar ik denk zelf dat een kliniek je met een goed schema naar huis stuurt en als je je eraan houd het het beste is. 

Ik heb alleen paracetamol, diclofinac (geloof ik?) en een maagbeschermer en dacht 4 of 5x per dag wat slikken. 

 

Ennuhhh mag ik je foto's ook zien?

Weet nog niet hoe het precies werkt maar daar kom ik vast wel uit. 

 

Sterkte meis, ik hoop dat je goed kunt slapen vannacht. 

Weet niet hoe dat bij jou zit maar ik ben totaal niet moe en heb echt het gevoel dat ik daar vanmiddag gewoon even een middagdutje gedaan heb. 

Ben afgelopen nacht nog tot 02:00 uur doorgegaan zelfs om alles in orde te hebben voor m'n "personeel" de komende weken haha

Ik woon overigens alleen dus straks komt er nog even een vriendin poolshoogte nemen en morgenochtend staat de volgende weer op de stoep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Sonja1985

Nope..

Nu als het goed is wel hoor! 

 

1 uur geleden zei Sanne82:

Wat ontzettend leuk om dit van jou te lezen, denk dat het in grote lijnen overeenkomt met mijn verslag die ik net geplaatst heb.

Ik vind het nog echt onwerkelijk, ook omdat het geen pijn doet moet ik mezelf er steeds aan herinneren dat het al gebeurd is haha

De laatste week is ook zo ontzettend snel gegaan, niet normaal gewoon. 

Ook onze cupmaat is volgens mij vergelijkbaar, echt niet opvallend groot maar er zit nu tenminste iets. M'n in bikini op het strandfobie is hopelijk hiermee ook van de baan. 

Ik heb geen voor foto's met shirtje aan zoals jij hebt, helaas want was leuk voor later maar tsja uhmmmm moet ik ze er nog even uit laten halen voor de foto :75:

 

Ik heb m'n pijnstillersschema beneden liggen, kan het je zo doorgeven maar ik denk zelf dat een kliniek je met een goed schema naar huis stuurt en als je je eraan houd het het beste is. 

Ik heb alleen paracetamol, diclofinac (geloof ik?) en een maagbeschermer en dacht 4 of 5x per dag wat slikken. 

 

Ennuhhh mag ik je foto's ook zien?

Weet nog niet hoe het precies werkt maar daar kom ik vast wel uit. 

 

Sterkte meis, ik hoop dat je goed kunt slapen vannacht. 

Weet niet hoe dat bij jou zit maar ik ben totaal niet moe en heb echt het gevoel dat ik daar vanmiddag gewoon even een middagdutje gedaan heb. 

Ben afgelopen nacht nog tot 02:00 uur doorgegaan zelfs om alles in orde te hebben voor m'n "personeel" de komende weken haha

Ik woon overigens alleen dus straks komt er nog even een vriendin poolshoogte nemen en morgenochtend staat de volgende weer op de stoep. 

Ik ga je toevoegen, album klopte eerst niet maar nu weer wel. Ik ben ook idd erg blij met de pas foto's zodat ik daar goed naar kon kijken en er goed over na kon denken. 

Onze situaties zijn inderdaad vergelijkbaar al is het bij jou voor de spier en bij mij dual plane. Zal toch iets meer "last" geven. 

Ik heb nu een mooi schema voor de medicatie en tig alarmen in mijn telefoon gezet om me eraan herinneren. O er gaat er zojuist eentje af dat de PCM weer ingenomen moet worden. 

Dan lekker tvoh kijken en hoppa mijn bedje in.

goede nachtrust gewenst en morgen eens zien hoe dag 2 gaat verlopen. Deze dag hebben we in ieder geval al gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, hoop ook echt op een mooi resultaat omdat ik altijd dacht dat dual plane mooier zou zijn maar hij was er stellig in dat het erg mooi zou worden en z'n visitekaartje hangt er toch aan...

 

idd je wekker zetten, pijnstillers zijn er niet voor niks en ondanks dat ik ze eigenlijk nooit slik omdat ik het troep vind ga ik het nu trouw doen hoor. 

 

Tot morgen en slaap lekker straks!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.